Sterker nog je gaat ook dood, net als de mensen in de andere twee gebieden, maar dat even terzijde.
Jij moet een vrouw zijn wil je de conclusie gemist hebbenquote:
Ik heb geen idee wat ik met de conclusie moet doen.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 02:30 schreef demediadoodt het volgende:
[..]
Jij moet een vrouw zijn wil je de conclusie gemist hebben.
Aanstellers. Menstruatiekrampen. Nog zo ietsquote:Op vrijdag 4 februari 2005 02:31 schreef ondeugend het volgende:
Vrouwen hebben een hogere pijngrens.
Dat maakt ons heilig, jullie zouden immers doodgaan bij het baren van een kind.
Al het andere is niet relevant...... KLAAR
Je moet een man zijn, om zo een sterke conclusie te kunnen trekken.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 02:31 schreef foetre het volgende:
[..]
Dus je snapt het niet.
Daarom zijn vrouwen ook minderwaardig ze snappen het niet
Never ik poep dat aarskind gewoon uitquote:Op vrijdag 4 februari 2005 02:31 schreef ondeugend het volgende:
Vrouwen hebben een hogere pijngrens.
Dat maakt ons heilig, jullie zouden immers doodgaan bij het baren van een kind.
Al het andere is niet relevant...... KLAAR
Ik snap het welquote:Op vrijdag 4 februari 2005 02:31 schreef foetre het volgende:
[..]
Dus je snapt het niet.
Daarom zijn vrouwen ook minderwaardig ze snappen het niet
Waarom reageer je dan? Typischquote:Op vrijdag 4 februari 2005 02:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik snap het wel.
Het is alleen zo'n topic waar je niet meer op hoeft te reageren.
En dat is jouw minderwaardige conclusie?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 02:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik snap het wel.
Het is alleen zo'n topic waar je niet meer op hoeft te reageren.
Dus? vond ik wel passenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 02:33 schreef demediadoodt het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan? Typisch.
De conclusie staat toch al in de OPquote:Op vrijdag 4 februari 2005 02:34 schreef foetre het volgende:
[..]
En dat is jouw minderwaardige conclusie?![]()
![]()
Je vergeet het grijze gebied!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 02:36 schreef backstabber het volgende:
2 soorten vrouwen, moeders en hoeren.
Heb ik ook maar ergens gelezen, maar het is wel waar.
Sterker nog je gaat ook dood, net als de mensen in de andere twee gebieden, maar dat even terzijde.
Nee hoor, het merendeel van de top-koks zijn... jawel, mannen!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 02:45 schreef Steijn het volgende:
Maar vrouwen kunnen weer beter koken.
Ik vergelijk hier puur de superlatieven in positieve zin van beide geslachten.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 02:46 schreef Brennie het volgende:
Het feit dat je dit anno 2005 nog durft te schrijven, maakt je aan alles ondergeschikt.
Een ambtenaar, in staat om met een bierbuik op zondag een baksteen op te tillen, vervolgens op maandagavond met een handleiding al online schakend door het leven gaand....
Ik sluit niet uit dat er ergens in het universum nog een 'derde geslacht' is, dus deze conclusie is enigzins voorbarig.quote:Daar leidt jij de defintie; enige waardevolle, wijze, en nuttige geslachtssoort in het universum vanaf?
Meer tijd om te oefenen, aangezien zowel relatief als absoluut gezien meer vrouwen dan mannen werkloos zijnquote:
quote:
Argumenten daarvoor heb je niet he?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 02:46 schreef demediadoodt het volgende:
[..]
Nee hoor, het merendeel van de top-koks zijn... jawel, mannen!
Je haalt het een beetje uit z'n context.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 02:59 schreef Eightball het volgende:
"Vrouwen zijn gelijk aan mannen!
Doe niet zo interessant ga naar je potten en pannen!"
© Osdorp Posse, Vrouwonvriendelijk?.
Jij bent een vrouw, jij kan onmogelijk voor jezelf bepalen wat je wilt, dus bij deze alsnog een paar argumenten:quote:Op vrijdag 4 februari 2005 03:09 schreef Brennie het volgende:
[..]
Argumenten daarvoor heb je niet he?
-A) Mannen kunnen makkelijker pannen en potten optillen. ( die krengen zijn nml zwaar)
-B) De sfeer is vaak niet bepaald vrouw-vriendelijk.
Ik hoef geen tegenargumenten, mijn man is kok.. ik ken de verhalen.
En die doet er niet toe, omdat jij een vrouw bent!quote:
-Sommige mannen hebben een bord voor hun kop, en zijn daarom bij voorbaat al geschikt om als vaatwasser te dienen.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 03:13 schreef demediadoodt het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, jij kan onmogelijk voor jezelf bepalen wat je wilt, dus bij deze alsnog een paar argumenten:
- Mannen kunnen beter met druk omgaan.
- Mannen eten niet alles zelf op voordat ze het opdienen.
- Mannen zijn creatiever (schijnbaar, ook frappant dat het grote meerendeel van alle grote kunstenaars die de aarde gekend heeft mannen waren!).
- Mannen gaan niet zeuren dat zo'n hoge hoed hun haren in de war brengt.
- Etcetera etcetera etcetera.
Waarom lees en reageer je dan op mijn posts?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 03:32 schreef demediadoodt het volgende:
[..]
En die doet er niet toe, omdat jij een vrouw bent! [afbeelding]
nuecken?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 03:36 schreef Brennie het volgende:
[..]
Waarom lees en reageer je dan op mijn posts?
Het lezen van posts en het reageren op posts zijn twee dingen die ik los van elkaar zie.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 03:36 schreef Brennie het volgende:
[..]
Waarom lees en reageer je dan op mijn posts?
Aha, ik kan dus aannemen dat je maar wat in het luchtledige swetst?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 03:38 schreef demediadoodt het volgende:
[..]
Het lezen van posts en het reageren op posts zijn twee dingen die ik los van elkaar zie. [afbeelding]
Dat onderdeel ontbrak in de Op. ( viel me al op)quote:
Het enige dat jij kan aannemen is een vaatdoek!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 03:39 schreef Brennie het volgende:
[..]
Aha, ik kan dus aannemen dat je maar wat in het luchtledige swetst?
Je leest immers mijn post niet, maar reageert er wel op?
Hoe ben je stiekem een vrouw? Tot nu toe is alleen Cisca Dresselhuys dat geluktquote:Op vrijdag 4 februari 2005 03:40 schreef Brennie het volgende:
[..]
Dat onderdeel ontbrak in de Op. ( viel me al op)
Zou de ts stiekem een vrouw zijn?
Die is trouwens sowieso stiekem een mensquote:Op vrijdag 4 februari 2005 03:42 schreef demediadoodt het volgende:
[..]
Hoe ben je stiekem een vrouw? Tot nu toe is alleen Cisca Dresselhuys dat gelukt.
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 03:40 schreef Brennie het volgende:
[..]
Dat onderdeel ontbrak in de Op. ( viel me al op)
Zou de ts stiekem een vrouw zijn?
Je hersenen hebben een oude uitspraak uit het jaar 0, wat al een miljoen keer uitgesproken is overgenomen.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 03:40 schreef demediadoodt het volgende:
[..]
Het enige dat jij kan aannemen is een vaatdoek!
Whehehehe wat ben ik toch grappig! [afbeelding]
Dat klopt.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 03:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
Vrouwen willen alleen maar emanciperen wanneer het ze uitkomt, en zijn derhalve al minderwaardig...
Dus de "vrouwen hebben maar 1 recht en dat is het aanrecht"-grap kan ik ook maar beter achterwege laten?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 03:45 schreef Brennie het volgende:
[..]
Je hersenen hebben een oude uitspraak uit het jaar 0, wat al een miljoen keer uitgesproken is overgenomen.
Vrees dat de gramafoonplaat wat is blijven hangen bij je.
Doe es origineel, zet ff een andere plaat op.
![]()
Op het internet kun je iedereen vanalles wijs maken.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 03:42 schreef demediadoodt het volgende:
[..]
Hoe ben je stiekem een vrouw? Tot nu toe is alleen Cisca Dresselhuys dat gelukt.
Alweer pure speculatiequote:Op vrijdag 4 februari 2005 03:47 schreef Brennie het volgende:
[..]
Op het internet kun je iedereen vanalles wijs maken.
Dat zou jij toch moeten weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |