Voorlopig lijkt het er wel op dat haus en ik het aankunnen.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:10 schreef mrkanarie het volgende:
Hebben jullie in WFL btw niet nog een modje nodig?
hmmmmmmmquote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voorlopig lijkt het er wel op dat haus en ik het aankunnen.
ok, duidelijk, maar als jullie nog een modje nodig hebben, roep dan ffquote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voorlopig lijkt het er wel op dat haus en ik het aankunnen.
Het was niet zo zeer bedoeld om "op de vingers te tikken", maar meer om een suggestie te geven voor vervolg.. Het is blijkbaar een onderwerpt dat jullie (En waarschijnlijk niet alleen jullie) interesseert.quote:Op zondag 30 januari 2005 21:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Beetje overdreven na mijn opmerking:
[..]
Of niet?
Oh, okee dan. Het kwam een beetje drammerig over op me. Sorry voor de misinterpretatie. Het topic bestaat al en daar neem ik al aan deel.quote:Op zondag 30 januari 2005 21:57 schreef Alicey het volgende:
Het was niet zo zeer bedoeld om "op de vingers te tikken", maar meer om een suggestie te geven voor vervolg.. Het is blijkbaar een onderwerpt dat jullie (En waarschijnlijk niet alleen jullie) interesseert.
Ik heb wat flarden van de topic gezien.. Ik vind het zelf een vrij lastig onderwerp, vooral omdat er imo veel te dogmatisch over gedacht wordt..quote:Op zondag 30 januari 2005 22:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh, okee dan. Het kwam een beetje drammerig over op me. Sorry voor de misinterpretatie. Het topic bestaat al en daar neem ik al aan deel.
Op dat punt zijn we het dan in elk geval eens.quote:Op zondag 30 januari 2005 22:06 schreef Alicey het volgende:
Ik heb wat flarden van de topic gezien.. Ik vind het zelf een vrij lastig onderwerp, vooral omdat er imo veel te dogmatisch over gedacht wordt..
Ik heb het gezien..quote:Op woensdag 2 februari 2005 22:34 schreef Bensel het volgende:
guess who's back? hard-headed as ever.
jep, het is Rude
Ik weet niet precies rude.. Ik schat ergens tussen de 18 en 35 dat je dan wel de meesten hebt..quote:Op donderdag 3 februari 2005 17:33 schreef rudeonline het volgende:
Wat is de gemmiddelde leeftijd hier op het forum? Ik ben overigens 34jr..
Nee, ik weet eigenlijk niet hoe oud je bent. En nu maak je me nieuwsgierig.quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:04 schreef Alicey het volgende:
Oh, ik ben 16.. Maar dat wist je denk ik al.
16 zeg ik toch?quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:27 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Nee, ik weet eigenlijk niet hoe oud je bent. En nu maak je me nieuwsgierig.![]()
Brand los.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:33 schreef demediadoodt het volgende:
Ik heb een klacht!
Ik ook.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:33 schreef demediadoodt het volgende:
Ik heb een klacht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |