Dat is niet zo moeilijk hoor. Meest bekende voorbeeld is natuurlijk "de gevangenis". De cultuur in de gevangenis dat ongeveer 97% van de gevangenen homoseksuele sex heeft. In de nederlandse gevangenis zal dit lager zijn, omdat je je vrouw voor een "wipuurtje" kan laten "komen".quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:00 schreef P-Style het volgende:
[..]
Zou je ook de moeite willen doen om voorbeelden te geven?
Ik moet toegeven... je hebt inderdaad de moeite genomen om voorbeelden te geven. Dankjewel.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:24 schreef Tarak het volgende:
Dat is niet zo moeilijk hoor. Meest bekende voorbeeld is natuurlijk "de gevangenis". De cultuur in de gevangenis dat ongeveer 97% van de gevangenen homoseksuele sex heeft. In de nederlandse gevangenis zal dit lager zijn, omdat je je vrouw voor een "wipuurtje" kan laten "komen".
In de Oud Griekse cultuur was het gebruikelijk dat mannen seks met elkaar hadden.
Julius Ceaser himself schreef in zijn verslag over de Germaanse mannenhuizen dat de jongemannen uitgebreid sex met elkaar hadden en zich niet schaamden om elkaar binnen die huizen in het openbaar onzedelijk te betasten.
In een boek wat ik heb - "The History of Homosexuality" - staat beschreven dat homoseks weer helemaal mode werd tijdens de italiaanse Renaissance. Het was zo erg, dat vrouwelijke prostituees zich als jongemannen verkleedden om meer klanten te hebben.
Als je bijvoorbeeld naar Griekenland gaat, dan zie je dat homoseks en heteroseks veel meer door elkaar heenloopt dan dit in Nederland het geval is. Mannen die een one-nightstand met een vrouw willen scoren, gaan als dat het tegenzit met een man naar huis. Mannen die een one-nightstand met een man willen scoren, gaan als het tegenzit met een vrouw naar huis.
Nou ja "nurture", "nurture".. vooralsnog worden er volgens mij geen mensen opgevoed om homo te worden.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:33 schreef Tarak het volgende:
Overigens is het zo dat er ook ééneiige tweelingen zijn, waarvan de één een seksuele voorkeur voor hetzelfde geslacht heeft en de andere helft, de voorkeur voor het andere geslacht. (ik meen weleens gelezen te hebben dat als één van de helft van een tweeling homoseksueel is dat er 50% kans is dat de ander ook homoseksueel is, onder voorbehoud van de bron)
Eén van de theorieën hierover is de blootstelling van de foetus aan bijv. een overdosis testosteron.
Genen zijn dus niet de enige factor zijn bij het bepalen van seksuele voorkeur, ook nurture speelt dus een rol.
Alles wat geen genen is, is nurture. Als genetisch identieke tweelingen niet beiden homoseksueel hoeven zijn, is er dus sprake van nurture. Ook omstandigheden in de baarmoeder vallen onder nurture. Nurture is niet hoe je geboren bent, nurture zijn je genen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:11 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nou ja "nurture", "nurture".. vooralsnog worden er volgens mij geen mensen opgevoed om homo te worden.Het is gewoon een combinatie van vele factoren die homoseksualiteit tot uiting kàn laten komen.
Het is eigenlijk net zoals bij diabetes type 1. Als bij een eeneiïge tweeling één van de twee diabetes krijgt, dan is de kans (statistisch gezien) 1/3 dat de andere het ook zal krijgen op een bepaald punt in zijn/haar leven. Maar dat hoeft niet. Zo wordt diabates (type 1) óók veroorzaakt door een combinatie van véle factoren.
Ja.. je hebt inderdaad gelijk.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:21 schreef Tarak het volgende:
[nature/nurture blabla]
"Wetenschapper ontdekt religieus gen"quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:26 schreef Re het volgende:
[..]
nee hoor, ik bedoel homo's, die wijken genetisch af dus hebben een ziekte, met een goede medicijn therapie is dat makkelijk te onderdrukken
Wetenschappers die geloven dat een compleet gedrachtspatroon door slechts één gen wordt gecodeerd zijn sowieso niet goed snik!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:40 schreef andromeda1968 het volgende:
"Wetenschapper ontdekt religieus gen"
Dat is vreemd, het is althans één van de wetenschappers (Dean Hamer) die het zogenaamde homo-gen ondekt heeft.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:44 schreef P-Style het volgende:
[..]
Wetenschappers die geloven dat een compleet gedrachtspatroon door slechts één gen wordt gecodeerd zijn sowieso niet goed snik!
Wat mij bijstaat is dat homoseksualiteit bij eeneiige tweelingen relatief heel veel voorkomt, maar het idiote is dat het eigenlijk altijd maar één van de twee is.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:33 schreef Tarak het volgende:
Overigens is het zo dat er ook ééneiige tweelingen zijn, waarvan de één een seksuele voorkeur voor hetzelfde geslacht heeft en de andere helft, de voorkeur voor het andere geslacht. (ik meen weleens gelezen te hebben dat als één van de helft van een tweeling homoseksueel is dat er 50% kans is dat de ander ook homoseksueel is, onder voorbehoud van de bron)
Ik vraag me af wat al die talloze bisexuelen van dit soort onderzoeken vinden, die blijven altijd zó stilletjes en hetero-voorwenderig in het openbaar terwijl ze toch evenredig homo als hetero gericht zijn...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:46 schreef NorthernStar het volgende:
Ik vraag me trouwens af wat homoseksuelen zelf van al deze onderzoeken enzo vinden.
bansheeboy. ***. De bespreekbaarheid en tolerantie van zaken als homoseksualiteit zijn exclusief voor de westerse wereld. In jullie cultuur zijn homo's mensen die minderwaardig zijn dan dieren en worden hierom in gunstigste geval uitgestoten en anders uitgemoord. dat is ten alle tijden zo en daar valt volgens jullie verder niet over te discuseren. dus ***. wat voor objectiefs of goeds kan er uit jij *** komen als het gaat om homoseksualiteit. dit is een verworven vrijheid voor het westen. het westen waar homo's er voor mogen uit komen. de ene westerse land gaat vrijer om dan de ander maar tis in het westen geen misdaad. jij hoort gewoon je *** dicht te houden. dit gaat moslims niets aan sukkel. Valt wel op dat je overal tegenaan schopt bansheeboy. Misschien ben je zelf ook stiekem homo. Probeer eens een keer een vinger in je kont te steken en wie weet vind je het lekker en kom je tot inkeer. Mijn heilige zegen heb je.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat moet ik hier nou op zeggen ? Het lijkt me duidelijk dat zo'n onderzoek is gesubsideerd door homo-belangenclubs. Totaal niet objectief m.i. en zekers verre van de waarheid
En dat 'god heeft onder zeer strenge voorwaarden blablabla' heeft voor mij ten eerste geen waarde omdat ik niet in god geloof en ten tweede vind ik het echt bijzonder zwak. We leven toch niet meer in de middeleeuwen met godsgerichten! Daar moet je hier voor naar de rechter mee aankomen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat moet ik hier nou op zeggen ? Het lijkt me duidelijk dat zo'n onderzoek is gesubsideerd door homo-belangenclubs. Totaal niet objectief m.i. en zekers verre van de waarheid
Er bestaat zoiets als Obsessive Compulsive Disorder dus dat kan bestquote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:40 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
"Wetenschapper ontdekt religieus gen"
http://english.pravda.ru/science/19/94/377/14625_.html
Gelovigen wijken genetisch af, dus hebben een ziekte, met een goede medicijn therapie is dat makkelijk te onderdrukken.![]()
Je laat een domme gedachte in ieder geval niet intelligenter overkomen door er spelfouten in te zetten.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:58 schreef Monus het volgende:
Nu had ik altijd al gedacht dat er met de homos genetisch iets verkeert is, en blijkbaar niet zo'n klein beetje ook.
krijgen we dat ook weer....quote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:05 schreef MasterPeace het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat al die talloze bisexuelen van dit soort onderzoeken vinden, die blijven altijd zó stilletjes en hetero-voorwenderig in het openbaar terwijl ze toch evenredig homo als hetero gericht zijn...
ik vraag me eerder af of jouw IQ nog boven het aantal spelfouten in je zin komt of dat dat schrale hoop is.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:58 schreef Monus het volgende:
Nu had ik altijd al gedacht dat er met de homos genetisch iets verkeert is, en blijkbaar niet zo'n klein beetje ook.
Alleen hele domme mensen denken dat ze intellegent zijn als ze een zin zonder spelfouten kunnen maken. Nog dommere mensen gebruiken dat als een argument voor een discussie.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 03:14 schreef Saleheim het volgende:
[..]
Je laat een domme gedachte in ieder geval niet intelligenter overkomen door er spelfouten in te zetten.
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:53 schreef Monus het volgende:
[..]
Alleen hele domme mensen denken dat ze intellegent zijn als ze een zin zonder spelfouten kunnen maken. Nog dommere mensen gebruiken dat als een argument voor een discussie.
Nou, okay. Waar blijft jouw argumentatie dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:58 schreef Monus het volgende:
Als advanced perl programmer zal dat wel loslopen. Het is in iedergeval hoger dan welke limburger ook.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 03:55 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik vraag me eerder af of jouw IQ nog boven het aantal spelfouten in je zin komt of dat dat schrale hoop is.
Als de ziekte verspeider van een van de ergste ziektes die er op aarde is (AIDS), als je nagaat hoeveel slachtoffers er al zijn gevallen doordat homos zo graag er op los neuken en vertikt om ook aan andere mensen te denken.quote:en om inhoudelijk op jouw opmerking in te gaan: waarom dacht je dat er iets genetisch verkeerd was? kon je in hun genen kijken om te zien hoe de boel in elkaar zat? heb je ooit zelf nagedacht hoe genen in elkaar zitten zodat je uberhaupt je gedachte dat het een genetisch iets is kon beargumenteren? of is dit gewoon stom geblaat van "het komt wel goed uit dit onderzoek om mijn afkeer tegen homoseksuelen te beargumenteren"?
De laaste keer dat ik de wallen heb gezien leek het daar wel op, en zover ik het weet gebruiken de meenste hoeren een condoom.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:14 schreef Re het volgende:
En die hoeren op de wallen zijn ook allemaal werkeloos natuurlijk![]()
Homoseksuelen verspreiden geen AIDS. Misschien, als ze zelf drager zijn, verspreiden ze HIV. Daarbij zijn er (zelfs als je het procentueel bekijkt) veel meer heteroseksuele HIV besmettingen dan anderzijds. Verder denken mensen die "er op los neuken" per definitie veel aan andere mensen. Drie onwaarheden in één zin, toch netjes.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:11 schreef Monus het volgende:
Als de ziekte verspeider van een van de ergste ziektes die er op aarde is (AIDS), als je nagaat hoeveel slachtoffers er al zijn gevallen doordat homos zo graag er op los neuken en vertikt om ook aan andere mensen te denken.
Nou ja, kinderen krijgen in de zin van verwekken is niet mogelijk nee. Maar gelukkig zijn er zat hetero's die "er op los neuken" en er worden dus zat blagen geboren om geadopteerd te worden door liefdevolle homo-paren.quote:Het ziekelijke drang om als een hetero paartje tewillen leven (huwelijk, kinderen krijgen, gezin stichten), terwijl ze weten dat kinderen krijgen niet mogelijk is tussen twee mensen van het zelfde geslacht.
Het komt ook wel goed uit mijn afkeer tegen nederlandse homoseksuelen te beargumenteren.
dit slaat echt nergens op: dus de afrikaanse bevolking is allemaal homo, immers, daar hebben miljoenen aids. homos neuken er niet op los, da tis het beeld dat jij hebt. heteros neuken er net zo veel onveilig op los als homoseksuelen. homoseksuelen hebben helemaal niet de drang om als heteropaar door het leven te gaan, alhoewel velen door het agressieve milieu van een aantal ziekelijke, niets respecterende lui niet voor hun gevoelens uit kunnen komen.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:11 schreef Monus het volgende:
[..]
Als advanced perl programmer zal dat wel loslopen. Het is in iedergeval hoger dan welke limburger ook.
[..]
Als de ziekte verspeider van een van de ergste ziektes die er op aarde is (AIDS), als je nagaat hoeveel slachtoffers er al zijn gevallen doordat homos zo graag er op los neuken en vertikt om ook aan andere mensen te denken.
Het ziekelijke drang om als een hetero paartje tewillen leven (huwelijk, kinderen krijgen, gezin stichten), terwijl ze weten dat kinderen krijgen niet mogelijk is tussen twee mensen van het zelfde geslacht.
Het komt ook wel goed uit mijn afkeer tegen nederlandse homoseksuelen te beargumenteren.
als je homos gewoon niet kan verdragen, zeg dat dan gewoon, zonder jezelf zo belachelijk te maken, zeg ik dan maar tegen Moontje...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:36 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Homoseksuelen verspreiden geen AIDS. Misschien, als ze zelf drager zijn, verspreiden ze HIV. Daarbij zijn er (zelfs als je het procentueel bekijkt) veel meer heteroseksuele HIV besmettingen dan anderzijds. Verder denken mensen die "er op los neuken" per definitie veel aan andere mensen. Drie onwaarheden in één zin, toch netjes.
[..]
Nou ja, kinderen krijgen in de zin van verwekken is niet mogelijk nee. Maar gelukkig zijn er zat hetero's die "er op los neuken" en er worden dus zat blagen geboren om geadopteerd te worden door liefdevolle homo-paren.
Het is wel leuk om te zien hoe zo'n onderzoek door de religieuze fanatici afgewezen wordt omdat het stiekem betekent dat God homoseksuelen maakt ("mijn religie, wat doe je!?") en hoe het juist omarmd wordt door homo-haters als stok om mee te slaan.
Ik vraag me af wanneer het gen (of zal ik zeggen "de afwijking" of "de ziekte"?) voor autistische programmeurs zonder taalgevoel wordt ontdekt.
Kun je nagaan, miljoenen zijn nu hiv besmet omdat homos die ziekte zo goed verspeidt hebben. Ben wel erg benieuwd hoeveel doden er al zijn gevallen door aids.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dit slaat echt nergens op: dus de afrikaanse bevolking is allemaal homo, immers, daar hebben miljoenen aids. homos neuken er niet op los, da tis het beeld dat jij hebt. heteros neuken er net zo veel onveilig op los als homoseksuelen.
Jeee.., lekker kortzichtigquote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:09 schreef Monus het volgende:
[..]
Kun je nagaan, miljoenen zijn nu hiv besmet omdat homos die ziekte zo goed verspeidt hebben. Ben wel erg benieuwd hoeveel doden er al zijn gevallen door aids.
Of ben je vergeten wie de eerste SIDA slachtoffers waren.
Hmmz, zouden dan stiekem niet alle hetero's 100% hetero zijn en ene homo genuekt hebben?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:20 schreef Wunk het volgende:
[..]
Jeee.., lekker kortzichtig
Goed, even een mindboggel dan.., hoe kunnen hetero mensen dan ooit en masse AIDS hebben gekregen als het een homo ziekte is ?, zoveel word er door homo's toch niet met vrouwen gesext ?
* Wunk ruikt een flinke troll
Mja, dat heb je met Homo sapiens sapiens.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:09 schreef Monus het volgende:
[..]
Kun je nagaan, miljoenen zijn nu hiv besmet omdat homos die ziekte zo goed verspeidt hebben. Ben wel erg benieuwd hoeveel doden er al zijn gevallen door aids.
Nou moet alles in werking gesteld worden om de boosdoeners te verwijderen zodat homoseksuelen weer normaal worden.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:41 schreef Skyclad het volgende:
http://www.medicalnewstoday.com/medicalnews.php?newsid=19361
http://springerlink.metapress.com/app/home/contribution.asp?wasp=524c86wxvpcqtncgdmwk&referrer=parent&backto=issue,6,12;journal,1,108;linkingpublicationresults,1:100421,1
[..]
Tot zover het 'homosexualiteit is een keuze' van strenge Christenen.
Hoewel... Die zullen waarschijnlijk gewoon beweren dat deze wetenschappers satanisten zijn die leugens verspreiden.
lees je eens in, er zijn 2 variaties van het virus...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:09 schreef Monus het volgende:
[..]
homosexueel volgens menselijke definitie, zegt niet zoveel ...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:25 schreef mineo39-76 het volgende:
Dieren zijn net zo gay als de mens
Japanse onderzoekers hebben vastgesteld dat in talrijke dierentuinen over de hele wereld homoseksuele pinguïns leven. In 16 parken werden tientallen homoseksuele paren ontdekt, zo meldt de Japanse nieuwsdienst Kyodo.
[afbeelding]
De onderzoekers keken niet alleen naar dierentuinen in Azië. Ook in Amerika en Duitsland werden homoseksuele pinguïns ontdekt. Het safaripark Beekse Bergen tussen Tilburg en Hilvarenbeek laat weten dat ze niet alleen homoseksuele pinguïns heeft, maar dat zo’n 5% van vrijwel alle diersoorten in dit park homoseksueel zijn. Ook Artis meldt dat in dit Amsterdamse park veel homoparen onder de dieren worden aangetroffen.
29-01-2005
Bron: o.a. De Gaykrant
![]()
bron: http://www.medischewereld.nl/index.php?newsid=775&guide=5quote:BRUSSEL (ANP) - Het aantal HIV-patiënten in de derde wereld dat een beroep kan doen op aids-remmers is in twee jaar tijd ruim verdubbeld tot 440.000. Desondanks kan nog geen 10 procent van de patiënten die dringend behandeling nodig hebben momenteel medicijnen krijgen.
Vooral in zuidelijk Afrika is de behoefte aan medicijnen erg urgent. Dat blijkt uit het jaarverslag van de VN-organisatie voor aids en de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO), dat dinsdag in Brussel is gepresenteerd.
Besmetting vrouwen
Het aantal besmettingen met het HIV-virus, dat de ziekte aids kan veroorzaken, is tussen 2002 en 2004 wereldwijd weer verder toegenomen tot ongeveer 39,4 miljoen patiënten. Dat is een stijging met bijna drie miljoen in twee jaar tijd. Onder die nieuwe patiënten bevinden zich naar verhouding steeds meer vrouwen. In Centraal-Azië vindt 56 procent van de nieuwe besmettingen plaats bij vrouwen.
Het aantal besmettingen in oostelijk Afrika, waaronder Uganda, Kenia en Ethiopië daalt maar in Noord-Amerika en Europa krijgen steeds meer mensen het HIV-virus. Daarbij zijn vooral zwarte en Latijns-Amerikaanse vrouwen tussen de 35 en 44 jaar een risicogroep.
HIV-epidemie Rusland
In Europa is vooral in Rusland sprake van een ware HIV-epidemie. Directeur-generaal van de WHO dr. Lee Jong-wook roept op tot een efficiënter gebruik van de middelen die worden gebruikt in de strijd tegen aids. Hij wil meer nadruk op preventie. Aids-experts maken zich al enkele jaren zorgen over de laksere houding onder jongeren over de ziekte, doordat er steeds betere aids-remmers op de markt komen. Daardoor neemt het risicogedrag bij seks weer toe.
Ik constateer alleen dat spelfouten een domme gedachte of stelling niet direct meer power geven, integendeel. Maar het was de slagroom op een vers gelegde hondedrol, zo zie ik het dan maar.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:53 schreef Monus het volgende:
[..]
Alleen hele domme mensen denken dat ze intellegent zijn als ze een zin zonder spelfouten kunnen maken. Nog dommere mensen gebruiken dat als een argument voor een discussie.
Wat heeft dat van doen met de objectiviteit van het onderzoek ? Je trekt verkeerde paralellenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:56 schreef stormW het volgende:
[..]
bansheeboy. ***. De bespreekbaarheid en tolerantie van zaken als homoseksualiteit zijn exclusief voor de westerse wereld.
Ik moet toegeven dat je inderdaad niks weet van "onze" cultuur. Het is nl. niet bevorderlijk dat je praat in termen als "wij" en "jullie". Tevens heb ik nog nooit gehoord dat een homo-ist in Marokko of waar dan ook om zijn geaardheid is vermoord (op de manieren die jij opnoemt)quote:In jullie cultuur zijn homo's mensen die minderwaardig zijn dan dieren en worden hierom in gunstigste geval uitgestoten en anders uitgemoord. dat is ten alle tijden zo en daar valt volgens jullie verder niet over te discuseren.
Verworven of niet, het is niet goed voor de samenleving en is totaal niet van belang als we het hebben over de objectiviteit van het onderzoek en is derhalve dus off-topicquote:dus ***. wat voor objectiefs of goeds kan er uit jij *** komen als het gaat om homoseksualiteit. dit is een verworven vrijheid voor het westen.
Behalve dan dat je overkomt als zo'n westerling-wanabee zou het misschien eens handig zijn als je eens je tekst na zou kijken op je lidwoorden en andere benabelen, want je haalt ze nl. allemaal door elkaar. Het geeft niet, maar het leek me wel zo eerlijk om je daarop te wijzenquote:het westen waar homo's er voor mogen uit komen. de ene westerse land gaat vrijer om dan de ander maar tis in het westen geen misdaad.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet snap dat je zo agressief bentquote:jij hoort gewoon je *** dicht te houden. dit gaat moslims niets aan sukkel.
Lees dit maar eens: Essay: "Opkomst en ondergang van het homo-isme"quote:Valt wel op dat je overal tegenaan schopt bansheeboy. Misschien ben je zelf ook stiekem homo.
Wil je echt dat dat weer ontleed wordt? Er is al vaker de vloer mee aangeveegd dan met een Swifferdoekje.quote:
En wat dacht je van de Romeinen zelf of de Amerikaanse indianen volkeren (voordat de Christelijke blanken de boel kwamen koloniseren/uitmoordden), de vroegere Scandinavische volkeren, de Soemeriërs, de Caänieten enz. en niet te vergeten de kelten;quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:24 schreef Tarak het volgende:
In de Oud Griekse cultuur was het gebruikelijk dat mannen seks met elkaar hadden.
Julius Ceaser himself schreef in zijn verslag over de Germaanse mannenhuizen dat de jongemannen uitgebreid sex met elkaar hadden en zich niet schaamden om elkaar binnen die huizen in het openbaar onzedelijk te betasten.
Je vraagt je af als je dit leest waarom heden ten dage onder het gepeupel in de typische macho mannenculturen zoals het leger, de voetballerij, bouwvakkers, havenarbeiders enz. homosexualiteit met veel dedain en vaak schuimbekkend word afgedaan als on-mannelijk, ongeoorloofd, zwak, truttig, verwijfd en minderwaardig aan het geilen op vrouwen terwijl homosexualiteit bij hun verre voorouders (de Kelten, Germanen, Vikingen) prevaleerde onder de stoere krijgers (en dus NIET alleen onder de creatievelingen zoals de barden of pottebakkers)!?!quote:Diodorus wrote:
"The Celts have good-looking women but pay no attention to them - rather they
weave around other males in a strange frenzy. They are accustomed to sleeping on the
ground upon hides of wild beasts and wallow together with partners on both sides for
fucking. And most paradoxically, heedless of their own dignity, they give up their well-
satisfied bodies to the harvest of other men, and they do not regard this as a disgrace
rather the opposite - whenever their freely-offered gift of sexual gratification is not
received favorably, they regard it a dishonor." (Bibliotheke historike, V.32.7)
Het volgende verhaaltje wordt dan gewoon dat DNA gedegenereerd is door de zondeval.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:41 schreef Skyclad het volgende:
http://www.medicalnewstoday.com/medicalnews.php?newsid=19361
http://springerlink.metapress.com/app/home/contribution.asp?wasp=524c86wxvpcqtncgdmwk&referrer=parent&backto=issue,6,12;journal,1,108;linkingpublicationresults,1:100421,1
[..]
Tot zover het 'homosexualiteit is een keuze' van strenge Christenen.
Hier wat info over homoseksualiteit in Marokko, van de Zuid-Afirkaanse website www.mask.org.zaquote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat heeft dat van doen met de objectiviteit van het onderzoek ? Je trekt verkeerde paralellen
[..]
Ik moet toegeven dat je inderdaad niks weet van "onze" cultuur. Het is nl. niet bevorderlijk dat je praat in termen als "wij" en "jullie". Tevens heb ik nog nooit gehoord dat een homo-ist in Marokko of waar dan ook om zijn geaardheid is vermoord (op de manieren die jij opnoemt)
[..]
Verworven of niet, het is niet goed voor de samenleving en is totaal niet van belang als we het hebben over de objectiviteit van het onderzoek en is derhalve dus off-topic
[..]
Behalve dan dat je overkomt als zo'n westerling-wanabee zou het misschien eens handig zijn als je eens je tekst na zou kijken op je lidwoorden en andere benabelen, want je haalt ze nl. allemaal door elkaar. Het geeft niet, maar het leek me wel zo eerlijk om je daarop te wijzen
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet snap dat je zo agressief bent
[..]
Lees dit maar eens: Essay: "Opkomst en ondergang van het homo-isme"
quote:about morocco
official name: Kingdom of Morocco
capital: Rabat
head of state: King Mohamed VI
head of government: Prime Minister Abderrahmane Youssoufi
state: constitutional monarcy
population: 30,6 million
independence: from France in 1956
languages: Arabic (official), Berber dialects, French
religion: Muslim 98.7%, Christian 1.1%, Jewish 0.2%
currency: Moroccan dirham (MAD)
media: NA
legal wise
status of homosexuality: illegal
age of consent: 15
laws covering homosexual activity: Homosexuality is criminalized under Section 489 of the Penal Code [of 26 November 1962] which provides a penalty of between 6 months and 3 years' imprisonment and additional fines from 120 to 1000 Dirhams for "lewd or unnatural acts with an individual of the same sex".
background information and government attitudes: Morocco has long been known for its liberal attitudes and was a holiday haven for European gays in the early 20th Century. However as a principally Muslim country and with fundamentalism on the rise this is no longer the case. In January 1997 the Washingon Blade reported that a 28-year-old Moroccan man was granted asylum by the United States, having fled violent beatings at the hands of his own father and the threat of imprisonment by the Moroccan government because he was gay.
communication
mainline telephones: 1,4 million
cellular telephones: 117, 000
internet country code: .ma
internet service providers: 8 (2000)
internet users: 120, 000 (2000)
links and contacts
Kelma: Paris based, French language site on/for Arab gays from Tunisia, Morocco and Algeria. http://www.kelma.org
Gay Morocco: English language site with news wire and discussions on homosexuality. http://gaymorocco.tripod.com
Het is een feit dat veel allochtonen/moslims bijv. geen bezwaar hebben tegen het roepen van hoe ze over homo's of joden denken, gerust toneelstukken of boeken wil verbieden etc. maar echt bij ELKE opmerking die maar LIJKT op discriminatie gelijk in de hoogste boom klimmen. Wat er ook wordt gezegd, al zeg ik maar dat de islam misschien niet een volmaakte religie is en het BINGO treedt in werking, alleen met DISCRIMINATIE in plaats van bingo.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat heeft dat van doen met de objectiviteit van het onderzoek ? Je trekt verkeerde paralellen
[..]
Ik moet toegeven dat je inderdaad niks weet van "onze" cultuur. Het is nl. niet bevorderlijk dat je praat in termen als "wij" en "jullie". Tevens heb ik nog nooit gehoord dat een homo-ist in Marokko of waar dan ook om zijn geaardheid is vermoord (op de manieren die jij opnoemt)
[..]
Verworven of niet, het is niet goed voor de samenleving en is totaal niet van belang als we het hebben over de objectiviteit van het onderzoek en is derhalve dus off-topic
[..]
Behalve dan dat je overkomt als zo'n westerling-wanabee zou het misschien eens handig zijn als je eens je tekst na zou kijken op je lidwoorden en andere benabelen, want je haalt ze nl. allemaal door elkaar. Het geeft niet, maar het leek me wel zo eerlijk om je daarop te wijzen
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet snap dat je zo agressief bent
[..]
Lees dit maar eens: Essay: "Opkomst en ondergang van het homo-isme"
Dat meen je toch niet ? JohnDope is echt 200% het tegenovergestelde van mijquote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:43 schreef Tarak het volgende:
Volgens mij is Bansheeboy een kloon van JohnDope
Daarom juist.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet ? JohnDope is echt 200% het tegenovergestelde van mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |