Bij virtuele vrienden ja. Niet bij echte vrienden.quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:21 schreef ozzyat105 het volgende:
Hoever zou het gaan ?? dat ze dus bij vrienden gaan uithuilen in de zin van jaaaaaaaweet je wat die en die tegen me zei
whaaaaa
wahaaaaaa
![]()
aaaahhhgosssieeeeequote:Op donderdag 27 januari 2005 21:26 schreef Christine het volgende:
Tot voorkort niet, maar nu ik dit topic lees zit ik huilend thuis
Edit: van het lachen
U hebt gezocht op pleng:quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:28 schreef Insomaniac het volgende:
Soms pleng ik stiekem wat tranen als ik weer eens een vreselijke taalfout tegen kom.
quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:36 schreef laffer het volgende:
ik heb het er weleens moeilijk mee, ik ben een altijd vriendelijke poster die altijd iedereen probeert te helpen met mijn on-topic reacties.
en als ik dan altijd respectvol tegen m`n mede users post, valt het me soms wel zwaar als iemand weer eens bot tegen mij doet![]()
quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:28 schreef Insomaniac het volgende:
Soms pleng ik stiekem wat tranen als ik weer eens een vreselijke taalfout tegen kom.
zijn jij en insomniac lid van een over ander underground taal-clubje ofzo?quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Een prachtig woord, plengen. Het zou vaker gebruikt moeten worden.
Ik maak me wel eens heel erg kwaad om dingen die bepaalde mensen op Fok! roepen, maar huilen? Nee, dat zijn ze echt niet waard.
Er zit een foutje in, 'tegenkom' moet aan elkaar... Het is een vervoeging van tegenkomen.quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:28 schreef Insomaniac het volgende:
Niet moeilijk doen , gewoon ff respectvolquote:Op donderdag 27 januari 2005 21:36 schreef laffer het volgende:
ik heb het er weleens moeilijk mee, ik ben een altijd vriendelijke poster die altijd iedereen probeert te helpen met mijn on-topic reacties.
en als ik dan altijd respectvol tegen m`n mede users post, valt het me soms wel zwaar als iemand weer eens bot tegen mij doet![]()
Das toch om te jankenquote:Op donderdag 27 januari 2005 21:43 schreef alsem het volgende:
ik heb nieteens de kans om te janken.. fok ligt helft van de tijd offline..
quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
En ik geef toe, als ik besef dat dit de mensen zijn die over 30 jaar Nederland moeten leiden heb ik soms ook moeite om het droog te houden.
quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:53 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Het (is gewoon zo dat)sommige mensen hier alleen maar zitten omdat ze het leuk vinden anderen te beledigen...
Dat heet 'subtiel bijsturen'.quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:53 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Het lijkt wel of sommige mensen hier alleen maar zitten omdat ze het leuk vinden anderen te beledigen...
Nou, ik mag hopen dat hier maar weinig van onze toekomstige leiders rondlopenquote:Op donderdag 27 januari 2005 21:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
En ik geef toe, als ik besef dat dit de mensen zijn die over 30 jaar Nederland moeten leiden heb ik soms ook moeite om het droog te houden.
Nee, en toch menen ze je te moeten vertellen wat een verschrikkelijk mens je wel niet bent.quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:46 schreef IceHeat het volgende:
ik ga niets wat hier gepost wordt persoonlijk opnemem. De mensen kennen je nieteens!
Gelukkig worden ze op een gegeven moment volwassen (is de verwachting) en zien ze in hoe rooskleurig en leuk het leven eigenlijk in elkaar zit.quote:Wie gaat er nou huilen van pubers die ondoordachte en botte opmerkingen maken?
Ik weet niet hoe het met insomniac zit, maar ik heb Latijn en Grieks gehad. En dan weet je wat plengen is. De Grieken en Romeinen waren dol op plengoffers.quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:46 schreef ozzyat105 het volgende:
zijn jij en insomniac lid van een over ander underground taal-clubje ofzo?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |