Ja, ok, maar dit gaat ook allemaal goed. Probleem ontstaat wanneer ik een array wil redimmen die in een array van objecten zit.quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:01 schreef livEliveD het volgende:
Visual basic style:
Dim MyArray() as Datatype
redim (preserve) MyArray(aantal_elementen) as Datatype
preserve = behoudt de waardes van de elementen die al in de array zitten (als je bv de array groter maakt)
bv:
Dim MyArray() as Single
redim preserve MyArray(1000) as single
Nu heeft ASP geen datatypes en is alles variant zover ik weet dus dan wordt het zoiets gok ik
Dim MyArray()
redim preserve MyArray(1000)
1 2 3 4 | Class ObjectA ' Hierzo een ongedimensioneerde array in het object Public myArray() End Class |
1 2 3 4 5 | Dim myObjectA(10) For N = 0 to 9 Set myObjectA(N) = new ObjectA Next |
1 | ReDim myObjectA(1).myArray(10) |
1 2 3 | With myObjectA(1) ReDim .myArray(10) End With |
Nee, daarom dus deze keer.quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:47 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Wat lief. Ben je altijd zo sympathiek?
Ik dacht dat collecties alleen iets voor .NET waren, of kent classic ASP dat ook?quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:47 schreef Alicey het volgende:
ReCreative, waarom gebruik je geen collecties i.p.v. arrays?
Oei, nou stel je inderdaad een leuke vraag.. Het hangt volgens mij ook van je script engine af. Zo te zien gebruik je echter VBScript..quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:54 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik dacht dat collecties alleen iets voor .NET waren, of kent classic ASP dat ook?
Je zou vals kunnen spelen door een COM wrapper te maken van een .NET collectie, en die vervolgens aan te roepen vanuit je pagina.quote:Zo ja, heb je een link?
Met classes blijft de code inderdaad overzichtelijker. BIj VBScript geen overbodige luxe, daar de "taal" van zichzelf al vrij chaotisch is.quote:De reden dat ik classes gebruik is om een beetje objectgeörienteerd te scripten, anders wordt het wel een hele lange code met al die meerdimensionale array's.
Mja, dat is wel een goed idee mss... Even kijken hoe ik dat ga implementeren. Thanksquote:Op donderdag 27 januari 2005 20:32 schreef livEliveD het volgende:
Wat je kunt doen is een initialize functie maken (of je geeft het een andere naam en roept het dan handmatig aan) waarin je de array initialiseerd
Als het project een beetje wil lukken, dan ligt het wel in de lijn om de scripts op termijn over te zetten in .NET, mss dat ik dan meteen een overstap maak naar collecties.quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:37 schreef Alicey het volgende:
Oei, nou stel je inderdaad een leuke vraag.. Het hangt volgens mij ook van je script engine af. Zo te zien gebruik je echter VBScript..
Dat klinkt als veel werk, of valt dat wel mee? Ben maar een vrije tijd-scriptertje hoorquote:Je zou vals kunnen spelen door een COM wrapper te maken van een .NET collectie, en die vervolgens aan te roepen vanuit je pagina.
Het stikt in de code ook van het commentaar, want anders kijk ik morgen weer en dan ben ik al weer vergeten waar die lus nou toch eindigt en zoquote:Met classes blijft de code inderdaad overzichtelijker. BIj VBScript geen overbodige luxe, daar de "taal" van zichzelf al vrij chaotisch is.
* Maethor tekent voor een artikeltje over quantumfysica.quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:09 schreef Haushofer het volgende:
wie-o-wie
Als je ASP kent, een van de CLR talen (VB.NET, C# of MC++), en object georienteerd kunt denken, dan hoeft .NET niet zo'n probleem te zijn. Het grootste verschil is denk ik dat ASP.NET volledig object georienteerd is, en ASP niet.quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:49 schreef ReCreative het volgende:
Maar ASP.NET kan ik helemaal niet. Heb het framework wel eens geïnstalleerd vanwege een admanagement-systeem dat daar op liep
.
Ik weet niet, heb het nooit gedaan. Andersom (Een COM-object wrappen als CLR object) is met 1 commando in ieder geval gedaan.. Heb hier geen .NET geinstalleerd, anders had ik even voor je gekeken of er een simpel commando/utility voor is..quote:[..]
Dat klinkt als veel werk, of valt dat wel mee? Ben maar een vrije tijd-scriptertje hoor.
Hehe.quote:[..]
Het stikt in de code ook van het commentaar, want anders kijk ik morgen weer en dan ben ik al weer vergeten waar die lus nou toch eindigt en zo. Houdt het een beetje overzichtelijk allemaal.
Hoe had je dat parameters meegeven in gedachten / wat bedoel je er precies mee?quote:Wat ik wel vervelend vindt btw is dat je een Server.Execute geen variabelen kunt meegeven, en dus je code alleen 'schijnbaar' kleiner maakt door SSI's te gebruiken.
Het loopt storm !quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:55 schreef Maethor het volgende:
[..]
* Maethor tekent voor een artikeltje over quantumfysica.
Maar dat kan nog even duren ivm tentamens.
Heb wel eens wat websites gelezen over de conversie, schijnt niet zo'n probleem te zijn. En mezelf de 'taal' eigen maken lijkt me ook niet zo lastig. Leuk item voor laterquote:Op donderdag 27 januari 2005 20:57 schreef Alicey het volgende:
Als je ASP kent, een van de CLR talen (VB.NET, C# of MC++), en object georienteerd kunt denken, dan hoeft .NET niet zo'n probleem te zijn. Het grootste verschil is denk ik dat ASP.NET volledig object georienteerd is, en ASP niet.
Like zis:quote:Hoe had je dat parameters meegeven in gedachten / wat bedoel je er precies mee?
1 | Server.Execute("uitvoerendiehap.asp?eentje=ditte&nogeentje=datte") |
Ja hoor, dat gaat wel lukken. Maar ik zit nu weer client side te vrotten met DHTML en zoquote:Op donderdag 27 januari 2005 21:27 schreef livEliveD het volgende:
Maar een functie maken in die class moet toch wel goed gaan?
Het kan geen kwaad hoor, ik vind zelf ASP.NET een flink stuk leuker werken dan ASP.quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:21 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Heb wel eens wat websites gelezen over de conversie, schijnt niet zo'n probleem te zijn. En mezelf de 'taal' eigen maken lijkt me ook niet zo lastig. Leuk item voor later. Maar eerst nog wat andere dingen, heb voldoende te doen de komende tijd
.
Ik heb zelf nooit Execute gebruikt. Heeft het script dat je aanroept niet gewoon toegang tot de variabelen / parameters van je huidige script?quote:[..]
Like zis:
[ code verwijderd ]
Maar dat kan niet.
quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:34 schreef livEliveD het volgende:
Oeh je bent de woonkamer aan het klaarmaken voor de housewarming party
Nee, psies, dat is het hem dus. Een execute wordt geheel onafhankelijk van de pagina waar je hem vandaan aanroept uitgevoerd. Je hebt geen toegang tot variabelen, noch kun je een querystring meegeven. Kleinigheidjes zou je via een sessie of een koekje nog kunnen doen, maar grote array's en klassen zijn niet uit te wisselen op deze manierquote:Op donderdag 27 januari 2005 21:43 schreef Alicey het volgende:
Ik heb zelf nooit Execute gebruikt. Heeft het script dat je aanroept niet gewoon toegang tot de variabelen / parameters van je huidige script?
Ja ja, zuurpruimquote:Op donderdag 27 januari 2005 21:52 schreef Maethor het volgende:
Hmm. Ik vond het leuker toen de slowchat fast ging agv discussies van natuurkundige aard. Lullen over programmeren doe je maar in DIG.
Heel wat, zo te zienquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:03 schreef Alicey het volgende:
Maethor, wist je al wat er natuurkundig allemaal bij komt kijken om een ReCreative te laten ASP'en?
quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:07 schreef livEliveD het volgende:
zuurpruim
quote:en straks mogen wij weer komen opdraven als je deeltjesversnellermeetapparatuurcomputerprogrammainvoerscherm () een blue screen of death geeft
Wanneer mag je dat wel? Als je helemaal klaar bent of ook eventueel tijdens een of andere stage bij CERN? Wat zijn sowieso je toekomstplannen?quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:12 schreef Maethor het volgende:
Ik ben nog niet zover dat ik zo'n ding zelf mag besturen. Maar goed, het is vrij slecht gesteld met de computers op onze faculteit, dus wat dat betreft...
Ehm nou... ik zou stage kunnen lopen bij het al eerder genoemde Kernversneller Instituut wat bij onze faculteit in de buurt staat. Daar heb je niet zo'n enorme deeltjesversneller zoals bijv. bij het CERN maar worden wel experimenten gedaan met particle beams. Naar het CERN zelf zou ook kunnen misschien, al denk ik dat ze daar wel een of andere selectie hebbenquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:16 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wanneer mag je dat wel? Als je helemaal klaar bent of ook eventueel tijdens een of andere stage bij CERN? Wat zijn sowieso je toekomstplannen?
Thanks. En jij ook succes.quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:39 schreef Haushofer het volgende:
Nog succes met je tentamen morgen. En laat me ff weten hoe moeilijk/makkelijk het was.
Hij geeft hem alvast een sopje.quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:34 schreef livEliveD het volgende:
Oeh je bent de woonkamer aan het klaarmaken voor de housewarming party
quote:Ondertussen willen er al zo'n 400 man komen op mijn housewarming .
Ik wil hem nog steeds wel zien ja als dat kan.quote:ennum sorry vandaag hard, hard gewerkt... dussum mocht je dat plattegrondje van mijn kamer morgenochtend ook nog leuk vinden dan krijg je 'm dan wel... eerst maar eens lekker relaxxen vanavond.
Waar woon je nu strax dan, Geartsjuh ?quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:51 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Hij geeft hem alvast een sopje.
Ruben, jij komt ook op de housewarming he?
[..]
![]()
[..]
Ik wil hem nog steeds wel zien ja als dat kan.![]()
Ja er komen nu 401 manquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:51 schreef Geartsjuh het volgende:
Hij geeft hem alvast een sopje.
Ruben, jij komt ook op de housewarming he?
Goedemorgenquote:
Ja, ik ben up-to-date.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:06 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
![]()
![]()
![]()
Iedereen zit in de laatste werkdag van de week?
Je liep eerst achter?quote:
* edit * flauwe geintjes maken is niet spiritueelquote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:06 schreef livEliveD het volgende:
Iedereen zit in de laatste werkdag van de week?
Jammer dat hier een goede virus scanner aanwezig is, had graag de gezichten van mijn collega's gezien.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:18 schreef Doffy het volgende:![]()
Nieuw virusje. Jammer dat ze het niet het Wowbagger virus genoemd hebben
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 08:59 schreef Bensel het volgende:
T to the Vucking P man! *insert headbanging smiley here*
wij ook??quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:45 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Jij zat al in die 400. BTW staat de teller nu op 434.
Tis al goed hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:25 schreef ReCreative het volgende:
En Maethor: sorry voor het ASP-geboom. Ik stelde een vraag en het werd nogal goed opgepakt. Zal het niet meer doen, okee?
Bedankt! Leuke tekening.quote:en @ Geartsjuh Picserver is er mee gekapt () je hebt 'm dus via de mail gekregen.
Niet zo nukken Alicequote:
Ok, nu mijn koffie weer binnen is kan ik het met je eens zijn.quote:Op zondag 30 januari 2005 11:26 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Niet zo nukken Alice. Er is een mooie nieuwe dag aan de gang!
Nee, maar ik gebruik het dan ook amper.quote:Wist je trouwens dat DreamWeaver crasht als je een dynamische stylesheet (.asp) linkt waarin je een sessie-variabele raadpleegt? Als je dezelfde variabele via een query doorgeeft is alles in orde
Ja, ik heb lekker geslapen.. Maar heb niet het idee dat ik echt uitgeslapen ben ..quote:Anyhow, we zouden het niet meer over scripten en zo hebben. Lekker geslapen?
Goh, je lijkt mij wel...quote:Op zondag 30 januari 2005 11:36 schreef Alicey het volgende:
Ok, nu mijn koffie weer binnen is kan ik het met je eens zijn.
Nog één DIG-vraagje dan: welk programma gebruik jij veel voor webdesign en -programming? (er vanuit gegaan dat je dat wel es doet, that is...)quote:Nee, maar ik gebruik het dan ook amper.
Ah, dat heb ik ook wel es. Op zich niet erg, meestal merk ik vanzelf wanneer ik weer moe word en dan ga ik weer slapenquote:Ja, ik heb lekker geslapen.. Maar heb niet het idee dat ik echt uitgeslapen ben ..
vimquote:Op zondag 30 januari 2005 12:12 schreef ReCreative het volgende:
Nog één DIG-vraagje dan: welk programma gebruik jij veel voor webdesign en -programming? (er vanuit gegaan dat je dat wel es doet, that is...)
Hehe kan ook.quote:[..]
Ah, dat heb ik ook wel es. Op zich niet erg, meestal merk ik vanzelf wanneer ik weer moe word en dan ga ik weer slapen.
quote:Op zondag 30 januari 2005 17:34 schreef Alicey het volgende:
Pas maar op dat die kat niet achter je aan komt.
Ben je WFL'er?quote:Op maandag 31 januari 2005 09:50 schreef Doffy het volgende:
Mogguh allemaal! *slurp*
Absoluut. Ik loop hier al langer rond dan jij, én ik drink per dag meer koffie dan jij!quote:
Valt me nu pas op!quote:Op maandag 31 januari 2005 11:15 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
herkende je Doffy niet ? Hij heeft eek kek nieuw user-icon !
Schorum!quote:Op maandag 31 januari 2005 10:24 schreef Doffy het volgende:
Absoluut. Ik loop hier al langer rond dan jij, én ik drink per dag meer koffie dan jij!![]()
Je komt er wel in het leven!quote:Op maandag 31 januari 2005 11:27 schreef het_fokschaap het volgende:
nou ja, ik ga even Sens....eh...koffie drinken !
Best wat drukjes nu idd.quote:Op maandag 31 januari 2005 14:42 schreef livEliveD het volgende:
Heeft iedereen het mega druk ofzo? Of is mijn imposante uiterlijk weer genoeg om een topic te laten doodbloeden?
quote:
Koffiebonen zijn anders best lekker om op te kauwen.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:51 schreef Doffy het volgende:
Je moet ook wel water gebruiken voor koffie, Haus! Niet zo op die bonen gaan kauwen...
Ik gebruik gewone koffie. En dan nog stukjes. Ligt waarschijnlijk aan onze superieure koffiezetapparaat, wat 2,2 liter koffie in 2 minuten kan zettten.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:51 schreef Doffy het volgende:
Je moet ook wel water gebruiken voor koffie, Haus! Niet zo op die bonen gaan kauwen...
als ik zoveel haal is het koud voordat ik het op hebquote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:04 schreef livEliveD het volgende:
Goodmeurning![]()
![]()
![]()
![]()
* livEliveD gaat liter koffie halen
Dat ga je ook als je koffie via de neus nuttigt. Met een rietje.quote:
Dank jequote:
Ik heb wel eens aan dat soort kabels gewerkt bij iemand die in zijn kruipruimte ratten als huisdier heeft. Die bekabeling was zo ongeveer opgevreten door die beesten.quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:33 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Dank je.
Grappig btw. Bij de KPN zeggen ze: als je òòk ADSL wilt verhuizen, dan moet je het twee weken van te voren opgeven. Als je alleen een nummer wilt verhuizen kan dat een paar dagen van te voren. Dus ik braaf twee weken van te voren doorgeven, bel ik gisteren een helpdeskvent: jaaaah, maar dàt kan nog wel een week of twee duren.
Ik had al uit ongeveer 600 miljoen kabels alle mogelijke combinaties geprobeerd bij mijn ISRA, en dat is wel enigszins lichtelijk frustrerend als het dan niet werkt.
Stukje cake... koffie iemand ?! [insert-jarig-zijn-smilie]quote:Op donderdag 3 februari 2005 10:07 schreef Doffy het volgende:
Feli's @ Marv!
* Doffy gaat koffie halen...
Als hij alleen verzenden doet, is er de kans dat je verbinding het nog niet helemaal doet. De router verstuurt pakketjes die het via het netwerk binnenkrijgt, maar het stuurt het naar een groot virtueel zwart gat. Dat is dan waar ik aan denk.quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:22 schreef ReCreative het volgende:
Zo, ik geloof dat ik nu weer ADSL heb. Althans, het lichtje brandt groen en hij maakt verbinding. Alleen doet hij nu alleen nog maar verzenden en nog niet ontvangen (
![]()
![]()
firewall? Iemand enig idee??) maar vanavond nog maar es kijken
.
Dat gaat vanzelf weer goed denk je, als 'men' bij de KPN is uitgeluncht? Ik heb wel weer een verhoogde snelheid btwquote:Op donderdag 3 februari 2005 11:28 schreef Alicey het volgende:
Als hij alleen verzenden doet, is er de kans dat je verbinding het nog niet helemaal doet. De router verstuurt pakketjes die het via het netwerk binnenkrijgt, maar het stuurt het naar een groot virtueel zwart gat. Dat is dan waar ik aan denk.
Bel anders als het lang duurt.quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:35 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Dat gaat vanzelf weer goed denk je, als 'men' bij de KPN is uitgeluncht? Ik heb wel weer een verhoogde snelheid btw.
Dan krijg ik vast die enge vent weerquote:
Gefeliciteerd. En bij wijze van cadootje: een erg mooie link voor het begrijpen van algemene relativiteit. Mocht je tijd over hebben.quote:Op donderdag 3 februari 2005 10:03 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:![]()
* Marvin-THE-MARTiAN = jarig
![]()
![]()
oh en goedemorgen![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:20 schreef ReCreative het volgende:
Geerts!! Je bent weer veilig thuis.
Ja die lijkt er wel verdacht veel op.quote:Laat me raden. D15?
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 3 februari 2005 10:03 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2005 10:03 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:![]()
![]()
![]()
t kan idd wel even duren dan jaquote:Op donderdag 3 februari 2005 09:33 schreef ReCreative het volgende:
Dank je.
Grappig btw. Bij de KPN zeggen ze: als je òòk ADSL wilt verhuizen, dan moet je het twee weken van te voren opgeven. Als je alleen een nummer wilt verhuizen kan dat een paar dagen van te voren. Dus ik braaf twee weken van te voren doorgeven, bel ik gisteren een helpdeskvent: jaaaah, maar dàt kan nog wel een week of twee duren.
Ik had al uit ongeveer 600 miljoen kabels alle mogelijke combinaties geprobeerd bij mijn ISRA, en dat is wel enigszins lichtelijk frustrerend als het dan niet werkt.
Feli!quote:Op donderdag 3 februari 2005 10:03 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:![]()
![]()
![]()
oh en goedemorgen![]()
![]()
![]()
Oh, dat is wel een handigheidjequote:Op donderdag 3 februari 2005 15:05 schreef qu63 het volgende:
t kan idd wel even duren dan ja
Maar de kpn heeft wel gelijk. De verbinding werlt wel. Als je als gebruikersnaam namelijk @kpntest doet, dan kan je wel op het testnetwerk komen!
Ik ben een mietje. Ik beken.quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:02 schreef Alicey het volgende:
Haushofer durft niets meer tegen me te zeggen.. Tijd voor koffie dus.
Lesbo zijn is heel 2005quote:Op vrijdag 4 februari 2005 07:33 schreef Alicey het volgende:
Ja, en ik een lesbo... Dus wat wil je er mee zeggen?
Goh, gefeliciteerd enzo.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 08:45 schreef livEliveD het volgende:
Goedemorgen
En tot ziens. Ik moet per direct het land uitvluchten vanwege een ehhhh relatieprobleempje : Ik ga trouwen!!!!![]()
Je vraagt om een inkopper die sexistische en onvriendelijk is.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 08:45 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Lesbo zijn is heel 2005 [afbeelding]
Doenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 08:54 schreef Alicey het volgende:
Je vraagt om een inkopper die sexistische en onvriendelijk is.
Ik zal hem iets vriendelijker doen dan..quote:Op vrijdag 4 februari 2005 08:58 schreef livEliveD het volgende:
[..]
DoenPosten vanaf het vliegveld is wel ok trouwens
Eehhh dat iedereen op vrouwen moet vallenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:13 schreef Alicey het volgende:
Als lesbo zijn 2005 is, wat zegt dat jou dan?
Creatief antwoord, heel creatief.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:16 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Eehhh dat iedereen op vrouwen moet vallen![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:16 schreef livEliveD het volgende:
Eehhh dat iedereen op vrouwen moet vallen![]()
Maak je geen zorgen hoor Doffy. Er blijven vast wel wat viespeuken over die toch op mannen blijven vallenquote:
De vraag is of caffeine de enige drug is die er in koffie zit en/of er een surrogaat wordt gebruikt. Bij suikervrije producten wordt vaak het gif aspartaam gebruikt, wat heel wat vervelendere effecten kan hebben dan suiker.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:09 schreef livEliveD het volgende:
Even een hele belangrijke vraag.
Het is me na lang onderzoek opgevallen dat als ik s'avonds cafeïnevrije senseo neem dat ik echt voor geen meter kan tukken. Dat ik na 14:00 geen cafeïne moet hebben wist ik al langer. Maar is cafeïnevrije nu echt vrij van die opwekkende zooi of zit er gewoon iets minder van in?
Dat is de straf van God, omdat je het woord -laat staan het apparaat!- "Senseo" in de mond cq. huis durft te nemen!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:09 schreef livEliveD het volgende:
Even een hele belangrijke vraag.
Het is me na lang onderzoek opgevallen dat als ik s'avonds cafeïnevrije senseo neem dat ik echt voor geen meter kan tukken. Dat ik na 14:00 geen cafeïne moet hebben wist ik al langer. Maar is cafeïnevrije nu echt vrij van die opwekkende zooi of zit er gewoon iets minder van in?
Interessante info maar is dat nu een ja?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:22 schreef Alicey het volgende:
De vraag is of caffeine de enige drug is die er in koffie zit en/of er een surrogaat wordt gebruikt. Bij suikervrije producten wordt vaak het gif aspartaam gebruikt, wat heel wat vervelendere effecten kan hebben dan suiker.
quote:
Dank je, maar ik heb er aan één meer dan genoegquote:Je mag mannen hebben hoor Doffy, ik hoef ze niet.![]()
Inderdaad. "Gij moogt alles drinken, van den expresso tot den robusta, doch van den senseo zult gij niet drinken, daar gij zult sterven op den dag dat gij daarvan drinkt".quote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:23 schreef Doffy het volgende:
[..]
Dat is de straf van God, omdat je het woord -laat staan het apparaat!- "Senseo" in de mond cq. huis durft te nemen!![]()
![]()
Het is meer een ik-weet-het-niet, maar ik bedoel vooral dat je je niet moet blindstaren op caffeine, maar ook kijken wat er verder voor rommel in zit.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:23 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Interessante info maar is dat nu een ja?
Je ziet niets in een harem?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:24 schreef Doffy het volgende:
[..]![]()
[..]
Dank je, maar ik heb er aan één meer dan genoeg![]()
Ach hij moet toch iemand hebben om zijn bliksemschichten op te richten.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:23 schreef Doffy het volgende:
Dat is de straf van God, omdat je het woord -laat staan het apparaat!- "Senseo" in de mond cq. huis durft te nemen!![]()
![]()
Dat is wel handig. Had ik dat ook maarquote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:26 schreef Alicey het volgende:
Cafeine heeft bij mij overigens het effect dat ik wakker kan blijven als ik wil, maar ik slaap er niet minder om..
Duidelijkquote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:26 schreef Alicey het volgende:
Het is meer een ik-weet-het-niet, maar ik bedoel vooral dat je je niet moet blindstaren op caffeine, maar ook kijken wat er verder voor rommel in zit.
Harem neemt je juist werk uit handen. De ene kan stofzuigen, de ander de afwas doen etc.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:31 schreef Doffy het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik voornamelijk veel te lui voor
Ik ga je morgen heropvoedenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:37 schreef Alicey het volgende:
Harem neemt je juist werk uit handen. De ene kan stofzuigen, de ander de afwas doen etc.
Houd ik je aan.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:46 schreef livEliveD het volgende:
<insert spank smiley>
Daar neem ik wel een werkster voor. Nee, een harem daar moet je steeds zoveel mee. Je moet met ze shoppen, ze moet ze meenemen naar filmpjes, je moet er.. nou ja. Nee dank je, één is al genoeg werkquote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:37 schreef Alicey het volgende:
Harem neemt je juist werk uit handen. De ene kan stofzuigen, de ander de afwas doen etc.
Maar je zorgt dat je weer 1 iemand in je harem hebt die al die uitjes met ze doet.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:49 schreef Doffy het volgende:
[..]
Daar neem ik wel een werkster voor. Nee, een harem daar moet je steeds zoveel mee. Je moet met ze shoppen, ze moet ze meenemen naar filmpjes, je moet er.. nou ja. Nee dank je, één is al genoeg werk
Ik vraag me af wat Allah voor mij heeft.quote:Ben daarom ook blij dat ik geen islamitische martelaar ben: wat moet je nou met 72 maagden? (Nog los van het feit dat 72 maagden op de eeuwigheid ook saai is, maar ok).
Ja, maar dan is het weer niet mijn harem. Je moet er als eigenaar natuurlijk wel voor zorgen. Anders bederven zequote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:51 schreef Alicey het volgende:
Maar je zorgt dat je weer 1 iemand in je harem hebt die al die uitjes met ze doet.
Tsja, ik betwijfel ook of ik 72 leuke jongens krijgquote:Ik vraag me af wat Allah voor mij heeft.
Betere tip dan : Je huurt een harem.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:55 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het weer niet mijn harem. Je moet er als eigenaar natuurlijk wel voor zorgen. Anders bederven ze
Allah kennende zal dat wel niet.quote:[..]
Tsja, ik betwijfel ook of ik 72 leuke jongens krijg
Of ik begin een haremverhuurbureau!quote:
Allah weet niet wat leuk isquote:Allah kennende zal dat wel niet.
Maar dan ben je zelf juist verantwoordelijk voor het onderhoud.quote:
Nee, en gevoel voor humor ontbreekt ook een beetje.quote:[..]
Allah weet niet wat leuk is
Ja, maar niet voor de uitjesquote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:07 schreef Alicey het volgende:
Maar dan ben je zelf juist verantwoordelijk voor het onderhoud.
Hmm ja... daar hebben almachtige godjes wel vaker last van, zo leert de geschiedenis...quote:Nee, en gevoel voor humor ontbreekt ook een beetje.
Voor koffie?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:11 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ben ook altijd te laat
maar ga m'n best doen deze keer
Slim bekeken.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:11 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ja, maar niet voor de uitjesEn je kan er nog leuk mee verdienen ook
Ook weer zo.quote:[..]
Hmm ja... daar hebben almachtige godjes wel vaker last van, zo leert de geschiedenis...
Gewoon anders proberen er 11:30 of 11:45 te zijn.. Mensen die te laat komen snap ik werkelijk niet op dat punt..quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:11 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ben ook altijd te laat
maar ga m'n best doen deze keer
chaos of ChOas?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:20 schreef ReCreative het volgende:
Oeh het gaat hard hier vanmorgen. Hallo iedereen
. Nog geen ADSL maar wel ultieme chaos hier
.
Wat is dit? Raad de kloon?quote:
nee, gaat lukken.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Gewoon anders proberen er 11:30 of 11:45 te zijn.. Mensen die te laat komen snap ik werkelijk niet op dat punt..
Kwijt of nog uit te pakken/quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:24 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Wat is dit? Raad de kloon?.
Chaos. Ben veel dingen kwijt na verhuizing.
quote:Ben zwaar gewond aan vinger.
Dat laatste wil iedereen wel.quote:Kamer bezaaid met papieren. TAN-codes kwijt. Overschijfboekjes kwijt. Mensen die geld willen.
Waar zit ik nu dan weer?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Klachten over moderatie WFL feedback 5 aldaar.
Allebeiquote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:28 schreef Alicey het volgende:
Kwijt of nog uit te pakken?
Nee, diepe wond. Ik was de magnetron in de Peugeot aan het tillen toen er plotseling iets heel scherps aan de onderzijde van de magnetron diep in mijn vinger stak... Grote snee, dus loopt er nu een bloedspoor van de parkeerplaats naar mijn oude huisjequote:Gebroken?
Wat op zich geen probleem is, kan alleen niet bij mijn geld komenquote:Dat laatste wil iedereen wel.
Theoretisch: In de doos; Praktisch : Kwijt. Zoiets dus.quote:
quote:[..]
Nee, diepe wond. Ik was de magnetron in de Peugeot aan het tillen toen er plotseling iets heel scherps aan de onderzijde van de magnetron diep in mijn vinger stak... Grote snee, dus loopt er nu een bloedspoor van de parkeerplaats naar mijn oude huisje.
Als het gestopt is, zul je vast niet doodbloeden.quote:Pleister er op, ontsmet en het bloeden is gestopt dus ik geloof wel dat het goed gaat komen.
[..]
Zit er weinig anders voor ze op dan te wachten.quote:Wat op zich geen probleem is, kan alleen niet bij mijn geld komen.
Theoretisch: ergens in huis. Praktisch: kwijt. Jaquote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:38 schreef Alicey het volgende:
Theoretisch: In de doos; Praktisch : Kwijt. Zoiets dus.
Ik was vooral bezorgd over het feit of het wel zou stoppen met bloeden, want het gutste er uit. Nu is het dicht en doet het geen zeer meer, het hoeft denk ik dus niet gehecht te worden. Als ik pleisters regelmatig vervang en af en toe ontsmet dan moet het goed komenquote:Ik ben nooit zo'n voorstander van bloedsporen, vooral niet als het mijn eigen bloed is.
Vast wel.. Er zijn bepaalde plaatsen waar bloed er gewoon uitspuit als je het openhaalt.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 12:00 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Theoretisch: ergens in huis. Praktisch: kwijt. Ja.
[..]
Ik was vooral bezorgd over het feit of het wel zou stoppen met bloeden, want het gutste er uit. Nu is het dicht en doet het geen zeer meer, het hoeft denk ik dus niet gehecht te worden. Als ik pleisters regelmatig vervang en af en toe ontsmet dan moet het goed komen
En dan moet je gewelddadige plaatjes posten?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:16 schreef Doffy het volgende:
[..]
Sorry, ik ben een man, kan er ook niets aan doen't Zijn de hormonen...
Ik ben ook een vent en ik heb totaal geen last van die hormonen denk ik. In ieder geval ontgaat mij de 'leuk' van het plaatjequote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:16 schreef Doffy het volgende:
Sorry, ik ben een man, kan er ook niets aan doen't Zijn de hormonen...
Ik hoop toch echt dat bovenstaande wel in een andere volgorde plaatsvond.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:36 schreef ReCreative het volgende:
Pleister er op, ontsmet en het bloeden is gestopt dus ik geloof wel dat het goed gaat komen.
Sjit..quote:Op vrijdag 4 februari 2005 08:45 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Lesbo zijn is heel 2005 [afbeelding]
Grote kamer!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 16:42 schreef Geartsjuh het volgende:
En toen ging ze haar nieuwe kamer opmeten.Tot morgen!
Als je echt heel ver heen raakt dan kun je op een punt komen waarop je alles begrijptquote:Op zondag 6 februari 2005 03:13 schreef Haushofer het volgende:
Da's mooiEn ik heb teveel wijn gezopen.
Gefeliciteerd! Ik heb Applications binnen. Komende week nog drie, en daar ben ik minder optimistisch over. Daarna zal ik het fok!ken weer oppakkenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:29 schreef Haushofer het volgende:
Ik denk dat ik em wel gehaald heb.
Succes met uwer quest!quote:Op zondag 6 februari 2005 21:08 schreef Maethor het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Ik heb Applications binnen. Komende week nog drie, en daar ben ik minder optimistisch over. Daarna zal ik het fok!ken weer oppakken![]()
Ik denk het.. Ik ben in ieder geval niet wakker vandaag.quote:Op zondag 6 februari 2005 21:18 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Succes met uwer quest!
Wat is het btw rustig hier..Is iedereen aan het bijkomen van de zware meeting?
Hoe laat zijn de laatsten uiteindelijk weggegaan dan?quote:Op zondag 6 februari 2005 21:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk het.. Ik ben in ieder geval niet wakker vandaag.
livEliveD en ik zijn om 1:30 vertrokken.quote:Op zondag 6 februari 2005 21:21 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Hoe laat zijn de laatsten uiteindelijk weggegaan dan?
Mja, heb morgen klassieke mechanica&elektromagnetisme, en donderdag natuurlijk vaste stof fysica. Yeah !quote:Op zondag 6 februari 2005 21:08 schreef Maethor het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Ik heb Applications binnen. Komende week nog drie, en daar ben ik minder optimistisch over. Daarna zal ik het fok!ken weer oppakken![]()
Hehe, zo kun je het ook bekijken... bedankt iig.quote:
Mja, ik ben aan het leren... en was de meeting zo zwaar?quote:Is iedereen aan het bijkomen van de zware meeting?
That's the spirit!quote:
Lang leve koffie dan maar?quote:Op zondag 6 februari 2005 21:24 schreef Alicey het volgende:
En nu is dat geenszins een probleem, maar het is wel een beetje jammer om 3:15 thuis te zijn, en alweer om 8:30 wakker te worden en niet verder kunnen slapen.
Er werden wel heftige discussies gevoerd hoor.quote:Op zondag 6 februari 2005 21:25 schreef Maethor het volgende:
Mja, ik ben aan het leren... en was de meeting zo zwaar?Heeft er nog veel alcohol gevloeid?
Dat is alleen maar goedquote:Op zondag 6 februari 2005 21:35 schreef Geartsjuh het volgende:
Er werden wel heftige discussies gevoerd hoor.![]()
quote:Alleen Alicey dronk misschien qua alcohol wat meer dan de anderen..![]()
quote:Op zondag 6 februari 2005 21:35 schreef Geartsjuh het volgende:
Alleen Alicey dronk misschien qua alcohol wat meer dan de anderen..![]()
Mijn schoenmaat denk ik.quote:Op zondag 6 februari 2005 21:38 schreef Maethor het volgende:
[..]
Dat is alleen maar goed![]()
[..]
Oei... weten we iets niet over onze moderator?
Na, ik vermoed dat het een kabelbreuk isquote:Op maandag 7 februari 2005 11:06 schreef Alicey het volgende:
Kabelbreuken zijn niet fijn, RC. Zeker niet in het oerwoud van kabels bij KPN verbindingen.
Het kan wel. Ik heb ook 15 meter standaard telefoonkabel doorgetrokken voor de splitter, en heb een goede storingsvrije verbinding. Nu weet ik niet of er hier nog verschil is tussen Annex A en B, maar ik verwacht dat het qua storingen niet veel zal uitmaken.quote:Op maandag 7 februari 2005 11:09 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Na, ik vermoed dat het een kabelbreuk is. Heb het RJ11 stekkertje beneden al een keertje vervangen maar dat hielp niks. En het is toch een platte kabel met van die dunne adertjes dus ik weet niet of het überhaupt wel zo verstandig is daarmee een afstand van een meter of 15 te overbruggen tussen splitter en modem
.
KPN raadt aan maximaal 20 meter, maar dan wel twisted pair. Die Annex A en B ken ik niet, maar ik rij wel even naar de bouwmarkt voor 20 meter kabel en een trekveer en dan zien we welquote:Op maandag 7 februari 2005 11:11 schreef Alicey het volgende:
Het kan wel. Ik heb ook 15 meter standaard telefoonkabel doorgetrokken voor de splitter, en heb een goede storingsvrije verbinding. Nu weet ik niet of er hier nog verschil is tussen Annex A en B, maar ik verwacht dat het qua storingen niet veel zal uitmaken.
Annex A is met een analoge lijn, Annex B is ISDN-lijn. En inderdaad, als het niet lukt kun je altijd nog de splitter verplaatsen.quote:Op maandag 7 februari 2005 11:16 schreef ReCreative het volgende:
[..]
KPN raadt aan maximaal 20 meter, maar dan wel twisted pair. Die Annex A en B ken ik niet, maar ik rij wel even naar de bouwmarkt voor 20 meter kabel en een trekveer en dan zien we wel.
+Senseoquote:
Owkee, thanksquote:Op maandag 7 februari 2005 11:18 schreef Alicey het volgende:
Annex A is met een analoge lijn, Annex B is ISDN-lijn. En inderdaad, als het niet lukt kun je altijd nog de splitter verplaatsen.
Wat moet je allemaal doen dan vandaag?quote:Op maandag 7 februari 2005 11:29 schreef livEliveD het volgende:
+Senseo
Ik heb een hele drukke dag voor de boeg![]()
Nu je het zegt... dat ook niet.quote:
Aan de DSL kant weet ik dat eigenlijk niet.. Ik denk dat je er maar 2 nodig hebt, maar aan de andere kant - Wat is het kwaad om ze alle 4 aan te sluiten?quote:Op maandag 7 februari 2005 11:32 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Owkee, thanks. Dan heb ik Annex A. In je RJ11 hoef je toch alleen de rode en blauwe aan te sluiten in de middelste connectors, of moeten die oranje en witte ook nog een plaats krijgen? (PS: ik heb geen telefoon met draaischijf
).
Dat is zo. Maar dan moet er aan de andere zijde ook nog even een nieuw stekkertje. Heerlijk, lekker klussenquote:Op maandag 7 februari 2005 11:39 schreef Alicey het volgende:
Aan de DSL kant weet ik dat eigenlijk niet.. Ik denk dat je er maar 2 nodig hebt, maar aan de andere kant - Wat is het kwaad om ze alle 4 aan te sluiten?
Aan de telefoonkant heb je er sowieso maar 2 nodig. In het geval van ISDN moet je ze alle 4 aansluiten.
Haakje sluiten maakt van Jezus nog een ketter!!quote:Op maandag 7 februari 2005 11:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben 1 groot mysterie.
(Dat betekent dus dat je naar een volgende meet zult moeten.
Ach, een nieuw stekkertje kan wel. Als je er al een paar honderd hebt gehad gaat het overigens wel vervelen.quote:Op maandag 7 februari 2005 11:43 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Dat is zo. Maar dan moet er aan de andere zijde ook nog even een nieuw stekkertje. Heerlijk, lekker klussen.
Ja.quote:Op maandag 7 februari 2005 11:45 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Haakje sluiten maakt van Jezus nog een ketter!!
Hahaha... Nou, om dat wederzijdse mysterie verder te ontrafelen is verschijning op een volgende meet nodig.quote:Het mysterie is er overigens niet minder op geworden nu ik je ontmoet heb. Wat dat betreft lijken we wel op elkaar
.
Die stekkertjes kosten 4.25 per 20, dus een paar honderd zal er wel niet van komenquote:Op maandag 7 februari 2005 11:46 schreef Alicey het volgende:
Ach, een nieuw stekkertje kan wel. Als je er al een paar honderd hebt gehad gaat het overigens wel vervelen.
Het concept is heel mooi, maar na een paar honderd kabels geknepen te hebben doet dat je eigenlijk niet zo veel meer.quote:Op maandag 7 februari 2005 11:50 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Die stekkertjes kosten 4.25 per 20, dus een paar honderd zal er wel niet van komen. Maar ik blijf het mooi vinden, in één knijp een stekkertje vast aan het snoertje met alle verbindingen en zo
.
Ja, het gaat weer best hard.quote:Op maandag 7 februari 2005 11:51 schreef Doffy het volgende:
Zow hey, zit dit topic ook al weer bijna vol druk !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |