Bij virtuele vrienden ja. Niet bij echte vrienden.quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:21 schreef ozzyat105 het volgende:
Hoever zou het gaan ?? dat ze dus bij vrienden gaan uithuilen in de zin van jaaaaaaaweet je wat die en die tegen me zei
whaaaaa
wahaaaaaa
![]()
aaaahhhgosssieeeeequote:Op donderdag 27 januari 2005 21:26 schreef Christine het volgende:
Tot voorkort niet, maar nu ik dit topic lees zit ik huilend thuis
Edit: van het lachen
U hebt gezocht op pleng:quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:28 schreef Insomaniac het volgende:
Soms pleng ik stiekem wat tranen als ik weer eens een vreselijke taalfout tegen kom.
quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:36 schreef laffer het volgende:
ik heb het er weleens moeilijk mee, ik ben een altijd vriendelijke poster die altijd iedereen probeert te helpen met mijn on-topic reacties.
en als ik dan altijd respectvol tegen m`n mede users post, valt het me soms wel zwaar als iemand weer eens bot tegen mij doet![]()
quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:28 schreef Insomaniac het volgende:
Soms pleng ik stiekem wat tranen als ik weer eens een vreselijke taalfout tegen kom.
zijn jij en insomniac lid van een over ander underground taal-clubje ofzo?quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Een prachtig woord, plengen. Het zou vaker gebruikt moeten worden.
Ik maak me wel eens heel erg kwaad om dingen die bepaalde mensen op Fok! roepen, maar huilen? Nee, dat zijn ze echt niet waard.
Er zit een foutje in, 'tegenkom' moet aan elkaar... Het is een vervoeging van tegenkomen.quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:28 schreef Insomaniac het volgende:
Niet moeilijk doen , gewoon ff respectvolquote:Op donderdag 27 januari 2005 21:36 schreef laffer het volgende:
ik heb het er weleens moeilijk mee, ik ben een altijd vriendelijke poster die altijd iedereen probeert te helpen met mijn on-topic reacties.
en als ik dan altijd respectvol tegen m`n mede users post, valt het me soms wel zwaar als iemand weer eens bot tegen mij doet![]()
Das toch om te jankenquote:Op donderdag 27 januari 2005 21:43 schreef alsem het volgende:
ik heb nieteens de kans om te janken.. fok ligt helft van de tijd offline..
quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
En ik geef toe, als ik besef dat dit de mensen zijn die over 30 jaar Nederland moeten leiden heb ik soms ook moeite om het droog te houden.
quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:53 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Het (is gewoon zo dat)sommige mensen hier alleen maar zitten omdat ze het leuk vinden anderen te beledigen...
Dat heet 'subtiel bijsturen'.quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:53 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Het lijkt wel of sommige mensen hier alleen maar zitten omdat ze het leuk vinden anderen te beledigen...
Nou, ik mag hopen dat hier maar weinig van onze toekomstige leiders rondlopenquote:Op donderdag 27 januari 2005 21:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
En ik geef toe, als ik besef dat dit de mensen zijn die over 30 jaar Nederland moeten leiden heb ik soms ook moeite om het droog te houden.
Nee, en toch menen ze je te moeten vertellen wat een verschrikkelijk mens je wel niet bent.quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:46 schreef IceHeat het volgende:
ik ga niets wat hier gepost wordt persoonlijk opnemem. De mensen kennen je nieteens!
Gelukkig worden ze op een gegeven moment volwassen (is de verwachting) en zien ze in hoe rooskleurig en leuk het leven eigenlijk in elkaar zit.quote:Wie gaat er nou huilen van pubers die ondoordachte en botte opmerkingen maken?
Ik weet niet hoe het met insomniac zit, maar ik heb Latijn en Grieks gehad. En dan weet je wat plengen is. De Grieken en Romeinen waren dol op plengoffers.quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:46 schreef ozzyat105 het volgende:
zijn jij en insomniac lid van een over ander underground taal-clubje ofzo?![]()
Mensen die van taal houden doen dat wel, dunkt me.quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:11 schreef Asics het volgende:
plengen ja amehoela, dunken is ook een normaal woord maar niemand gebruikt die ouderwetse zooi meer
Slamdunken zeker?quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:15 schreef Stiffmaster het volgende:
Dunken doe ik regelmatig....
Die zin klopt volgens mij niet: "Dat moet ook gewoon kunnen, dunkt me."quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:15 schreef Troel het volgende:
Ik gebruik plengen en dunken ook nog wel.
Me dunkt moet dat ook gewoon kunnen
Strooizout?quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:10 schreef Stiffmaster het volgende:
Je moet het met een korrel zout nemen...![]()
Zeezout of kruidenzout is ook prima!quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Strooizout?
Ik gebruik zelfs het woordje neen nogquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:11 schreef Asics het volgende:
plengen ja amehoela, dunken is ook een normaal woord maar niemand gebruikt die ouderwetse zooi meer
Hmm, ik gebruik het altijd zo, maar ik zal het nog eens nakijken. Gebruik ik het al jaren verkeerd trouwens.quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Die zin klopt volgens mij niet: "Dat moet ook gewoon kunnen, dunkt me."
*Een topic openen over mooie woorden gaat*quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:19 schreef erodome het volgende:
Ik gebruik zelfs het woordje neen nog
Ik doe niet andersquote:Op donderdag 27 januari 2005 21:15 schreef ozzyat105 het volgende:
Als je soms die verwijten over en weer leest vraag ik me af:
zouden er mensen(fokkers) echt gekwets thuis zitten nav ruzie en gemene opmerkingen op het forum??
Pekel mag ook van mij...quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zeezout of kruidenzout is ook prima!
Ik nietquote:Op donderdag 27 januari 2005 21:47 schreef Lucille het volgende:
Maar ik ken wel een crewlid die ooit vreselijk ontroeerd was van een post van mij
Die gebruik ik best vaak.quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:26 schreef Verbal het volgende:
'derhalve' wil mij ook nog wel eens overkomen
V.
Ik moet er nog steeds aan wennen dat men hier ( doordat je redelijk anoniem bent) soms de meest ongenuanceerde opmerkingen maakt...quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:15 schreef ozzyat105 het volgende:
Stoute FOK!kertjesquote:Op donderdag 27 januari 2005 21:36 schreef laffer het volgende:
Mitsgaders, neen, derhalve, mores, discuteren,quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:26 schreef Verbal het volgende:
'derhalve' wil mij ook nog wel eens overkomen
V.
vertel!quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:27 schreef Litso het volgende:
*kuch*miendobbelsteen*kuch*
Toch vraag ik me af waarom sommige mensen het blijkbaar niet op kunnen brengen om ook op Internet gewoon fatsoenlijk te zijn. Een keer uit je slof schieten, dat kan, maar er zijn mensen die gewoon voor de lol onbeschoft lopen te doen. Ik durf te wedden dat dat de mensen zijn in irl hun bek niet open durven te trekken en alles maar over zich heen laten komen. En dan gaan ze zich hier afreageren door volstrekte vreemden te dissen.quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:48 schreef Falco het volgende:
Ik denk dat sommigen wel overstuur kunnen raken. Net nadat iemand een half uur een hele R&P=OP in elkaar geknutseld heeft. Na veel aanpassingen en previews uiteindelijk enigszins onzeker is er op de invoer-knop gedouwd. En dan komt zo'n harteloze lul reageren met 'Ga je moeder pesten'. Voor sommige overgevoelige valt dat natuurlijk in het keelgat. Maar ja ik denk dan 'hallo, tis maar internet hoor...'
Precies, in het echt hebben ze kleine pikkies en doen ze niet zo stoer. Des te meer een reden om je niet teveel aan te trekken aan die kutreacties.quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Toch vraag ik me af waarom sommige mensen het blijkbaar niet op kunnen brengen om ook op Internet gewoon fatsoenlijk te zijn. Een keer uit je slof schieten, dat kan, maar er zijn mensen die gewoon voor de lol onbeschoft lopen te doen. Ik durf te wedden dat dat de mensen zijn in irl hun bek niet open durven te trekken en alles maar over zich heen laten komen. En dan gaan ze zich hier afreageren door volstrekte vreemden te dissen.
quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:10 schreef Stiffmaster het volgende:
Je moet het met een korrel zout nemen...![]()
helemaal mee eens, het zullen wel pubbertjes zijn die IRL niks te vertellen hebben.quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Toch vraag ik me af waarom sommige mensen het blijkbaar niet op kunnen brengen om ook op Internet gewoon fatsoenlijk te zijn. Een keer uit je slof schieten, dat kan, maar er zijn mensen die gewoon voor de lol onbeschoft lopen te doen. Ik durf te wedden dat dat de mensen zijn in irl hun bek niet open durven te trekken en alles maar over zich heen laten komen. En dan gaan ze zich hier afreageren door volstrekte vreemden te dissen.
Verhip ende parbleu, mijn waarde, en zulks voor iemand voor wie het gebruik van 'derhalve' bijkans usance is geworden.quote:
Behalve van archaïsmen, houd ik ook van neologismen.quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:55 schreef Verbal het volgende:
Verhip ende parbleu, mijn waarde, en zulks voor iemand voor wie het gebruik van 'derhalve' bijkans usance is geworden.
Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen..quote:Op vrijdag 28 januari 2005 01:18 schreef Brunette het volgende:
Ach ja, ik bedoel Ik heb gewoon respect voor iedereen, zolang ze mj ook met rust laten. Als ik bijv
een nieuw toptic aanmaak en zie dat sommige mensen anderen zitten te klooien, dan voel ik mij tog aangesproken om ff er wat van te zeggen en ervoor te zorgen dat het toch wel GEZELLIG blijft. Ook kom je dan weleens voor iemand op ofso.
Maarja je hebt overal wel eens van dat soort 'tuig' die de orde willen verstoren. Dat zijn meestal van dat soort lui waaraan je niet veel kan beginnen, omdat zij meestal een IQ van een BROCCOlli hebben. Ach gun het hen tog ook om ff in de schijnwerpen te staan, omdat ze dat in Real Life tog nooit zal overkomen.
Ik trek het me nie aan, want ik weet wel beter.
![]()
Ik vind Negeren af en toe zooo heerlijk
Dan ben je wel heel, heeeeeel erg kansloos.quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:15 schreef ozzyat105 het volgende:
zouden er mensen(fokkers) echt gekwets thuis zitten nav ruzie en gemene opmerkingen op het forum??
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 01:18 schreef Brunette het volgende:
tog
quote:ofso.
quote:'tuig' die
quote:een BROCCOlli
quote:tog
quote:schijnwerpen
Als ik dit lees weet ik het ECHT niet droog te houden.quote:tog
En dan ook nog zeggen dat anderen ' een IQ van een BROCCOlli 'hebbenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
Als ik dit lees weet ik het ECHT niet droog te houden.
De naam Brunette is waarschijnlijk genomen om de blondheid te verbergen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
Als ik dit lees weet ik het ECHT niet droog te houden.
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De naam Brunette is waarschijnlijk genomen om de blondheid te verbergen.
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:48 schreef heiden6 het volgende:
Mijn reactie, wat doe je? CC?
Uit je reactie kun je opmaken dat je 'blondheid' koppelt aan 'domheid', wie is hier nou domquote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
De naam Brunette is waarschijnlijk genomen om de blondheid te verbergen.
Djenneke, wat ben je toch een vreemd meisjequote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:47 schreef djenneke het volgende:
Gelukkig heb ik altijd mijn moeder nog...
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:56 schreef Brunette het volgende:
nix
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Djenneke, wat ben je toch een vreemd meisje.
Ik kan niet zeggen dat ruzies op fok! me helemaal niks doen, ik voel me er toch zeker een kwartier oncomfortabel door daarna, maar je gaat toch niet huilen over iets wat op het internet gebeurt?quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:15 schreef ozzyat105 het volgende:
Dat is toch al rock bottom hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:17 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ruzies op fok! me helemaal niks doen, ik voel me er toch zeker een kwartier oncomfortabel door daarna, maar je gaat toch niet huilen over iets wat op het internet gebeurt?
Als je van jezelf weet dat je je gauw gekwetst of verdrietig voelt, post dan niet buiten het Onzin-gedeelte van de Fok communitie. Dat voorkomt veel leed.quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:15 schreef ozzyat105 het volgende:
Jij kan het weten.quote:
ROTFLOL, nouja kijk, als ik het helemaal niet serieus nam zou het me absoluut koud laten... Blijkbaar is Fok! wel in staat enige emoties teweeg te brengen, en de mate waarin dat gebeurt zal van persoon tot persoon verschillen.quote:
Het doe me helemaal niksquote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:47 schreef Sessy het volgende:
[..]
ROTFLOL, nouja kijk, als ik het helemaal niet serieus nam zou het me absoluut koud laten... Blijkbaar is Fok! wel in staat enige emoties teweeg te brengen, en de mate waarin dat gebeurt zal van persoon tot persoon verschillen.
Een dieptragisch topic en een TS waar niet mee te discussiëren valt.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 10:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je hele leven verpest door zo'n 'beest'... Dit topic bracht mij op het randje. Ik ben op tijd naar bed gegaan, anders had ik wellicht in razernij mijn huis kort en klein geschopt.
Wakker heb ik er niet van gelegen, maar ik heb me er wel heel erg kwaad om gemaakt. Ik zou er om kunnen huilen, maar dat is 'ie niet waard.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:15 schreef Verbal het volgende:
Een dieptragisch topic en een TS waar niet mee te discussiëren valt.
Ziet alleen wat 'ie wil zien.
Maar ja, dat soort nono's heeft ook recht op uiting van de mening. Jammer dat het hier moet, maar ja
Maar om nou van zo'n jankerd wakker te gaan liggen, neuh.
V.
Sommige topics lees je bewust niet meer, de termen die daar gebruikt worden zijn helaas al heel 'normaal' geworden.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 10:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je hele leven verpest door zo'n 'beest'... Dit topic bracht mij op het randje. Ik ben op tijd naar bed gegaan, anders had ik wellicht in razernij mijn huis kort en klein geschopt.
Maar dan denk ik: "Zwijgen is toestaan, ik mòet er tegenin gaan, ik kan het niet gewoon laten gebeuren zonder mijn bek open te trekken."quote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:28 schreef popolon het volgende:
Sommige topics lees je bewust niet meer, de termen die daar gebruikt worden zijn helaas al heel 'normaal' geworden.
Waarschijnlijk zijn er ook een heleboel mensen die het erom doen. Daarop reageren is alleen maar koren op de molen van deze mensen. Je kunt ze dan maar het beste negeren, gaan ze (hopelijk) sneller weg of openen ze minder snel een dergelijk topic.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar dan denk ik: "Zwijgen is toestaan, ik mòet er tegenin gaan, ik kan het niet gewoon laten gebeuren zonder mijn bek open te trekken."
Dat idee had ik in dit geval niet, anders was ik er ook niet zo serieus op ingegaan.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:39 schreef femmeChantal het volgende:
Waarschijnlijk zijn er ook een heleboel mensen die het erom doen.
Ik ben ook bang dat het gewoon realiteit is.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat idee had ik in dit geval niet, anders was ik er ook niet zo serieus op ingegaan.
Ja, dat kun je ook zeggen als iemand op straat in elkaar geslagen wordt, maar ik weet niet of dat zo'n goed idee is. Als mensen met zulke ideeën geen tegengas krijgen, dan vraag ik me af waar het eindigt...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:46 schreef femmeChantal het volgende:
Oké. In dat geval ongeveer wat Verbal zegt; valt niet mee te discussiëren, is erg jammer, maar stop je energie maar in iets wat meer effect heeft en leuker is voor jezelf.
Ik vind een aantal dingen ook beangstigend, maar iets op een forum droppen is m.i. van een andere orde dan iemand in elkaar slaan. Dwz van de 100 mensen die iemand in elkaar slaan zullen 100 mensen rare ideeën hebben (en die op een forum kunnen droppen), maar van de 100 mensen die rare dingen op een forum droppen zal misschien maar 1-2 mensen iemand in elkaar meppen. Als iemand in elkaar gemept wordt (wel eens gezien), loop ik ook niet zomaar voorbij hoor.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, dat kun je ook zeggen als iemand op straat in elkaar geslagen wordt, maar ik weet niet of dat zo'n goed idee is. Als mensen met zulke ideeën geen tegengas krijgen, dan vraag ik me af waar het eindigt...
Ik vind dit soort dingen heel beangstigend. Ik ben bang dat het helemaal fout zal gaan op een dag.
Ik vrees het niet nee. En toch voel ik een soort plicht om ertegenin te gaan.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:03 schreef femmeChantal het volgende:
Maar goed, hoe haal je die 1-2 forummers die tot daden overgaan eruit?? Ik vind het zeker in je te prijzen dat je tegengas probeert te geven, maar zelf denk ik niet dat zo iemand onder de indruk is van een mede-forummer die het met hem oneens is.
Ik ook. Tot duidelijk wordt dat iemand óf te stom is om frisse lucht te ademen, of doet alsof 'ie te stom is.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En toch voel ik een soort plicht om ertegenin te gaan.
Da's meestal voor het reageren al duidelijk.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:44 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik ook. Tot duidelijk wordt dat iemand óf te stom is om frisse lucht te ademen, of doet alsof 'ie te stom is.
V.
En ik dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:46 schreef Dawnbreaker het volgende:
het is een forum... een verzameling kleine jongentjes en meisjes en een paar pedofiele ouderen en ik dan.
Ja, maar dat zal de idealistische naïviteit zijn. Dat sprankje hoop tegen beter weten inquote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Da's meestal voor het reageren al duidelijk.
je mag jezelf in een van de groepen indelen.quote:
Dat lijkt me dan wel verstandig, alleen weet ik niet wat 1337 is.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:55 schreef Dawnbreaker het volgende:
je mag jezelf in een van de groepen indelen.
ik raad je aan de groep "ik dan" want die is 1337
Daar heb je alleen je zelf mee.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 10:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Daarom ben ik ook maar naar bed gegaan.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 14:21 schreef ikkemem het volgende:
Daar heb je alleen je zelf mee.
Al je spullen stuk![]()
haha, tuurlijk nietquote:Op donderdag 27 januari 2005 21:15 schreef ozzyat105 het volgende:
Gekwetst niet snel denk ik. Maar ik maak op sommige fora wel mee dat er mensen zijn die echt kwaad worden. Daar kun je overigens wel heel veel lol mee hebben...quote:
Niet liegen he jochiequote:Op donderdag 27 januari 2005 21:36 schreef laffer het volgende:
Dat is ook niet zo moeilijk, als je nagaat dat er borderliners op fok zitten.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:23 schreef heiden6 het volgende:
Ik denk trouwens dat ik best wel eens zo'n labliel persoon tot tranen heb gebracht met een of ander.
Best lollig. Die happen nogal.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo moeilijk, als je nagaat dat er borderliners op fok zitten.
Weet je wat pas grappig is? Ik had toen ik me registreerde m'n msn ingevuld en had een keer kritiek op een 'sexy' foto van iemand. Vervolgens voegde vriend-lief me toe op msn en begon me uit te schelden en te bedreigenquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:32 had heiden6 de volgende ondertitel:
. g a e e n s d o o d .
Hoe geweldig kan iets wordenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Weet je wat pas grappig is? Ik had toen ik me registreerde m'n msn ingevuld en had een keer kritiek op een 'sexy' foto van iemand. Vervolgens voegde vriend-lief me toe op msn en begon me uit te schelden en te bedreigenKostelijk gewoon
![]()
Dat zou ik dan ook nog wel snappen.. Dé reden om nooit persoonlijke shit op Fok! te gooienquote:Op donderdag 27 januari 2005 21:27 schreef dahei het volgende:
Sommige mensen willen bijvoorbeeld het verdriet van het verlies van een geliefde hier van zich af praten en ik kan me voorstellen dat als hier een lullig bericht op komt dat deze mensen wel een traantje laten...
Weet je wat nog 't allerleukst was ? (schiet me opeens te binnen) D'r zijn van die semi-erotische personen actief op fok die met hun 40-jarige tieten graag op het forum paraderen. Tot m'n grote verbazing bevatten de reacties daarop niets dan lof, dus ik dacht van "Laat ik eens iets negatiefs zeggen"quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:31 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Hoe geweldig kan iets worden
Volgens mij is t beste dat ik heb een domme scheldreactie in mn fotoboek na kritiek op een "stoere" foto.
Een week of twee geleden was in mijn fotoboek ook een mooie rel. Best lachen. Zoek maar even na, er is ook nog een topic over geweest.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:31 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Hoe geweldig kan iets worden
Volgens mij is t beste dat ik heb een domme scheldreactie in mn fotoboek na kritiek op een "stoere" foto.
Ik vind dat er ook echt te veel mensen hier aanwezig zijn die alles te letterlijk nemen. Het is maar Internet zeg ik en deze mensen ken je niet in het echt en zijn niet je vrienden. Waarom mensen zich druk maken om anderen hier snap ik dan gewoon niet. Als iemand lullig tegen mij doet, dan kies ik ervoor om "terug te pesten en stieken lachen" of gewoon "het laten rusten".quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:15 schreef ozzyat105 het volgende:
leef jij nog, ik dacht dat je dood wasquote:Op maandag 31 januari 2005 00:15 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ik ook, daarom ben ik hier, dat schept een band
Dat is niet ok hoor.quote:
Ik zie het probleem anders niet, leg eens uit wat er zo leuk aan is?quote:Op maandag 31 januari 2005 02:40 schreef Brennie het volgende:
[..]
Dat is niet ok hoor.
Zeg het maar ff.
honesty is what we need my friend...quote:Op maandag 31 januari 2005 05:04 schreef Xebrozius het volgende:
Grappig om te lezen dat mensen er meteen van uitgaan dat users die harteloos zijn 'IRL' een klein pikkie en het IQ van broccoli hebben, en hun bek niet open durven doen in hun directe omgeving.
Zo relativeren c.q. bagatelliseren mensen zulke posts terwijl er wel degelijk mensen zijn die zo gewoon zijn...
Maar door zichzelf voor de gek te houden lijkt het net alsof zij de wijsheid in pacht hebben en hun woorden op dit forum een meerwaarde hebben.
Ik zit er niet op te wachten als zulke mensen "Volg je hart en wees jezelf" posten. Geef mij dan maar liever een eerlijk antwoord.
Alleen is het zo dat eerlijkheid meteen gezien wordt als flame, botheid of opzettelijk getroll. Zo houden mensen voor zichzelf de boot af als het aankomt op kritiek.
Te vaak in R&P gezien hoe mensen inhaken op wat ze willen lezen en de rest negeren.quote:Op maandag 31 januari 2005 05:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
honesty is what we need my friend...
Ja, maar daar kan je dan juist wel flink lol mee hebben.quote:Op maandag 31 januari 2005 05:13 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Te vaak in R&P gezien hoe mensen inhaken op wat ze willen lezen en de rest negeren.
Of hoe ze anderzijds niet in willen gaan op de daadwerkelijk onderbouwde kritiek omdat die mensen 'vervelend' zijn.
Men neme een niet gepast... Allemaal users die je wat mij betreft direct kapot mag schoppen.
Dat soort users zijn het type parasiet dat leeft op bevestiging van hun zelfbeeld en de rest aanziet als onzin & getroll.
ik denk dat je dat kapot schoppen overdrachtelijk bedoelt? fixeer je niet teveel zou ik zeggen.quote:Op maandag 31 januari 2005 05:13 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Te vaak in R&P gezien hoe mensen inhaken op wat ze willen lezen en de rest negeren.
Of hoe ze anderzijds niet in willen gaan op de daadwerkelijk onderbouwde kritiek omdat die mensen 'vervelend' zijn.
Men neme een -niet gepast-... Allemaal users die je wat mij betreft direct kapot mag schoppen.
Dat soort users zijn het type parasiet dat leeft op bevestiging van hun zelfbeeld en de rest aanziet als onzin & getroll.
Uiteraard figuurlijk. Ze daadwerkelijk doodschoppen hoeft niet, dit zijn mensen die zichzelf snel genoeg eindigen.quote:Op maandag 31 januari 2005 05:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk dat je dat kapot schoppen overdrachtelijk bedoelt? fixeer je niet teveel zou ik zeggen.
Ach je kunt jezelf eerlijk noemen, of tactloos eerlijk desnoods, maar zo eerlijk vind ik jou niet. Ik zie je altijd alleen maar reageren in topics van halfzwakzinnige users. Daar kun je makkelijk een hoop van vinden (wat ik dan vast wel met je eens ben) maar je hoeft je niet op de borst te kloppen omdat je de hele dag in R&P hangt, wachtend totdat je weer eens 'eerlijk' over andermans onvermogen kunt zijn, want dan ben je hier al gauw een held natuurlijk.quote:Op maandag 31 januari 2005 05:04 schreef Xebrozius het volgende:
Grappig om te lezen dat mensen er meteen van uitgaan dat users die harteloos zijn 'IRL' een klein pikkie en het IQ van broccoli hebben, en hun bek niet open durven doen in hun directe omgeving.
Zo relativeren c.q. bagatelliseren mensen zulke posts terwijl er wel degelijk mensen zijn die zo gewoon zijn...
Maar door zichzelf voor de gek te houden lijkt het net alsof zij de wijsheid in pacht hebben en hun woorden op dit forum een meerwaarde hebben.
Ik zit er niet op te wachten als zulke mensen "Volg je hart en wees jezelf" posten. Geef mij dan maar liever een eerlijk antwoord.
Alleen is het zo dat eerlijkheid meteen gezien wordt als flame, botheid of opzettelijk getroll. Zo houden mensen voor zichzelf de boot af als het aankomt op kritiek.
sowieso mag je niets negatiefs zeggen over foto's van users..quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Weet je wat nog 't allerleukst was ? (schiet me opeens te binnen) D'r zijn van die semi-erotische personen actief op fok die met hun 40-jarige tieten graag op het forum paraderen. Tot m'n grote verbazing bevatten de reacties daarop niets dan lof, dus ik dacht van "Laat ik eens iets negatiefs zeggen"Nog geen 5 minuten later word ik toegevoegd door een gefrustreerde bikkel van in de 40 die wilde weten of ik een "hunk" was en dat ik anders geen recht zou hebben om kritiek te uiten
Echt een aanrader: Users die foto's posten in "sexy" topics, bekritiseren terwijl je je msn in je profiel hebt staan; Entertainment 100% gegarandeerd
![]()
quote:Op maandag 31 januari 2005 05:30 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
sowieso mag je niets negatiefs zeggen over foto's van users..
ik snap eigenlijk niet waarom... als ik een userfoto zie en diegene vraagt wat we van hij/zij vinden mag ik toch best eerlijk zijn..
maarja sommige mensen nemen fok! te serieus.. en sommige mensen zijn gewoon heel lelijk maar willen niet dat andere mensen dat zeggen.
Ik heb in het verleden wel constructief bijgedragen in R&P, maar merkte dat ik structueel genegeerd werd omdat mensen oprechte kritiek/ scepcisme niet willen lezen.quote:Op maandag 31 januari 2005 05:26 schreef Manono het volgende:
[..]
Ach je kunt jezelf eerlijk noemen, of tactloos eerlijk desnoods, maar zo eerlijk vind ik jou niet. Ik zie je altijd alleen maar reageren in topics van halfzwakzinnige users. Daar kun je makkelijk een hoop van vinden (wat ik dan vast wel met je eens ben) maar je hoeft je niet op de borst te kloppen omdat je de hele dag in R&P hangt, wachtend totdat je weer eens 'eerlijk' over andermans onvermogen kunt zijn, want dan ben je hier al gauw een held natuurlijk.
Die twee zijn hetzelfde...quote:Op maandag 31 januari 2005 05:04 schreef Xebrozius het volgende:
Ik denk dat de meeste mensen het verschil wel zien tussen geflame, botheid en getroll en een welgemeende kutopmerking. Als iemand iets echt vindt, dan mag 'ie van mij alles zeggen. Waar ik moeite mee heb, ik het uitspreken van harde oordelen over mensen die je niet kent.quote:Alleen is het zo dat eerlijkheid meteen gezien wordt als flame, botheid of opzettelijk getroll. Zo houden mensen voor zichzelf de boot af als het aankomt op kritiek.
Dan moet die persoon maar geen grote lappen tekst over hun privé leven op fok posten en dan onbekenden vragen om hulp of commentaar.quote:Op maandag 31 januari 2005 09:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als iemand iets echt vindt, dan mag 'ie van mij alles zeggen. Waar ik moeite mee heb, ik het uitspreken van harde oordelen over mensen die je niet kent.
(Opbouwende) kritiek is wat anders dan iemand volledig de grond in boren. Maar ik ben het met je eens dat de meeste mensen liever helemaal geen kritiek horen.quote:Op maandag 31 januari 2005 10:02 schreef Xebrozius het volgende:
Dan moet die persoon maar geen grote lappen tekst over hun privé leven op fok posten en dan onbekenden vragen om hulp of commentaar.
Beetje omgedraaide wereld dacht ik zo.
Ik vind het ook een walgelijke frase, maar ik ga ervan uit dat de spreker het meent. Als de spreker het meent, dat zal hij/zij ook moeten accepteren dat sommige mensen het niet met hem eens zijn.quote:En over dat eerlijke advies: "volg je hart en wees jezelf" is niet eerlijk, het is een standaard opmerking die ongeveer net zo normaal is als "hoi".
Non adviezen waar niemand bij gebaat is...
Correctie: ik heb niet geslapen.quote:Op maandag 31 januari 2005 10:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat slaap jij trouwens weinig.
Waarom niet? Kun je niet slapen door Fok!?quote:Op maandag 31 januari 2005 10:08 schreef Xebrozius het volgende:
Correctie: ik heb niet geslapen.
Ik werd wakker om 18:30 gisteravond... Dus nu even een dag door rammen en ik zit weer in mijn ritme.quote:Op maandag 31 januari 2005 10:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Waarom niet? Kun je niet slapen door Fok!?
"kijk, daar komen door Orus geleid, de Serapis- en Isispriesters terug, en de Vestalen zijn nu in de Curia en zie, nu gaan de Gallen en Archigallen van Rheia Kubele de trappen op: ja, het is goed, dat men u òok zien zal.quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Een prachtig woord, plengen. Het zou vaker gebruikt moeten worden.
Ik maak me wel eens heel erg kwaad om dingen die bepaalde mensen op Fok! roepen, maar huilen? Nee, dat zijn ze echt niet waard.
Ik weet het. Ik heb gymnasium gedaan en een blauwe maandag Klassieke Talen gestudeerd. Ik ben dol op plengoffers.quote:Op maandag 31 januari 2005 12:18 schreef Tobbes het volgende:
Lees is wat Couperus. In het Latijn wordt deze term trouwens ook vaak gebruikt. Het gaat dan vaak om wijn plengen op een graf(steen).
Nee.quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:15 schreef ozzyat105 het volgende:
quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:15 schreef ozzyat105 het volgende:
Originele opmerking.quote:Op maandag 31 januari 2005 14:11 schreef FouteMensenStaff het volgende:
[..]
Nee.
Hoezo, zoek je lotgenoten?
Mja misschien had ik het topic door moeten lezen en tot de conclusie komen dat dit al minstens een keer of 10 gezegt was.quote:Op maandag 31 januari 2005 14:14 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Originele opmerking.
The Great Southern Trendkill.
![]()
Hé maar.. Zit ik niet op te letten en mis ik iets ofzo?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:22 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
En dan ook nog zeggen dat anderen ' een IQ van een BROCCOlli 'hebben![]()
Nee volgens mij missen hier degenen met een IQ van een broccolli ietsquote:Op woensdag 9 februari 2005 20:04 schreef danni het volgende:
[..]
Ik ken dit spreekwoordelijk gezegde iig. wel.. oooooooof... mis ik nóg iets
Gelukkig ben ik gisteren 17 gewordenquote:Op maandag 14 februari 2005 12:07 schreef Scorpie het volgende:
Alleen als je 16, een hoofd vol met puisten hebt, brildragend bent, je meer overgewicht hebt dan dat je normaal gewicht zou moeten hebben, de mouwen van je t-shirt meer vocht bevatten dan het lokale zwembad, en je een foto van jezelf plaatst hier op fok, dan kan ik me voorstellen dat je gaat huilen van de reacties.
Anders dan dat, ben je een enorme miet als je gaat huilen van dingen op Fok
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |