Jammer dat hier een goede virus scanner aanwezig is, had graag de gezichten van mijn collega's gezien.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:18 schreef Doffy het volgende:![]()
Nieuw virusje. Jammer dat ze het niet het Wowbagger virus genoemd hebben
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 08:59 schreef Bensel het volgende:
T to the Vucking P man! *insert headbanging smiley here*
wij ook??quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:45 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Jij zat al in die 400. BTW staat de teller nu op 434.
Tis al goed hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:25 schreef ReCreative het volgende:
En Maethor: sorry voor het ASP-geboom. Ik stelde een vraag en het werd nogal goed opgepakt. Zal het niet meer doen, okee?
Bedankt! Leuke tekening.quote:en @ Geartsjuh Picserver is er mee gekapt () je hebt 'm dus via de mail gekregen.
Niet zo nukken Alicequote:
Ok, nu mijn koffie weer binnen is kan ik het met je eens zijn.quote:Op zondag 30 januari 2005 11:26 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Niet zo nukken Alice. Er is een mooie nieuwe dag aan de gang!
Nee, maar ik gebruik het dan ook amper.quote:Wist je trouwens dat DreamWeaver crasht als je een dynamische stylesheet (.asp) linkt waarin je een sessie-variabele raadpleegt? Als je dezelfde variabele via een query doorgeeft is alles in orde
Ja, ik heb lekker geslapen.. Maar heb niet het idee dat ik echt uitgeslapen ben ..quote:Anyhow, we zouden het niet meer over scripten en zo hebben. Lekker geslapen?
Goh, je lijkt mij wel...quote:Op zondag 30 januari 2005 11:36 schreef Alicey het volgende:
Ok, nu mijn koffie weer binnen is kan ik het met je eens zijn.
Nog één DIG-vraagje dan: welk programma gebruik jij veel voor webdesign en -programming? (er vanuit gegaan dat je dat wel es doet, that is...)quote:Nee, maar ik gebruik het dan ook amper.
Ah, dat heb ik ook wel es. Op zich niet erg, meestal merk ik vanzelf wanneer ik weer moe word en dan ga ik weer slapenquote:Ja, ik heb lekker geslapen.. Maar heb niet het idee dat ik echt uitgeslapen ben ..
vimquote:Op zondag 30 januari 2005 12:12 schreef ReCreative het volgende:
Nog één DIG-vraagje dan: welk programma gebruik jij veel voor webdesign en -programming? (er vanuit gegaan dat je dat wel es doet, that is...)
Hehe kan ook.quote:[..]
Ah, dat heb ik ook wel es. Op zich niet erg, meestal merk ik vanzelf wanneer ik weer moe word en dan ga ik weer slapen.
quote:Op zondag 30 januari 2005 17:34 schreef Alicey het volgende:
Pas maar op dat die kat niet achter je aan komt.
Ben je WFL'er?quote:Op maandag 31 januari 2005 09:50 schreef Doffy het volgende:
Mogguh allemaal! *slurp*
Absoluut. Ik loop hier al langer rond dan jij, én ik drink per dag meer koffie dan jij!quote:
Valt me nu pas op!quote:Op maandag 31 januari 2005 11:15 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
herkende je Doffy niet ? Hij heeft eek kek nieuw user-icon !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |