Ja, het lag er even uit. Een paar minuten geleden was het probleem voorbijquote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:30 schreef VoreG het volgende:
Ik kom ook weer op het juiste moment online, blijkbaar is Fok! down geweest.
Nou dan heb je heel wat gemist!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:37 schreef tong80 het volgende:
Maar goed verdomme de ontknoping van de Mol niet gezien.
Whehe lekker geregeld door die brandweerquote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:37 schreef tong80 het volgende:
Lag de Mol te kijken en denk plots wat is dat een raar licht in destraat. kijk naar buiten staat heel Bommel onder m'n raam, plus brandweer en politie en ziekenwagen.Brand bij de buren. Ik naar buiten en vraag waarom bellen jullie niet even aan bij me, ja we dachten dat het wel mee zou vallen.WEL MEE ZOU VALLENHet was gelukkig niet ernstig, maar duurde al bij al 3 kwartier voor alles geregeld was.Nog steeds de brandweer hier maar zijn aan het opruimen.
Dat is niet leuk Tong,quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:37 schreef tong80 het volgende:
Lag de Mol te kijken en denk plots wat is dat een raar licht in destraat. kijk naar buiten staat heel Bommel onder m'n raam, plus brandweer en politie en ziekenwagen.Brand bij de buren. Ik naar buiten en vraag waarom bellen jullie niet even aan bij me, ja we dachten dat het wel mee zou vallen.WEL MEE ZOU VALLENHet was gelukkig niet ernstig, maar duurde al bij al 3 kwartier voor alles geregeld was.Nog steeds de brandweer hier maar zijn aan het opruimen.
Dit heb ik ooit in een van de Wie is de mol topics gezet:quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:42 schreef Noca het volgende:
[..]
Whehe lekker geregeld door die brandweer
Ik heb nog nooit naar de Mol gekeken...ik weet niet eens precies wat het is![]()
quote:Er zit bij de deelnemers 1 mol die de opdrachten zo onopvallend mogelijk probeert te verkloten. Wie die Mol is moeten de andere deelnemers achter zien te komen. De mol doet net als iedere andere deelnemer, het is de bedoeling dat niemand erachter komt dat hij of zij de mol is. Na een aflevering krijgen alle deelnemers een twintigtal meerkeuze vragen over de Mol. In de trend van: In welk groepje zat de Mol bij de eerste opdracht. Degene met het minst aantal goede antwoorden valt af. Uiteindelijk blijven er 3 deelnemers over. De mol en twee finalisten. De winnaar is degene die het meest over de mol weet.
Heb ik ook een keer gehad. Lag te slapen, werd om een uur of drie wakker. Ik denk: wat is het toch licht buiten, dat kan niet kloppen. Stond de schuur van de achterburen in de fikquote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een verhaal Tong! Zit je daar lekker relaxed voor de buis is er bij de buren brand.
Hmm klinkt wel aardig..zal volgende week eens kijken.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dit heb ik ooit in een van de Wie is de mol topics gezet:
[..]
Ik heb zowel de poltie als de brandweer er opaangesproken. Al was het geen direct gevaar, ze horen je op z'n minst in te lichten over wat er gaande is. trouwens één van m'n beste vrienden woont naast het huis waar er brand was, enj ik wist eerst niet of het bij hem was of bij de buren.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is niet leuk Tong,
Rare zaak dat ze je niet even waarschuwen als er bij de buren brand is.
Is zeker aan te raden. Iedereen verdenkt elkaar, dat maakt leuke televisie.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:52 schreef Noca het volgende:
[..]
Hmm klinkt wel aardig..zal volgende week eens kijken.
Inderdaad, inlichten is het minste wat ze horen te doen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb zowel de poltie als de brandweer er opaangesproken. Al was het geen direct gevaar, ze horen je op z'n minst in te lichten over wat er gaande is. trouwens één van m'n beste vrienden woont naast het huis waar er brand was, enj ik wist eerst niet of het bij hem was of bij de buren.
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:06 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
En niet zeggen wie er uit is, svp. Ik moet het nog zien.
laat je verrassenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:06 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
En niet zeggen wie er uit is, svp. Ik moet het nog zien.
Ja absurd Bluezz.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:08 schreef Bluezz het volgende:
Gadver tong
Idioten dat ze niet bij je aanbellen zeg!
Ik heb eerst ER gekeken, ja?quote:
Ik bedoelde meer dat ik m'n mond dicht zou houden. Ik heb ER opgenomen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik heb eerst ER gekeken, ja?
Doe het dan meteen goed en in je eigen huis, kan je meteen wat meer behalve de keuken en de badkamer daarna laten verbouwen.quote:
Misschien was haar man wel aan het fikkie stoken in Bommelquote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:00 schreef tong80 het volgende:
Vast een ouwe vrijgezel zonder kinderen Bjoro.
Ik weet het.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:59 schreef Bjoro het volgende:
Wat zijn er toch een hoop mensen die, ondanks het feit dat ze het spreken in het openbaar totaal niet beheersen, toch "lezingen" geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |