Hij heeft wel gelijkquote:Op vrijdag 4 februari 2005 08:32 schreef nokwanda het volgende:
Mogen we aannemen dat TS dit als een grap bedoeld? Om eens te kijken wie er hapt. of om te zien hoeveel vrouwen er op een kast passen?
Psst, er zitten ook vrouwen in het leger hoor...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 08:52 schreef Jummy het volgende:
Grote troost voor veel vrouwen is : "Mannen gaan eerder dood."
Hoewel misschien bewezen mag zijn dat mannen een grotere herseninhoud hebben, is eveneens allang bewezen dat vrouwen hun hersenen beter gebruiken.
Sta maar lekker voorop hoor heren in het bedrijfsleven en vooral in oorlog.
Gek toch dat mannen zo in zichzelf geloven.
Iemand zit hier stevig onder de plak.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:01 schreef lionsguy18 het volgende:
Een man behoort een vrouw te respecteren.
Mannen met vrouwen vergelijken of omgekeerd is een teken van minachting.
Beiden zijn uniek in hun soort.
Kom, we gaan naar de "blijf van me lijf" site.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 03:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
Heh bah, één vrouw bashen met alleen maar mannen is ook niet leuk meer
Gelukkig zijn mannen dusdanig meer waard, dat ze niet dood gaan...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 02:38 schreef demediadoodt het volgende:
[..]
Je vergeet het grijze gebied!
[afbeelding]
Bevind je je in het grijze gebied dan moet je sowieso dood. [afbeelding] Sterker nog je gaat ook dood, net als de mensen in de andere twee gebieden, maar dat even terzijde.
Nee, in de wet staat dat voor de wet iedereen gelijk is, da's heel wat anders.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 08:11 schreef Vodka_Lime het volgende:
... in de wet staat dit gescheven iedereen is gelijk.
quote:Twenty-six things a perfect guy would do,
and other propaganda disseminated by misguided women.
1. Know how to make you smile when you are down!
When will women realize that they don't live on the set of a romantic comedy? Unless making you smile involves me playing video games while you cook me a steak, you're in for a disappointment. You don't think guys ever feel "down?" The door swings both ways, bitch.
2. Try to secretly smell your hair, but you always notice.
What? Why the hell would I want to smell a woman's hair? It smells bad enough with all the sprays and perfume they use. Enough with the conditioners, sprays, and cream already; that shit makes my eyes water. What the hell is conditioner anyway?
3. Stick up for you, but still respects your independence.
Translation: bail you out when you fail at life, but never bring it up during conversations.
4. Give you the remote control during the game.
This one is inherently stupid because it implies that all guys like to watch "the game." Since I'd rather be shot in the chest with projectile diarrhea than watch "the game," I'll assume the author meant something worthy of watching, such as Ren & Stimpy, in which case you need to put the bitch down if she touches your remote.
5. Come up behind you and put his arms around you.
LAME. Who has time for this? Sounds like something out of a herpes commercial where some lady is rock climbing or doing something else which symbolizes her independence, then out of nowhere she blurts out "I HAVE HERPES." The music gets all serious and you hear a voice over "...there is no cure," cue inspirational music "but treatment is available." Then it cuts to a shot of the bitch on a beach and a guy runs up behind her and puts his arms around her. Good job dumbass, you're dating a skank with herpes.
6. Play with your hair.
Again with the hair? Women never play with the hair on my back, why the double standard?
7. His hands always find yours.
This is one of those things women read and say "AWW HOW ROMANTIC." I have news for you: holding hands is stupid. Women don't know the first thing about being romantic. Only lesbians hold hands anyway; allow me to explain. The only time it's acceptable to hold hands with anyone is if you're at a peace vigil. Guys don't go to peace vigils, period. If you do, you have to surrender your balls and get a sex transplant because you're a bitch; in either case, you're a woman, and when two women hold hands it can only lead to one thing as far as I'm concerned.
8. Be cute when he really wants something.
Bullshit. When I want something, I yell. If she can't hear me in the kitchen, sometimes I'll threaten beatings if I'm sober.
9. Offer you plenty of massages.
For your boobs maybe. I happen to have the uncanny ability to massage breasts. With my mouth.
10. Dance with you, even if he feels like a dork.
Let's face it: there are few things in this world more stupid than dancing. Except break dancing, which pirates and lumber jacks would agree is awesome. Other than that, dancing makes me envy cripples.
11. React so cutely when you hit him and it actually hurts.
See, this is what pisses me off about women: they expect special treatment at their discretion. They want equal rights, equal pay, and equal treatment for everything EXCEPT when it comes to shit like this, then they want you to "react cutely" instead of, say, putting them in a head lock and making them eat ants and/or spiders while you give them carpet burn. Why don't women react "cutely" when men hit them for a change? Oops, I forgot, that's domestic abuse.
12. Drive 5 hours just to see you for 1.
Any guy who would drive five hours just to see a chick for one is an asshole. If every guy drove around for five hours just to spend one with their girlfriend, we'd fill up the air with so much pollution that we'd all choke on the exhaust, get cancer, and then bake under the sun while our lungs rupture and we slowly die from internal bleeding.
13. Stare at you.
You stupid attention seeking whore, just buy the bitch a mirror, because apparently she thinks that you don't have anything better to do than to sit around and stare at her. If women ran the world, we'd still be searching for the wheel.
14. Call for no reason.
Oops, this one belongs on the list of "Twenty-six things women do that piss men off because they need to fill their otherwise vapid lives with something to make them feel like they have a purpose for existing as they eventually realize that they're pissing their youth away on stupid bullshit like fashion trends."
I can't go on, I'm going to go do something less painful like stick my dick in the oven
Mannen sterven gemiddeld 5 jaar eerder. Vergeet hierbij echter niet dat nog steeds mannen gemiddeld zich eerder in een (levens)gevaarlijke situatie zullen plaatsen dan vrouwen. Verder leven vrouwen gemiddeld gezonder.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:15 schreef miss_sly het volgende:
...of was het nou dat mannen gemiddeld minder lang leven dan vrouwen![]()
Er staat ook dat iedereen in gelijke vallen gelijk behandeld wordt, ongeacht geslacht, ras, etc.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:16 schreef backstabber het volgende:
[..]
Nee, in de wet staat dat voor de wet iedereen gelijk is, da's heel wat anders.
I know, ik vond het alleen een beetje een domme opmerkingquote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mannen sterven gemiddeld 5 jaar eerder. Vergeet hierbij echter niet dat nog steeds mannen gemiddeld zich eerder in een (levens)gevaarlijke situatie zullen plaatsen dan vrouwen. Verder leven vrouwen gemiddeld gezonder.
Het heeft denk ik niet zoveel te maken met genetische aspecten.
Het is wel vermakelijk van tijd tot tijd.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
I know, ik vond het alleen een beetje een domme opmerking
Sowieso vind ik de strijd der sexen wat dom, eigenlijk.
idd, maar dit wil nog niet zeggen dat iedereen gelijk is.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er staat ook dat iedereen in gelijke vallen gelijk behandeld wordt, ongeacht geslacht, ras, etc.
Nee, ok.. Maar ik denk ook dat degene die die opmerking maakte dat bedoelde.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:23 schreef backstabber het volgende:
[..]
idd, maar dit wil nog niet zeggen dat iedereen gelijk is.
Ik kan ook zeggen dat je honden en katten gelijk moet bhandelen maar daarom zijn honden en katten nog niet gelijk.
Dat welquote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is wel vermakelijk van tijd tot tijd.
Vrijdagochtend is prima imo.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat wel
Het is dan alleen niet iets waar ik werkelijk telkens zin heb om op in te gaan. Het moet dus wel de juiste tijd zijn![]()
Nu even niet, ik ben met belangrijker zaken bezig zoals het doorkrijgen van de relativiteitstheorie, ook al niets voor vrouwenquote:
Je hoeft natuurlijk niet per se jezelf te conformeren aan het gemiddelde.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nu even niet, ik ben met belangrijker zaken bezig zoals het doorkrijgen van de relativiteitstheorie, ook al niets voor vrouwen![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 07:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is dus een beetje onzin. IQ is namelijk gedefinieerd met een gemiddelde van 100, wat zowel voor mannen als vrouwen geldt. Je hebt wel gelijk als je zegt dat er meer mannelijke uitschieters zijn (Dit geldt echter ook voor lage IQ's). Je zou kunnen zeggen dat er bij mannen meer variatie is dan bij vrouwen.
Ik ontken het bestaan van een EQ.quote:Als je zelf alleen waarde hecht aan IQ, dan ben ik wel bang dat je erg smal denkt, en adviseer ik je de wereld om je heen ook wat beter te bestuderen. Je zou bijvoorbeeld ook eens kunnen kijken naar andere intelligentie-gebieden, zoals bijvoorbeeld EQ, waar vrouwen weer meer uitschieters hebben.
Superieur he?quote:Mannen hebben over het algemeen meer spieren.
Ja en? Dat ontkracht de stelling geenzins.quote:Dat is toch vooral cultureel bepaald. In Azie liggen de verhoudingen heel anders.
Ja dat is mij inderdaad niet opgevallen.quote:Is het jou nooit opgevallen dat elke succesvolle man een ontwikkelde vrouw om zich heen heeft staan?
Schijngelijkheidquote:Op vrijdag 4 februari 2005 08:11 schreef Vodka_Lime het volgende:
vrouwen mogen dan wel minder goed zijn ins sport en minder slim zijn dan mannen, dit betekent nog niet dat ze minderwaardig zijn, in de wet staat dit gescheven iedereen is gelijk.
Niks mis met de test, gewoon de nationale IQ-test van BNN, en een internet-test van 123test.quote:als je gaat kijken naar astistiek en verzorging daar kunnen vrouwen weer veel meer van dan de mannen. en zo' n test zegt niet veel. hebben ze wel een goed beeld genomen van hoe nederland eruit ziet qua vrouwen. logisch dat de test laag is als je alleen huisvrouwen test.(no offence voor de huisvrouwen hoor)
Ook in het leger is servies. Duh.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:00 schreef Burbo het volgende:
[..]
Psst, er zitten ook vrouwen in het leger hoor...![]()
Dat is het nadeel van zo superieur zijn; je houdt het iets minder lang vol dan wanneer je slechts minderwaardig bentquote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Gelukkig zijn mannen dusdanig meer waard, dat ze niet dood gaan...
...of was het nou dat mannen gemiddeld minder lang leven dan vrouwen![]()
Inderdaad, erg verdacht.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:55 schreef rickyB het volgende:
De Slimste in de zaal bij de iq-test was een vrouw.
Was de man gehandicapt?quote:En reed Leontien van Moorsel laatst niet een race/sprint sneller dan de mannen?
Dat zeggen ze om de vrouwen alvast te troosten.quote:Bij aanvang van de iq-test werd al gezegd dat iq niet het enige was waaruit je voorkomen wordt bepaald.
Junkie-gelulquote:JIJ kunt dus een iq hebben wat 3 boven het gemiddelde van vrouwen ligt, wat jou in jou ogen superieur maakt, maar als je dan zo'n geisoleerde freaky nerd bent, zit je qua sociaal gemiddelde ver onder de maat.
Schitterende manier om de stelling te ontwijken.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:53 schreef demediadoodt het volgende:
[..]!
Volgende keer iets beter opletten bij Wiskunde, als wordt uitgelegd hoe een gemiddelde wordt berekend(tipje van de sluier; er zullen meer mannen met een 'hoge uitschieter' zijn dan mannen met een 'lage uitschieter' wil je een 'hoog' gemiddelde bereiken
)
quote:[..]
Ik ontken het bestaan van een EQ.
Het ligt in ieder geval niet genetisch of van te voren vast, wat je tracht te beweren.quote:Ja en? Dat ontkracht de stelling geenzins.
Er is jou wel meer niet opgevallen.quote:[..]
Ja dat is mij inderdaad niet opgevallen.
Maak je altijd die suggestie wanneer een vrouw je eindelijk eens een keer serieus neemt?quote:Was jij niet travo? ... Een beetje van twee walletjes eten![]()
![]()
Ik bekrachtig juist de stelling.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:01 schreef Alicey het volgende:
Schitterende manier om de stelling te ontwijken.
quote:![]()
![]()
Ik beweer enkel dat mannen ook in schaken en dammen uitblinken jegens vrouwenquote:Het ligt in ieder geval niet genetisch of van te voren vast, wat je tracht te beweren.
Zie onder.quote:Er is jou wel meer niet opgevallen.
Ik hoorde geruchten in de wandelgangen.quote:Maak je altijd die suggestie wanneer een vrouw je eindelijk eens een keer serieus neemt?
Jij wel hoor.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:03 schreef demediadoodt het volgende:
[..]
Ik bekrachtig juist de stelling.
quote:Ik hoorde geruchten in de wandelgangen.
lionsguy, wat denk jij - Zou TS een gefrustreerde homoseksueel zijn, is TS een troll, heeft TS een zintuigelijke handicap, of heeft TS gelijk?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:05 schreef lionsguy18 het volgende:
Ik vind het een vrouw onvriendelijk topic![]()
Duh.quote:
Ik zat zelf aan latente homosexuele gevoelens te denken, maar hield me nog net in om dat spontaan te melden.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
lionsguy, wat denk jij - Zou TS een gefrustreerde homoseksueel zijn, is TS een troll, heeft TS een zintuigelijke handicap, of heeft TS gelijk?
Ik zou hopen op een troll, maar ik vrees dat ts op meerdere gebieden dan alleen zintuigelijk ernstig gehandicapt is en niet alleen maar gefrustreerd is vanwege zijn niet door hem te accepteren homoseksualiteitquote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
lionsguy, wat denk jij - Zou TS een gefrustreerde homoseksueel zijn, is TS een troll, heeft TS een zintuigelijke handicap, of heeft TS gelijk?
Vrouwen hebben in het verleden (mede dankzij door mannen opgerichte religies) vergeten dat zequote:Op vrijdag 4 februari 2005 02:28 schreef demediadoodt het volgende:
Bij elke iq test blijkt het weer; mannen zijn slimmer (hebben althans een hoger IQ) dan vrouwen;
http://www.bnn.nl/view/542/1022/1189
IQ per geslacht:
Mannen - 113
Vrouwen - 109
http://www.123test.nl/index.php?c=site/IQ_onderzoek.php
Vrouw 102
Man 109
Ook lichamelijk is de man superieur; noem een sport en de 'beste man' in deze sport is beter dan de 'beste vrouw' in deze sport.
Maar ook in denksporten zoals schaken en dammen zijn mannen veel beter.
Ik kan gewoon niet anders concluderen dan dat de vrouw geen meerwaarde heeft aan een man, het spijt me enorm, maar het is gewoon niet anders.
En ja er is misschien hier en daar een beetje gegeneraliseerd of symplistisch geconcludeerd, maar al het geschrevene in de OP, berust op feiten, en op feiten alleen![]()
Extra onderzoekmateriaal opgedaan in de loop van dit topic:
Vrouwen schematisch onderverdeeld:
[afbeelding]
Bevind je je in het grijze gebied dan moet je sowieso dood. [afbeelding] Sterker nog je gaat ook dood, net als de mensen in de andere twee gebieden, maar dat even terzijde.
Hoe wanhopig ben jij danquote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:12 schreef lionsguy18 het volgende:
Ik vind dat de meeste vrouwen geweldig veel respect verdienen en dagelijks meer prestaties leveren dan de zogenaamde karriere beluste mannen.
Een vrouwelijke vrouw is het mooiste schepsel van deze aarde
Dus vrouwen zijn alleen goed voor de sex? Is dat wat je wilt zeggen?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:13 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Vrouwen hebben in het verleden (mede dankzij door mannen opgerichte religies) vergeten dat ze
eigenlijk veel machtiger zijn dan de man... Elke vrouw zou kunnen zeggen, hey maar dan weet je
wel wat er vanavond NIET gebeurd he? Natuurlijk zal je een aantal mannen hebben die dat
geforceerd dan toch wel voor elkaar proberen te krijgen, maar deze zullen het onderspit delven...
Ik ben relekst , what about you?quote:
De wanhopigheidquote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:16 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Ik ben relekst , what about you?
Je komt over als een bekrompen miezerig mannetje met potentie problemen.
Ach ja, de ene mens heeft zijn vrouw lief, terwijl de andere (jij dus) 95 posts per dag schrijft om zijn frustratie te uitenquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:21 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Ach ja, de ene mens heeft zijn vrouw lief, terwijl de andere (jij dus) 95 posts per dag schrijft om zijn frustratie te uiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |