abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24783528
Geen nieuw topic nog? Dan ik maar ff weer .
pi_24783582
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 19:01 schreef livEliveD het volgende:
Visual basic style:
Dim MyArray() as Datatype
redim (preserve) MyArray(aantal_elementen) as Datatype
preserve = behoudt de waardes van de elementen die al in de array zitten (als je bv de array groter maakt)

bv:
Dim MyArray() as Single
redim preserve MyArray(1000) as single

Nu heeft ASP geen datatypes en is alles variant zover ik weet dus dan wordt het zoiets gok ik
Dim MyArray()
redim preserve MyArray(1000)
Ja, ok, maar dit gaat ook allemaal goed. Probleem ontstaat wanneer ik een array wil redimmen die in een array van objecten zit.

Voorbeeld :

Hier maak ik mijn class:

1
2
3
4
Class ObjectA
 ' Hierzo een ongedimensioneerde array in het object
 Public myArray()
End Class

Daarna maak ik een array van myObjectA:

1
2
3
4
5
Dim myObjectA(10)

For N = 0 to 9
 Set myObjectA(N) = new ObjectA
Next

Gaat allemaal goed. Dan wil ik de array in het object redimmen:

Bijvoorbeeld:

1ReDim myObjectA(1).myArray(10)

Maar dan zegt-ie 'Einde van de instructie wordt verwacht' (met een pijltje naar de (1) in het voorbeeld). Dat kan, want hij verwacht na een getal in een array natuurlijk het einde, niet nog eens een array uit de klasse.

Dus probeer ik het met 'with':

1
2
3
With myObjectA(1)
 ReDim .myArray(10)
End With

Maar dan zegt-ie 'Id wordt verwacht' met een pijltje naar de eerste punt na 'ReDim'.

Mooi probleem hè? Alles werkt wel, maar ik wil de omvang van de array ook laten afhangen van het aanbod uit de database om geheugen te sparen, want het wordt al met al wel een grote applicatie zo .
pi_24783602
* Alicey doet er een plakkertje op.
pi_24783612
ReCreative, waarom gebruik je geen collecties i.p.v. arrays?
pi_24783618
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 19:46 schreef Alicey het volgende:
* Alicey doet er een plakkertje op.
Wat lief . Ben je altijd zo sympathiek?
pi_24783634
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 19:47 schreef ReCreative het volgende:

[..]

Wat lief . Ben je altijd zo sympathiek?
Nee, daarom dus deze keer.
pi_24783715
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 19:47 schreef Alicey het volgende:
ReCreative, waarom gebruik je geen collecties i.p.v. arrays?
Ik dacht dat collecties alleen iets voor .NET waren, of kent classic ASP dat ook?

Zo ja, heb je een link?

De reden dat ik classes gebruik is om een beetje objectgeörienteerd te scripten, anders wordt het wel een hele lange code met al die meerdimensionale array's .
pi_24784006
Ik ga hier ff de FAQ promoten, en vraag hierbij tevens of er nog mensen zijn die een aardig stukje willen schrijven hiervoor. Voor de mensen die de FAQ niet kennen: er staat in hoe je je dient te gedragen hier , maar er staan ook linkjes naar interessante artikelen, geschreven door users. En daar mogen best wat meer bij. Dus wie-o-wie wil een leuk WFL-georienteerd stukje schrijven? De beste inzending krijgt een koelkast
  donderdag 27 januari 2005 @ 20:32:25 #9
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24784492
Edit:
Das waar ook. Je kunt geen publieke variabele arrays maken in VB class

Wat je kunt doen is een initialize functie maken (of je geeft het een andere naam en roept het dan handmatig aan) waarin je de array initialiseerd

[ Bericht 92% gewijzigd door livEliveD op 27-01-2005 20:38:09 ]
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_24784615
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 19:54 schreef ReCreative het volgende:

[..]

Ik dacht dat collecties alleen iets voor .NET waren, of kent classic ASP dat ook?
Oei, nou stel je inderdaad een leuke vraag.. Het hangt volgens mij ook van je script engine af. Zo te zien gebruik je echter VBScript..
quote:
Zo ja, heb je een link?
Je zou vals kunnen spelen door een COM wrapper te maken van een .NET collectie, en die vervolgens aan te roepen vanuit je pagina.
quote:
De reden dat ik classes gebruik is om een beetje objectgeörienteerd te scripten, anders wordt het wel een hele lange code met al die meerdimensionale array's .
Met classes blijft de code inderdaad overzichtelijker. BIj VBScript geen overbodige luxe, daar de "taal" van zichzelf al vrij chaotisch is.
pi_24784922
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 20:32 schreef livEliveD het volgende:
Wat je kunt doen is een initialize functie maken (of je geeft het een andere naam en roept het dan handmatig aan) waarin je de array initialiseerd
Mja, dat is wel een goed idee mss... Even kijken hoe ik dat ga implementeren. Thanks .
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 20:37 schreef Alicey het volgende:
Oei, nou stel je inderdaad een leuke vraag.. Het hangt volgens mij ook van je script engine af. Zo te zien gebruik je echter VBScript..
Als het project een beetje wil lukken, dan ligt het wel in de lijn om de scripts op termijn over te zetten in .NET, mss dat ik dan meteen een overstap maak naar collecties.

Maar ASP.NET kan ik helemaal niet . Heb het framework wel eens geïnstalleerd vanwege een admanagement-systeem dat daar op liep .
quote:
Je zou vals kunnen spelen door een COM wrapper te maken van een .NET collectie, en die vervolgens aan te roepen vanuit je pagina.
Dat klinkt als veel werk, of valt dat wel mee? Ben maar een vrije tijd-scriptertje hoor .
quote:
Met classes blijft de code inderdaad overzichtelijker. BIj VBScript geen overbodige luxe, daar de "taal" van zichzelf al vrij chaotisch is.
Het stikt in de code ook van het commentaar, want anders kijk ik morgen weer en dan ben ik al weer vergeten waar die lus nou toch eindigt en zo . Houdt het een beetje overzichtelijk allemaal.

Wat ik wel vervelend vindt btw is dat je een Server.Execute geen variabelen kunt meegeven, en dus je code alleen 'schijnbaar' kleiner maakt door SSI's te gebruiken .
pi_24785043
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 20:09 schreef Haushofer het volgende:
wie-o-wie
* Maethor tekent voor een artikeltje over quantumfysica.
Maar dat kan nog even duren ivm tentamens.
The vastness of the heavens stretches my imagination — stuck on this carousel my little eye can catch one-million-year-old light. A vast pattern — of which I am a part...
pi_24785083
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 20:49 schreef ReCreative het volgende:

Maar ASP.NET kan ik helemaal niet . Heb het framework wel eens geïnstalleerd vanwege een admanagement-systeem dat daar op liep .
Als je ASP kent, een van de CLR talen (VB.NET, C# of MC++), en object georienteerd kunt denken, dan hoeft .NET niet zo'n probleem te zijn. Het grootste verschil is denk ik dat ASP.NET volledig object georienteerd is, en ASP niet.
quote:
[..]

Dat klinkt als veel werk, of valt dat wel mee? Ben maar een vrije tijd-scriptertje hoor .
Ik weet niet, heb het nooit gedaan. Andersom (Een COM-object wrappen als CLR object) is met 1 commando in ieder geval gedaan.. Heb hier geen .NET geinstalleerd, anders had ik even voor je gekeken of er een simpel commando/utility voor is..
quote:
[..]

Het stikt in de code ook van het commentaar, want anders kijk ik morgen weer en dan ben ik al weer vergeten waar die lus nou toch eindigt en zo . Houdt het een beetje overzichtelijk allemaal.
Hehe.
quote:
Wat ik wel vervelend vindt btw is dat je een Server.Execute geen variabelen kunt meegeven, en dus je code alleen 'schijnbaar' kleiner maakt door SSI's te gebruiken .
Hoe had je dat parameters meegeven in gedachten / wat bedoel je er precies mee?
pi_24785461
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 20:55 schreef Maethor het volgende:

[..]

* Maethor tekent voor een artikeltje over quantumfysica.
Maar dat kan nog even duren ivm tentamens.
Het loopt storm ! Wie nog meer?
pi_24785471
Hee Friezen op het Songfestival!
The vastness of the heavens stretches my imagination — stuck on this carousel my little eye can catch one-million-year-old light. A vast pattern — of which I am a part...
pi_24785571
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 20:57 schreef Alicey het volgende:
Als je ASP kent, een van de CLR talen (VB.NET, C# of MC++), en object georienteerd kunt denken, dan hoeft .NET niet zo'n probleem te zijn. Het grootste verschil is denk ik dat ASP.NET volledig object georienteerd is, en ASP niet.
Heb wel eens wat websites gelezen over de conversie, schijnt niet zo'n probleem te zijn. En mezelf de 'taal' eigen maken lijkt me ook niet zo lastig. Leuk item voor later . Maar eerst nog wat andere dingen, heb voldoende te doen de komende tijd .
quote:
Hoe had je dat parameters meegeven in gedachten / wat bedoel je er precies mee?
Like zis:

1Server.Execute("uitvoerendiehap.asp?eentje=ditte&nogeentje=datte")

Maar dat kan niet .
  donderdag 27 januari 2005 @ 21:27:46 #17
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24785705
Maar een functie maken in die class moet toch wel goed gaan?
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_24785755
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 21:27 schreef livEliveD het volgende:
Maar een functie maken in die class moet toch wel goed gaan?
Ja hoor, dat gaat wel lukken. Maar ik zit nu weer client side te vrotten met DHTML en zo . Beetje afwisseling .

Ga trouwens zo nog even de woonkamer soppen in m'n nieuwe huis.
  donderdag 27 januari 2005 @ 21:34:03 #19
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24785838
Oeh je bent de woonkamer aan het klaarmaken voor de housewarming party
pi_24786038
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 21:21 schreef ReCreative het volgende:

[..]

Heb wel eens wat websites gelezen over de conversie, schijnt niet zo'n probleem te zijn. En mezelf de 'taal' eigen maken lijkt me ook niet zo lastig. Leuk item voor later . Maar eerst nog wat andere dingen, heb voldoende te doen de komende tijd .
Het kan geen kwaad hoor, ik vind zelf ASP.NET een flink stuk leuker werken dan ASP.
quote:
[..]

Like zis:
[ code verwijderd ]

Maar dat kan niet .
Ik heb zelf nooit Execute gebruikt. Heeft het script dat je aanroept niet gewoon toegang tot de variabelen / parameters van je huidige script?
pi_24786161
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 21:34 schreef livEliveD het volgende:
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 21:43 schreef Alicey het volgende:
Ik heb zelf nooit Execute gebruikt. Heeft het script dat je aanroept niet gewoon toegang tot de variabelen / parameters van je huidige script?
Nee, psies, dat is het hem dus. Een execute wordt geheel onafhankelijk van de pagina waar je hem vandaan aanroept uitgevoerd. Je hebt geen toegang tot variabelen, noch kun je een querystring meegeven. Kleinigheidjes zou je via een sessie of een koekje nog kunnen doen, maar grote array's en klassen zijn niet uit te wisselen op deze manier .

Met een SSI heb je wèl toegang tot variabelen, maar die wordt al vòòr de compilatie van de ASP-pagina ingevoegd dus 'feitelijk' los je er qua lengte van de code niets mee op .
pi_24786177
I'm out, see ya all .
pi_24786218
Hmm. Ik vond het leuker toen de slowchat fast ging agv discussies van natuurkundige aard. Lullen over programmeren doe je maar in DIG .
pi_24786447
Is waar ook.. dynamisch includen is ellende in ASP.

Maethor, wist je al wat er natuurkundig allemaal bij komt kijken om een ReCreative te laten ASP'en?
  donderdag 27 januari 2005 @ 22:07:38 #25
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24786551
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 21:52 schreef Maethor het volgende:
Hmm. Ik vond het leuker toen de slowchat fast ging agv discussies van natuurkundige aard. Lullen over programmeren doe je maar in DIG .
Ja ja, zuurpruim , en straks mogen wij weer komen opdraven als je deeltjesversnellermeetapparatuurcomputerprogrammainvoerscherm ( ) een blue screen of death geeft
pi_24786563
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 22:03 schreef Alicey het volgende:
Maethor, wist je al wat er natuurkundig allemaal bij komt kijken om een ReCreative te laten ASP'en?
Heel wat, zo te zien .
pi_24786589
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 22:08 schreef Maethor het volgende:

[..]

Heel wat, zo te zien .
Vooral veel energie.
pi_24786666
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 22:07 schreef livEliveD het volgende:
zuurpruim
quote:
en straks mogen wij weer komen opdraven als je deeltjesversnellermeetapparatuurcomputerprogrammainvoerscherm ( ) een blue screen of death geeft

Ik ben nog niet zover dat ik zo'n ding zelf mag besturen. Maar goed, het is vrij slecht gesteld met de computers op onze faculteit, dus wat dat betreft...
  donderdag 27 januari 2005 @ 22:16:31 #29
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24786772
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 22:12 schreef Maethor het volgende:
Ik ben nog niet zover dat ik zo'n ding zelf mag besturen. Maar goed, het is vrij slecht gesteld met de computers op onze faculteit, dus wat dat betreft...
Wanneer mag je dat wel? Als je helemaal klaar bent of ook eventueel tijdens een of andere stage bij CERN? Wat zijn sowieso je toekomstplannen?
pi_24787079
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 22:16 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Wanneer mag je dat wel? Als je helemaal klaar bent of ook eventueel tijdens een of andere stage bij CERN? Wat zijn sowieso je toekomstplannen?
Ehm nou... ik zou stage kunnen lopen bij het al eerder genoemde Kernversneller Instituut wat bij onze faculteit in de buurt staat. Daar heb je niet zo'n enorme deeltjesversneller zoals bijv. bij het CERN maar worden wel experimenten gedaan met particle beams. Naar het CERN zelf zou ook kunnen misschien, al denk ik dat ze daar wel een of andere selectie hebben . Beetje te hoog gegrepen dus, en ik heb ook geen behoefte om mn stage in het buitenland te doen.

Wat betreft toekomstplannen... erg concrete heb ik nog niet. Ik ben de technische kant uitgegaan, met het idee dat ik liever wat met de toepassingen doe (denk aan bedrijven als Philips, Shell, Thales, Corus) dan puur theoretisch werk. Maar de eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik nog niet een heel goed beeld heb van wat welke richting nu eigenlijk inhoudt. Dat KVI bijvoorbeeld vond ik ook hartstikke interessant, en ik weet (nog) niet of daar alleen maar theoretici aan de slag kunnen, of ook ingenieurs.
Dus ja... was mn doel eerst iets van aan de slag gaan bij Philips ofzo, nu lijkt het me ook wel wat om eerst nog op de universiteit te blijven. Misschien ook wel in de vakgroep Materiaalkunde, ik heb dat vak net gevolgd en het boeide me nogal.

Concluderend: ik weet het nog niet . Ik ben de studie ook niet begonnen met het doel "ik wil dit worden" zoals Tandheelkundestudenten dat nog wel eens doen. Ik ga er vanuit dat ik gaandeweg een steeds beter beeld krijg van wat mogelijk is en dat ik dan min of meer vanzelf ergens in rol.
pi_24787434
Nog succes met je tentamen morgen. En laat me ff weten hoe moeilijk/makkelijk het was.
pi_24787496
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 22:39 schreef Haushofer het volgende:
Nog succes met je tentamen morgen. En laat me ff weten hoe moeilijk/makkelijk het was.
Thanks. En jij ook succes.
pi_24787731
Ik groet u allen vanuit het prachtige Utrecht!

Dit bericht werd mede mogelijk gemaakt door de woonfaciliteiten van mijn broer in de reeds genoemde stad.
pi_24787774
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 21:34 schreef livEliveD het volgende:
Hij geeft hem alvast een sopje.

Ruben, jij komt ook op de housewarming he?
quote:
Ondertussen willen er al zo'n 400 man komen op mijn housewarming .
quote:
ennum sorry vandaag hard, hard gewerkt... dussum mocht je dat plattegrondje van mijn kamer morgenochtend ook nog leuk vinden dan krijg je 'm dan wel... eerst maar eens lekker relaxxen vanavond.
Ik wil hem nog steeds wel zien ja als dat kan.
pi_24788007
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 22:51 schreef Geartsjuh het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ik wil hem nog steeds wel zien ja als dat kan.
Waar woon je nu strax dan, Geartsjuh ?
  donderdag 27 januari 2005 @ 23:14:19 #36
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24788382
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 22:51 schreef Geartsjuh het volgende:
Ja er komen nu 401 man
  vrijdag 28 januari 2005 @ 03:03:37 #37
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_24791553
damn hoe groot is da huis wel nie?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 28 januari 2005 @ 08:51:38 #38
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24792493
Goedemorgen
Je moet goed kijken maar zo ziet het er ongeveer uit bij RC
  vrijdag 28 januari 2005 @ 08:58:21 #39
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24792559
Goedemorgen!
pi_24792567
T to the Vucking P man! *insert headbanging smiley here*
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  vrijdag 28 januari 2005 @ 09:06:13 #41
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24792641
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 08:58 schreef Alicey het volgende:
Goedemorgen!
Goedemorgen
Iedereen zit in de laatste werkdag van de week?
  vrijdag 28 januari 2005 @ 09:18:23 #42
27698 Doffy
Eigenlijk allang vertrokken
pi_24792767
Wat is er met Ellen?
'Nuff said
  vrijdag 28 januari 2005 @ 09:21:41 #43
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24792803
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 09:06 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Goedemorgen
Ja, ik ben up-to-date.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 09:24:51 #44
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24792847
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 09:18 schreef Doffy het volgende:
Wat is er met Ellen?
Wie?
  vrijdag 28 januari 2005 @ 09:25:18 #45
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24792852
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 09:21 schreef Alicey het volgende:
Ja, ik ben up-to-date.
Je liep eerst achter?
pi_24792858
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 09:06 schreef livEliveD het volgende:
* edit * flauwe geintjes maken is niet spiritueel *

En Maethor: sorry voor het ASP-geboom . Ik stelde een vraag en het werd nogal goed opgepakt. Zal het niet meer doen, okee?
  vrijdag 28 januari 2005 @ 09:37:14 #47
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24793008
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 09:25 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Je liep eerst achter?
Volgens mij niet, maar het kan geen kwaad om zo nu en dan te checken.
pi_24793130
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 23:14 schreef livEliveD het volgende:
Ja er komen nu 401 man
Jij zat al in die 400. BTW staat de teller nu op 434 .
pi_24793143
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 09:24 schreef livEliveD het volgende:
Wie?
Ellen uit de titel.

Dat is mijn irl naam *hihi*
  vrijdag 28 januari 2005 @ 09:49:15 #50
27698 Doffy
pi_24793178
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 09:24 schreef livEliveD het volgende:
Wie?
Ellen!
'Nuff said
pi_24793283
WAT GEEN KOFFIE IN DE TT

KOFFIE KOFFIE KOFFIE KOFFIE KOFFIE KOFFIE KOFFIE KOFFIE KOFFIE KOFFIE KOFFIE KOFFIE KOFFIE KOFFIE KOFFIE KOFFIE KOFFIE KOFFIE KOFFIE KOFFIE KOFFIE KOFFIE KOFFIE KOFFIE KOFFIE KOFFIE KOFFIE KOFFIE KOFFIE KOFFIE KOFFIE KOFFIE KOFFIE KOFFIE KOFFIE KOFFIE KOFFIE KOFFIE KOFFIE KOFFIE

en @ Geartsjuh Picserver is er mee gekapt ( ) je hebt 'm dus via de mail gekregen.
"Mijn" fotoalbum...
--> creationisme _O- --> http://en.wikipedia.org/wiki/Panspermia *O* evolutie & Darwin O+
  vrijdag 28 januari 2005 @ 10:00:23 #52
27698 Doffy
pi_24793342
* Doffy drinkt koffie en draait Finse rock 'n' roll
'Nuff said
  vrijdag 28 januari 2005 @ 10:02:22 #53
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24793365
* Alicey gaat straks eerste koffie halen.
pi_24793446
* ReCreative heeft al twee bakjes op
  vrijdag 28 januari 2005 @ 10:18:59 #55
27698 Doffy
pi_24793605

Nieuw virusje. Jammer dat ze het niet het Wowbagger virus genoemd hebben
'Nuff said
  vrijdag 28 januari 2005 @ 10:31:09 #56
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24793845
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 10:18 schreef Doffy het volgende:

Nieuw virusje. Jammer dat ze het niet het Wowbagger virus genoemd hebben
Jammer dat hier een goede virus scanner aanwezig is, had graag de gezichten van mijn collega's gezien.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 11:08:30 #57
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24794503
Hehe eindelijk op mijn werk. +Koffie
Vandaag verwacht ik dat me systeem slim is geworden. Het heb er de hele nacht op lopen trainen
  vrijdag 28 januari 2005 @ 12:33:28 #58
27698 Doffy
pi_24796222
* Doffy luncht met een grote mok koffie en een broodje kaas!
'Nuff said
  vrijdag 28 januari 2005 @ 13:54:24 #59
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24797677
Wat hollandsch wederom, Doffy.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 14:21:13 #60
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_24798123
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 08:59 schreef Bensel het volgende:
T to the Vucking P man! *insert headbanging smiley here*
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  vrijdag 28 januari 2005 @ 14:22:00 #61
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_24798134
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 09:45 schreef ReCreative het volgende:

[..]

Jij zat al in die 400. BTW staat de teller nu op 434 .
wij ook??
It's Time To Shine
  vrijdag 28 januari 2005 @ 14:34:06 #62
27698 Doffy
pi_24798354
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 13:54 schreef Alicey het volgende:
Wat hollandsch wederom, Doffy.
Guilty as charged...
'Nuff said
pi_24798461
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 14:22 schreef qu63 het volgende:
wij ook??
Ja jullie ook ja.
pi_24799894
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 09:25 schreef ReCreative het volgende:
En Maethor: sorry voor het ASP-geboom . Ik stelde een vraag en het werd nogal goed opgepakt. Zal het niet meer doen, okee?
Tis al goed hoor
  vrijdag 28 januari 2005 @ 22:14:22 #65
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24805615
Koffie++

Half dan ofzo.
  zaterdag 29 januari 2005 @ 03:40:36 #66
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24810686
Zo tijd voor koffie Nog iemand een bakkie?
Ik las trouwens in een artikel dat ze brainscans voor niet medische toepassingen willen gaan verkopen zodat je deze bv bij een solicitatie gesprek kunt inzetten als bedrijf
  zaterdag 29 januari 2005 @ 10:54:51 #67
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_24811797
mogûh!
It's Time To Shine
pi_24812195
Zo, goedemorgen weer.. Ben weer bij deze topic aangekomen.
pi_24812277
Morning! (nog steeds vanuit Utrecht)
quote:
en @ Geartsjuh Picserver is er mee gekapt ( ) je hebt 'm dus via de mail gekregen.
Bedankt! Leuke tekening.

Qua vlakken (zitgedeelte, slaapgedeelte, werkgedeelte) komt jouw indeling exact overeen met die ik nu in gedachten heb. Ook opvallend: ik wil ook mijn twee kasten niet tegen de muur plaatsen, maar als een afscheiding gebruiken zodat je de deur niet meer ziet. Staat wel mooi vind ik en je benut de ruimte er goed mee. Thanx voor de inspiratie!
pi_24817000
Middag . Even een post vanaf een leeg huis mèt internet . Ben gaan verhuizen vandaag, enorm karwei maar wel heel leuk . Bed moest door een raam de slaapkamer in, want we kregen 'm onmogelijk door de trap naar boven . Hebben we het halve raam er uit moeten slopen .

Straks nog wat kleine spullen en dan lekker slapen daar .
pi_24817259
Hehe alles wel weer een beetje in elkaar nu, RC?
pi_24817473
Ja hoor, dat gaat erg goed . Raam is weer in elkaar gezet en kan weer kantelen .

Beetje ingericht al rond de open haard, bed prominent midden in de slaapkamer, tv in de kamer, dik in orde. PC staat nu nog 'hier' maar gaat maandag naar 'daar' want dan kan ik daar ook internetten, vanaf 13:00, volgens de brief van de KPN .
pi_24818769
Ah, mooi.. Als alles geslaagd is geeft het toch het gevoel dat het de moeite waard was.
pi_24829425
Zooow, voor het eerst geslapen daar! Dat is lekker . Wat een rust en vrede .

Wat is het hier rustig btw... Is iedereen weg?
  zondag 30 januari 2005 @ 11:10:23 #75
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24829717
Ik ben net wakker joh
pi_24829952
quote:
Op zondag 30 januari 2005 11:10 schreef Alicey het volgende:
Ik ben net wakker joh
Niet zo nukken Alice . Er is een mooie nieuwe dag aan de gang!

Wist je trouwens dat DreamWeaver crasht als je een dynamische stylesheet (.asp) linkt waarin je een sessie-variabele raadpleegt? Als je dezelfde variabele via een query doorgeeft is alles in orde .

Anyhow, we zouden het niet meer over scripten en zo hebben . Lekker geslapen?
  zondag 30 januari 2005 @ 11:36:44 #77
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24830092
quote:
Op zondag 30 januari 2005 11:26 schreef ReCreative het volgende:

[..]

Niet zo nukken Alice . Er is een mooie nieuwe dag aan de gang!
Ok, nu mijn koffie weer binnen is kan ik het met je eens zijn.
quote:
Wist je trouwens dat DreamWeaver crasht als je een dynamische stylesheet (.asp) linkt waarin je een sessie-variabele raadpleegt? Als je dezelfde variabele via een query doorgeeft is alles in orde
Nee, maar ik gebruik het dan ook amper.
.
quote:
Anyhow, we zouden het niet meer over scripten en zo hebben . Lekker geslapen?
Ja, ik heb lekker geslapen.. Maar heb niet het idee dat ik echt uitgeslapen ben ..
pi_24830560
quote:
Op zondag 30 januari 2005 11:36 schreef Alicey het volgende:
Ok, nu mijn koffie weer binnen is kan ik het met je eens zijn.
Goh, je lijkt mij wel...
quote:
Nee, maar ik gebruik het dan ook amper.
Nog één DIG-vraagje dan: welk programma gebruik jij veel voor webdesign en -programming? (er vanuit gegaan dat je dat wel es doet, that is...)
quote:
Ja, ik heb lekker geslapen.. Maar heb niet het idee dat ik echt uitgeslapen ben ..
Ah, dat heb ik ook wel es. Op zich niet erg, meestal merk ik vanzelf wanneer ik weer moe word en dan ga ik weer slapen .
  zondag 30 januari 2005 @ 12:33:25 #79
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24830874
quote:
Op zondag 30 januari 2005 12:12 schreef ReCreative het volgende:

Nog één DIG-vraagje dan: welk programma gebruik jij veel voor webdesign en -programming? (er vanuit gegaan dat je dat wel es doet, that is...)
vim
quote:
[..]

Ah, dat heb ik ook wel es. Op zich niet erg, meestal merk ik vanzelf wanneer ik weer moe word en dan ga ik weer slapen .
Hehe kan ook.
pi_24835573
Mjah, mijn buurkat is hogelijk verbaasd dat de kamer nu bijna leeg is, en inspecteert alles met grote toewijding.

Een kurk kun je erg leuk mee spelen, dozen zijn zalig om in te springen en dat ik nu eindelijk in de slaapkamer mag is gran-di-oos!!.

*spin*

Maar laat ik voor de zekerheid alles even uit de kledingkast flikkeren, kan maar beter een pootje uitsteken dan alleen maar rond te neuzen. En als ze hier tòch bezig zijn met leeghalen...

Stof kun je in eerste instantie proberen op te eten, maar het is werkelijk heel smerig. Bovendien ga je er van niezen. Nee, dan kun je beter proberen je hoofd in een plastic zak te steken. Die glijden zo leuk weg .

Ik vind het jammer dat-ie weg gaat. Ik ben een kat, maar wij kennen ook emoties. Dus spring ik steeds op het enige bureau dat er nog staat. Om hem even af te leiden uit die werkzaamheden achter dat kastje wat-ie al zo lang doet. Een kat aaien is toch veel leuker dan op zo'n ding tikken? En bovendien is een toetsenbord zo lekker om op te rollen.

reyw8oyoubfhuild6b52n67259_+*)$

Dag Joris, lieve kat, ik ga je missen .
  zondag 30 januari 2005 @ 17:34:31 #81
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24835906
Pas maar op dat die kat niet achter je aan komt.
pi_24836299
quote:
Op zondag 30 januari 2005 17:34 schreef Alicey het volgende:
Pas maar op dat die kat niet achter je aan komt.
Daar zie ik hem nog voor aan ook .
  zondag 30 januari 2005 @ 18:13:45 #83
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24836582
Drom, zijn katten die wel eens van baasje wisselen, en gewoon meegaan.
pi_24836627
Goed, dat was het qua internet voor vandaag. De PC gaat uit, ingepakt, in de Peugeot, uit de Peugeot, uitgepakt en weer aan .

Morgen vanaf 13:00 hebben we weer internet, ik zie jullie graag terug bij de volgende aflevering van 'RC op Fok!'. Tot morgen!
  zondag 30 januari 2005 @ 18:20:00 #85
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24836713
Dahaag ReCreative, tot de volgende keer!
  maandag 31 januari 2005 @ 08:50:57 #86
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24846024
Oh en goedemorgen op deze prachtige maandagochtend.
pi_24846050
en vandaag weer 2 kiezen eruit...
Twitch.tv/bensel15
  maandag 31 januari 2005 @ 08:58:21 #88
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24846083
Heb je van die 2 kiezen tenminste geen last meer.
  maandag 31 januari 2005 @ 09:03:39 #89
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24846124
Goedemorgen tuig uit WFL
  maandag 31 januari 2005 @ 09:05:18 #90
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24846140
Hoi livEliveD.
  maandag 31 januari 2005 @ 09:07:18 #91
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24846156
Ik heb een ochtendhumeur medecrimineel Alicey
  maandag 31 januari 2005 @ 09:14:38 #92
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24846234
Ik niet.
  maandag 31 januari 2005 @ 09:14:49 #93
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24846237
En ik crimineel?
  maandag 31 januari 2005 @ 09:42:43 #94
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24846464
O nee tegenwoordig heet dat moeilijk opvoedbaar
Alle WFL'ers (en mensen die me niet aanstaan) zijn criminelen/tuig/schorem/belhamels/rapalje/gootbewoners
  maandag 31 januari 2005 @ 09:50:35 #95
27698 Doffy
pi_24846530

Mogguh allemaal! *slurp*
'Nuff said
  maandag 31 januari 2005 @ 09:55:14 #96
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24846569
quote:
Op maandag 31 januari 2005 09:50 schreef Doffy het volgende:
Mogguh allemaal! *slurp*
Ben je WFL'er?
  maandag 31 januari 2005 @ 10:24:05 #97
27698 Doffy
pi_24846848
quote:
Op maandag 31 januari 2005 09:55 schreef livEliveD het volgende:
Ben je WFL'er?
Absoluut. Ik loop hier al langer rond dan jij, én ik drink per dag meer koffie dan jij!
'Nuff said
pi_24847027
Live, je kent doffy toch wel?
Twitch.tv/bensel15
pi_24847490
quote:
Op maandag 31 januari 2005 09:55 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Ben je WFL'er?
herkende je Doffy niet ? Hij heeft eek kek nieuw user-icon !
  maandag 31 januari 2005 @ 11:20:36 #100
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24847567
quote:
Op maandag 31 januari 2005 11:15 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

herkende je Doffy niet ? Hij heeft eek kek nieuw user-icon !
Valt me nu pas op!
  maandag 31 januari 2005 @ 11:23:23 #101
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24847611
Oh Doffy herkende ik wel. Tis meer dat ik baal(de) van WFL'ers (en ieder ander willekeurig persoon voor me neus) en slachtoffers zocht
  maandag 31 januari 2005 @ 11:27:22 #102
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24847682
quote:
Op maandag 31 januari 2005 10:24 schreef Doffy het volgende:
Absoluut. Ik loop hier al langer rond dan jij, én ik drink per dag meer koffie dan jij!
Schorum!
Van koffie kun je opvallend blij worden
pi_24847685
nou ja, ik ga even Sens....eh...koffie drinken !
  maandag 31 januari 2005 @ 11:36:58 #104
27698 Doffy
pi_24847857
quote:
Op maandag 31 januari 2005 11:27 schreef het_fokschaap het volgende:
nou ja, ik ga even Sens....eh...koffie drinken !
Je komt er wel in het leven!
'Nuff said
  maandag 31 januari 2005 @ 14:42:20 #105
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24850805
Heeft iedereen het mega druk ofzo? Of is mijn imposante uiterlijk weer genoeg om een topic te laten doodbloeden?
  maandag 31 januari 2005 @ 14:47:53 #106
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24850904
quote:
Op maandag 31 januari 2005 14:42 schreef livEliveD het volgende:
Heeft iedereen het mega druk ofzo? Of is mijn imposante uiterlijk weer genoeg om een topic te laten doodbloeden?
Best wat drukjes nu idd.
  maandag 31 januari 2005 @ 15:23:55 #107
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24851679
quote:
Op maandag 31 januari 2005 14:47 schreef Alicey het volgende:
Best wat drukjes nu idd.

Ik eigenlijk ook wel maar ik heb niet zo'n zin
  maandag 31 januari 2005 @ 23:41:34 #109
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24855086
Schandalig!
  dinsdag 1 februari 2005 @ 09:18:22 #110
27698 Doffy
pi_24858062
Mogguh iedereen!

* naar koffiemachine loop *
'Nuff said
pi_24858128
morguh (weer een sachetje van ibuprofen 600 opent, vanwege z'n 2 missende verstandskiezen)
Twitch.tv/bensel15
  dinsdag 1 februari 2005 @ 09:26:54 #112
27698 Doffy
pi_24858157
Hmm Bensel, kijk uit dat je je handen niet in een gehaktmachine stopt als je zo'n zakje op hebt; je zal het niet eens voelen
'Nuff said
  dinsdag 1 februari 2005 @ 09:38:59 #113
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24858293
Goedemorgen nog trouwens.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 10:04:23 #114
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24858572
Goodmeurning
* livEliveD gaat liter koffie halen
pi_24859022
Heb alweer mn koffie met stukjes. En zo weer hard aan de studie. Yeah!
  dinsdag 1 februari 2005 @ 10:37:58 #116
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24859041
Stukjes?

Ik heb gewone koffie.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 10:51:19 #117
27698 Doffy
pi_24859269
Je moet ook wel water gebruiken voor koffie, Haus! Niet zo op die bonen gaan kauwen...
'Nuff said
  dinsdag 1 februari 2005 @ 10:57:44 #118
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24859376
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 10:51 schreef Doffy het volgende:
Je moet ook wel water gebruiken voor koffie, Haus! Niet zo op die bonen gaan kauwen...
Koffiebonen zijn anders best lekker om op te kauwen.
pi_24859426
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 10:51 schreef Doffy het volgende:
Ik gebruik gewone koffie. En dan nog stukjes. Ligt waarschijnlijk aan onze superieure koffiezetapparaat, wat 2,2 liter koffie in 2 minuten kan zettten.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 11:03:34 #120
27698 Doffy
pi_24859480
Hahaha wow! Maar goed, dat is wel nodig ook voor beta's natuurlijk. Paul Erdös zei niet voor niets dat wiskundigen machines zijn die koffie omzetten in theorema's

disclaimer: waarmee ik niet wil zeggen dat fysici wiskundigen zijn, noch omgekeerd
'Nuff said
pi_24860496
Het is toch zo'n mooi gezicht als je 's ochtends in de trein rond 7:30 een thermosfles koffie helemaal alleen nuttigt en dan al die half gare blikken van -niks gegeven natuurlijk-

En nu weer vanuit Nijmegen bij mijn zieke vriendinnetje... koffie-verkeerd
"Mijn" fotoalbum...
--> creationisme _O- --> http://en.wikipedia.org/wiki/Panspermia *O* evolutie & Darwin O+
pi_24860943
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 10:04 schreef livEliveD het volgende:
Goodmeurning
* livEliveD gaat liter koffie halen
als ik zoveel haal is het koud voordat ik het op heb
  dinsdag 1 februari 2005 @ 12:36:40 #123
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24861198
En je gaat sterretjes zien
pi_24861918
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 12:36 schreef livEliveD het volgende:
En je gaat sterretjes zien
Dat ga je ook als je koffie via de neus nuttigt. Met een rietje.
pi_24862802
ik heb een keer met de mensen van m'n project een dag aan het project gewerkt. en aan het einde van die dag hadden we een meter aan plastic koffiebekertje
Twitch.tv/bensel15
  dinsdag 1 februari 2005 @ 23:53:57 #127
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24874138
Ja. Iedereen is zich aan het geestelijk aan het voorbereiden op de meet
  woensdag 2 februari 2005 @ 07:58:14 #128
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24877620
Ja, we zijn eigenlijk allemaal erg mensenschuw en bang voor de boze buitenwereld enzo. Vergt voorbereiding.
pi_24877652
Ja, zo erg zelfs, dat ik mneteen maar een dubbele afspraak heb gemaakt
Twitch.tv/bensel15
  woensdag 2 februari 2005 @ 10:06:04 #130
27698 Doffy
pi_24878764
'Nuff said
  woensdag 2 februari 2005 @ 10:06:45 #131
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24878773
Doffy! Wat is er?
  woensdag 2 februari 2005 @ 10:48:50 #132
27698 Doffy
pi_24879344
Heb geen zin in vandaag
'Nuff said
  woensdag 2 februari 2005 @ 10:51:11 #133
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24879377
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 10:48 schreef Doffy het volgende:
Heb geen zin in vandaag
Waarom dat niet?
  woensdag 2 februari 2005 @ 10:51:40 #134
27698 Doffy
pi_24879382
Gewoon, omdat... omdat... het vandaag is
'Nuff said
  woensdag 2 februari 2005 @ 10:56:30 #135
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24879477
Ah... Ochtendhumeurtje..

* Alicey zet een dampende kop koffie voor Doffy neer
  woensdag 2 februari 2005 @ 11:17:17 #136
27698 Doffy
pi_24879836
Ik ben al aan m'n derde mok

maar toch lief van je hoor
'Nuff said
  woensdag 2 februari 2005 @ 11:21:04 #137
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24879906
Hmm en heb je vandaag nog veel te doen?
pi_24880114
Hoi, ik heb vrij weinig te melden maar ik wil jullie (WFL gebruikers en moderatoren) toch weer even sterkte wensen met de aanwezigheid van Rudeonline.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  woensdag 2 februari 2005 @ 11:35:06 #139
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24880168
Dank je Karboenkeltje.. Komt wel goed hoor.
pi_24880294
Ik betwijfel het. Ik kwam zojuist ook weer exact dezelfde tekst als eind vorig jaar tegen. Ik kan me zo voorstellen dat mensen een beetje gezellig over relativiteit zitten te kletsen en dan komt Het* weer langs en men valt ten prooi aan een collectief: "Nee, dit meen je niet!?"

* Gebruik van dit woord was voor dramatisch effect, beslist niet om denigrerend te doen.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  woensdag 2 februari 2005 @ 11:44:43 #141
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24880360
Dat hoeft geen probleem te zijn, Karboenkeltje. Het is een beetje jammer dat hij zich niet verdiept, het zou het wel een stuk leuker maken denk ik.
  woensdag 2 februari 2005 @ 13:05:59 #142
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24881866
Rude
Tevens goedemiddag
pi_24882414
Inhoudelijk ingaan op Rude heeft geen zin; hij vist telkens naar een antwoord, om dat vervolgens op zijn eigen kromme manier te interpreteren en fijn op dezelfde fiets verder te gaan. Dom zijn is 1 ding. Maar dom blijven is gewoon tragisch.
  woensdag 2 februari 2005 @ 13:48:28 #144
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24882715
Straks ga je hem nog hemeltergend dom noemen :’)
Waar is schorpioen eigenlijk?
  donderdag 3 februari 2005 @ 07:51:08 #145
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24896448
Oh, en nog een goedemorgen.
pi_24896854
Ahhh, een dag vol relativiteit voor de boeg. Alleen kan ik geen koffie krijgen....:(
  donderdag 3 februari 2005 @ 09:05:47 #147
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24896882
<- als je geen koffie kunt krijgen.
pi_24897027
Heej, da's lang geleden . Morgen iedereen!!

Verhuizing van PC gefixt, ADSL laat nog even op zich wachten. Dan maar even via deze weg jullie allemaal groeten . Heeeeeeerlijk huis trouwens .
  donderdag 3 februari 2005 @ 09:24:26 #149
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24897066
Hoi ReCreative, gefeliciteerd!
pi_24897188
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 09:24 schreef Alicey het volgende:
Hoi ReCreative, gefeliciteerd!
Dank je .

Grappig btw. Bij de KPN zeggen ze: als je òòk ADSL wilt verhuizen, dan moet je het twee weken van te voren opgeven. Als je alleen een nummer wilt verhuizen kan dat een paar dagen van te voren. Dus ik braaf twee weken van te voren doorgeven, bel ik gisteren een helpdeskvent: jaaaah, maar dàt kan nog wel een week of twee duren .

Ik had al uit ongeveer 600 miljoen kabels alle mogelijke combinaties geprobeerd bij mijn ISRA, en dat is wel enigszins lichtelijk frustrerend als het dan niet werkt .
  donderdag 3 februari 2005 @ 09:46:23 #151
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24897353
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 09:33 schreef ReCreative het volgende:

[..]

Dank je .

Grappig btw. Bij de KPN zeggen ze: als je òòk ADSL wilt verhuizen, dan moet je het twee weken van te voren opgeven. Als je alleen een nummer wilt verhuizen kan dat een paar dagen van te voren. Dus ik braaf twee weken van te voren doorgeven, bel ik gisteren een helpdeskvent: jaaaah, maar dàt kan nog wel een week of twee duren .

Ik had al uit ongeveer 600 miljoen kabels alle mogelijke combinaties geprobeerd bij mijn ISRA, en dat is wel enigszins lichtelijk frustrerend als het dan niet werkt .
Ik heb wel eens aan dat soort kabels gewerkt bij iemand die in zijn kruipruimte ratten als huisdier heeft. Die bekabeling was zo ongeveer opgevreten door die beesten.
pi_24897572
* Marvin-THE-MARTiAN = jarig

oh en goedemorgen

"Mijn" fotoalbum...
--&gt; creationisme _O- --&gt; http://en.wikipedia.org/wiki/Panspermia *O* evolutie & Darwin O+
  donderdag 3 februari 2005 @ 10:05:08 #153
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24897587
Feli Marv
  donderdag 3 februari 2005 @ 10:07:38 #154
27698 Doffy
pi_24897624
Feli's @ Marv!

* Doffy gaat koffie halen...
'Nuff said
pi_24897679
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 10:07 schreef Doffy het volgende:
Feli's @ Marv!

* Doffy gaat koffie halen...
Stukje cake... koffie iemand ?! [insert-jarig-zijn-smilie]
"Mijn" fotoalbum...
--&gt; creationisme _O- --&gt; http://en.wikipedia.org/wiki/Panspermia *O* evolutie & Darwin O+
  donderdag 3 februari 2005 @ 10:15:08 #156
27698 Doffy
pi_24897713
!
'Nuff said
pi_24897840
feli marv

Zelfgebakken cake? Doe me dan maar een stukje
Twitch.tv/bensel15
  donderdag 3 februari 2005 @ 10:31:54 #158
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24897941
Cake.
pi_24898783
Zo, ik geloof dat ik nu weer ADSL heb . Althans, het lichtje brandt groen en hij maakt verbinding. Alleen doet hij nu alleen nog maar verzenden en nog niet ontvangen ( firewall? Iemand enig idee??) maar vanavond nog maar es kijken .

Feli Marvin .
  donderdag 3 februari 2005 @ 11:28:48 #160
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24898894
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 11:22 schreef ReCreative het volgende:
Zo, ik geloof dat ik nu weer ADSL heb . Althans, het lichtje brandt groen en hij maakt verbinding. Alleen doet hij nu alleen nog maar verzenden en nog niet ontvangen ( firewall? Iemand enig idee??) maar vanavond nog maar es kijken .
Als hij alleen verzenden doet, is er de kans dat je verbinding het nog niet helemaal doet. De router verstuurt pakketjes die het via het netwerk binnenkrijgt, maar het stuurt het naar een groot virtueel zwart gat. Dat is dan waar ik aan denk.
pi_24899008
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 11:28 schreef Alicey het volgende:
Als hij alleen verzenden doet, is er de kans dat je verbinding het nog niet helemaal doet. De router verstuurt pakketjes die het via het netwerk binnenkrijgt, maar het stuurt het naar een groot virtueel zwart gat. Dat is dan waar ik aan denk.
Dat gaat vanzelf weer goed denk je, als 'men' bij de KPN is uitgeluncht? Ik heb wel weer een verhoogde snelheid btw .
  donderdag 3 februari 2005 @ 11:40:34 #162
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24899117
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 11:35 schreef ReCreative het volgende:

[..]

Dat gaat vanzelf weer goed denk je, als 'men' bij de KPN is uitgeluncht? Ik heb wel weer een verhoogde snelheid btw .
Bel anders als het lang duurt.
pi_24899216
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 11:40 schreef Alicey het volgende:
Bel anders als het lang duurt.
Dan krijg ik vast die enge vent weer .

[grafstem]Goedemiddag, waarmee kan ik u van dienst zijn[/grafstem]... Ik kreeg bijna een 'klik-tuut-tuut'-ervaring. (ein klick-tüt-tüt-erlebnis in de psychologie).

Nee hoor, hij was wel aardig .
pi_24899738
En weer op m'n kamertje!

Ik heb een hunebed gezien!
pi_24899762
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 10:03 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:

oh en goedemorgen

Gefeliciteerd. En bij wijze van cadootje: een erg mooie link voor het begrijpen van algemene relativiteit. Mocht je tijd over hebben.

Algemene relativiteit
pi_24899868
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 12:13 schreef Geartsjuh het volgende:
En weer op m'n kamertje!
Geerts!! Je bent weer veilig thuis .
quote:
Ik heb een hunebed gezien!
Laat me raden . D15?
pi_24899944
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 12:20 schreef ReCreative het volgende:

Geerts!! Je bent weer veilig thuis .
quote:
Laat me raden . D15?
Ja die lijkt er wel verdacht veel op.

Mooi hunebed.
pi_24900195
quote:
Gefeliciteerd!
  donderdag 3 februari 2005 @ 13:20:19 #169
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24900984
quote:
  donderdag 3 februari 2005 @ 13:22:10 #170
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24901025
In WFL stijl een gouden koffiemok.

donderdag 3 februari 2005 @ 15:05:11 #171
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_24903172
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 09:33 schreef ReCreative het volgende:
Dank je .

t kan idd wel even duren dan ja
Maar de kpn heeft wel gelijk. De verbinding werlt wel. Als je als gebruikersnaam namelijk @kpntest doet, dan kan je wel op het testnetwerk komen!

Alleen wat ze vergeten is dat de providers meestal nog even nodig hebben...
It's Time To Shine
  donderdag 3 februari 2005 @ 15:05:27 #172
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_24903182
quote:

oh en goedemorgen

Feli!
It's Time To Shine
pi_24903395
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 15:05 schreef qu63 het volgende:
t kan idd wel even duren dan ja
Maar de kpn heeft wel gelijk. De verbinding werlt wel. Als je als gebruikersnaam namelijk @kpntest doet, dan kan je wel op het testnetwerk komen!
Oh, dat is wel een handigheidje .

Maar ik zag net al dat ik iig verbinding heb. vanavond zal alles wel weer goed werken en bouw ik m'n splitter in de kast net voorbij de ISRA. Er loopt alleen een platte kabel richting de bovenverdieping (waar mijn studio is en ik internet wil hebben) en dat schijnt wel nadelig te zijn voor je snelheid . Enfin, we zien wel .
pi_24903439
Oh, ik kan natuurlijk ook mijn toestel boven zetten (die's toch draadloos) en boven pas splitten... Hm...
  donderdag 3 februari 2005 @ 21:02:46 #175
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24908283
Haushofer durft niets meer tegen me te zeggen.. Tijd voor koffie dus.
pi_24909200
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 21:02 schreef Alicey het volgende:
Haushofer durft niets meer tegen me te zeggen.. Tijd voor koffie dus.
Ik ben een mietje. Ik beken.
  donderdag 3 februari 2005 @ 23:02:34 #177
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24910652
Wat is er gebeurd?
  vrijdag 4 februari 2005 @ 07:32:53 #178
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24915925
Goedemorgen weer allemaal.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 07:33:20 #179
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24915927
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 21:50 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Ik ben een mietje. Ik beken.
Ja, en ik een lesbo... Dus wat wil je er mee zeggen?
  vrijdag 4 februari 2005 @ 08:45:04 #180
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24916263
Goedemorgen
En tot ziens. Ik moet per direct het land uitvluchten vanwege een ehhhh relatieprobleempje : Ik ga trouwen!!!!
  vrijdag 4 februari 2005 @ 08:45:48 #181
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24916270
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 07:33 schreef Alicey het volgende:
Ja, en ik een lesbo... Dus wat wil je er mee zeggen?
Lesbo zijn is heel 2005
  vrijdag 4 februari 2005 @ 08:53:09 #182
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24916318
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 08:45 schreef livEliveD het volgende:
Goedemorgen
En tot ziens. Ik moet per direct het land uitvluchten vanwege een ehhhh relatieprobleempje : Ik ga trouwen!!!!
Goh, gefeliciteerd enzo.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 08:54:11 #183
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24916323
quote:

[..]

Lesbo zijn is heel 2005 [afbeelding]
Je vraagt om een inkopper die sexistische en onvriendelijk is.

Maar omdat ik besloten heb vandaag lief te doen, zal ik het achterwege laten.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 08:58:30 #184
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24916351
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 08:54 schreef Alicey het volgende:
Je vraagt om een inkopper die sexistische en onvriendelijk is.
Doen Posten vanaf het vliegveld is wel ok trouwens

[ Bericht 2% gewijzigd door livEliveD op 04-02-2005 08:58:46 (Ha! Typo) ]
  vrijdag 4 februari 2005 @ 09:13:04 #185
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24916486
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 08:58 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Doen Posten vanaf het vliegveld is wel ok trouwens
Ik zal hem iets vriendelijker doen dan..

Als lesbo zijn 2005 is, wat zegt dat jou dan?

Vanuit het vliegtuig is nog okerder.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 09:16:52 #186
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24916518
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 09:13 schreef Alicey het volgende:
Als lesbo zijn 2005 is, wat zegt dat jou dan?
Eehhh dat iedereen op vrouwen moet vallen
  vrijdag 4 februari 2005 @ 09:20:18 #187
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24916555
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 09:16 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Creatief antwoord, heel creatief.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 09:48:32 #188
27698 Doffy
pi_24916932
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 09:16 schreef livEliveD het volgende:
'Nuff said
  vrijdag 4 februari 2005 @ 09:50:43 #189
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24916971
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 09:48 schreef Doffy het volgende:

[..]

We gaan hier toch niet ook rellen?

Je mag mannen hebben hoor Doffy, ik hoef ze niet.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 10:09:48 #190
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24917246
Even een hele belangrijke vraag.

Het is me na lang onderzoek opgevallen dat als ik s'avonds cafeïnevrije senseo neem dat ik echt voor geen meter kan tukken. Dat ik na 14:00 geen cafeïne moet hebben wist ik al langer. Maar is cafeïnevrije nu echt vrij van die opwekkende zooi of zit er gewoon iets minder van in?
  vrijdag 4 februari 2005 @ 10:11:07 #191
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24917262
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 09:48 schreef Doffy het volgende:
Maak je geen zorgen hoor Doffy. Er blijven vast wel wat viespeuken over die toch op mannen blijven vallen
  vrijdag 4 februari 2005 @ 10:22:43 #192
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24917444
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 10:09 schreef livEliveD het volgende:

Het is me na lang onderzoek opgevallen dat als ik s'avonds cafeïnevrije senseo neem dat ik echt voor geen meter kan tukken. Dat ik na 14:00 geen cafeïne moet hebben wist ik al langer. Maar is cafeïnevrije nu echt vrij van die opwekkende zooi of zit er gewoon iets minder van in?
De vraag is of caffeine de enige drug is die er in koffie zit en/of er een surrogaat wordt gebruikt. Bij suikervrije producten wordt vaak het gif aspartaam gebruikt, wat heel wat vervelendere effecten kan hebben dan suiker.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 10:23:40 #193
27698 Doffy
pi_24917460
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 10:09 schreef livEliveD het volgende:

Dat is de straf van God, omdat je het woord -laat staan het apparaat!- "Senseo" in de mond cq. huis durft te nemen!
'Nuff said
  vrijdag 4 februari 2005 @ 10:23:57 #194
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24917464
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 10:22 schreef Alicey het volgende:
De vraag is of caffeine de enige drug is die er in koffie zit en/of er een surrogaat wordt gebruikt. Bij suikervrije producten wordt vaak het gif aspartaam gebruikt, wat heel wat vervelendere effecten kan hebben dan suiker.
Interessante info maar is dat nu een ja?
  vrijdag 4 februari 2005 @ 10:24:53 #195
27698 Doffy
pi_24917476
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 09:50 schreef Alicey het volgende:
We gaan hier toch niet ook rellen?
quote:
Je mag mannen hebben hoor Doffy, ik hoef ze niet.
Dank je, maar ik heb er aan één meer dan genoeg
'Nuff said
  vrijdag 4 februari 2005 @ 10:25:26 #196
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24917480
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 10:23 schreef Doffy het volgende:

[..]

Dat is de straf van God, omdat je het woord -laat staan het apparaat!- "Senseo" in de mond cq. huis durft te nemen!
Inderdaad. "Gij moogt alles drinken, van den expresso tot den robusta, doch van den senseo zult gij niet drinken, daar gij zult sterven op den dag dat gij daarvan drinkt".
  vrijdag 4 februari 2005 @ 10:26:02 #197
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24917489
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 10:23 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Interessante info maar is dat nu een ja?
Het is meer een ik-weet-het-niet, maar ik bedoel vooral dat je je niet moet blindstaren op caffeine, maar ook kijken wat er verder voor rommel in zit.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 10:26:21 #198
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24917497
Cafeine heeft bij mij overigens het effect dat ik wakker kan blijven als ik wil, maar ik slaap er niet minder om..
  vrijdag 4 februari 2005 @ 10:26:44 #199
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24917507
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 10:24 schreef Doffy het volgende:

[..]

[..]

Dank je, maar ik heb er aan één meer dan genoeg
Je ziet niets in een harem?
  vrijdag 4 februari 2005 @ 10:27:40 #200
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24917521
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 10:23 schreef Doffy het volgende:
Ach hij moet toch iemand hebben om zijn bliksemschichten op te richten.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 10:28:57 #201
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24917541
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 10:26 schreef Alicey het volgende:
Cafeine heeft bij mij overigens het effect dat ik wakker kan blijven als ik wil, maar ik slaap er niet minder om..
Dat is wel handig. Had ik dat ook maar
  vrijdag 4 februari 2005 @ 10:29:22 #202
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24917543
quote:
Het is meer een ik-weet-het-niet, maar ik bedoel vooral dat je je niet moet blindstaren op caffeine, maar ook kijken wat er verder voor rommel in zit.
Duidelijk
Ik voel een topic aankomen
  vrijdag 4 februari 2005 @ 10:31:07 #203
27698 Doffy
pi_24917565
quote:
Je ziet niets in een harem?
Nee, daar ben ik voornamelijk veel te lui voor
'Nuff said
  vrijdag 4 februari 2005 @ 10:37:51 #204
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24917664
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 10:31 schreef Doffy het volgende:

[..]

Nee, daar ben ik voornamelijk veel te lui voor
Harem neemt je juist werk uit handen. De ene kan stofzuigen, de ander de afwas doen etc.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 10:43:35 #205
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24917758
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 10:37 schreef Alicey het volgende:
Harem neemt je juist werk uit handen. De ene kan stofzuigen, de ander de afwas doen etc.
Ik ga je morgen heropvoeden
  vrijdag 4 februari 2005 @ 10:45:09 #206
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24917790
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 10:43 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Ik ga je morgen heropvoeden
Oeh! Vertel? Vertel?
  vrijdag 4 februari 2005 @ 10:46:54 #207
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24917832
<insert spank smiley>
  vrijdag 4 februari 2005 @ 10:49:30 #208
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24917885
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 10:46 schreef livEliveD het volgende:
<insert spank smiley>
Houd ik je aan.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 10:49:56 #209
27698 Doffy
pi_24917891
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 10:37 schreef Alicey het volgende:
Daar neem ik wel een werkster voor. Nee, een harem daar moet je steeds zoveel mee. Je moet met ze shoppen, ze moet ze meenemen naar filmpjes, je moet er.. nou ja. Nee dank je, één is al genoeg werk

Ben daarom ook blij dat ik geen islamitische martelaar ben: wat moet je nou met 72 maagden? (Nog los van het feit dat 72 maagden op de eeuwigheid ook saai is, maar ok).
'Nuff said
  vrijdag 4 februari 2005 @ 10:51:38 #210
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24917918
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 10:49 schreef Doffy het volgende:

[..]

Daar neem ik wel een werkster voor. Nee, een harem daar moet je steeds zoveel mee. Je moet met ze shoppen, ze moet ze meenemen naar filmpjes, je moet er.. nou ja. Nee dank je, één is al genoeg werk
Maar je zorgt dat je weer 1 iemand in je harem hebt die al die uitjes met ze doet.
quote:
Ben daarom ook blij dat ik geen islamitische martelaar ben: wat moet je nou met 72 maagden? (Nog los van het feit dat 72 maagden op de eeuwigheid ook saai is, maar ok).
Ik vraag me af wat Allah voor mij heeft.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 10:55:13 #211
27698 Doffy
pi_24917977
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 10:51 schreef Alicey het volgende:
Maar je zorgt dat je weer 1 iemand in je harem hebt die al die uitjes met ze doet.
Ja, maar dan is het weer niet mijn harem. Je moet er als eigenaar natuurlijk wel voor zorgen. Anders bederven ze
quote:
Ik vraag me af wat Allah voor mij heeft.
Tsja, ik betwijfel ook of ik 72 leuke jongens krijg
'Nuff said
  vrijdag 4 februari 2005 @ 11:03:05 #212
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24918117
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 10:55 schreef Doffy het volgende:

[..]

Ja, maar dan is het weer niet mijn harem. Je moet er als eigenaar natuurlijk wel voor zorgen. Anders bederven ze
Betere tip dan : Je huurt een harem.
quote:
[..]

Tsja, ik betwijfel ook of ik 72 leuke jongens krijg
Allah kennende zal dat wel niet.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 11:06:15 #213
27698 Doffy
pi_24918188
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 11:03 schreef Alicey het volgende:
Betere tip dan : Je huurt een harem.
Of ik begin een haremverhuurbureau!
quote:
Allah kennende zal dat wel niet.
Allah weet niet wat leuk is
'Nuff said
  vrijdag 4 februari 2005 @ 11:07:55 #214
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24918230
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 11:06 schreef Doffy het volgende:

[..]

Of ik begin een haremverhuurbureau!
Maar dan ben je zelf juist verantwoordelijk voor het onderhoud.
quote:
[..]

Allah weet niet wat leuk is
Nee, en gevoel voor humor ontbreekt ook een beetje.
pi_24918280
ik ben ook altijd te laat

maar ga m'n best doen deze keer
  vrijdag 4 februari 2005 @ 11:11:56 #216
27698 Doffy
pi_24918297
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 11:07 schreef Alicey het volgende:
Maar dan ben je zelf juist verantwoordelijk voor het onderhoud.
Ja, maar niet voor de uitjes En je kan er nog leuk mee verdienen ook
quote:
Nee, en gevoel voor humor ontbreekt ook een beetje.
Hmm ja... daar hebben almachtige godjes wel vaker last van, zo leert de geschiedenis...
'Nuff said
  vrijdag 4 februari 2005 @ 11:12:23 #217
27698 Doffy
pi_24918308
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 11:11 schreef het_fokschaap het volgende:

Voor koffie?

Ik vind 11.11u een mooie tijd hoor
'Nuff said
  vrijdag 4 februari 2005 @ 11:17:42 #218
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24918399
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 11:11 schreef Doffy het volgende:

[..]

Ja, maar niet voor de uitjes En je kan er nog leuk mee verdienen ook
Slim bekeken.
quote:
[..]

Hmm ja... daar hebben almachtige godjes wel vaker last van, zo leert de geschiedenis...
Ook weer zo.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 11:18:23 #219
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24918411
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 11:11 schreef het_fokschaap het volgende:

Gewoon anders proberen er 11:30 of 11:45 te zijn.. Mensen die te laat komen snap ik werkelijk niet op dat punt..
pi_24918477
Oeh het gaat hard hier vanmorgen . Hallo iedereen . Nog geen ADSL maar wel ultieme chaos hier .
  vrijdag 4 februari 2005 @ 11:21:43 #221
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24918498
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 11:20 schreef ReCreative het volgende:
Oeh het gaat hard hier vanmorgen . Hallo iedereen . Nog geen ADSL maar wel ultieme chaos hier .
chaos of ChOas?
pi_24918551
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 11:21 schreef Alicey het volgende:
chaos of ChOas?
Wat is dit? Raad de kloon? .

Chaos. Ben veel dingen kwijt na verhuizing. Ben zwaar gewond aan vinger. Kamer bezaaid met papieren. TAN-codes kwijt. Overschijfboekjes kwijt. Mensen die geld willen.

pi_24918599
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 11:18 schreef Alicey het volgende:

[..]

Gewoon anders proberen er 11:30 of 11:45 te zijn.. Mensen die te laat komen snap ik werkelijk niet op dat punt..
nee, gaat lukken.

net politie hier binnen voor buurtonderzoek. de bank was overvallen. mega-troep in m'n huis en m'n telescoop stond voor het raam waar die bank aan de overkant zit
  vrijdag 4 februari 2005 @ 11:27:40 #224
113380 demediadoodt
Neen, het is geen taalfout.
pi_24918626
Weglopen voor de waarheid. Pfft.
Er staat GEEN spelfout in mijn gebruikersnaam, het was een bewuste keuze, en ik sta er nog steeds volledig achter enzo.
R@b: "Ik voel me inderdaad superieur aan het volk wat uit de riolen van Allah omhoogborrelt"
  vrijdag 4 februari 2005 @ 11:28:42 #225
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24918643
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 11:24 schreef ReCreative het volgende:

[..]

Wat is dit? Raad de kloon? .

Chaos. Ben veel dingen kwijt na verhuizing.
Kwijt of nog uit te pakken/
quote:
Ben zwaar gewond aan vinger.
Gebroken?
quote:
Kamer bezaaid met papieren. TAN-codes kwijt. Overschijfboekjes kwijt. Mensen die geld willen.

Dat laatste wil iedereen wel.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 11:29:58 #226
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24918663
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 11:27 schreef demediadoodt het volgende:
Weglopen voor de waarheid. Pfft.
Klachten over moderatie WFL feedback 5 aldaar.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 11:33:05 #228
113380 demediadoodt
Neen, het is geen taalfout.
pi_24918717
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 11:29 schreef Alicey het volgende:

[..]

Klachten over moderatie WFL feedback 5 aldaar.
Waar zit ik nu dan weer?
Er staat GEEN spelfout in mijn gebruikersnaam, het was een bewuste keuze, en ik sta er nog steeds volledig achter enzo.
R@b: "Ik voel me inderdaad superieur aan het volk wat uit de riolen van Allah omhoogborrelt"
  vrijdag 4 februari 2005 @ 11:33:53 #229
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24918727
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 11:31 schreef Haushofer het volgende:
We waren weer gelijk ej Alicey?
Great Minds Think Alike.
pi_24918767
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 11:28 schreef Alicey het volgende:
Kwijt of nog uit te pakken?
Allebei .
quote:
Gebroken?
Nee, diepe wond. Ik was de magnetron in de Peugeot aan het tillen toen er plotseling iets heel scherps aan de onderzijde van de magnetron diep in mijn vinger stak... Grote snee, dus loopt er nu een bloedspoor van de parkeerplaats naar mijn oude huisje .

Pleister er op, ontsmet en het bloeden is gestopt dus ik geloof wel dat het goed gaat komen .
quote:
Dat laatste wil iedereen wel.
Wat op zich geen probleem is, kan alleen niet bij mijn geld komen .
  vrijdag 4 februari 2005 @ 11:37:08 #231
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24918791
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 11:33 schreef demediadoodt het volgende:

[..]

Waar zit ik nu dan weer?
Slow Chat.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 11:38:49 #232
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24918816
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 11:36 schreef ReCreative het volgende:

[..]

Allebei .
Theoretisch: In de doos; Praktisch : Kwijt. Zoiets dus.
quote:
[..]

Nee, diepe wond. Ik was de magnetron in de Peugeot aan het tillen toen er plotseling iets heel scherps aan de onderzijde van de magnetron diep in mijn vinger stak... Grote snee, dus loopt er nu een bloedspoor van de parkeerplaats naar mijn oude huisje .
Ik ben nooit zo'n voorstander van bloedsporen, vooral niet als het mijn eigen bloed is.
quote:
Pleister er op, ontsmet en het bloeden is gestopt dus ik geloof wel dat het goed gaat komen .
[..]
Als het gestopt is, zul je vast niet doodbloeden.
quote:
Wat op zich geen probleem is, kan alleen niet bij mijn geld komen .
Zit er weinig anders voor ze op dan te wachten.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 11:50:07 #233
27698 Doffy
pi_24918993
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 11:37 schreef Alicey het volgende:
Slow Chat.Laag Frequent Chat.
'Nuff said
pi_24919187
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 11:38 schreef Alicey het volgende:
Theoretisch: In de doos; Praktisch : Kwijt. Zoiets dus.
Theoretisch: ergens in huis. Praktisch: kwijt. Ja .
quote:
Ik ben nooit zo'n voorstander van bloedsporen, vooral niet als het mijn eigen bloed is.
Ik was vooral bezorgd over het feit of het wel zou stoppen met bloeden, want het gutste er uit. Nu is het dicht en doet het geen zeer meer, het hoeft denk ik dus niet gehecht te worden. Als ik pleisters regelmatig vervang en af en toe ontsmet dan moet het goed komen
  vrijdag 4 februari 2005 @ 12:06:27 #235
27698 Doffy
pi_24919275

hij's leuk
'Nuff said
  vrijdag 4 februari 2005 @ 12:48:46 #236
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24919635
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 12:06 schreef Doffy het volgende:
[afbeelding]

hij's leuk
Maar ook wel erg gewelddadig.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 12:49:31 #237
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24919640
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 12:00 schreef ReCreative het volgende:

[..]

Theoretisch: ergens in huis. Praktisch: kwijt. Ja .
[..]

Ik was vooral bezorgd over het feit of het wel zou stoppen met bloeden, want het gutste er uit. Nu is het dicht en doet het geen zeer meer, het hoeft denk ik dus niet gehecht te worden. Als ik pleisters regelmatig vervang en af en toe ontsmet dan moet het goed komen
Vast wel.. Er zijn bepaalde plaatsen waar bloed er gewoon uitspuit als je het openhaalt.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 13:06:30 #238
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_24919842
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 12:06 schreef Doffy het volgende:

hij's leuk

It's Time To Shine
  vrijdag 4 februari 2005 @ 13:16:15 #239
27698 Doffy
pi_24919986
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 12:48 schreef Alicey het volgende:
Maar ook wel erg gewelddadig.
Sorry, ik ben een man, kan er ook niets aan doen 't Zijn de hormonen...
'Nuff said
  vrijdag 4 februari 2005 @ 13:19:44 #240
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24920043
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 13:16 schreef Doffy het volgende:

[..]

En dan moet je gewelddadige plaatjes posten? Je kunt ook de liefde bedrijven..
pi_24922314
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 13:16 schreef Doffy het volgende:
Ik ben ook een vent en ik heb totaal geen last van die hormonen denk ik. In ieder geval ontgaat mij de 'leuk' van het plaatje . Maar ik zie ook de 'leuk' van schietspelletjes en oorlogsspelletjes niet in...

Eigenlijk ben ik net een wijf wat dat aan gaat . Hihi .
pi_24922338
Matige post trouwens .
pi_24922365
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 11:36 schreef ReCreative het volgende:

Ik hoop toch echt dat bovenstaande wel in een andere volgorde plaatsvond.
pi_24922416
quote:

[..]

Lesbo zijn is heel 2005 [afbeelding]
Sjit..
  vrijdag 4 februari 2005 @ 16:23:21 #245
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24922723
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 15:33 schreef ReCreative het volgende:
Matige post trouwens .
Ik weet nog een leuke (matige) grap met een smiley.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 16:30:59 #246
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24922726
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 15:38 schreef Geartsjuh het volgende:

[..]

Sjit..
Je loopt achter?
pi_24922779
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 16:30 schreef Alicey het volgende:

[..]

Je loopt achter?

En toen ging ze haar nieuwe kamer opmeten. Tot morgen!
  vrijdag 4 februari 2005 @ 18:56:26 #248
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_24922941
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 16:42 schreef Geartsjuh het volgende:

En toen ging ze haar nieuwe kamer opmeten. Tot morgen!
Grote kamer!
It's Time To Shine
  vrijdag 4 februari 2005 @ 19:47:10 #250
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24923806
Hoe ging je tentamen vandaag haus?
pi_24924601
Ik denk dat ik em wel gehaald heb. Alleen veelsteveel gereken. En hele mooie vragen over gesloten universa waarin fotonen van punt A naar b=punt B gaan.....
  vrijdag 4 februari 2005 @ 20:31:25 #252
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24924633
Ja, als je iets absoluut wilt weten ontkom je vaak niet aan rekenen.

Maar is in ieder geval al goed als je zelf het idee hebt dat het goed ging.
pi_24931942
Morguh.. net m'n eerste bakkie weer gehad. En strax even weer werken
Twitch.tv/bensel15
  zaterdag 5 februari 2005 @ 09:36:08 #254
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24931965
Ik ook mijn eerste bakje intussen op.

Straks een stel WFL'ers meeten.
pi_24932086
mij niet..
Twitch.tv/bensel15
  zaterdag 5 februari 2005 @ 11:07:36 #257
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24932824
Oeh nog snel een bakkie koffie voordat ik wegga (ik ga te laat komen )
  zaterdag 5 februari 2005 @ 22:56:00 #258
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_24944640
Wat blijven jullie lang weg
It's Time To Shine
  zaterdag 5 februari 2005 @ 23:26:24 #259
27698 Doffy
pi_24945218
Mja, blijkbaar is 't nog lang erg gezellig sinds ik weg ben gegaan...
'Nuff said
  zondag 6 februari 2005 @ 00:30:41 #260
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_24946371
was et zeker
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 6 februari 2005 @ 02:55:28 #261
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24947951
Yep
  zondag 6 februari 2005 @ 03:23:26 #263
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24948142
quote:
Op zondag 6 februari 2005 03:13 schreef Haushofer het volgende:
Da's mooi En ik heb teveel wijn gezopen.
Als je echt heel ver heen raakt dan kun je op een punt komen waarop je alles begrijpt
  zondag 6 februari 2005 @ 11:58:51 #264
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24950568
Zo, ik heb eindelijk fok weer aan de praat.. Ik haat hard disk crashes.
pi_24959526
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 20:29 schreef Haushofer het volgende:
Ik denk dat ik em wel gehaald heb.
Gefeliciteerd! Ik heb Applications binnen. Komende week nog drie, en daar ben ik minder optimistisch over. Daarna zal ik het fok!ken weer oppakken
pi_24959664
quote:
Op zondag 6 februari 2005 21:08 schreef Maethor het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! Ik heb Applications binnen. Komende week nog drie, en daar ben ik minder optimistisch over. Daarna zal ik het fok!ken weer oppakken
Succes met uwer quest!

Wat is het btw rustig hier.. Is iedereen aan het bijkomen van de zware meeting?
  zondag 6 februari 2005 @ 21:20:42 #267
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24959706
quote:
Op zondag 6 februari 2005 21:18 schreef Geartsjuh het volgende:

[..]

Succes met uwer quest!

Wat is het btw rustig hier.. Is iedereen aan het bijkomen van de zware meeting?
Ik denk het.. Ik ben in ieder geval niet wakker vandaag.
pi_24959729
quote:
Op zondag 6 februari 2005 21:20 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik denk het.. Ik ben in ieder geval niet wakker vandaag.
Hoe laat zijn de laatsten uiteindelijk weggegaan dan?
  zondag 6 februari 2005 @ 21:23:50 #269
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24959756
quote:
Op zondag 6 februari 2005 21:21 schreef Geartsjuh het volgende:

[..]

Hoe laat zijn de laatsten uiteindelijk weggegaan dan?
livEliveD en ik zijn om 1:30 vertrokken.
pi_24959764
quote:
Op zondag 6 februari 2005 21:08 schreef Maethor het volgende:

[..]

Mja, heb morgen klassieke mechanica&elektromagnetisme, en donderdag natuurlijk vaste stof fysica. Yeah !
  zondag 6 februari 2005 @ 21:24:30 #271
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24959767
En nu is dat geenszins een probleem, maar het is wel een beetje jammer om 3:15 thuis te zijn, en alweer om 8:30 wakker te worden en niet verder kunnen slapen.
pi_24959777
quote:
Op zondag 6 februari 2005 21:18 schreef Geartsjuh het volgende:
Succes met uwer quest!
Hehe, zo kun je het ook bekijken... bedankt iig.
quote:
Is iedereen aan het bijkomen van de zware meeting?
Mja, ik ben aan het leren... en was de meeting zo zwaar? Heeft er nog veel alcohol gevloeid?
pi_24959786
quote:
Op zondag 6 februari 2005 21:24 schreef Haushofer het volgende:
Yeah !
That's the spirit!
pi_24959833
quote:
Op zondag 6 februari 2005 21:24 schreef Alicey het volgende:
En nu is dat geenszins een probleem, maar het is wel een beetje jammer om 3:15 thuis te zijn, en alweer om 8:30 wakker te worden en niet verder kunnen slapen.
Lang leve koffie dan maar?
  zondag 6 februari 2005 @ 21:32:43 #275
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24959874
quote:
Op zondag 6 februari 2005 21:30 schreef Geartsjuh het volgende:

[..]

Lang leve koffie dan maar?
En een douche.

Ik ga pitten.
pi_24959922
quote:
Op zondag 6 februari 2005 21:25 schreef Maethor het volgende:

Mja, ik ben aan het leren... en was de meeting zo zwaar? Heeft er nog veel alcohol gevloeid?
Er werden wel heftige discussies gevoerd hoor. Maar qua alcohol vond ik het wel meevallen. Niet meer dan bij normale uitgaansavonden. Alleen Alicey dronk misschien qua alcohol wat meer dan de anderen..
  zondag 6 februari 2005 @ 21:35:25 #277
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24959923
Koffie heb ik ff hard nodig idd
pi_24959995
quote:
Op zondag 6 februari 2005 21:35 schreef Geartsjuh het volgende:
Er werden wel heftige discussies gevoerd hoor.
Dat is alleen maar goed
quote:
Alleen Alicey dronk misschien qua alcohol wat meer dan de anderen..

Oei... weten we iets niet over onze moderator?
  zondag 6 februari 2005 @ 22:44:40 #279
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24961310
quote:
Op zondag 6 februari 2005 21:35 schreef Geartsjuh het volgende:
Alleen Alicey dronk misschien qua alcohol wat meer dan de anderen..
  maandag 7 februari 2005 @ 07:45:57 #280
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24965640
quote:
Op zondag 6 februari 2005 21:38 schreef Maethor het volgende:

[..]

Dat is alleen maar goed
[..]

Oei... weten we iets niet over onze moderator?
Mijn schoenmaat denk ik.
pi_24965953
Halloooow.... Heb nog steeds geen internet maar volgens de KPN 'wordt dat maandag opgeleverd. Het verbaasd me overigens dat u al wel verbinding kunt maken want hier is daarover bij ons nog niets bekend!'

Maar nu blijkt dat de kabel naar boven ergens een breukje heeft want RC krijgt geen kiestoon. Dat wordt een twisted CAT5 naar boven trekken . Want ik wil natuurlijk wel de zonsondergang kunnen zien tijdens het Fok!ken
  maandag 7 februari 2005 @ 11:05:39 #282
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24967568
Koffie.
  maandag 7 februari 2005 @ 11:06:33 #283
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24967581
Kabelbreuken zijn niet fijn, RC. Zeker niet in het oerwoud van kabels bij KPN verbindingen.
pi_24967626
quote:
Op maandag 7 februari 2005 11:06 schreef Alicey het volgende:
Kabelbreuken zijn niet fijn, RC. Zeker niet in het oerwoud van kabels bij KPN verbindingen.
Na, ik vermoed dat het een kabelbreuk is . Heb het RJ11 stekkertje beneden al een keertje vervangen maar dat hielp niks. En het is toch een platte kabel met van die dunne adertjes dus ik weet niet of het überhaupt wel zo verstandig is daarmee een afstand van een meter of 15 te overbruggen tussen splitter en modem .
  maandag 7 februari 2005 @ 11:11:41 #285
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24967676
quote:
Op maandag 7 februari 2005 11:09 schreef ReCreative het volgende:

[..]

Na, ik vermoed dat het een kabelbreuk is . Heb het RJ11 stekkertje beneden al een keertje vervangen maar dat hielp niks. En het is toch een platte kabel met van die dunne adertjes dus ik weet niet of het überhaupt wel zo verstandig is daarmee een afstand van een meter of 15 te overbruggen tussen splitter en modem .
Het kan wel. Ik heb ook 15 meter standaard telefoonkabel doorgetrokken voor de splitter, en heb een goede storingsvrije verbinding. Nu weet ik niet of er hier nog verschil is tussen Annex A en B, maar ik verwacht dat het qua storingen niet veel zal uitmaken.
pi_24967766
quote:
Op maandag 7 februari 2005 11:11 schreef Alicey het volgende:
Het kan wel. Ik heb ook 15 meter standaard telefoonkabel doorgetrokken voor de splitter, en heb een goede storingsvrije verbinding. Nu weet ik niet of er hier nog verschil is tussen Annex A en B, maar ik verwacht dat het qua storingen niet veel zal uitmaken.
KPN raadt aan maximaal 20 meter, maar dan wel twisted pair. Die Annex A en B ken ik niet, maar ik rij wel even naar de bouwmarkt voor 20 meter kabel en een trekveer en dan zien we wel .
  maandag 7 februari 2005 @ 11:18:10 #287
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24967808
quote:
Op maandag 7 februari 2005 11:16 schreef ReCreative het volgende:

[..]

KPN raadt aan maximaal 20 meter, maar dan wel twisted pair. Die Annex A en B ken ik niet, maar ik rij wel even naar de bouwmarkt voor 20 meter kabel en een trekveer en dan zien we wel .
Annex A is met een analoge lijn, Annex B is ISDN-lijn. En inderdaad, als het niet lukt kun je altijd nog de splitter verplaatsen.
  maandag 7 februari 2005 @ 11:29:45 #288
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24968026
quote:
Op maandag 7 februari 2005 11:05 schreef Alicey het volgende:
Koffie.
+Senseo

Ik heb een hele drukke dag voor de boeg
pi_24968082
quote:
Op maandag 7 februari 2005 11:18 schreef Alicey het volgende:
Annex A is met een analoge lijn, Annex B is ISDN-lijn. En inderdaad, als het niet lukt kun je altijd nog de splitter verplaatsen.
Owkee, thanks . Dan heb ik Annex A. In je RJ11 hoef je toch alleen de rode en blauwe aan te sluiten in de middelste connectors, of moeten die oranje en witte ook nog een plaats krijgen? (PS: ik heb geen telefoon met draaischijf ).
pi_24968097
quote:
Op maandag 7 februari 2005 11:29 schreef livEliveD het volgende:
+Senseo

Ik heb een hele drukke dag voor de boeg
Wat moet je allemaal doen dan vandaag?
pi_24968155
quote:
Op maandag 7 februari 2005 07:45 schreef Alicey het volgende:
Mijn schoenmaat denk ik.
Nu je het zegt... dat ook niet.
  maandag 7 februari 2005 @ 11:39:40 #292
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24968217
quote:
Op maandag 7 februari 2005 11:32 schreef ReCreative het volgende:

[..]

Owkee, thanks . Dan heb ik Annex A. In je RJ11 hoef je toch alleen de rode en blauwe aan te sluiten in de middelste connectors, of moeten die oranje en witte ook nog een plaats krijgen? (PS: ik heb geen telefoon met draaischijf ).
Aan de DSL kant weet ik dat eigenlijk niet.. Ik denk dat je er maar 2 nodig hebt, maar aan de andere kant - Wat is het kwaad om ze alle 4 aan te sluiten?

Aan de telefoonkant heb je er sowieso maar 2 nodig. In het geval van ISDN moet je ze alle 4 aansluiten.
  maandag 7 februari 2005 @ 11:41:14 #293
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24968244
quote:
Op maandag 7 februari 2005 11:36 schreef Maethor het volgende:

[..]

Nu je het zegt... dat ook niet.
Ik ben 1 groot mysterie.

(Dat betekent dus dat je naar een volgende meet zult moeten .
pi_24968301
quote:
Op maandag 7 februari 2005 11:39 schreef Alicey het volgende:
Aan de DSL kant weet ik dat eigenlijk niet.. Ik denk dat je er maar 2 nodig hebt, maar aan de andere kant - Wat is het kwaad om ze alle 4 aan te sluiten?

Aan de telefoonkant heb je er sowieso maar 2 nodig. In het geval van ISDN moet je ze alle 4 aansluiten.
Dat is zo. Maar dan moet er aan de andere zijde ook nog even een nieuw stekkertje. Heerlijk, lekker klussen .
pi_24968325
quote:
Op maandag 7 februari 2005 11:41 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik ben 1 groot mysterie.

(Dat betekent dus dat je naar een volgende meet zult moeten .
Haakje sluiten maakt van Jezus nog een ketter!!

Het mysterie is er overigens niet minder op geworden nu ik je ontmoet heb . Wat dat betreft lijken we wel op elkaar .
  maandag 7 februari 2005 @ 11:46:51 #296
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24968351
quote:
Op maandag 7 februari 2005 11:43 schreef ReCreative het volgende:

[..]

Dat is zo. Maar dan moet er aan de andere zijde ook nog even een nieuw stekkertje. Heerlijk, lekker klussen .
Ach, een nieuw stekkertje kan wel. Als je er al een paar honderd hebt gehad gaat het overigens wel vervelen.
  maandag 7 februari 2005 @ 11:48:41 #297
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24968382
quote:
Op maandag 7 februari 2005 11:45 schreef ReCreative het volgende:

[..]

Haakje sluiten maakt van Jezus nog een ketter!!
Ja.
quote:
Het mysterie is er overigens niet minder op geworden nu ik je ontmoet heb . Wat dat betreft lijken we wel op elkaar .
Hahaha... Nou, om dat wederzijdse mysterie verder te ontrafelen is verschijning op een volgende meet nodig.
pi_24968404
quote:
Op maandag 7 februari 2005 11:46 schreef Alicey het volgende:
Ach, een nieuw stekkertje kan wel. Als je er al een paar honderd hebt gehad gaat het overigens wel vervelen.
Die stekkertjes kosten 4.25 per 20, dus een paar honderd zal er wel niet van komen . Maar ik blijf het mooi vinden, in één knijp een stekkertje vast aan het snoertje met alle verbindingen en zo .
  maandag 7 februari 2005 @ 11:51:50 #299
27698 Doffy
pi_24968434
Zow hey, zit dit topic ook al weer bijna vol!

'Nuff said
  maandag 7 februari 2005 @ 11:52:52 #300
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24968451
quote:
Op maandag 7 februari 2005 11:50 schreef ReCreative het volgende:

[..]

Die stekkertjes kosten 4.25 per 20, dus een paar honderd zal er wel niet van komen . Maar ik blijf het mooi vinden, in één knijp een stekkertje vast aan het snoertje met alle verbindingen en zo .
Het concept is heel mooi, maar na een paar honderd kabels geknepen te hebben doet dat je eigenlijk niet zo veel meer.
  maandag 7 februari 2005 @ 11:54:15 #301
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24968474
quote:
Op maandag 7 februari 2005 11:51 schreef Doffy het volgende:
Zow hey, zit dit topic ook al weer bijna vol druk !

Ja, het gaat weer best hard.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')