abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24799898
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 16:01 schreef Landmass het volgende:

[..]

bron?
Wat is er trouwens mis met ontvolking?
Kranten, tv was een tijd terug een aardige documantaire over o.a. maar kijk eens op google.

Met ontvolking is niet direct heel veel mis. Maar men vind in het bepaalde dun bevolkte gebieden toch wel prettig om postbodes schoolmeesters en doktoren te hebben .
  vrijdag 28 januari 2005 @ 16:17:15 #52
106056 Landmass
ik discrimineer dus ik besta
pi_24800019
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 16:07 schreef Herdenking het volgende:

[..]

Kranten, tv was een tijd terug een aardige documantaire over o.a. maar kijk eens op google.
Dat accepteer ik niet hoor
Heb ik allemaal net gemist natuurlijk.
quote:
Met ontvolking is niet direct heel veel mis. Maar men vind in het bepaalde dun bevolkte gebieden toch wel prettig om postbodes schoolmeesters en doktoren te hebben .
Je zou verwachten dat Australie massaal de grenzen open zet.
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
starring Sizzler & Sidekick
nu in POL
pi_24800170
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 16:17 schreef Landmass het volgende:

[..]

Dat accepteer ik niet hoor
Heb ik allemaal net gemist natuurlijk.
[..]
Zou me niets verbazen werd namelijk op een publieke zender uitgezonden en zeker een jaar of 3 geleden luiertijd voor jou dus .
quote:
Je zou verwachten dat Australie massaal de grenzen open zet.
De opbouw van Australië is anders. In scandinavië gaat het om gebieden die van oudsher bewoond werden en leeg dreigen te raken terwijl het in Australië eerder om een vorm van kolonosatie ging. En australië is natuurlijk ook gewoon uit immigranten opgebouwd . Al die grieken die er zitten hadden vast geen topopleiding toen ze er aankwamen hoor .
pi_24800726
"De multi-culturele-samenleving
Niets is zo mooi als een multi-culturele-samenleving, mensen komen graag in contact met andere culturen en talen, ze zijn er zelfs voor bereid om een lange reis af te leggen, terwijl wij al jaren mensen uit andere culturen die een andere taal spreken ons land binnen laten, dit ongetwijfeld tot verrijking van onze samenleving."

Hoe klinkt dat nu om van je eigen aannames een feit te maken?

Het wordt tijd dat je van school afkomt en je utopische idealistische gedachten eens naast de praktijk legt.
De enigen die er destijds op zaten te wachten waren werkgevers die simpel werk in de aanbieding hadden en je moet niet vergeten in welke tijd we toen leefden.
Toen was je al asociaal als je niet mee blowde.
Yeah baby Yeah!
pi_24800765
Goed topic...kansloos op FOK idd
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
pi_24802153
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 16:03 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Grappig...

Denemarken: 4,5% van de bevolking is immigrant
Zweden: 8% van de bevolking is immigrant
Noorwegen: 6,5% van de bevolking is immigrant

Ruim 99% nog autochtoon, hmm? 2 seconden googlen leert mij anders.
Dan heb je andere cijfers dan mij. Maar ik tel bij autochtonen westerse allochtonen op, die veroorzaken relatief gezien weinig problemen.
pi_24802386
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 18:21 schreef pberends het volgende:

[..]

Dan heb je andere cijfers dan mij. Maar ik tel bij autochtonen westerse allochtonen op, die veroorzaken relatief gezien weinig problemen.
Leuk filmpje Berends.. wat een schofterig tering varken die Mocro..
Dat zijn nu de schoften die de Horeca in de grote steden (Breda)moet toelaten.. ik voorzie veel bloed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')