abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 januari 2005 @ 19:51:54 #176
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_24838257
Als gelovigen willen geloven dat homoseksualiteit zondig is en zich daar aan willen houden prima. Maar ga alsjeblieft niet anderen in je religieuze keurslijf proberen te proppen. Tenslotte is geloof slechts een ongefundeerde aanname. Niks meer.
pi_24839010
Misschien zijn de homoseksuelen wel een test voor de gelovigen...

Diegene die haatdragend en intollerant zijn tegen homoseksuelen worden er bij de hemelpoort uitgefilterd en gaan rechtstreeks naar de hel.
pi_24839079
quote:
Op zondag 30 januari 2005 20:50 schreef mineo39-76 het volgende:
Misschien zijn de homoseksuelen wel een test voor de gelovigen...

Diegene die haatdragend en intollerant tegen homoseksuelen zijn worden er bij de hemelpoort uitgefilterd en gaan rechtstreeks naar de hel.
!
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
pi_24839303
2 keer.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_24839315
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 15:41 schreef Skyclad het volgende:
http://www.medicalnewstoday.com/medicalnews.php?newsid=19361

http://springerlink.metapress.com/app/home/contribution.asp?wasp=524c86wxvpcqtncgdmwk&referrer=parent&backto=issue,6,12;journal,1,108;linkingpublicationresults,1:100421,1
[..]

Tot zover het 'homosexualiteit is een keuze' van strenge Christenen.

Hoewel... Die zullen waarschijnlijk gewoon beweren dat deze wetenschappers satanisten zijn die leugens verspreiden.
Homosexualiteit is natuurlijk geen keuze. Dan kan je spontaan-geconstateerde-kanker of dyslexie bij een persoon ook als een keuze interpreteren.

Thank God 4 Aids. No Tears 4 barebacking-Queers.

Amen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zondag 30 januari 2005 @ 22:14:05 #181
53149 MasterPeace
Venus in Steenbok
pi_24839988

[ Bericht 100% gewijzigd door MasterPeace op 30-01-2005 22:18:17 ]
"Veel naoorlogse Nederlandse architecten moeten ervan overtuigd zijn
dat iemands levensgeluk evenredig toeneemt met de omvang van zijn ramen."
Benno Barnard
  zondag 30 januari 2005 @ 22:14:18 #182
53149 MasterPeace
Venus in Steenbok
pi_24839992
quote:
Op zondag 30 januari 2005 19:05 schreef Ang3l het volgende:

Ik zou de hetero's niet graag de kost geven die maar al te graag hun vriendinnetje van achter langs geven.
En niet te vergeten de heteromannetjes die het heerlijk vinden als het vrouwtje een voorbind dildo omdoet en hem daarmee vanachter penetreert...
Benno Barnard
  zondag 30 januari 2005 @ 22:33:26 #183
53149 MasterPeace
Venus in Steenbok
pi_24840298
quote:
Op zondag 30 januari 2005 17:32 schreef mineo39-76 het volgende:
Dit zijn ook 2 zeer interesante boeken:

Karlheinz Deschner - "Herders En Wolven. Pausen Van De Twintigste Eeuw" (Uit het Duits vertaald door Johan de Roey) 1995. Uitgeverij EPO – Berchem (België)

Jean Mathieu-Rosay - "De Ware Geschiedenis Van De Pausen" (Uit het Frans vertaald door JLG Group, Brussel) 1993. Coda – Antwerpen
quote:
"How profitable this fable of Christ has been for us"

Pope Leo X

[ Bericht 1% gewijzigd door MasterPeace op 30-01-2005 22:45:14 ]
Benno Barnard
  zondag 30 januari 2005 @ 22:39:29 #184
53149 MasterPeace
Venus in Steenbok
pi_24840448
quote:
Op zondag 30 januari 2005 19:02 schreef andromeda1968 het volgende:

En btw ben jij moslim soms?
Volgens mij is het gewoon simpel autochtoon achterbuurt white trash aan z'n fotootje te zien en zijn onderschriftje "ik zweer trouw aan de Nederlan"...

[ Bericht 1% gewijzigd door MasterPeace op 30-01-2005 22:47:12 ]
Benno Barnard
  zondag 30 januari 2005 @ 23:43:12 #185
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_24841923
Mensen, mensen, zien jullie het dan niet in ? Het is toch zo logisch als wat dat het homo-isme net zo'n bedreiging voor de natuur is als bv. uitlaatgassen ?

Het gaat tegen de natuur in om niet te willen/kunnen voortplanten. Dit soort homopropaganda werkt het homo-isme alleen maar in de hand. Steeds meer mensen zullen het gaan zien als iets natuurlijks waardoor het op de lange termijn aan meer volgelingen zal winnen wat op den duur de doodsteek is voor de wereld(bevolking) zoals wij die vandaag de dag kennen

Hoe groter de wereldbevolking des te beter, met het volgende vb. zal iedereen zien dat ik gelijk heb:

Een land heeft nu 15 miljoen inwoners, 5 miljoen mensen lijden aan AIDS. Dat is dan 33,3% van de totale bevolking. Als dat zelfde land 100 miljoen mensen heeft met 5 miljoen mensen die lijden aan AIDS is dat nog maar 5%. Dat is relatief gezien een afname van wel 28,3% !!!!.

En dit heeft in principe niks met religie te maken.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_24842288
quote:
Op zondag 30 januari 2005 23:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Mensen, mensen, zien jullie het dan niet in ? Het is toch zo logisch als wat dat het homo-isme net zo'n bedreiging voor de natuur is als bv. uitlaatgassen ?

Het gaat tegen de natuur in om niet te willen/kunnen voortplanten. Dit soort homopropaganda werkt het homo-isme alleen maar in de hand. Steeds meer mensen zullen het gaan zien als iets natuurlijks waardoor het op de lange termijn aan meer volgelingen zal winnen wat op den duur de doodsteek is voor de wereld(bevolking) zoals wij die vandaag de dag kennen

Hoe groter de wereldbevolking des te beter, met het volgende vb. zal iedereen zien dat ik gelijk heb:

Een land heeft nu 15 miljoen inwoners, 5 miljoen mensen lijden aan AIDS. Dat is dan 33,3% van de totale bevolking. Als dat zelfde land 100 miljoen mensen heeft met 5 miljoen mensen die lijden aan AIDS is dat nog maar 5%. Dat is relatief gezien een afname van wel 28,3% !!!!.

Je houdt ons allemaal voor de gek hè?
pi_24842289
quote:
Mensen, mensen, zien jullie het dan niet in ?
Wij zijn mensen ja, dat kan men van rioolratten zoals jij helaas niet zeggen, Neem nog een Dafalganneke en rust een beetje...
quote:
Het is toch zo logisch als wat dat het homo-isme net zo'n bedreiging voor de natuur is als bv. uitlaatgassen ?
Staat het schuim je reeds op de lippen uit pure frustratie? Mooi zo! Niet vergeten je gestrekte rechterarm af en toe eens te ontspannen, krijg je anders teveel kramp.
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
  maandag 31 januari 2005 @ 00:14:31 #188
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_24842650
quote:

Tegen zoveel logica kan ik inderdaad niets meer inbrengen.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_24842884
quote:

Waarom zou ik als homo geen kinderen kunnen krijgen? Daarnaast waarom maak je een verband tussen AIDS en Homoseksualiteit? Veruit de snelste verspreiding van AIDS vind plaats onder heteros aangezien veruit de meeste homos puur veilige seks uitoefenen.
Nog een punt, aan HIV ga je tegenwoordig nauwelijks nog dood, mits je gezond leeft en je medicatie goed in neemt.

Daarnaast dacht je nou echt dat iemand jou serieus nam? Je hangt een geloof aan waarvan de profeet een bewezen kinderverkrachter is, een geloof dat haat propagandeert en waarvan het bekend is dat de jonge jongens homoseksualiteit bedrijven om op die manier de maagdelijkheid van de vrouwen in stand te houden. En dan DURF jij je negatief uit te laten over homoseksuelen?
Ik nodig je graag een keer uit om zonder vooroordelen op mijn kosten een avond door te brengen in de reguliersdwarsstraat, en dan zal je zien dat homoseksuelen zeer aardige, normale mensen zijn.
Wij zijn de voorpost van de maatschappij, niet alleen op cultureel gebied, maar ook op maatschappelijk gebied. Of zie jij wel eens in normale horeca grote groepen allochtonen gemengt omgaan met autochtonen? Daarnaast durf ik te beweren dat zowel de grootste leider (Alexander de Grote) als de grootste Wetenschapper/Kunstenaar (Leonardo da Vinci) homoseksueel waren.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 31 januari 2005 @ 04:48:54 #190
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_24845502
quote:
Op zondag 30 januari 2005 19:08 schreef mineo39-76 het volgende:

[..]

Dingen die volgens de bijbel niet mogen:

Leviticus 18. Vers 19:
Gij moogt geen gemeenschap hebben met een vrouw die menstruatie heeft en onrein is.

Leviticus 19. Vers 28:
Ge moogt uw lichaam niet kerven en u niet laten tatoeëren.

Leviticus 20. Vers 10:
Hij die overspel pleegt met de vrouw van een ander, moet ter dood worden gebracht,
hijzelf en de vrouw met wie hij overspel heeft gepleegd.

Leviticus 20. Vers 18:
Als een man gemeenschap heeft met een vrouw tijdens de menstruatie en haar schaamte, de bron van haar bloeding, ontbloot, en zij stemt daarmee in, dan moeten beiden uit hun volk worden verwijderd.

En heteros...??? Leuk boek he!
Typisch zo'n pubertje dat zijn citaten haalt van een site en er verder niks over weet. Maar goed hiermee bewijs je ook echt dat er geen geen bal van weet door citaten van Leviticus te presenteren. Helaas voor jou is dat de Wet van Mozes, die nu afgeschaft is nu Gods Lam voor onze zonden gestorven is. Misschien ben je wel een jood. Joden doen zo hun best om Jezus' in het discrediet te brengen en Christenen te overtuigen dat ze volgens de wet van mozes moeten leven.
Democracy is like a trolleybus. You get in, and once you have reached your destination you get out
христианский солдат
pi_24845560
Longkanker is eerder een keuze dan homoseksualiteit. En welke ongelofelijk stuk nageboorte denkt dat homos voor al die tegenwerking in hun persoonlijk leven kiezen, die moet het stemrecht worden ontzegd wegens verregaande achterlijkheid.
Jusqu'ici tout va bien...
  maandag 31 januari 2005 @ 07:40:32 #192
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24845745
quote:
Op maandag 31 januari 2005 04:48 schreef N_I_ het volgende:

[..]

Typisch zo'n pubertje dat zijn citaten haalt van een site en er verder niks over weet. Maar goed hiermee bewijs je ook echt dat er geen geen bal van weet door citaten van Leviticus te presenteren. Helaas voor jou is dat de Wet van Mozes, die nu afgeschaft is nu Gods Lam voor onze zonden gestorven is. Misschien ben je wel een jood. Joden doen zo hun best om Jezus' in het discrediet te brengen en Christenen te overtuigen dat ze volgens de wet van mozes moeten leven.
Jij bent ook wel een nep-christen als je gelooft dat de wet is afgeschaft.
  maandag 31 januari 2005 @ 09:45:10 #193
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_24846482
quote:
Op maandag 31 januari 2005 04:48 schreef N_I_ het volgende:

Er zijn genoeg christenen die naar Leviticus wijzen om aan te tonen dat homoseksualiteit zondig zou zijn. Dus voor sommigen zijn die quotes wel relevant.
Volgens mij staat er in Leviticus ook dat als de vrouw van je broer geen kinderen heeft en je broer doodgaat je haar moet bevruchten. Al denk ik niet dat er christenen zijn die zich daar aan houden.
pi_24847354
Lekkere onzindiscussie hierover weer: in het begin van de draad staat in het persbericht toch duidelijk dat er geen 'homo gen' is, dat het veel complexer is!

Wat nu onder homo verstaan wordt da's meer een levensstijl en een subcultuur..........niks genetisch aan. Terwijl ikzelf zeker de genen ervoor heb (gedeeltelijk minstens) maar niks van de levensstijl moet hebben.

Ik denk zelfs dat veel 'homo's' in die subcultuur geeneens de genetische aanleg ervoor hebben maar dat het hun eigen keuze is, net als krakers. Seks is seks tenslotte, maakt niet uit waar je m instopt....daarom worden ze ook homoseksuelen genoemd he. Zo heb je ook geitenneukers en necrofielen.

Als ik verliefd wordt op een andere jongen dan is dat vast genetisch bepaald ja, maar het is mijn eigen keuze om gewoon mezelf te blijven en niet anders te hoeven zijn dan anderen.
  maandag 31 januari 2005 @ 11:10:38 #195
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24847404
quote:
Op maandag 31 januari 2005 11:06 schreef AlexanderDeGrote het volgende:

Als ik verliefd wordt op een andere jongen dan is dat vast genetisch bepaald ja, maar het is mijn eigen keuze om gewoon mezelf te blijven en niet anders te hoeven zijn dan anderen.
Als je verliefd wordt is het toch een ander verhaal. Maar je wilt dus geforceerd "normaal doen", zelfs als het ten koste gaat van je persoonlijke geluk?
  maandag 31 januari 2005 @ 11:19:06 #196
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_24847540
quote:
Op zondag 30 januari 2005 17:51 schreef N_I_ het volgende:

[..]

Als homoseksueel gedrag geaccepteerd dreigt te worden zouder er steeds meer homo's bij kunnen komen waardoor voortplanting op zou houden.

Maar dat is mijn hypothese maar. Dat het in de Bijbel staat is genoeg voor mij.
Wees gerust!!! IK BLIJF VOORTPLANTEN!!!
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_24847618
quote:
Op maandag 31 januari 2005 11:10 schreef Alicey het volgende:

[..]

Als je verliefd wordt is het toch een ander verhaal. Maar je wilt dus geforceerd "normaal doen", zelfs als het ten koste gaat van je persoonlijke geluk?
Nee, niet geforceerd normaal, gewoon normaal! Ik snap echt niet waarom je mensen moet bekijken op een of andere identiteit of die met verliefdheid, kleur, gedrag of religie te maken heeft

Mensen zijn veel te complex en interessant om ze terug te brengen tot een paar kenmerken........alleen gebeurt dat altijd wel op de een of andere manier
pi_24847776
quote:
Blijkbaar valt dat mee want de natuur produceert homo's.
quote:
Het gaat tegen de natuur in om niet te willen/kunnen voortplanten.
Geef daar even bewijs van? Er is namelijk niet zoiets als een voortplantingsdrang. Dat is zuiver een seksdrang.
quote:
Dit soort homopropaganda werkt het homo-isme alleen maar in de hand.
De homolobby heeft echt niet genoeg geld, macht en invloed om dat soort onderzoeken te falsificeren.
quote:
Steeds meer mensen zullen het gaan zien als iets natuurlijks waardoor het op de lange termijn aan meer volgelingen zal winnen wat op den duur de doodsteek is voor de wereld(bevolking) zoals wij die vandaag de dag kennen
Het is volgens verschillende objectieve onderzoeken dan ook iets natuurlijks en het is geenszins een bedrijging voor de wereldbevolking. Er zijn zes miljard mensen en dat is al te veel!
quote:
Pure onzin natuurlijk. Zullen we even kijken naar een grafiekje van het aantal doden door oorlog en ziekte afgezet tegen de grootte van de wereldbevolking? Ik weet zeker dat het lijntje gezellig omhoog gaat in de laatste eeuw.
quote:
Kolder. AIDS-besmettingspercentages van 33,3% zijn volledig onrealistisch en kunnen uitsluitend ontsprotend zijn aan een volstrekt onrealistisch brein. Daarbij, hoe krijgt een land er zomaar (in 0 seconden anders "klopt" de vergelijking niet meer) 95 miljoen mensen bij?
quote:

Jawel, afgezien van religies zijn er namelijk helemaal geen redenen om serieuze onderzoeken te weerleggen en zo tegen homoseksualiteit te zijn.

[ Bericht 5% gewijzigd door Karboenkeltje op 31-01-2005 11:45:44 ]
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  maandag 31 januari 2005 @ 11:37:03 #199
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24847862
quote:
Op maandag 31 januari 2005 11:23 schreef AlexanderDeGrote het volgende:

[..]

Nee, niet geforceerd normaal, gewoon normaal! Ik snap echt niet waarom je mensen moet bekijken op een of andere identiteit of die met verliefdheid, kleur, gedrag of religie te maken heeft

Mensen zijn veel te complex en interessant om ze terug te brengen tot een paar kenmerken........alleen gebeurt dat altijd wel op de een of andere manier
Ah, op die manier. Ik denk dat ik je vorige post dan helemaal verkeerd heb begrepen.
pi_24847959
quote:
Op maandag 31 januari 2005 11:37 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ah, op die manier. Ik denk dat ik je vorige post dan helemaal verkeerd heb begrepen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')