quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:38 schreef HetIsMij het volgende:
nou het is gelukt, vanochtend met de bestelbus naar maastricht geweest. Ding ingeladen, vol trots thuis aangekomen staan mijn ouders me aan te gapen wat ik nou toch weer heb. Zegt ze, nou start hem eens... Toen kwam het
Na 5 minuten ben ik hijgend en scheldend naar binnen gelopen. 's Middags maar even mijn neef langs laten komen die doet motorcrossen. Die heeft er net ff wat meer verstand van en trapte hem dan ook in 1 keer aan.
Ja, met verbouwen en inrichten van je huissie kom je vast soms ook in ogenschijnlijk uitzichtloze situatie's of dingen waar ineens veel meer werk inzat dan het vooraf leek.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:11 schreef Makster het volgende:
HAHAHAHAHHAHAHA
LOL, zeer mooi verhaal, dacht dat ik vannochtend de enige was met opstart problemen maar gelukkig had ik een lot genoot
Wat is dan precies de bedoeling van dat kicken? Moet je al kickend in morse code met de koppeling "en nou ga ik rijdenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:52 schreef Patrick281 het volgende:
Hebben er meer last van startproblemen.![]()
Met een KTM viertakt notabene.
[..]
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:58 schreef Youssef het volgende:
Wat is dan precies de bedoeling van dat kicken? Moet je al kickend in morse code met de koppeling "en nou ga ik rijden" zeggen ofzo?
Kennelijk is het niet zo makkelijk als bij een brrROommuuh
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:50 schreef Youssef het volgende:
Mail ik margreet maanden geleden, mailt ze nu pas terug"Ja sorry dat ik zo laat reageer. " had ze geen beter moment kunnen kiezen? Nu moet ik weer eventjes nadenken..
Motormargreet
![]()
Ow ja, deze had ik net mee willen quoten.quote:
Wat, wie, hoe, waar ??quote:
kun je nagaan als je een 1300 cc moet aan trappenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:02 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb het nooit gedaan bij een brommâh.
Maar jij hebt 50 cc en dit is 500 cc dus ik kan mij er wel iets bij voorstellen.![]()
Ik zeg, als je niet weet wat je wilt, gewoon bij een verzekeringsmaatschappij gaan werkenquote:Op zondag 30 januari 2005 11:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga zo maar eens rijden om alles op een rijtje te zetten...
Kan best weleens kloppen, als je 50 nuts binnenhebt zal je zien dat het niet wenselijk is als die motortjes door blijven lopen en dat gaat dan nog om brommertjes, laat staan een 500cc tweetakt.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ow ja, deze had ik net mee willen quoten.
Dat hij niet stationair staat schijnt een 2 takt bescherming te zijn zo vertelde hij.
Ik heb geen uitleg gevraagd, ga ik nog doen.
(heeft dat met vallen te maken wellicht, dat je hem gelijk sloopt als de motor doorloopt)
En ook maar even aan Yoep en anderen navragen.![]()
Weinig, op dit moment kan ik niet eens inloggen.quote:Op zondag 30 januari 2005 00:28 schreef hicham het volgende:
Enneuh, Lars, kom jij nog wel eens op MSNIk heb namelijk wel een ideetje hoe je al die meetingfoto's met een scriptje in het album kunt proppen
Alleen heb ik daar meer info voor nodig
quote:Op zondag 30 januari 2005 10:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Gewoon alles...... wat er van mij terecht moet komen, ik verveel me hele dag de *******, geld raakt op, heb geen werk, die school ROC van Amsterdam Airport hadden ook geen opleidingen waarvan ik zeg ''DIT is iets voor mij"
Vliegtuigonderhoudstechniek leek mij wel cool, maar ik voldoe niet aan de toelatingseisen (wis- en natuurkunde had ik niet in mn pakket zitten omdat ik een rekenstoornis heb)
Ik word nog eens depressiefNu ga ik volgende week maar eens naar een voorlichting van de Luchtmacht, kijken of daar iets uitkomt...
quote:Op zondag 30 januari 2005 11:34 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kan best weleens kloppen, als je 50 nuts binnenhebt zal je zien dat het niet wenselijk is als die motortjes door blijven lopen en dat gaat dan nog om brommertjes, laat staan een 500cc tweetakt.
