Dat zegt meer over jezelf dan over mij. Zodra jij mijn essay eens goed hebt doorgelezen weet ik zeker dat zelfs jij mijn nick niet meer associeert met het homo-isme, period !quote:Op zondag 30 januari 2005 16:58 schreef stormW het volgende:
[..]
Zeg bansheeboy, als je geen homo bent verander je nickname dan eens. "bansheeboy" klinkt nogal nichterig. Het doet mij denken aan een vent dat op een homo thema avond in een soort van doela doela kledij op een bar staat met daar een andere kerel achteraan.
Daar heb je helemaal gelijk in. Dat is dus ook één van de redenen dat ik een vrouw uit Marokko heb getrouwd. De vrouwen aldaar weten nog wat de rechten en plichten zijn terwijl veel van de inmiddels verwesterde Marokkaanse/Turkse vrouwen hier alleen de rechten kennen maar de plichten verwaarlozenquote:Maar even iets anders. Zoals jij ondertussen weet dat ik Turks ben weet jij ook dat ik weet dat een hoop Marokkaanse en Turkse meiden hierheen komen omdat hun eerste criteria voor het uitzoeken van de bruidegom het westen is. Dus niet mooie ogen, lieve lachje, strak kontje e.d.
Ik voetbal al een aantal jaren in het 1ste elftal van een voetbalclub in Dordrecht. En ik kan je verzekeren dat mannen gerust met elkaar kunnen ballen zonder voor homo-ist te worden uitgemaakt. Je maakt daar dus een klassieke denkfoutquote:Ik vind jou vrouw zielig. Jij kunt wel triomfantelijk doen, maar zij dan? Ze zal alleen maar met de dames in de familie mogen omgaan.
En met die ontwikkeling ben ik dus hardstikke blij, inderdaad zijn veel Marokkaanse mannen in het westen vervuilt (met het westerse gedachtengoed), het doet me dus deugd dat ze toch terug vallen op iets stabielersquote:Ook merkwaardig bansheeboy dat Marokkaanse vrouwen in Nederland graag een Marokkaanse heer uit Marokko halen. De reden daarvoor is dat ze vinden dat Marokkaanse mannen in het westen vervuilt zijn.
Ik vind het juist wel prettig. Dat betekent dat ze het westen net zo ziet als ik: puur vanwege de financiële voordelen, want voor de rest stelt het op "geestelijk" vlak niet zoveel voorquote:Dat klopt ook. Dus bansheeboy niet echt romantisch te weten dat jouw huidige vrouw alleen maar voor het prettige en geile westen met jou getrouwd is.
Is "ballen" een eufemisme voor de activiteiten die jullie onder de douche ontplooien?quote:Op zondag 30 januari 2005 17:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik voetbal al een aantal jaren in het 1ste elftal van een voetbalclub in Dordrecht. En ik kan je verzekeren dat mannen gerust met elkaar kunnen ballen zonder voor homo-ist te worden uitgemaakt. Je maakt daar dus een klassieke denkfout
Als homoseksueel gedrag geaccepteerd dreigt te worden zouder er steeds meer homo's bij kunnen komen waardoor voortplanting op zou houden.quote:Inderdaad, vooral als innerlijk kwade en boze personen als homoseksuelen en lesbiennes ten tonele verschijnen dient die tolerantie op te houden! Deze as van kwaad dient verdelgd te worden.
Maar vertel eens, op welke manier doen homoseksuelen en lesbiennes jou, of om het even een ander, kwaad?
De mensen die de Bijbel schreven waren geïnspireerd door de Heilige Geest.quote:Hoe je 't ook wendt of keert: de bijbel wordt door gelovigen gezien als het woord van God, maar aangezien aantoonbaar is dat de bijbel geschreven is járen nadat Jezus dood was en door mensen die hem niet of nauwelijks zelf kenden, moet geconcludeerd worden dat het een boek is dat geschreven is door mensen.
De originele kopie van de Bijbel is altijd bewaard gebleven in het Grieks.quote:In de jaren sindsdien is het boek herhaaldelijk vertaald en vertaald en vertaald en zoals eenieder weet is vertalen en herschrijven een kwestie van interpretatie, van woordkeus. Dat werkt veranderingen en aanpassingen in de hand..
Wereldreis? Waar heb je het over? Bron?quote:En dat betekent dat wanneer mensen de bijbel qua homoseksualiteit letterlijk nemen, dat ze dan nogal dom bezig zijn.
Geloven in een zondeval, van een Adam en Eva als eerste mensen, die NB twee zonen kregen, waarvan éen op wereldreis ging en daar allemaal ándere mensen tegen kwam!!! (huh?) is nogal inconsequent.
Weer zo'n non-argument dat als je iets afwijst dat je het dan haat.quote:Helaas nemen velen deze woorden nog altijd letterlijk en als de kerk anno nu homoseksualiteit afwijst, levert dat haat op voor mensen die homoseksueel zijn. Dat is fout.
En genoeg naastenliefde?
Daarvan staat anders niets in de bijbel!
Dit betekent dat de ziekte homoseksualiteit genezen kan worden!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:00 schreef dVTB het volgende:
Ach, Skyclad, ook al zouden alle homo's standaard worden geboren met een groot groen vierkant op hun voorhoofd, dan nog zullen er Christen- en Moslim-extremisten zijn die blijven roepen dat het een keuze is. Het past namelijk niet in hun plaatje dat het genetisch bepaald zou zijn, want dat zou dan betekenen dat 'God het zo heeft gewild'... Hehehehe
Los van de rest van je post, sinds wanneer kan alles wat met DNA te maken heeft gewijzigd worden?quote:Op zondag 30 januari 2005 17:51 schreef Amando het volgende:
[..]
Dit betekent dat de ziekte homoseksualiteit genezen kan worden!
Alles wat met DNA te maken heeft kan men wijzigen. Misschien wat kort samengevat , maar het kan dus.
Praktisch gezien kan nu een soort SUPERMENS gecreeerd worden door alle strings (of weet ik veel hoe dat heet)quote:Op zondag 30 januari 2005 17:53 schreef Tarak het volgende:
[..]
Los van de rest van je post, sinds wanneer kan alles wat met DNA te maken heeft gewijzigd worden?
The Old Testament consists of a body of literature spread over a period from approximately 1450 B.C.E. to 200 B.C.E. There exists no original writings of the Old Testament. There does exist, however, hundreds of fragments from copies that became the old testament. These fragments consist of Cuneiform tablets, papyrus paper, leather etchings and the famous Dead Sea Scrolls.quote:Op zondag 30 januari 2005 17:51 schreef N_I_ het volgende:
De originele kopie van de Bijbel is altijd bewaard gebleven in het Grieks.
Dan heb je een verkeerd beeld van mij, ik ben een Belg, en woon in Spanje!quote:Op zondag 30 januari 2005 17:21 schreef N_I_ het volgende:
Andromeda, ik speel niet graag op de man () maar dit is mijn inschatting van jou. Je bent echt zo'n zelf-hatende spanjaard die zich aangeleerd heeft dat de spaanse geschiedenis door en door slecht is. Vooral de rol van de katholieken en de fascisten in de recente geschiedenis van Spanje stoort jou. Door dit aangeprate schuldgevoel haal je uit naar als wat Katholiek is. Heb ik het een beetje goed?
Het lijkt mij eerder het tegenovergestelde. Het is in DNA gevonden, dus zal het homo-gen uitsterven wanneer homoseksuelen niet meer gedwongen worden om te doen alsof ze hetero zijn en het daardoor met het andere geslacht doen.quote:Op zondag 30 januari 2005 17:51 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Als homoseksueel gedrag geaccepteerd dreigt te worden zouder er steeds meer homo's bij kunnen komen waardoor voortplanting op zou houden.
Zoiets dacht ik al.. Je haat dus mensen uitsluitend omdat het in je haatboek staat?quote:Maar dat is mijn hypothese maar. Dat het in de Bijbel staat is genoeg voor mij.
Ik stel voor om religieuze fundamentalisten te genezen. Dan sla je 2 vliegen in 1 klap : Homoseksuelen kunnen normaal leven, en de ex-fundamentalisten ook.quote:Op zondag 30 januari 2005 17:51 schreef Amando het volgende:
[..]
Dit betekent dat de ziekte homoseksualiteit genezen kan worden!
Alles wat met DNA te maken heeft kan men wijzigen. Misschien wat kort samengevat , maar het kan dus.
Wanneer word de eerste homo genezen? Ik vind dat homo's een menswaardig leven moeten kunnen leiden en het genezen door middel van bovenstaande techologie is nou een mooi voorbeeld van NUTTIGE wetenschap.
![]()
Dan heb je het dus over genetisch manipuleren in embryos. Dat geldt niet voor bestaande wezens, daarnaast is de genetische factor niet alles bepalend wat betreft seksuele voorkeur. Zie wat er eerder over ééneiige tweelingen in dit topic werd gezegd. Eéneiige tweelingen hebben niet per definitie beiden dezelfde seksuele voorkeur, terwijl ze wel genetisch identiek zijn.quote:Op zondag 30 januari 2005 18:03 schreef Amando het volgende:
[..]
Praktisch gezien kan nu een soort SUPERMENS gecreeerd worden door alle strings (of weet ik veel hoe dat heet)
Was laatst in discoverychannel ... enige obstakel is nog de wetgeving , maar ze kunnen een koe kruisen met een aap als ze willen.. echt ziek.
Bullshit!!!quote:Op zondag 30 januari 2005 17:51 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Als homoseksueel gedrag geaccepteerd dreigt te worden zouder er steeds meer homo's bij kunnen komen waardoor voortplanting op zou houden.
Maar dat is mijn hypothese maar. Dat het in de Bijbel staat is genoeg voor mij.
Ben ik volledig met je eens.quote:Op zondag 30 januari 2005 18:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik stel voor om religieuze fundamentalisten te genezen. Dan sla je 2 vliegen in 1 klap : Homoseksuelen kunnen normaal leven, en de ex-fundamentalisten ook.
]quote:Op zondag 30 januari 2005 18:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik stel voor om religieuze fundamentalisten te genezen. Dan sla je 2 vliegen in 1 klap : Homoseksuelen kunnen normaal leven, en de ex-fundamentalisten ook.
Ik vind dat ze hetero's moeten genezen die het op z'n hondjes doen, dat is toch zo goor.quote:Op zondag 30 januari 2005 18:51 schreef Amando het volgende:
[..]
]
Overigens vind ik dat anders seksuele afwijkingen ook genezen moeten kunnen worden.
Ik geef het een kwestie van jaren, als je nu al ziet wat ze kunnen...
Ik heb het dus over bestialiteit, pedoseksualiteit en homoseksualiteit.
Allemaal afwijkingen/ziektes waar de wetenschap zich op zou moeten richten . (Dat doen ze al, maar het mag van mij wat meer prioriteit krijgen)
Rara van wie ze dat geleerd hebbenquote:Op zondag 30 januari 2005 19:00 schreef Tarak het volgende:
[..]
Ik vind dat ze hetero's moeten genezen die het op z'n hondjes doen, dat is toch zo goor.Die hebben pas echt een seksuele afwijking.
Waarom homseksualiteit? als ik vragen mag.quote:Op zondag 30 januari 2005 18:51 schreef Amando het volgende:
[..]
]
Overigens vind ik dat anders seksuele afwijkingen ook genezen moeten kunnen worden.
Allemaal afwijkingen/ziektes waar de wetenschap zich op zou moeten richten . (Dat doen ze al, maar het mag van mij wat meer prioriteit krijgen)
Aangezien mannen -op Kelly na - geen vagina hebben, niet van de homo's in ieder geval.quote:
Blijkbaar vonden ze't interessant genoeg om het na te apen, dus er zal toch wel iets inzitten hequote:
Hmm... kom je uit een ei ofzo?quote:Op zondag 30 januari 2005 19:02 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Waarom homseksualiteit? als ik vragen mag.
En waarom zet jij homoseksuele mensen in de zelfde groep van bestialitiet en pedoseksualiteit?
En wie bepaald wat er wel en niet een ziekte is.....jij?
En btw ben jij moslim soms?
Dingen die volgens de bijbel niet mogen:quote:Op zondag 30 januari 2005 19:00 schreef Tarak het volgende:
Ik vind dat ze hetero's moeten genezen die het op z'n hondjes doen, dat is toch zo goor.Die hebben pas echt een seksuele afwijking.
Ja, hetero's die aan anale sex moeten ook maar "genezen" worden, die snappen nog niet helemaal hoe het werkt.quote:Op zondag 30 januari 2005 19:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Blijkbaar vonden ze't interessant genoeg om het na te apen, dus er zal toch wel iets inzitten heIk zou de hetero's niet bgraag de kost geven die maar al te graag hun vriendinnetje van achter langs geven. Misschien dat we die dan ook maar als "ziek" moeten bestempelen?
Mja, laat maar ik dacht dat de kindertjes al aan het slapen waren blijkbaar niet.quote:Op zondag 30 januari 2005 19:07 schreef Amando het volgende:
[..]
Hmm... kom je uit een ei ofzo?
Homo normaal?![]()
Een vierkante sinaasappel is ook normaal, je hebt gelijk.![]()
Hoeveel procent van de wereldbevolking zou volgens jou dan homo zijn bij volledige acceptatie van homoseksualiteit?quote:Op zondag 30 januari 2005 17:51 schreef N_I_ het volgende:
Maar vertel eens op welke manier homoseksuelen jou of anderen schade toebrengen? (Van pedoseksualteit en bestialiteit lijkt mij dat evident, maar bij homoseksualiteit zie ik het niet helemaal).quote:Op zondag 30 januari 2005 18:51 schreef Amando het volgende:
[..]
]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |