Nee, maak hem maar... kan ik nog eventjes verder ouwehoeren.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 03:46 schreef demediadoodt het volgende:
[..]
Dus de "vrouwen hebben maar 1 recht en dat is het aanrecht"-grap kan ik ook maar beter achterwege laten?.
Nee dank je.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 03:49 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Maarreh, offtopic: nuecken?
![]()
Dus jij gaat er voor 100% vanuit dat die grote lekkere vent die je via de chat hebt leren kennen, ook daadwerkelijk een grote, lekkere vent is.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 03:48 schreef demediadoodt het volgende:
[..]
Alweer pure speculatie.
Feiten! Waar blijven de feiten?! [afbeelding]
Alweer die verdomde speculatiequote:Op vrijdag 4 februari 2005 03:52 schreef Brennie het volgende:
[..]
Dus jij gaat er voor 100% vanuit dat die grote lekkere vent die je via de chat hebt leren kennen, ook daadwerkelijk een grote, lekkere vent is.
Als ik jou was zou ik dan maar even leren speculeren hoor.
Het internet is meestal toch echt niet wat het lijkt.
Is zo, het gaf mij echter een makkelijke reden om onder je vraag uit te komen.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 03:52 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Tja, ik ook, maar ja, verschil tussen spreek- en schrijftaal he...
De enige feitelijke bron die jij hebt gegeven, is die naar een iq site van 1,2,3 test.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 03:54 schreef demediadoodt het volgende:
[..]
Alweer die verdomde speculatie.
Waar blijven de waterdichte bewijzen? De onomstotelijke feiten? Beetje gaan speculeren in dit kwaliteitstopic.
neuken ken ik welquote:Op vrijdag 4 februari 2005 03:55 schreef Brennie het volgende:
[..]
Is zo, het gaf mij echter een makkelijke reden om onder je vraag uit te komen.
Gewoon zeggen dat je het niet kent.
Ok.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 03:56 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
neuken ken ik wel
En er omheen draaien geeft weinig voldoening...
Ahum, je vergeet een link naar de BNNquote:Op vrijdag 4 februari 2005 03:56 schreef Brennie het volgende:
[..]
De enige feitelijke bron die jij hebt gegeven, is die naar een iq site van 1,2,3 test.
Ik wilde je niet verder voor lul zetten.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 03:57 schreef demediadoodt het volgende:
[..]
Ahum, je vergeet een link naar de BNN [afbeelding]
aah, da's jammer.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 03:57 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ok.
Het antwoord blijft overigens nee.
Maar nee! De vrouw krijgt hooguit het gevoel/idee dat zij de baas is, maar als het erop aankomt dan heeft de man toch echt altijd de touwtjes in handen hoor.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 03:59 schreef Cappy het volgende:
Standaard .. omdat wij lullen denken dat we iets zijn .... de vrouw is nog altijd de baas als ze hun spelletje weten te spelen
Neh, dat is voor 14jarigen die nog niet echt durven.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 03:58 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
aah, da's jammer.
ook niet droog
Dooddoenerquote:Op vrijdag 4 februari 2005 04:00 schreef Brennie het volgende:
Maar even serieus:
De vraag is of we, de sexes even daarbuiten gelaten, uberhaupt wel sporen.
Welke idioten zitten er nou om 4 uur s'nachts hierover te discussieren.
Hoe hard heb je nou je hersens aan moeten trekken om dat idee vol te houden?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 04:00 schreef demediadoodt het volgende:
[..]
Maar nee! De vrouw krijgt hooguit het gevoel/idee dat zij de baas is, maar als het erop aankomt dan heeft de man toch echt altijd de touwtjes in handen hoor.
Het zou dan enigzins op gelijkwaardigheid duiden bedoel je?quote:
Kijk dat bedoel ik dus.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 04:02 schreef Brennie het volgende:
[..]
Hoe hard heb je nou je hersens aan moeten trekken om dat idee vol houden?
Te makkelijk antwoord.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 04:03 schreef demediadoodt het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik dus. [afbeelding]
Pff, sommige zaken moet je los van elkaar zienquote:Op vrijdag 4 februari 2005 04:03 schreef Brennie het volgende:
[..]
Het zou dan enigzins op gelijkwaardigheid duiden bedoel je?
Idd het ene is het andere nietquote:Op vrijdag 4 februari 2005 04:04 schreef demediadoodt het volgende:
[..]
Pff, sommige zaken moet je los van elkaar zien.
Zeg jij?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 04:04 schreef demediadoodt het volgende:
[..]
Pff, sommige zaken moet je los van elkaar zien.
De waarheid zit altijd in het makkelijke.quote:
Oei, het wordt serieus, ik pleit 'mquote:Op vrijdag 4 februari 2005 04:02 schreef Brennie het volgende:
[..]
Hoe hard heb je nou je hersens aan moeten trekken om dat idee vol te houden?
Ik zal het even voor je nakijken; maar het leek er wel op.quote:
En dat geldt andersom even hard! Ofzo.quote:
Beseffen dat je als mens de waarheid nooit in pacht kunt hebben, is wijsheid.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 04:05 schreef demediadoodt het volgende:
[..]
De waarheid zit altijd in het makkelijke.
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 04:06 schreef demediadoodt het volgende:
[..]
En dat geldt andersom even hard! Ofzo.
Ik zei toch ofzo.quote:
De waarheid wel degelijk in pacht hebben is nog wijzer.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 04:06 schreef Brennie het volgende:
[..]
Beseffen dat je als mens de waarheid nooit in pacht kunt hebben, is wijsheid.
Je principes..quote:Op vrijdag 4 februari 2005 04:07 schreef demediadoodt het volgende:
Dit doet ze wel weer heel slim, het onderwerp van de kern afleiden en dan toeslaan op details. Bah [afbeelding]
Heb ik al gezegd dat vrouwen veel moeite met het herkennen van sarcasme hebben, en dit ook nog eens gecombineerd met een toch al ernstig gebrek aan humor?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 04:09 schreef Brennie het volgende:
[..]
Je principes..
Wat doe je?
Ik proef zwakte!![]()
Die jij niet hebt.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 04:08 schreef demediadoodt het volgende:
[..]
De waarheid wel degelijk in pacht hebben is nog wijzer.
Junkie-gelulquote:Op vrijdag 4 februari 2005 04:13 schreef Cappy het volgende:
zal ik het weer wat moeilijks zeggen ?
vrouwen zijn totaal niets ... ik doe en laat niets om hun woorden,.. maar ,,, puntje dat bij de lul komt heeft een kerel altijd een probleem. Het is gelukkig niet de vrouw waar hij zijn trouw aan belooft heeft. Het is altijd de trouw aan een andere vrouw die hij niet wil breken.
Wat wil ze nu ... wat wil elke vouw ? ze heeft niets te willen tenzij het in fluistervorm komt;.het klinkt zo slecht... maar het is goed .. als het zo slecht was .. had ze wel de kracht om iets eerder te schreeuwen .. lol
En jij bent overtuigd dat dat klopt?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 04:13 schreef Brennie het volgende:
[..]
Die jij niet hebt.
Evenmin kent iemand de absolute waarheid omtrent de rechtvaardige samenleving. Het enige dat wij inmiddels zeker weten over ‘de mens’ is, dat hij levensgevaarlijk wordt op het moment dat hij absoluut in z’n eigen gelijk gaat geloven.
Is geciteerd.
Ik zeg verder niets
Het zo verdraaien van iets, om daarmee alsnog je gelijk te halen, is iets wat vrouwen echter snel genoeg inzien.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 04:10 schreef demediadoodt het volgende:
[..]
Heb ik al gezegd dat vrouwen veel moeite met het herkennen van sarcasme hebben, en dit ook nog eens gecombineerd met een toch al ernstig gebrek aan humor?
En waarom herkennen zij dit zo snel? ... Juistquote:Op vrijdag 4 februari 2005 04:16 schreef Brennie het volgende:
[..]
Het zo verdraaien van iets, om daarmee alsnog je gelijk te halen, is iets wat vrouwen echter snel genoeg inzien.
Omdat we mannen snel genoeg doorhebben.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 04:17 schreef demediadoodt het volgende:
[..]
En waarom herkennen zij dit zo snel? ... Juist.
Pure nonsens! Ha! En nu ga ik slapen. Het blijkt trouwens wel dat een man meer slaap nodig heeft dan een vrouw. Hoewel dit natuurlijk niet per definitie een slechte eigenschap moet zijn. Zeker niet omdat er vast mannen zijn die dit zo kunnen verdraaien dat vrouwen het als een goede eigenschap gaan herkennen!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 04:19 schreef Brennie het volgende:
[..]
Omdat we mannen snel genoeg doorhebben.
Andersom gaat dat vaak wat lastiger.
![]()
Het is geheel geen slechte eigenschap.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 04:20 schreef demediadoodt het volgende:
[..]
Pure nonsens! Ha! En nu ga ik slapen. Het blijkt trouwens wel dat een man meer slaap nodig heeft dan een vrouw. Hoewel dit natuurlijk niet per definitie een slechte eigenschap moet zijn. Zeker niet omdat er vast mannen zijn die dit zo kunnen verdraaien dat vrouwen het als een goede eigenschap gaan herkennen! [afbeelding]
Dat is dus een beetje onzin. IQ is namelijk gedefinieerd met een gemiddelde van 100, wat zowel voor mannen als vrouwen geldt. Je hebt wel gelijk als je zegt dat er meer mannelijke uitschieters zijn (Dit geldt echter ook voor lage IQ's). Je zou kunnen zeggen dat er bij mannen meer variatie is dan bij vrouwen.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 02:28 schreef demediadoodt het volgende:
Bij elke iq test blijkt het weer; mannen zijn slimmer (hebben althans een hoger IQ) dan vrouwen;
http://www.bnn.nl/view/542/1022/1189
IQ per geslacht:
Mannen - 113
Vrouwen - 109
http://www.123test.nl/index.php?c=site/IQ_onderzoek.php
Vrouw 102
Man 109
Mannen hebben over het algemeen meer spieren.quote:Ook lichamelijk is de man superieur; noem een sport en de 'beste man' in deze sport is beter dan de 'beste vrouw' in deze sport.
Dat is toch vooral cultureel bepaald. In Azie liggen de verhoudingen heel anders.quote:Maar ook in denksporten zoals schaken en dammen zijn mannen veel beter.
Is het jou nooit opgevallen dat elke succesvolle man een ontwikkelde vrouw om zich heen heeft staan?quote:Ik kan gewoon niet anders concluderen dan dat de vrouw geen meerwaarde heeft aan een man, het spijt me enorm, maar het is gewoon niet anders.
Toch gebeurt het koken in gezinnen overwegend door vrouwen. Je zou ook kunnen zeggen dat vrouwen niet de ziekelijke drang hebben om alles groot aan te pakken.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 02:46 schreef demediadoodt het volgende:
[..]
Nee hoor, het merendeel van de top-koks zijn... jawel, mannen!
Hehe.quote:[b]Op vrijdag 4 februari 2005 02:28
Bevind je je in het grijze gebied dan moet je sowieso dood. [afbeelding] Sterker nog je gaat ook dood, net als de mensen in de andere twee gebieden, maar dat even terzijde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |