abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 januari 2005 @ 17:42:51 #151
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_24836034
quote:
Op zondag 30 januari 2005 16:58 schreef stormW het volgende:

[..]

Zeg bansheeboy, als je geen homo bent verander je nickname dan eens. "bansheeboy" klinkt nogal nichterig. Het doet mij denken aan een vent dat op een homo thema avond in een soort van doela doela kledij op een bar staat met daar een andere kerel achteraan.
Dat zegt meer over jezelf dan over mij. Zodra jij mijn essay eens goed hebt doorgelezen weet ik zeker dat zelfs jij mijn nick niet meer associeert met het homo-isme, period !
quote:
Maar even iets anders. Zoals jij ondertussen weet dat ik Turks ben weet jij ook dat ik weet dat een hoop Marokkaanse en Turkse meiden hierheen komen omdat hun eerste criteria voor het uitzoeken van de bruidegom het westen is. Dus niet mooie ogen, lieve lachje, strak kontje e.d.
Daar heb je helemaal gelijk in. Dat is dus ook één van de redenen dat ik een vrouw uit Marokko heb getrouwd. De vrouwen aldaar weten nog wat de rechten en plichten zijn terwijl veel van de inmiddels verwesterde Marokkaanse/Turkse vrouwen hier alleen de rechten kennen maar de plichten verwaarlozen
quote:
Ik vind jou vrouw zielig. Jij kunt wel triomfantelijk doen, maar zij dan? Ze zal alleen maar met de dames in de familie mogen omgaan.
Ik voetbal al een aantal jaren in het 1ste elftal van een voetbalclub in Dordrecht. En ik kan je verzekeren dat mannen gerust met elkaar kunnen ballen zonder voor homo-ist te worden uitgemaakt. Je maakt daar dus een klassieke denkfout
quote:
Ook merkwaardig bansheeboy dat Marokkaanse vrouwen in Nederland graag een Marokkaanse heer uit Marokko halen. De reden daarvoor is dat ze vinden dat Marokkaanse mannen in het westen vervuilt zijn.
En met die ontwikkeling ben ik dus hardstikke blij, inderdaad zijn veel Marokkaanse mannen in het westen vervuilt (met het westerse gedachtengoed), het doet me dus deugd dat ze toch terug vallen op iets stabielers
quote:
Dat klopt ook. Dus bansheeboy niet echt romantisch te weten dat jouw huidige vrouw alleen maar voor het prettige en geile westen met jou getrouwd is.
Ik vind het juist wel prettig. Dat betekent dat ze het westen net zo ziet als ik: puur vanwege de financiële voordelen, want voor de rest stelt het op "geestelijk" vlak niet zoveel voor

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 30 januari 2005 @ 17:51:07 #152
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_24836184
quote:
Op zondag 30 januari 2005 17:42 schreef BansheeBoy het volgende:

Ik voetbal al een aantal jaren in het 1ste elftal van een voetbalclub in Dordrecht. En ik kan je verzekeren dat mannen gerust met elkaar kunnen ballen zonder voor homo-ist te worden uitgemaakt. Je maakt daar dus een klassieke denkfout
Is "ballen" een eufemisme voor de activiteiten die jullie onder de douche ontplooien?
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  zondag 30 januari 2005 @ 17:51:20 #153
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_24836188
quote:
Inderdaad, vooral als innerlijk kwade en boze personen als homoseksuelen en lesbiennes ten tonele verschijnen dient die tolerantie op te houden! Deze as van kwaad dient verdelgd te worden.

Maar vertel eens, op welke manier doen homoseksuelen en lesbiennes jou, of om het even een ander, kwaad?
Als homoseksueel gedrag geaccepteerd dreigt te worden zouder er steeds meer homo's bij kunnen komen waardoor voortplanting op zou houden.

Maar dat is mijn hypothese maar. Dat het in de Bijbel staat is genoeg voor mij.
quote:
Hoe je 't ook wendt of keert: de bijbel wordt door gelovigen gezien als het woord van God, maar aangezien aantoonbaar is dat de bijbel geschreven is járen nadat Jezus dood was en door mensen die hem niet of nauwelijks zelf kenden, moet geconcludeerd worden dat het een boek is dat geschreven is door mensen.
De mensen die de Bijbel schreven waren geïnspireerd door de Heilige Geest.
quote:
In de jaren sindsdien is het boek herhaaldelijk vertaald en vertaald en vertaald en zoals eenieder weet is vertalen en herschrijven een kwestie van interpretatie, van woordkeus. Dat werkt veranderingen en aanpassingen in de hand..
De originele kopie van de Bijbel is altijd bewaard gebleven in het Grieks.
quote:
En dat betekent dat wanneer mensen de bijbel qua homoseksualiteit letterlijk nemen, dat ze dan nogal dom bezig zijn.
Geloven in een zondeval, van een Adam en Eva als eerste mensen, die NB twee zonen kregen, waarvan éen op wereldreis ging en daar allemaal ándere mensen tegen kwam!!! (huh?) is nogal inconsequent.
Wereldreis? Waar heb je het over? Bron?
quote:
Helaas nemen velen deze woorden nog altijd letterlijk en als de kerk anno nu homoseksualiteit afwijst, levert dat haat op voor mensen die homoseksueel zijn. Dat is fout.

En genoeg naastenliefde?
Daarvan staat anders niets in de bijbel!
Weer zo'n non-argument dat als je iets afwijst dat je het dan haat.
Democracy is like a trolleybus. You get in, and once you have reached your destination you get out
христианский солдат
  zondag 30 januari 2005 @ 17:51:24 #154
91072 Amando
Ik zweer trouw aan de Nederlan
pi_24836192
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 16:00 schreef dVTB het volgende:
Ach, Skyclad, ook al zouden alle homo's standaard worden geboren met een groot groen vierkant op hun voorhoofd, dan nog zullen er Christen- en Moslim-extremisten zijn die blijven roepen dat het een keuze is. Het past namelijk niet in hun plaatje dat het genetisch bepaald zou zijn, want dat zou dan betekenen dat 'God het zo heeft gewild'... Hehehehe
Dit betekent dat de ziekte homoseksualiteit genezen kan worden!
Alles wat met DNA te maken heeft kan men wijzigen. Misschien wat kort samengevat , maar het kan dus.

Wanneer word de eerste homo genezen? Ik vind dat homo's een menswaardig leven moeten kunnen leiden en het genezen door middel van bovenstaande techologie is nou een mooi voorbeeld van NUTTIGE wetenschap.

zondag 30 januari 2005 @ 17:53:50 #155
94405 Tarak
pi_24836242
quote:
Op zondag 30 januari 2005 17:51 schreef Amando het volgende:

[..]

Alles wat met DNA te maken heeft kan men wijzigen. Misschien wat kort samengevat , maar het kan dus.
Los van de rest van je post, sinds wanneer kan alles wat met DNA te maken heeft gewijzigd worden?
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  zondag 30 januari 2005 @ 18:03:23 #156
91072 Amando
pi_24836411
quote:
Op zondag 30 januari 2005 17:53 schreef Tarak het volgende:

[..]

Los van de rest van je post, sinds wanneer kan alles wat met DNA te maken heeft gewijzigd worden?
Praktisch gezien kan nu een soort SUPERMENS gecreeerd worden door alle strings (of weet ik veel hoe dat heet)
Was laatst in discoverychannel ... enige obstakel is nog de wetgeving , maar ze kunnen een koe kruisen met een aap als ze willen.. echt ziek.
pi_24836475
quote:
Op zondag 30 januari 2005 17:51 schreef N_I_ het volgende:

De originele kopie van de Bijbel is altijd bewaard gebleven in het Grieks.
The Old Testament consists of a body of literature spread over a period from approximately 1450 B.C.E. to 200 B.C.E. There exists no original writings of the Old Testament. There does exist, however, hundreds of fragments from copies that became the old testament. These fragments consist of Cuneiform tablets, papyrus paper, leather etchings and the famous Dead Sea Scrolls.

The scribes of the old testament wrote in classical Hebrew except for some portions written in Aramaic. The traditional Hebrew scribes wrote the texts with consonants but the Rabbis later added vowels for verbal pronouncing. Of course the Rabbis did their best in choosing the vowels that they thought gave the words their proper meaning and pronouncement. In the second century C.E., or even earlier, the Rabbis compiled a text from manuscripts as had survived the destruction of Jerusalem in 70 C.E. and on this basis they established the traditional or massoretic text, so called from the Hebrew word massorah.

This text incorporated the mistakes of generations of copyists, and in spite of the care bestowed on it, many errors of later copyists also found their way into it. The earliest surviving manuscripts of this text date from the ninth to eleventh centuries C.E. It comes mostly from these texts which religionists have used for the present Old Testament translations.

The New Testament has even fewer surviving texts. Scholars think that not until years after Jesus' alleged death that its authors wrote the Gospels. There exists no evidence that the New Testament came from the purported original apostles or anyone else that had seen the alleged Jesus.

Although the oldest surviving Christian texts came from Paul, he had never seen the earthly Jesus. There occurs nothing in Paul's letters that either hints at the existence of the Gospels or even of a need for such memoirs of Jesus Christ. The oldest copy of the New Testament yet found consists of a tiny fragment from the Gospel of John. Scholars dated the little flake of papyrus from the period style of its handwriting to around the first half of the 2nd century C.E. The language of most of the new testament consists of old Greek.
pi_24836477
quote:
Op zondag 30 januari 2005 17:21 schreef N_I_ het volgende:
Andromeda, ik speel niet graag op de man ( ) maar dit is mijn inschatting van jou. Je bent echt zo'n zelf-hatende spanjaard die zich aangeleerd heeft dat de spaanse geschiedenis door en door slecht is. Vooral de rol van de katholieken en de fascisten in de recente geschiedenis van Spanje stoort jou. Door dit aangeprate schuldgevoel haal je uit naar als wat Katholiek is. Heb ik het een beetje goed?
Dan heb je een verkeerd beeld van mij, ik ben een Belg, en woon in Spanje!

Geloven is mijns inziens een privé zaak. Bijgevolg vind ik de erkenning van bepaalde religies door de staat totaal overbodig. Ook moeten gelovigen zelfvoorzienend zijn, dus geen staatssteun, noch godsdienstlessen op school.

Het recht "vrijheid van religie" is ondergeschikt (dus overbodig) aan het recht "vrijheid van meningsuiting" omdat religie inweze een meningsuiting is. Religie moet dan ook behandeld worden net zoals elke vorm van vrije meningsuiting: alles kan behalve het aanzetten tot haat of fysieke bedreiging.
Ben helemaal niet tegen religies opzich laat dit duidelijk zijn, maar wel tegen fanatieke aanhangers van religies: Mensen die aanslagen plegen of andere mensen vermoorden in naam van een God.
En die alles wat in de Koran, Bijbel, Torha...enzv, staat letterlijk neemt, en het als zijnde juist ziet.
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
  zondag 30 januari 2005 @ 18:10:31 #159
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24836519
quote:

[..]

Als homoseksueel gedrag geaccepteerd dreigt te worden zouder er steeds meer homo's bij kunnen komen waardoor voortplanting op zou houden.
Het lijkt mij eerder het tegenovergestelde. Het is in DNA gevonden, dus zal het homo-gen uitsterven wanneer homoseksuelen niet meer gedwongen worden om te doen alsof ze hetero zijn en het daardoor met het andere geslacht doen.
quote:
Zoiets dacht ik al.. Je haat dus mensen uitsluitend omdat het in je haatboek staat?
  zondag 30 januari 2005 @ 18:12:10 #160
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24836550
quote:
Op zondag 30 januari 2005 17:51 schreef Amando het volgende:

[..]

Wanneer word de eerste homo genezen? Ik vind dat homo's een menswaardig leven moeten kunnen leiden en het genezen door middel van bovenstaande techologie is nou een mooi voorbeeld van NUTTIGE wetenschap.

Ik stel voor om religieuze fundamentalisten te genezen. Dan sla je 2 vliegen in 1 klap : Homoseksuelen kunnen normaal leven, en de ex-fundamentalisten ook.
  zondag 30 januari 2005 @ 18:13:51 #161
94405 Tarak
pi_24836584
quote:
Op zondag 30 januari 2005 18:03 schreef Amando het volgende:

[..]

Praktisch gezien kan nu een soort SUPERMENS gecreeerd worden door alle strings (of weet ik veel hoe dat heet)
Was laatst in discoverychannel ... enige obstakel is nog de wetgeving , maar ze kunnen een koe kruisen met een aap als ze willen.. echt ziek.
Dan heb je het dus over genetisch manipuleren in embryos. Dat geldt niet voor bestaande wezens, daarnaast is de genetische factor niet alles bepalend wat betreft seksuele voorkeur. Zie wat er eerder over ééneiige tweelingen in dit topic werd gezegd. Eéneiige tweelingen hebben niet per definitie beiden dezelfde seksuele voorkeur, terwijl ze wel genetisch identiek zijn.
pi_24836997
quote:

[..]

Bullshit!!!

De komende 45 jaar moet rekening worden gehouden met een doorgroei tot vrijwel zeker 9 miljard mensen op de wereld.

En dan wil dat seniele haatboekje van jou: om extra meer mensen te krijgen dan de huidige voorspelde 9 miljard, geen voorbehoedsmiddellen, abortus, euthanasie, homos....enzv, toelaten.

Ga jij of dat smerig boekje die mensen voederen????

Een beetje gezond verstand zou geen kwaad kunnen.

[ Bericht 1% gewijzigd door andromeda1968 op 30-01-2005 19:51:28 ]
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
pi_24837182
quote:
Op zondag 30 januari 2005 18:12 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik stel voor om religieuze fundamentalisten te genezen. Dan sla je 2 vliegen in 1 klap : Homoseksuelen kunnen normaal leven, en de ex-fundamentalisten ook.
Ben ik volledig met je eens.
  zondag 30 januari 2005 @ 18:51:33 #164
91072 Amando
pi_24837212
quote:
Op zondag 30 januari 2005 18:12 schreef Alicey het volgende:

[..]

]

Overigens vind ik dat anders seksuele afwijkingen ook genezen moeten kunnen worden.
Ik geef het een kwestie van jaren, als je nu al ziet wat ze kunnen...
Ik heb het dus over bestialiteit, pedoseksualiteit en homoseksualiteit.
Allemaal afwijkingen/ziektes waar de wetenschap zich op zou moeten richten . (Dat doen ze al, maar het mag van mij wat meer prioriteit krijgen)
  zondag 30 januari 2005 @ 19:00:14 #165
94405 Tarak
pi_24837346
quote:
Op zondag 30 januari 2005 18:51 schreef Amando het volgende:

[..]

]

Overigens vind ik dat anders seksuele afwijkingen ook genezen moeten kunnen worden.
Allemaal afwijkingen/ziektes waar de wetenschap zich op zou moeten richten . (Dat doen ze al, maar het mag van mij wat meer prioriteit krijgen)
Ik vind dat ze hetero's moeten genezen die het op z'n hondjes doen, dat is toch zo goor. Die hebben pas echt een seksuele afwijking.
  zondag 30 januari 2005 @ 19:02:11 #166
91072 Amando
pi_24837378
quote:
Op zondag 30 januari 2005 19:00 schreef Tarak het volgende:

[..]

Ik vind dat ze hetero's moeten genezen die het op z'n hondjes doen, dat is toch zo goor. Die hebben pas echt een seksuele afwijking.
Rara van wie ze dat geleerd hebben
pi_24837389
quote:

[..]

]

Waarom homseksualiteit? als ik vragen mag.
En waarom zet jij homoseksuele mensen in de zelfde groep van bestialitiet en pedoseksualiteit?

En wie bepaald wat er wel en niet een ziekte is.....jij?

En btw ben jij moslim soms?
  zondag 30 januari 2005 @ 19:03:17 #168
94405 Tarak
pi_24837401
quote:
Op zondag 30 januari 2005 19:02 schreef Amando het volgende:

[..]

Aangezien mannen -op Kelly na - geen vagina hebben, niet van de homo's in ieder geval.
  zondag 30 januari 2005 @ 19:05:34 #169
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_24837443
quote:
Op zondag 30 januari 2005 19:02 schreef Amando het volgende:

[..]

Blijkbaar vonden ze't interessant genoeg om het na te apen, dus er zal toch wel iets inzitten he Ik zou de hetero's niet bgraag de kost geven die maar al te graag hun vriendinnetje van achter langs geven. Misschien dat we die dan ook maar als "ziek" moeten bestempelen?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  zondag 30 januari 2005 @ 19:07:01 #170
91072 Amando
pi_24837469
quote:
Op zondag 30 januari 2005 19:02 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

Waarom homseksualiteit? als ik vragen mag.
En waarom zet jij homoseksuele mensen in de zelfde groep van bestialitiet en pedoseksualiteit?

En wie bepaald wat er wel en niet een ziekte is.....jij?

En btw ben jij moslim soms?
Hmm... kom je uit een ei ofzo?
Homo normaal?

Een vierkante sinaasappel is ook normaal, je hebt gelijk.
pi_24837489
quote:
Op zondag 30 januari 2005 19:00 schreef Tarak het volgende:

Dingen die volgens de bijbel niet mogen:

Leviticus 18. Vers 19:
Gij moogt geen gemeenschap hebben met een vrouw die menstruatie heeft en onrein is.

Leviticus 19. Vers 28:
Ge moogt uw lichaam niet kerven en u niet laten tatoeëren.

Leviticus 20. Vers 10:
Hij die overspel pleegt met de vrouw van een ander, moet ter dood worden gebracht,
hijzelf en de vrouw met wie hij overspel heeft gepleegd.

Leviticus 20. Vers 18:
Als een man gemeenschap heeft met een vrouw tijdens de menstruatie en haar schaamte, de bron van haar bloeding, ontbloot, en zij stemt daarmee in, dan moeten beiden uit hun volk worden verwijderd.

En heteros...??? Leuk boek he!
  zondag 30 januari 2005 @ 19:09:08 #172
94405 Tarak
pi_24837505
quote:
Op zondag 30 januari 2005 19:05 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Blijkbaar vonden ze't interessant genoeg om het na te apen, dus er zal toch wel iets inzitten he Ik zou de hetero's niet bgraag de kost geven die maar al te graag hun vriendinnetje van achter langs geven. Misschien dat we die dan ook maar als "ziek" moeten bestempelen?
Ja, hetero's die aan anale sex moeten ook maar "genezen" worden, die snappen nog niet helemaal hoe het werkt.
pi_24837549
quote:
Op zondag 30 januari 2005 19:07 schreef Amando het volgende:

[..]

Hmm... kom je uit een ei ofzo?
Homo normaal?

Een vierkante sinaasappel is ook normaal, je hebt gelijk.
Mja, laat maar ik dacht dat de kindertjes al aan het slapen waren blijkbaar niet.
pi_24837552
quote:
Hoeveel procent van de wereldbevolking zou volgens jou dan homo zijn bij volledige acceptatie van homoseksualiteit?
Kortom, the usual.
  zondag 30 januari 2005 @ 19:26:14 #175
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24837813
quote:

[..]

]

Maar vertel eens op welke manier homoseksuelen jou of anderen schade toebrengen? (Van pedoseksualteit en bestialiteit lijkt mij dat evident, maar bij homoseksualiteit zie ik het niet helemaal).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')