Motortjes zonder bestuurder erop die door blijven lopen gaan gekke sprongen maken.![]()
[..]
Weinig, op dit moment kan ik niet eens inloggen.
Doe anders even mailen naar *fokusername*@xs4all.nl
edit: even testen, de server maakt bokkesprongen en anders gebeurt er ook niks in dit topic.
[afbeelding]
Imageshack werkt niet meer he? Ook niet met linkjes.quote:Op zondag 30 januari 2005 12:51 schreef hicham het volgende:![]()
![]()
http://img175.exs.cx/img175/5198/gewonnen4ry.jpg
![]()
![]()
Wat voor een prijs kan ik verwachten? Een ritje op je motor? Een tank benzine?
(Heb wel even voor het gemak deze URL gebruikt)
Ik stuur nog even een mailtje de deur uit(wat betreft die album)
Maar ik ben lui en het is zondag vandaag.quote:Op zondag 30 januari 2005 13:04 schreef hicham het volgende:
Mailtje is al de deur uit, en imageshack werkt hier wel gewoon. Anders kopieer je die link maar even en doe je Windowstoets+R iexplore *CTRL-V* *ENTER*Of voor de minder bedeelden onder ons: Nieuw internet explorer openen en dan die URL in je adresbalk plakken
Over welke regeltjes heb je hetquote:Op zondag 30 januari 2005 13:19 schreef hollander172 het volgende:
He Hicham, wat moet ik nou weer met die regeltjes?
Zijn dat de 10 geboden in Islamuitvoering?
Ik spam nog even verder om te testen:
[afbeelding]
Bij een KLX hoort die bovenstequote:Op zondag 30 januari 2005 13:19 schreef Didiot het volgende:
Ik zit eraan te denken om een helm apart voor m'n Kawa te kopen. Welke zal ik doen (als ik het doe)?
zoiets:
[afbeelding]
zoiets:
[afbeelding]
of zoiets:
[afbeelding]
Thanks! en dat te bedenken dat het 3 maanden geleden nog maar dit was:quote:
Die middelste hoort bij een old school XT500quote:Op zondag 30 januari 2005 13:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Bij een KLX hoort die bovensteIig niet die middelste nemen
Dat mailtje met [jongeren voor islam]quote:Op zondag 30 januari 2005 13:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Over welke regeltjes heb je het
En die foto's zijn retegroot, post eens wat aangepaste foto's ofzo![]()
Ook weer een mailtje terug
quote:Op zondag 30 januari 2005 13:33 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat mailtje met [jongeren voor islam]
Die foto's zet ik alleen zo neer om even te testen of het werkt en blijft werken, net weigerde hij gewoon domweg en waarom weet ik nog niet.
Rare was dat Jesse's avatar het wel deed?![]()
Oh maakt mij niet uit, heb het netjes gelezen.quote:Op zondag 30 januari 2005 13:38 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
![]()
Trek er maar lering uit
Heb per ongeluk jouw naam aangeklikt in de adressenlijst dan
(Bij Hotmail zit er rechts zo een lijstje met mail adressen)
quote:Op zondag 30 januari 2005 13:43 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Oh maakt mij niet uit, heb het netjes gelezen.
Ik heb de Koran al een keer doorgespit overigens, best leerzaam maar als je de bijbel al hebt gelezen dat zie je wel erg veel overeenkomsten.
Ik neem aan dat er moet staan 'Welkom op Motor-Meet.nl'. In de subject staat ook alleen 'Welkom op', ipv 'Welkom op Motor-Meet.nl'quote:Welkom op
Hieronder een overzicht van je login informatie:
Je account is aagemaakt met de volgende gegevens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |