Kaal plukken die gozerquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:36 schreef rubbereend het volgende:
Harry van Raaij geeft een rond volgens VoreG
iddzo'n vent
Binnenkort met je gloenieuwe hightechspleenschijffie ben je sneller dan de toren van Bommelquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:24 schreef tong80 het volgende:
Open ik eenhools topic voor Snuf van Snuitje is het te laat
Bespaart je ook nog een verkeers-chaosquote:
Dank je lieverd. Sportief.quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:00 schreef SCH het volgende:
Feli stomme kutajacieden van me
ben wel blij dat ik niet gegaan ben
kruip bij hem in bed dan kun je met m opstaanquote:Op donderdag 27 januari 2005 23:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ben je zeker weer eerder je bed uit dan ik
Ik hou me liever bij mijn alternatiefquote:Op donderdag 27 januari 2005 23:35 schreef rubbereend het volgende:
kruip bij hem in bed dan kun je met m opstaan
Geeft een groene knuffel ter troost en wenst je heel veel sterkte en wijsheid enzo !quote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:21 schreef popolon het volgende:
23 Feb. naar het consulaat voor de laatste stap
*bibber*
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Geeft een groene knuffel ter troost en wenst je heel veel sterkte en wijsheid enzo !
*stort* je in het avontuur en leef gewoon Olav, voel het enzo
Als Federer mee had gedaan, was ik niet voor een kansloze DavisCup missie geld gaan uitgeven aan een weekend Zwitserland hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2005 01:00 schreef rubbereend het volgende:boez
*biertje geeften zoals we nu weten, er is te winnen van Federer
Niemendaal clubje uit het Haagsche.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 01:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Loting? Tegen wie hebben we geloot?
oke, dan is t goed te doen, jammer dat Verkerk niet meedoetquote:Op vrijdag 28 januari 2005 01:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Als Federer mee had gedaan, was ik niet voor een kansloze DavisCup missie geld gaan uitgeven aan een weekend Zwitserland hoor![]()
Aangezien Roger heeft gezegd dat het niet in zijn schema past, en dus niet meespeelt, zullen we nog wel es zien wie er gaat winnen
Ga je met pensioenquote:
Mochten die Heerenveners niet oplblijven van hun moeders tijdens het EK ?quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:00 schreef SCH het volgende:
Feli stomme kutajacieden van me
ben wel blij dat ik niet gegaan ben
Dankje!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:17 schreef Bjoro het volgende:
Succes Noca !
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:29 schreef Bjoro het volgende:
Lekker Vom...weet je al waar naar toe ??
bij deze bied ik je aanquote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:35 schreef just me het volgende:
ik wou dat ik een aanbod kreeg om lekker naar huis te gaan
Heeee PMquote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:40 schreef PogueMahone het volgende:
bakske koffie a.u.b.
Dat zijn vervelende berichten !!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:49 schreef Againzender het volgende:
Zo, lekker, hoor net dat vannacht een oud collega van mij is neergestoken
Het schijnt niet kritiek te zijn, maar het was net onder zijn hart
Hij werkte hier toen ik hier begon, hij is daarna nog even hoofd van ons callcenter geweest.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Gadver AZ, ken je hem/haar goed?
Mijn navigatiesysteem geeft een 'fatal error' als ik Oeteldonk invoerquote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:12 schreef Dylan Dog het volgende:
bjoro, nog naar Oeteldonk over een dikke week?
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:40 schreef rubbereend het volgende:
nog een weekje en dan is bijna Carnaval
quote:
quote:
Middag,quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:40 schreef rubbereend het volgende:
nog een weekje en dan is bijna Carnaval
Nee, volgend weekend pasquote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:01 schreef Dos37 het volgende:
de carnaval begint toch van het weekend
maarja middag
Dos host in zn eentje dit weekendquote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:01 schreef Dos37 het volgende:
de carnaval begint toch van het weekend
maarja middag
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:53 schreef Againzender het volgende:
Alcohol en autorijden, geen goede combi:
Niet op brandspiritus rijden
oi,is t druk ofzo?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:01 schreef pascalheister het volgende:
middag, bijna weekend voor mij, morgen nog van 6 tot 12 overwerken
idd goed nieuwsquote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:57 schreef rubbereend het volgende:
rondje op kosten van Robert, tis nu zekerwe hebben er een spits bij
ja, ze draaien sinds paar weken ook weer nachtdienst. Ze vroegen van de week of ik zin had om zaterdag te werken. Maakt me verder niet uit en het geld komt altijd wel van pasquote:
ja je zit nu toch in t ritme en om 12.00 ben je alweer klaarquote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja, ze draaien sinds paar weken ook weer nachtdienst. Ze vroegen van de week of ik zin had om zaterdag te werken. Maakt me verder niet uit en het geld komt altijd wel van pas
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:12 schreef Dylan Dog het volgende:
quote:Jan/28/2005
08:55
TAIPEI TAIWAN
Office of destination
AMSTERDAM NETHERLANDS
Despatch No.
36
Flight No.
CI065
flight date
2005/01/28
Ja, ik hoor het net op het nieuws. A9-bij Badhoevedorp. Weg die ik ook vaak rij.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:01 schreef tong80 het volgende:
Weer een debiel die een tegel van een viaduct op een auto heeft gegooid.
hier staan meer foto'squote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
![]()
Wat zit daar nou allemaal in?
Mooi dingquote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hier staan meer foto's![]()
dat beeldje niet trouwens
Wat een gekken.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:01 schreef tong80 het volgende:
Weer een debiel die een tegel van een viaduct op een auto heeft gegooid.
Ja ben er waarschijnlijk zondag en maandag !quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:12 schreef Dylan Dog het volgende:
gewoon de gaten volstorten met betonquote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:22 schreef just me het volgende:
het parket in mijn huis.. gebed zonder eind; het is gisteren weer opnieuw geschuurd en gelakt en dat kan volgende week weer![]()
Leuk!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hier staan meer foto's![]()
dat beeldje niet trouwens
ik ben er zondagsquote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ja ben er waarschijnlijk zondag en maandag !
we hebben nog wel ff kontakt !!
Maar nu eerst WEEKEND
Juich je ff mee?quote:
Das heel aardig, kun je ze hier ook eens langssturen?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:47 schreef tong80 het volgende:
Opzichter net langs geweest.Alle aangevraagde bouwplannen goedgekeurd.Over twee weken krijg ik 9 dagen lang hardwerkende mannen over de vloer. Van 'smorgens half acht tot 's middags half vijf gaan ze breken, boren, schaven, hakken en metselen zodat ik een nieuwe keuken en nieuwe badkamer krijg. Aardig van ze hè ?
Ok, zal ze dit topic laten lezen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:05 schreef Noca het volgende:
[..]
Das heel aardig, kun je ze hier ook eens langssturen?
Hoe krijg je het elke keer voormekaarquote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:13 schreef Vom het volgende:
Shit om om 1345 aan 't bioer te gaan zijn geevn verstandige planne![]()
We ginge ff tesren of we vaknrietie bestendig warenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hoe krijg je het elke keer voormekaar
Jij gaat dit jaar dus echt die trofee van ErikT overnemen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:13 schreef Vom het volgende:
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:13 schreef Vom het volgende:
Je typt nog best goedquote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:19 schreef Vom het volgende:
[..]
We ginge ff tesren of we vaknrietie bestendig waren![]()
Straks nog ff lekker stappen![]()
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij gaat dit jaar dus echt die trofee van ErikT overnemen.
Van de lichtkrant afgeplukt.quote:Vrijdag 28 januari:
De televisie opnamen van vandaag zijn te
zien op dinsdagavond 01 februari a.s om
21.30 op Ned.3 het programma "Prem-time".
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:19 schreef Vom het volgende:
[..]
We ginge ff tesren of we vaknrietie bestendig waren![]()
Straks nog ff lekker stappen![]()
Bier zullen ze zuipenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Bied je ze wel een bakje koffie aan, tong?
Get mooi jaquote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:13 schreef Vom het volgende:
Ja maaaar ik heb nu 1,5 uur pauzequote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
* Da_Sandman om 16.00 pas aan het bier gegaan, je loopt nog goed voor
Zolang ik morgen nog moet voetballen nietquote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:41 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja maaaar ik heb nu 1,5 uur pauze![]()
Durf je de competietie nog aan te gaan?
is dat zoquote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:42 schreef Vom het volgende:
He als je opd e smiley's drukt dan gaan ze tstil staan![]()
Ik moet ook ballen hoor morgenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zolang ik morgen nog moet voetballen niet
Als ik ook maar de indruk krijg dat get afgelast wordt, praten we verder
Ze is van 1983 (volgens haar profiel), dus reken maar uit.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:24 schreef methodmich het volgende:
Blumchen, word je nou 18?
Fijn voor je, maar ik betaal het rondje nietquote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:57 schreef rubbereend het volgende:
rondje op kosten van Robert, tis nu zekerwe hebben er een spits bij
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:15 schreef methodmich het volgende:
[afbeelding]
De slimste mens ter wereld.
Wel als je van die gore lompe Nederlandse pizza's eet ja, in Italie ist maar een voorgerecht, daarna begint het echte eten pas.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:54 schreef Noca het volgende:
[..]Haha!
Anderhalve pizza eten is teveel![]()
Het waren inderdaad gore lompe Nederlandse pizza'squote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:02 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Wel als je van die gore lompe Nederlandse pizza's eet ja, in Italie ist maar een voorgerecht, daarna begint het echte eten pas.
Ja, best een leuke afleveringquote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeienavond! Wie is de mol was weer leuk.
zeker leuk, bijna iedereen zit zichzelf verdacht te makenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeienavond! Wie is de mol was weer leuk.
Ja, het lag er even uit. Een paar minuten geleden was het probleem voorbijquote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:30 schreef VoreG het volgende:
Ik kom ook weer op het juiste moment online, blijkbaar is Fok! down geweest.
Nou dan heb je heel wat gemist!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:37 schreef tong80 het volgende:
Maar goed verdomme de ontknoping van de Mol niet gezien.
Whehe lekker geregeld door die brandweerquote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:37 schreef tong80 het volgende:
Lag de Mol te kijken en denk plots wat is dat een raar licht in destraat. kijk naar buiten staat heel Bommel onder m'n raam, plus brandweer en politie en ziekenwagen.Brand bij de buren. Ik naar buiten en vraag waarom bellen jullie niet even aan bij me, ja we dachten dat het wel mee zou vallen.WEL MEE ZOU VALLENHet was gelukkig niet ernstig, maar duurde al bij al 3 kwartier voor alles geregeld was.Nog steeds de brandweer hier maar zijn aan het opruimen.
Dat is niet leuk Tong,quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:37 schreef tong80 het volgende:
Lag de Mol te kijken en denk plots wat is dat een raar licht in destraat. kijk naar buiten staat heel Bommel onder m'n raam, plus brandweer en politie en ziekenwagen.Brand bij de buren. Ik naar buiten en vraag waarom bellen jullie niet even aan bij me, ja we dachten dat het wel mee zou vallen.WEL MEE ZOU VALLENHet was gelukkig niet ernstig, maar duurde al bij al 3 kwartier voor alles geregeld was.Nog steeds de brandweer hier maar zijn aan het opruimen.
Dit heb ik ooit in een van de Wie is de mol topics gezet:quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:42 schreef Noca het volgende:
[..]
Whehe lekker geregeld door die brandweer
Ik heb nog nooit naar de Mol gekeken...ik weet niet eens precies wat het is![]()
quote:Er zit bij de deelnemers 1 mol die de opdrachten zo onopvallend mogelijk probeert te verkloten. Wie die Mol is moeten de andere deelnemers achter zien te komen. De mol doet net als iedere andere deelnemer, het is de bedoeling dat niemand erachter komt dat hij of zij de mol is. Na een aflevering krijgen alle deelnemers een twintigtal meerkeuze vragen over de Mol. In de trend van: In welk groepje zat de Mol bij de eerste opdracht. Degene met het minst aantal goede antwoorden valt af. Uiteindelijk blijven er 3 deelnemers over. De mol en twee finalisten. De winnaar is degene die het meest over de mol weet.
Heb ik ook een keer gehad. Lag te slapen, werd om een uur of drie wakker. Ik denk: wat is het toch licht buiten, dat kan niet kloppen. Stond de schuur van de achterburen in de fikquote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een verhaal Tong! Zit je daar lekker relaxed voor de buis is er bij de buren brand.
Hmm klinkt wel aardig..zal volgende week eens kijken.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dit heb ik ooit in een van de Wie is de mol topics gezet:
[..]
Ik heb zowel de poltie als de brandweer er opaangesproken. Al was het geen direct gevaar, ze horen je op z'n minst in te lichten over wat er gaande is. trouwens één van m'n beste vrienden woont naast het huis waar er brand was, enj ik wist eerst niet of het bij hem was of bij de buren.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is niet leuk Tong,
Rare zaak dat ze je niet even waarschuwen als er bij de buren brand is.
Is zeker aan te raden. Iedereen verdenkt elkaar, dat maakt leuke televisie.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:52 schreef Noca het volgende:
[..]
Hmm klinkt wel aardig..zal volgende week eens kijken.
Inderdaad, inlichten is het minste wat ze horen te doen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb zowel de poltie als de brandweer er opaangesproken. Al was het geen direct gevaar, ze horen je op z'n minst in te lichten over wat er gaande is. trouwens één van m'n beste vrienden woont naast het huis waar er brand was, enj ik wist eerst niet of het bij hem was of bij de buren.
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:06 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
En niet zeggen wie er uit is, svp. Ik moet het nog zien.
laat je verrassenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:06 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
En niet zeggen wie er uit is, svp. Ik moet het nog zien.
Ja absurd Bluezz.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:08 schreef Bluezz het volgende:
Gadver tong
Idioten dat ze niet bij je aanbellen zeg!
Ik heb eerst ER gekeken, ja?quote:
Ik bedoelde meer dat ik m'n mond dicht zou houden. Ik heb ER opgenomen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik heb eerst ER gekeken, ja?
Doe het dan meteen goed en in je eigen huis, kan je meteen wat meer behalve de keuken en de badkamer daarna laten verbouwen.quote:
Misschien was haar man wel aan het fikkie stoken in Bommelquote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:00 schreef tong80 het volgende:
Vast een ouwe vrijgezel zonder kinderen Bjoro.
Ik weet het.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:59 schreef Bjoro het volgende:
Wat zijn er toch een hoop mensen die, ondanks het feit dat ze het spreken in het openbaar totaal niet beheersen, toch "lezingen" geven.
Waarom vinden veel mensen dat toch moeilijk? Ik heb er totaal geen moeite meequote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik weet het.
Heb voor mijn werk nogal eens zalen vol bobo's moeten toespreken en is de eerste keer best eng, maar het valt mij ook altijd weer op hoe weinig mensen goed in het openbaar een gezelschap kunnen toespreken.
Als je je betoog begint dat je al ruim 16 jaar in "het vak" zit en je moet de tekst min of meer van een blaadje voorlezen .......quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik weet het.
Heb voor mijn werk nogal eens zalen vol bobo's moeten toespreken en is de eerste keer best eng, maar het valt mij ook altijd weer op hoe weinig mensen goed in het openbaar een gezelschap kunnen toespreken.
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:41 schreef tong80 het volgende:
....
Was wel een mooi gezicht die blije gezichten van de 5jarigen na hun A-diploma uitreiking.
Heb ooit een menigte toegesproken het was even slikken maar toen ik door had gebeten kwam na de eerste zin alles als normaal naar buiten. De toehoorders zagen er eerst sceptisch uit, maar na een tijdje gingen ze mee in m'n verhaal. Ze lagen aan m'n lippen. Geen commentaar gehad later integendeel ik was de held.
Was wel een mooi gezicht die blije gezichten van de 5jarigen na hun A-diploma uitreiking.
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:31 schreef Bjoro het volgende:
* Bjoro z´n mp3 speler heeft weer 300 nummertjes op de harde schijf erbij....lekker momentje om de slaap proberen te vatten !
Voor de mensen die terug komen van het stappen...ruim je rommel zelf ff op !!!!
En voor Tong voor straks...prettig ontbijt
Je konijnenhol bedoel je.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga ook maar even m'n XL bed opzoeken, welterusten!
Hallo Condoomeendquote:Op zaterdag 29 januari 2005 02:24 schreef rubbereend het volgende:hools, nog leven hier?
Golfer? Bluezz? zusjes?
quote:
230quote:
moet eigenlijk ook gaan slapen, ben net terug van een avond darten en bier drinkenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 02:38 schreef Spideyman het volgende:
[..]
230
Echt wel.
teveel bier op. moet slapen. gewoon op dbank denk ik maar. trusten :w
Mo ggeuh pascalequote:
Ja hoor, en je hebt dat dus net bewezen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:31 schreef Vom het volgende:
[..]
![]()
Als k vanchat de pc nog aanrkijg, mag ik ',m dan meteen?
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:55 schreef Vom het volgende:
Help mij![]()
En ik moet nog voetballen zo ook![]()
Verstand op nul, beetje kaatsen, niet teveel bewegen.quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:55 schreef Vom het volgende:
Help mij![]()
neem nog een borreltje, dan speel je een heerlijke wedstrijdquote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:55 schreef Vom het volgende:
Help mij![]()
het kwaad was al in de halve finale geschied met de uitschakeling van Mollik en Sharapovaquote:
Ga je zo'n abonnement betalen?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 14:09 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
De reden waarom? Ben even 2.4 gig aan het downloaden, een spel. WoW genaamd.
hahaquote:Op zaterdag 29 januari 2005 14:36 schreef rubbereend het volgende:
iemand zin in een potje memorie? http://www.mangl.at/p.html
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 14:36 schreef rubbereend het volgende:
uitgespeeld, wat een prachtige beloningquote:Op zaterdag 29 januari 2005 14:36 schreef rubbereend het volgende:
whehequote:Op zaterdag 29 januari 2005 14:52 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
uitgespeeld, wat een prachtige beloning![]()
zal je aanstaande vriendin blij mee zijnquote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:05 schreef Spideyman het volgende:
[..]
whehe
zover kwam ik niet. ik vind het sowieso al moeilijk om namen van vrouwen te onthouden.
hehe, ja... eentje moet wel te doen zijn hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zal je aanstaande vriendin blij mee zijn
Uitgespeeltquote:Op zaterdag 29 januari 2005 14:36 schreef rubbereend het volgende:
Ik ben wat trager, het hoeft niet altijd snel.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:21 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en daar doe je 3 kwartier over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |