Doe het dan meteen goed en in je eigen huis, kan je meteen wat meer behalve de keuken en de badkamer daarna laten verbouwen.quote:
Misschien was haar man wel aan het fikkie stoken in Bommelquote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:00 schreef tong80 het volgende:
Vast een ouwe vrijgezel zonder kinderen Bjoro.
Ik weet het.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:59 schreef Bjoro het volgende:
Wat zijn er toch een hoop mensen die, ondanks het feit dat ze het spreken in het openbaar totaal niet beheersen, toch "lezingen" geven.
Waarom vinden veel mensen dat toch moeilijk? Ik heb er totaal geen moeite meequote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik weet het.
Heb voor mijn werk nogal eens zalen vol bobo's moeten toespreken en is de eerste keer best eng, maar het valt mij ook altijd weer op hoe weinig mensen goed in het openbaar een gezelschap kunnen toespreken.
Als je je betoog begint dat je al ruim 16 jaar in "het vak" zit en je moet de tekst min of meer van een blaadje voorlezen .......quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik weet het.
Heb voor mijn werk nogal eens zalen vol bobo's moeten toespreken en is de eerste keer best eng, maar het valt mij ook altijd weer op hoe weinig mensen goed in het openbaar een gezelschap kunnen toespreken.
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:41 schreef tong80 het volgende:
....
Was wel een mooi gezicht die blije gezichten van de 5jarigen na hun A-diploma uitreiking.
Heb ooit een menigte toegesproken het was even slikken maar toen ik door had gebeten kwam na de eerste zin alles als normaal naar buiten. De toehoorders zagen er eerst sceptisch uit, maar na een tijdje gingen ze mee in m'n verhaal. Ze lagen aan m'n lippen. Geen commentaar gehad later integendeel ik was de held.
Was wel een mooi gezicht die blije gezichten van de 5jarigen na hun A-diploma uitreiking.
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:31 schreef Bjoro het volgende:
* Bjoro z´n mp3 speler heeft weer 300 nummertjes op de harde schijf erbij....lekker momentje om de slaap proberen te vatten !
Voor de mensen die terug komen van het stappen...ruim je rommel zelf ff op !!!!
En voor Tong voor straks...prettig ontbijt
Je konijnenhol bedoel je.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga ook maar even m'n XL bed opzoeken, welterusten!
Hallo Condoomeendquote:Op zaterdag 29 januari 2005 02:24 schreef rubbereend het volgende:hools, nog leven hier?
Golfer? Bluezz? zusjes?
quote:
230quote:
moet eigenlijk ook gaan slapen, ben net terug van een avond darten en bier drinkenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 02:38 schreef Spideyman het volgende:
[..]
230
Echt wel.
teveel bier op. moet slapen. gewoon op dbank denk ik maar. trusten :w
Mo ggeuh pascalequote:
Ja hoor, en je hebt dat dus net bewezen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:31 schreef Vom het volgende:
[..]
![]()
Als k vanchat de pc nog aanrkijg, mag ik ',m dan meteen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |