abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24814676
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 14:21 schreef ikkemem het volgende:
Daar heb je alleen je zelf mee.
Al je spullen stuk
Daarom ben ik ook maar naar bed gegaan.
pi_24814890
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 21:15 schreef ozzyat105 het volgende:
Als je soms die verwijten over en weer leest vraag ik me af:

zouden er mensen(fokkers) echt gekwets thuis zitten nav ruzie en gemene opmerkingen op het forum??
haha, tuurlijk niet
pi_24814970
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 14:36 schreef Speth het volgende:

[..]

haha, tuurlijk niet
Gekwetst niet snel denk ik. Maar ik maak op sommige fora wel mee dat er mensen zijn die echt kwaad worden. Daar kun je overigens wel heel veel lol mee hebben...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  zaterdag 29 januari 2005 @ 15:49:38 #154
38039 Katana
Snoekduiker
pi_24816067
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 21:36 schreef laffer het volgende:
ik heb het er weleens moeilijk mee, ik ben een altijd vriendelijke poster die altijd iedereen probeert te helpen met mijn on-topic reacties.
en als ik dan altijd respectvol tegen m`n mede users post, valt het me soms wel zwaar als iemand weer eens bot tegen mij doet
Niet liegen he jochie
-Wij zijn PSV , Wij zijn de beste!
-Landskampioen 2005-2008
pi_24816108
Bestaan zulke mensen
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
pi_24816128
Op Fok! vernederd worden en uithuilen op scholieren.com

pi_24816623
Ik denk trouwens dat ik best wel eens zo'n labliel persoon tot tranen heb gebracht met een of ander.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_24816688
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 16:23 schreef heiden6 het volgende:
Ik denk trouwens dat ik best wel eens zo'n labliel persoon tot tranen heb gebracht met een of ander.
Dat is ook niet zo moeilijk, als je nagaat dat er borderliners op fok zitten.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24816758
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 16:27 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dat is ook niet zo moeilijk, als je nagaat dat er borderliners op fok zitten.
Best lollig. Die happen nogal.
pi_24816940
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 16:32 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Best lollig. Die happen nogal.
Weet je wat pas grappig is? Ik had toen ik me registreerde m'n msn ingevuld en had een keer kritiek op een 'sexy' foto van iemand. Vervolgens voegde vriend-lief me toe op msn en begon me uit te schelden en te bedreigen Kostelijk gewoon
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zaterdag 29 januari 2005 @ 16:49:32 #161
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_24817052
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 16:32 had heiden6 de volgende ondertitel:
. g a e e n s d o o d .

Je maakt me aan het huilen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_24817077
D'r was hier toch altijd ene mien of zo? Die kon pas freaken
pi_24817240
mien dobbelsteen
}]_*_Marinus is mijn makker_*_[{
"Hetzelfde, ero. Een geil 2005."
  zaterdag 29 januari 2005 @ 17:04:59 #164
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_24817321
En die kant gaat dit topic dus niet op...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_24820099
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 16:43 schreef cultheld het volgende:

[..]

Weet je wat pas grappig is? Ik had toen ik me registreerde m'n msn ingevuld en had een keer kritiek op een 'sexy' foto van iemand. Vervolgens voegde vriend-lief me toe op msn en begon me uit te schelden en te bedreigen Kostelijk gewoon
Hoe geweldig kan iets worden
Volgens mij is t beste dat ik heb een domme scheldreactie in mn fotoboek na kritiek op een "stoere" foto.
pi_24820140
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 21:27 schreef dahei het volgende:
Sommige mensen willen bijvoorbeeld het verdriet van het verlies van een geliefde hier van zich af praten en ik kan me voorstellen dat als hier een lullig bericht op komt dat deze mensen wel een traantje laten...
Dat zou ik dan ook nog wel snappen.. Dé reden om nooit persoonlijke shit op Fok! te gooien
pi_24820240
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 19:31 schreef Mtijn het volgende:

[..]

Volgens mij is t beste dat ik heb een domme scheldreactie in mn fotoboek na kritiek op een "stoere" foto.
Weet je wat nog 't allerleukst was ? (schiet me opeens te binnen) D'r zijn van die semi-erotische personen actief op fok die met hun 40-jarige tieten graag op het forum paraderen. Tot m'n grote verbazing bevatten de reacties daarop niets dan lof, dus ik dacht van "Laat ik eens iets negatiefs zeggen" Nog geen 5 minuten later word ik toegevoegd door een gefrustreerde bikkel van in de 40 die wilde weten of ik een "hunk" was en dat ik anders geen recht zou hebben om kritiek te uiten Echt een aanrader: Users die foto's posten in "sexy" topics, bekritiseren terwijl je je msn in je profiel hebt staan; Entertainment 100% gegarandeerd
  zaterdag 29 januari 2005 @ 21:54:21 #168
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_24823041
Ik weet wel zeker dat sommige soms thuis zitten te janken ja
OJAAJOH?
pi_24836263
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 19:31 schreef Mtijn het volgende:

[..]

Een week of twee geleden was in mijn fotoboek ook een mooie rel. Best lachen. Zoek maar even na, er is ook nog een topic over geweest.
pi_24836864
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 17:00 schreef EternalSolstice het volgende:
mien dobbelsteen
Daar heb ik vannacht over gedroomd.
  zondag 30 januari 2005 @ 18:46:17 #171
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_24837135
ik mag toch hopen van niet
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_24837295
Ik raak trouwens wel soms gefrustreerd van stomme kutten. Maar dat houdt op zodra ik naar een ander topic/website surf. Ik ga niet zitten kniezen om iemand die niet weet waar 'ie over lult

Er zullen er vast wel zijn gaan janken of er van wakker liggen.
pi_24837326
Ik kan ook niet gefrustreerd raken van fok.
pi_24841998
Ik wel hoor.. altijd, maar dan wel zo ->
Delivered without an information leaflet
pi_24842019
Ik houd van -->
  zondag 30 januari 2005 @ 23:52:21 #176
22273 Dizer
Save the beard!
pi_24842110
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 21:15 schreef ozzyat105 het volgende:
Als je soms die verwijten over en weer leest vraag ik me af:

zouden er mensen(fokkers) echt gekwets thuis zitten nav ruzie en gemene opmerkingen op het forum??
Ik vind dat er ook echt te veel mensen hier aanwezig zijn die alles te letterlijk nemen. Het is maar Internet zeg ik en deze mensen ken je niet in het echt en zijn niet je vrienden. Waarom mensen zich druk maken om anderen hier snap ik dan gewoon niet. Als iemand lullig tegen mij doet, dan kies ik ervoor om "terug te pesten en stieken lachen" of gewoon "het laten rusten".

Ik zou me nooit druk maken om wat hier gebeurt. Echt!
Friends don't let friends remain beardless...
  zondag 30 januari 2005 @ 23:53:19 #177
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_24842136
Hoogstens dat je denkt "wat een klootzakken" maar huilen door Fok! is voor mij ondenkbaar.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  maandag 31 januari 2005 @ 00:01:39 #178
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_24842337
ik huil nooit
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_24842661
quote:
Op zondag 30 januari 2005 23:48 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik houd van -->
Ik ook, daarom ben ik hier, dat schept een band
Delivered without an information leaflet
pi_24844581
quote:
Op maandag 31 januari 2005 00:15 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Ik ook, daarom ben ik hier, dat schept een band
leef jij nog, ik dacht dat je dood was
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_24844598
quote:
Op maandag 31 januari 2005 00:01 schreef ook_gek het volgende:
ik huil nooit
Dat is niet ok hoor.
Zeg het maar ff.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_24845343
quote:
Op maandag 31 januari 2005 02:40 schreef Brennie het volgende:

[..]

Dat is niet ok hoor.
Zeg het maar ff.
Ik zie het probleem anders niet, leg eens uit wat er zo leuk aan is?
  maandag 31 januari 2005 @ 04:46:50 #183
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24845492
er zijn weleens grappen geweest op fok waarbij ik het niet droog kon houden. netzoals er weleens posts zijn geweest die, net als een emotioneel programma op tv, mij tenminste hard hebben laten slikken.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  maandag 31 januari 2005 @ 05:04:50 #184
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_24845544
Grappig om te lezen dat mensen er meteen van uitgaan dat users die harteloos zijn 'IRL' een klein pikkie en het IQ van broccoli hebben, en hun bek niet open durven doen in hun directe omgeving.
Zo relativeren c.q. bagatelliseren mensen zulke posts terwijl er wel degelijk mensen zijn die zo gewoon zijn...
Maar door zichzelf voor de gek te houden lijkt het net alsof zij de wijsheid in pacht hebben en hun woorden op dit forum een meerwaarde hebben.
Ik zit er niet op te wachten als zulke mensen "Volg je hart en wees jezelf" posten. Geef mij dan maar liever een eerlijk antwoord.
Alleen is het zo dat eerlijkheid meteen gezien wordt als flame, botheid of opzettelijk getroll. Zo houden mensen voor zichzelf de boot af als het aankomt op kritiek.
  maandag 31 januari 2005 @ 05:07:26 #185
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24845548
quote:
Op maandag 31 januari 2005 05:04 schreef Xebrozius het volgende:
Grappig om te lezen dat mensen er meteen van uitgaan dat users die harteloos zijn 'IRL' een klein pikkie en het IQ van broccoli hebben, en hun bek niet open durven doen in hun directe omgeving.
Zo relativeren c.q. bagatelliseren mensen zulke posts terwijl er wel degelijk mensen zijn die zo gewoon zijn...
Maar door zichzelf voor de gek te houden lijkt het net alsof zij de wijsheid in pacht hebben en hun woorden op dit forum een meerwaarde hebben.
Ik zit er niet op te wachten als zulke mensen "Volg je hart en wees jezelf" posten. Geef mij dan maar liever een eerlijk antwoord.
Alleen is het zo dat eerlijkheid meteen gezien wordt als flame, botheid of opzettelijk getroll. Zo houden mensen voor zichzelf de boot af als het aankomt op kritiek.
honesty is what we need my friend...
  maandag 31 januari 2005 @ 05:13:29 #186
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_24845556
quote:
Op maandag 31 januari 2005 05:07 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

honesty is what we need my friend...
Te vaak in R&P gezien hoe mensen inhaken op wat ze willen lezen en de rest negeren.
Of hoe ze anderzijds niet in willen gaan op de daadwerkelijk onderbouwde kritiek omdat die mensen 'vervelend' zijn.
Men neme een -niet gepast-... Allemaal users die je wat mij betreft direct kapot mag schoppen.
Dat soort users zijn het type parasiet dat leeft op bevestiging van hun zelfbeeld en de rest aanziet als onzin & getroll.

[ Bericht 4% gewijzigd door Mordreth op 07-08-2006 22:32:13 ]
pi_24845559
quote:
Op maandag 31 januari 2005 05:13 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Te vaak in R&P gezien hoe mensen inhaken op wat ze willen lezen en de rest negeren.
Of hoe ze anderzijds niet in willen gaan op de daadwerkelijk onderbouwde kritiek omdat die mensen 'vervelend' zijn.
Men neme een niet gepast... Allemaal users die je wat mij betreft direct kapot mag schoppen.
Dat soort users zijn het type parasiet dat leeft op bevestiging van hun zelfbeeld en de rest aanziet als onzin & getroll.
Ja, maar daar kan je dan juist wel flink lol mee hebben.

[ Bericht 4% gewijzigd door Mordreth op 07-08-2006 22:32:43 ]
  maandag 31 januari 2005 @ 05:16:47 #188
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24845562
quote:
Op maandag 31 januari 2005 05:13 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Men neme een -niet gepast-... Allemaal users die je wat mij betreft direct kapot mag schoppen.
ik denk dat je dat kapot schoppen overdrachtelijk bedoelt? fixeer je niet teveel zou ik zeggen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Mordreth op 07-08-2006 22:33:16 ]
  maandag 31 januari 2005 @ 05:22:58 #189
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_24845568
quote:
Op maandag 31 januari 2005 05:16 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik denk dat je dat kapot schoppen overdrachtelijk bedoelt? fixeer je niet teveel zou ik zeggen.
Uiteraard figuurlijk. Ze daadwerkelijk doodschoppen hoeft niet, dit zijn mensen die zichzelf snel genoeg eindigen.
pi_24845570
quote:
Ach je kunt jezelf eerlijk noemen, of tactloos eerlijk desnoods, maar zo eerlijk vind ik jou niet. Ik zie je altijd alleen maar reageren in topics van halfzwakzinnige users. Daar kun je makkelijk een hoop van vinden (wat ik dan vast wel met je eens ben) maar je hoeft je niet op de borst te kloppen omdat je de hele dag in R&P hangt, wachtend totdat je weer eens 'eerlijk' over andermans onvermogen kunt zijn, want dan ben je hier al gauw een held natuurlijk.
Jusqu'ici tout va bien...
pi_24845576
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 19:39 schreef cultheld het volgende:

[..]

Weet je wat nog 't allerleukst was ? (schiet me opeens te binnen) D'r zijn van die semi-erotische personen actief op fok die met hun 40-jarige tieten graag op het forum paraderen. Tot m'n grote verbazing bevatten de reacties daarop niets dan lof, dus ik dacht van "Laat ik eens iets negatiefs zeggen" Nog geen 5 minuten later word ik toegevoegd door een gefrustreerde bikkel van in de 40 die wilde weten of ik een "hunk" was en dat ik anders geen recht zou hebben om kritiek te uiten Echt een aanrader: Users die foto's posten in "sexy" topics, bekritiseren terwijl je je msn in je profiel hebt staan; Entertainment 100% gegarandeerd
sowieso mag je niets negatiefs zeggen over foto's van users..
ik snap eigenlijk niet waarom... als ik een userfoto zie en diegene vraagt wat we van hij/zij vinden mag ik toch best eerlijk zijn..

maarja sommige mensen nemen fok! te serieus.. en sommige mensen zijn gewoon heel lelijk maar willen niet dat andere mensen dat zeggen.
<hr>
pi_24845578
quote:
Op maandag 31 januari 2005 05:30 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

sowieso mag je niets negatiefs zeggen over foto's van users..
ik snap eigenlijk niet waarom... als ik een userfoto zie en diegene vraagt wat we van hij/zij vinden mag ik toch best eerlijk zijn..

maarja sommige mensen nemen fok! te serieus.. en sommige mensen zijn gewoon heel lelijk maar willen niet dat andere mensen dat zeggen.

Die B&H-fora kom ik dus gewoon nooit, omdat daar een fascistisch beleid heerst waar je niets aan kunt doen.

Het is bijna net zo erg als de Hoe Voel Je Je Nu?-reeks.

Volgens mij mag je daar niet zeggen dat je je goed voelt, omdat dat offtopic is of mensen denken dat je het sarcastisch bedoelt.
pi_24845581
ja voor al die mila.... die ouwe doos wat meent dat ze populair wordt door wat van die halve pron foto's te posten... ik zei een keer in een of ander topic iets erover.. nou toen kwam ze me toch met argumenten aan ik moet er nu nog om lachen als ik er aan terug denk
<hr>
  maandag 31 januari 2005 @ 05:39:31 #194
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_24845583
quote:
Op maandag 31 januari 2005 05:26 schreef Manono het volgende:

[..]

Ach je kunt jezelf eerlijk noemen, of tactloos eerlijk desnoods, maar zo eerlijk vind ik jou niet. Ik zie je altijd alleen maar reageren in topics van halfzwakzinnige users. Daar kun je makkelijk een hoop van vinden (wat ik dan vast wel met je eens ben) maar je hoeft je niet op de borst te kloppen omdat je de hele dag in R&P hangt, wachtend totdat je weer eens 'eerlijk' over andermans onvermogen kunt zijn, want dan ben je hier al gauw een held natuurlijk.
Ik heb in het verleden wel constructief bijgedragen in R&P, maar merkte dat ik structueel genegeerd werd omdat mensen oprechte kritiek/ scepcisme niet willen lezen.
En ik ben ook niet iemand die constant in R&P lurkt. Meestal zie ik een topictitel in de AT die me aanspreekt, maar dat de inhoud dan weer door zo'n overgevoelige, instabiele krasser is geopend kan ik ook niks aan doen...

[ Bericht 0% gewijzigd door Xebrozius op 31-01-2005 06:07:38 ]
pi_24845586
in R&P topics kun je niet realistisch noch kritiek geven, want het wordt altijd verkeerd opgevat... je moet er altijd iets zeggen als

-ohh wat klote voor je, sterkte
-ach je komt er wel weer boven op

dan zit je altijd wel in de richting
<hr>
pi_24845755
Waar ik een hekel aan heb zijn die personen,die als ze geen antwoord meer weten beginnen te zeuren.
Van Jip zegt dit en dan antwoord Janneke.
Of je josti gaan noemen.
Of diegene die menen dat ze hoog boven iedereen uit steken.
Omdat ze wat beter hun antwoorden kunnen formuleren.
pi_24846384
quote:
Die twee zijn hetzelfde... Je kunt niet "je hart volgen en jezelf zijn" en vervolgens oneerlijk zijn.
quote:
Ik denk dat de meeste mensen het verschil wel zien tussen geflame, botheid en getroll en een welgemeende kutopmerking. Als iemand iets echt vindt, dan mag 'ie van mij alles zeggen. Waar ik moeite mee heb, ik het uitspreken van harde oordelen over mensen die je niet kent.
pi_24846395
edit

[ Bericht 33% gewijzigd door Lupa_Solitaria op 31-01-2005 09:56:07 ]
  maandag 31 januari 2005 @ 10:02:17 #199
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_24846635
quote:
Op maandag 31 januari 2005 09:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als iemand iets echt vindt, dan mag 'ie van mij alles zeggen. Waar ik moeite mee heb, ik het uitspreken van harde oordelen over mensen die je niet kent.
Dan moet die persoon maar geen grote lappen tekst over hun privé leven op fok posten en dan onbekenden vragen om hulp of commentaar.
Beetje omgedraaide wereld dacht ik zo.

En over dat eerlijke advies: "volg je hart en wees jezelf" is niet eerlijk, het is een standaard opmerking die ongeveer net zo normaal is als "hoi".
Non adviezen waar niemand bij gebaat is...
pi_24846689
quote:
Op maandag 31 januari 2005 10:02 schreef Xebrozius het volgende:
Dan moet die persoon maar geen grote lappen tekst over hun privé leven op fok posten en dan onbekenden vragen om hulp of commentaar.
Beetje omgedraaide wereld dacht ik zo.
(Opbouwende) kritiek is wat anders dan iemand volledig de grond in boren. Maar ik ben het met je eens dat de meeste mensen liever helemaal geen kritiek horen.
quote:
En over dat eerlijke advies: "volg je hart en wees jezelf" is niet eerlijk, het is een standaard opmerking die ongeveer net zo normaal is als "hoi".
Non adviezen waar niemand bij gebaat is...
Ik vind het ook een walgelijke frase, maar ik ga ervan uit dat de spreker het meent. Als de spreker het meent, dat zal hij/zij ook moeten accepteren dat sommige mensen het niet met hem eens zijn.

Wat slaap jij trouwens weinig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')