Schorum!quote:Op maandag 31 januari 2005 10:24 schreef Doffy het volgende:
Absoluut. Ik loop hier al langer rond dan jij, én ik drink per dag meer koffie dan jij!![]()
Je komt er wel in het leven!quote:Op maandag 31 januari 2005 11:27 schreef het_fokschaap het volgende:
nou ja, ik ga even Sens....eh...koffie drinken !
Best wat drukjes nu idd.quote:Op maandag 31 januari 2005 14:42 schreef livEliveD het volgende:
Heeft iedereen het mega druk ofzo? Of is mijn imposante uiterlijk weer genoeg om een topic te laten doodbloeden?
quote:
Koffiebonen zijn anders best lekker om op te kauwen.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:51 schreef Doffy het volgende:
Je moet ook wel water gebruiken voor koffie, Haus! Niet zo op die bonen gaan kauwen...
Ik gebruik gewone koffie. En dan nog stukjes. Ligt waarschijnlijk aan onze superieure koffiezetapparaat, wat 2,2 liter koffie in 2 minuten kan zettten.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:51 schreef Doffy het volgende:
Je moet ook wel water gebruiken voor koffie, Haus! Niet zo op die bonen gaan kauwen...
als ik zoveel haal is het koud voordat ik het op hebquote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:04 schreef livEliveD het volgende:
Goodmeurning![]()
![]()
![]()
![]()
* livEliveD gaat liter koffie halen
Dat ga je ook als je koffie via de neus nuttigt. Met een rietje.quote:
Dank jequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |