Dat is wel handig. Had ik dat ook maarquote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:26 schreef Alicey het volgende:
Cafeine heeft bij mij overigens het effect dat ik wakker kan blijven als ik wil, maar ik slaap er niet minder om..
Duidelijkquote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:26 schreef Alicey het volgende:
Het is meer een ik-weet-het-niet, maar ik bedoel vooral dat je je niet moet blindstaren op caffeine, maar ook kijken wat er verder voor rommel in zit.

Harem neemt je juist werk uit handen. De ene kan stofzuigen, de ander de afwas doen etc.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:31 schreef Doffy het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik voornamelijk veel te lui voor
Ik ga je morgen heropvoedenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:37 schreef Alicey het volgende:
Harem neemt je juist werk uit handen. De ene kan stofzuigen, de ander de afwas doen etc.
Houd ik je aan.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:46 schreef livEliveD het volgende:
<insert spank smiley>
Daar neem ik wel een werkster voor. Nee, een harem daar moet je steeds zoveel mee. Je moet met ze shoppen, ze moet ze meenemen naar filmpjes, je moet er.. nou ja. Nee dank je, één is al genoeg werkquote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:37 schreef Alicey het volgende:
Harem neemt je juist werk uit handen. De ene kan stofzuigen, de ander de afwas doen etc.
Maar je zorgt dat je weer 1 iemand in je harem hebt die al die uitjes met ze doet.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:49 schreef Doffy het volgende:
[..]
Daar neem ik wel een werkster voor. Nee, een harem daar moet je steeds zoveel mee. Je moet met ze shoppen, ze moet ze meenemen naar filmpjes, je moet er.. nou ja. Nee dank je, één is al genoeg werk
Ik vraag me af wat Allah voor mij heeft.quote:Ben daarom ook blij dat ik geen islamitische martelaar ben: wat moet je nou met 72 maagden? (Nog los van het feit dat 72 maagden op de eeuwigheid ook saai is, maar ok).
Ja, maar dan is het weer niet mijn harem. Je moet er als eigenaar natuurlijk wel voor zorgen. Anders bederven zequote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:51 schreef Alicey het volgende:
Maar je zorgt dat je weer 1 iemand in je harem hebt die al die uitjes met ze doet.
Tsja, ik betwijfel ook of ik 72 leuke jongens krijgquote:Ik vraag me af wat Allah voor mij heeft.
Betere tip dan : Je huurt een harem.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:55 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het weer niet mijn harem. Je moet er als eigenaar natuurlijk wel voor zorgen. Anders bederven ze
Allah kennende zal dat wel niet.quote:[..]
Tsja, ik betwijfel ook of ik 72 leuke jongens krijg
Of ik begin een haremverhuurbureau!quote:
Allah weet niet wat leuk isquote:Allah kennende zal dat wel niet.
Maar dan ben je zelf juist verantwoordelijk voor het onderhoud.quote:
Nee, en gevoel voor humor ontbreekt ook een beetje.quote:[..]
Allah weet niet wat leuk is
Ja, maar niet voor de uitjesquote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:07 schreef Alicey het volgende:
Maar dan ben je zelf juist verantwoordelijk voor het onderhoud.
Hmm ja... daar hebben almachtige godjes wel vaker last van, zo leert de geschiedenis...quote:Nee, en gevoel voor humor ontbreekt ook een beetje.
Voor koffie?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:11 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ben ook altijd te laat
maar ga m'n best doen deze keer
Slim bekeken.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:11 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ja, maar niet voor de uitjesEn je kan er nog leuk mee verdienen ook
Ook weer zo.quote:[..]
Hmm ja... daar hebben almachtige godjes wel vaker last van, zo leert de geschiedenis...
Gewoon anders proberen er 11:30 of 11:45 te zijn.. Mensen die te laat komen snap ik werkelijk niet op dat punt..quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:11 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ben ook altijd te laat
maar ga m'n best doen deze keer
chaos of ChOas?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:20 schreef ReCreative het volgende:
Oeh het gaat hard hier vanmorgen. Hallo iedereen
. Nog geen ADSL maar wel ultieme chaos hier
.
Wat is dit? Raad de kloon?quote:
nee, gaat lukken.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Gewoon anders proberen er 11:30 of 11:45 te zijn.. Mensen die te laat komen snap ik werkelijk niet op dat punt..
Kwijt of nog uit te pakken/quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:24 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Wat is dit? Raad de kloon?.
Chaos. Ben veel dingen kwijt na verhuizing.
quote:Ben zwaar gewond aan vinger.
Dat laatste wil iedereen wel.quote:Kamer bezaaid met papieren. TAN-codes kwijt. Overschijfboekjes kwijt. Mensen die geld willen.
Waar zit ik nu dan weer?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Klachten over moderatie WFL feedback 5 aldaar.
Allebeiquote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:28 schreef Alicey het volgende:
Kwijt of nog uit te pakken?
Nee, diepe wond. Ik was de magnetron in de Peugeot aan het tillen toen er plotseling iets heel scherps aan de onderzijde van de magnetron diep in mijn vinger stak... Grote snee, dus loopt er nu een bloedspoor van de parkeerplaats naar mijn oude huisjequote:Gebroken?
Wat op zich geen probleem is, kan alleen niet bij mijn geld komenquote:Dat laatste wil iedereen wel.
Theoretisch: In de doos; Praktisch : Kwijt. Zoiets dus.quote:
quote:[..]
Nee, diepe wond. Ik was de magnetron in de Peugeot aan het tillen toen er plotseling iets heel scherps aan de onderzijde van de magnetron diep in mijn vinger stak... Grote snee, dus loopt er nu een bloedspoor van de parkeerplaats naar mijn oude huisje.
Als het gestopt is, zul je vast niet doodbloeden.quote:Pleister er op, ontsmet en het bloeden is gestopt dus ik geloof wel dat het goed gaat komen.
[..]
Zit er weinig anders voor ze op dan te wachten.quote:Wat op zich geen probleem is, kan alleen niet bij mijn geld komen.
Theoretisch: ergens in huis. Praktisch: kwijt. Jaquote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:38 schreef Alicey het volgende:
Theoretisch: In de doos; Praktisch : Kwijt. Zoiets dus.
Ik was vooral bezorgd over het feit of het wel zou stoppen met bloeden, want het gutste er uit. Nu is het dicht en doet het geen zeer meer, het hoeft denk ik dus niet gehecht te worden. Als ik pleisters regelmatig vervang en af en toe ontsmet dan moet het goed komenquote:Ik ben nooit zo'n voorstander van bloedsporen, vooral niet als het mijn eigen bloed is.
Vast wel.. Er zijn bepaalde plaatsen waar bloed er gewoon uitspuit als je het openhaalt.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 12:00 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Theoretisch: ergens in huis. Praktisch: kwijt. Ja.
[..]
Ik was vooral bezorgd over het feit of het wel zou stoppen met bloeden, want het gutste er uit. Nu is het dicht en doet het geen zeer meer, het hoeft denk ik dus niet gehecht te worden. Als ik pleisters regelmatig vervang en af en toe ontsmet dan moet het goed komen
En dan moet je gewelddadige plaatjes posten?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:16 schreef Doffy het volgende:
[..]
Sorry, ik ben een man, kan er ook niets aan doen't Zijn de hormonen...
Ik ben ook een vent en ik heb totaal geen last van die hormonen denk ik. In ieder geval ontgaat mij de 'leuk' van het plaatjequote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:16 schreef Doffy het volgende:
Sorry, ik ben een man, kan er ook niets aan doen't Zijn de hormonen...
Ik hoop toch echt dat bovenstaande wel in een andere volgorde plaatsvond.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:36 schreef ReCreative het volgende:
Pleister er op, ontsmet en het bloeden is gestopt dus ik geloof wel dat het goed gaat komen.
Sjit..quote:Op vrijdag 4 februari 2005 08:45 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Lesbo zijn is heel 2005 [afbeelding]
Grote kamer!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 16:42 schreef Geartsjuh het volgende:
En toen ging ze haar nieuwe kamer opmeten.Tot morgen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |