Leuk!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hier staan meer foto's![]()
dat beeldje niet trouwens
ik ben er zondagsquote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ja ben er waarschijnlijk zondag en maandag !
we hebben nog wel ff kontakt !!
Maar nu eerst WEEKEND
Juich je ff mee?quote:
Das heel aardig, kun je ze hier ook eens langssturen?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:47 schreef tong80 het volgende:
Opzichter net langs geweest.Alle aangevraagde bouwplannen goedgekeurd.Over twee weken krijg ik 9 dagen lang hardwerkende mannen over de vloer. Van 'smorgens half acht tot 's middags half vijf gaan ze breken, boren, schaven, hakken en metselen zodat ik een nieuwe keuken en nieuwe badkamer krijg. Aardig van ze hè ?
Ok, zal ze dit topic laten lezen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:05 schreef Noca het volgende:
[..]
Das heel aardig, kun je ze hier ook eens langssturen?
Hoe krijg je het elke keer voormekaarquote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:13 schreef Vom het volgende:
Shit om om 1345 aan 't bioer te gaan zijn geevn verstandige planne![]()
We ginge ff tesren of we vaknrietie bestendig warenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hoe krijg je het elke keer voormekaar
Jij gaat dit jaar dus echt die trofee van ErikT overnemen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:13 schreef Vom het volgende:
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:13 schreef Vom het volgende:
Je typt nog best goedquote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:19 schreef Vom het volgende:
[..]
We ginge ff tesren of we vaknrietie bestendig waren![]()
Straks nog ff lekker stappen![]()
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij gaat dit jaar dus echt die trofee van ErikT overnemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |