abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25173053
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 22:43 schreef N_I_ het volgende:
... Ik zou wel diepe respect hebben voor jou, als jij ondanks je aangeboren afwijking, toch een gezonde relatie aan zou gaan met een vrouw. Want dat zou enorm moeilijk voor jou zijn, juist omdat het aangeboren is.
meer respect voor de voortplanting dan voor de liefde, ja zo zal God het vast wel bedoeld hebben.

maar van jou kunnen we dus voorlopig nog geen cumming-out verwachten dus.
pi_25173078
quote:
Op zondag 20 februari 2005 00:48 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

Maak mij maar wakker als je iets interessants te vertellen hebt....tot ziens!
Lijkt wel of er wat in de lucht zit of zo dat al die fundi's ineens opduiken. Ik denk wel eens dat de gemiddelde homo die zijn leven zo goed mogelijk probeert te leven uiteindelijk veel dichter bij de kern van religie staat dan die letterridders. Je hoort steeds dat liefde de kern van het geloof vormt maar ik vind daar bij de fundi's op het forum nog geen grammetje van terug.
pi_25174091
Ik heb het topic eens doorgelezen........ Ongelooflijk hoe hypocriet sommige linkse medelanders in dit topic zich opstellen m.b.t. deze actualiteit. Jullie roepen hier dat het harteloos is om zo'n man te laten terug sturen en dat hij de dood wordt in gejaagd.

In Iran worden hoeren onthoofd, homoseksuelen gestenigd en vrouwen en masse geslagen. Als ik het dus goed heb begrepen vinden jullie dat dit niet kan (Wat ik allicht met jullie eens ben). Tóch zijn jullie, als het om een eventueel militair ingrijpen in Iran gaat, van mening dat het beter is om hen te laten lijden dan om in te grijpen.

Waarom deze vergelijking? Jullie zeggen in feite: Wat dáár in Libië gebeurt, dat kán niet en zo'n asielzoeker moet hier veilig leven en mag geen haar worden gekrenkt, maar de 10.000en homoseksuelen die in Iran worden gegeseld, vernederd en vermoord, ach, dat is niet aan ons besteed, want onze haat jegens de V.S. is groter dan ons medelijden met hen, die worden geknecht door een staat op grond van hun sociaal-maatschappelijke positie.

Dit lijkt mij toch wel de ultieme ethische tegenstrijdigheid.

Ik vraag mij daarom af: Wáárom springen jullie in de bres voor die homoseksueel uit Libië?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_25174436
quote:
Op zondag 20 februari 2005 01:15 schreef Saleheim het volgende:

[..]

Lijkt wel of er wat in de lucht zit of zo dat al die fundi's ineens opduiken. Ik denk wel eens dat de gemiddelde homo die zijn leven zo goed mogelijk probeert te leven uiteindelijk veel dichter bij de kern van religie staat dan die letterridders. Je hoort steeds dat liefde de kern van het geloof vormt maar ik vind daar bij de fundi's op het forum nog geen grammetje van terug.
Binnen het fundamentalisme zelf zijn de liefdevolle en vreedzame fundamenten van het geloof zeker niet terug te vinden. Het is een fanatieke, gewetensloze, op macht berustende, veelal politieke levensvisie die de fundamenten van liefde en barmhartigheid, niet inzien. Fundamentalisten zijn ook tegen het denken maar menen niettemin de absolute kennis te bezitten, en verschaffen vanuit hun optie de rechtvaardiging voor een absoluut oordeel. Ze spelen als het ware zelf voor God, dat ironisch genoeg toch als een van de de grootste zondes wordt beschouwd.
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
pi_25174579
Cultheld, ik heb niet het hele topic even aandachtig doorgenomen, maar ik geloof dat ik nergens in dit topic iemand zich heb zien uitlaten over het al dan niet ingrijpen in landen als Iran en over de vraag wie dat dan zou moeten doen en hoe dat dan gedaan zou moeten worden. Zou je uit kunnen leggen hoe je tot je conclusie bent gekomen?
.
pi_25174646
quote:
Op zondag 20 februari 2005 03:11 schreef Toet het volgende:
Cultheld, ik heb niet het hele topic even aandachtig doorgenomen, maar ik geloof dat ik nergens in dit topic iemand zich heb zien uitlaten over het al dan niet ingrijpen in landen als Iran en over de vraag wie dat dan zou moeten doen en hoe dat dan gedaan zou moeten worden. Zou je uit kunnen leggen hoe je tot je conclusie bent gekomen?
Ik doel meer op die "standaard" anti-oorlogshelden als die mod van POL, SCH etc.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zondag 20 februari 2005 @ 09:25:50 #207
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_25175409
quote:
Ik vraag mij daarom af: Wáárom springen jullie in de bres voor die homoseksueel uit Libië?
Het is toch logisch dat ze hypocriet zijn. Bang zijn voor oorlogvoeren, nichterig gedrag vertonen, maar als het een mede-nicht betreft dan moeten de hetero's het voor hen oplossen.

Laat ze maar naar Libië varen op zo'n gayboot en daar protesteren. Met een beetje geluk worden zij daar wat normen en waarden bijgebracht. Wie niet horen wil...
Democracy is like a trolleybus. You get in, and once you have reached your destination you get out
христианский солдат
  zondag 20 februari 2005 @ 12:05:02 #208
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_25176538
quote:
Op zondag 20 februari 2005 02:22 schreef cultheld het volgende:

Omdat hij het slachtoffer is van schending van mensenrechten in een ander land die we hier een veilig bestaan kunnen garanderen. Ook gemartelde homo's in Iran moeten we (lees: de internationale gemeenschap waar Nederland deel van uitmaakt) opvangen. Dat militair ingrijpen nog niet aan de orde is, doet daar weinig aan af. Het kan best zijn dat er een situatie komt waar militair ingrijpen gerechtvaardigd is (ik ben geen pacifist), maar er zijn eerst andere middelen die we moeten inzetten. Militair ingrijpen is echt niet de enige middel naar een betere wereld.

Maar ik begrijp dat jij het liefst deze Libische man in de steek laat, en vervolgens wel militair ingrijpen omdat de situatie zo aan je hart gaat? Dat noem ik pas ongeloofwaardig.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_25178136
quote:
Op zondag 20 februari 2005 12:05 schreef Sidekick het volgende:

[..]

maar er zijn eerst andere middelen die we moeten inzetten. Militair ingrijpen is echt niet de enige middel naar een betere wereld.
Precies, oorlog mag enkel, wanneer alle andere vreedzame mogelijkheden tot beslechting van het conflict zonder succes uitgeput zijn.
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
  zondag 20 februari 2005 @ 14:09:57 #210
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_25178248
quote:
Omdat hij het slachtoffer is van schending van mensenrechten in een ander land die we hier een veilig bestaan kunnen garanderen.
Waarom zou jij jouw wetten aan Libië opdwingen? Jouw denkbeeld zijn niet universeel maar slechts bepaald door plaats en tijd.
quote:
Ook gemartelde homo's in Iran moeten we (lees: de internationale gemeenschap waar Nederland deel van uitmaakt) opvangen. Dat militair ingrijpen nog niet aan de orde is, doet daar weinig aan af. Het kan best zijn dat er een situatie komt waar militair ingrijpen gerechtvaardigd is (ik ben geen pacifist), maar er zijn eerst andere middelen die we moeten inzetten. Militair ingrijpen is echt niet de enige middel naar een betere wereld.
Militair ingrijpen? Waarom? Omdat een land bepaalde seksuele handelingen verbiedt? Homofilie is daar niet strafbaar. De daad, geslachtsgemeenschap, tussen twee homo's wordt wel bestraft.
Democracy is like a trolleybus. You get in, and once you have reached your destination you get out
христианский солдат
  zondag 20 februari 2005 @ 14:17:31 #211
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_25178384
quote:
Op zondag 20 februari 2005 09:25 schreef N_I_ het volgende:

[..]

Het is toch logisch dat ze hypocriet zijn. Bang zijn voor oorlogvoeren, nichterig gedrag vertonen, maar als het een mede-nicht betreft dan moeten de hetero's het voor hen oplossen.

Laat ze maar naar Libië varen op zo'n gayboot en daar protesteren. Met een beetje geluk worden zij daar wat normen en waarden bijgebracht. Wie niet horen wil...
Homo, je avatar werkt niet.
  zondag 20 februari 2005 @ 14:42:24 #212
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_25178821
quote:
Op zondag 20 februari 2005 14:17 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Homo, je avatar werkt niet.
Dat is ook de bedoeling.
христианский солдат
pi_25180196
quote:
Op zondag 20 februari 2005 02:55 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

Binnen het fundamentalisme zelf zijn de liefdevolle en vreedzame fundamenten van het geloof zeker niet terug te vinden. Het is een fanatieke, gewetensloze, op macht berustende, veelal politieke levensvisie die de fundamenten van liefde en barmhartigheid, niet inzien. Fundamentalisten zijn ook tegen het denken maar menen niettemin de absolute kennis te bezitten, en verschaffen vanuit hun optie de rechtvaardiging voor een absoluut oordeel. Ze spelen als het ware zelf voor God, dat ironisch genoeg toch als een van de de grootste zondes wordt beschouwd.
Helemaal mee eens. Ironisch genoeg snappen deze 'gelovigen' niet dat ze hun eigen geloof van binnenuit uithollen door haat en onverdraagzaamheid. Ze leven in een lege cocon, de wereld om hen heen veroordelend menend dat dit de essentie van hun geloof is. Tragisch.
pi_26848554
Wessam Elageibi, de homoseksuele Libische asielzoeker die eerder in het nieuws kwam vanwege het slikken van scheermesjes om zijn uitzetting te voorkomen, is alsnog het land uitgezet. Volgens de laatste berichten is hij na aankomst in Tripoli aan de aandacht van zijn begeleiders ontsnapten en gevlucht om te voorkomen dat hij in handen zou vallen van de Libische autoriteiten. In Libië staat op het plegen van homoseksuele handelingen een gevangenisstraf van drie tot vijf jaar.

COC Nederland, Stichting Vrienden van de Gay Krant en Homolesbische Federatie Nederland (HLBF.NL) protesteren eengezind tegen deze gang van zaken. Zij verzoeken minister Verdonk van Vreemdelingenzaken Elageibi zodra hij zich bij de Nederlandse ambassade meldt met spoed, eventueel op humanitaire gronden, een Machtiging tot Voorlopig Verblijf (MVV) te verstrekken, waarmee hij kan terugkeren naar zijn Nederlandse partner. In de tussen tijd dient de Nederlandse ambassade te voorkomen dat Elageibi in handen van de Libische autoriteiten valt. Uit ambtsberichten van het ministerie van Buitenlandse Zaken over Libië blijkt namelijk dat teruggezonden asielzoekers vrijwel altijd gevangen gezet worden en dat in Libische gevangenissen martelingen aan de orde van de dag zijn.

Eerder werden op aandringen van COC en HBLF.NL over de zaak van Elageibi Kamervragen gesteld door de Kamerleden Marijke Vos (GroenLinks), Klaas de Vries (PvdA) en Jan de Wit (SP). Zij drongen er bij minister Verdonk op aan in deze zaak geen ‘onomkeerbare stappen’ te zetten. Gelet op de duurzame relatie die Elageibi intussen met een Nederlandse man heeft opgebouwd werd tevens gevraagd om af te zien van de eis tot MVV daarbij. De antwoorden van minister Verdonk gaven grond voor de verwachting dat van uitzetting voorlopig afgezien zou worden...

9 mei 2005
Bron: De Gaykrant

Erg jammer! Eigenwijze en harde tante die Verdonk.
Wat een leven zal Wessam krijgen... ondergedoken in eigen land.
Als hij gepakt wordt vrees ik het ergste!
pi_26848672
Waar hele families herenigd moeten worden, wordt hier een 'familieband' verscheurd.
Waar homo's in ons land al niet veilig hand in hand kunnen lopen, wordt hier een homo uitgezet naar een land waar hij nog niet eens kan zeggen dat ie homo is.
Waar het recht al niet toelaat dat geweldplegers van allochtone afkomst worden uitgezet, wordt hier nog eens een schepje bovenop gedaan door de man opzettelijk aan geweld bloot te stellen.

pi_26849297
Wel lullig ja, volgens mij is die man helemaal geen homo en heeft hij gewoon geprobeert op deze manier een verblijfsvergunning te krijgen. Echter nu wordt ie teruggestuurd en gezien als homo
pi_26854006
Wat een kolerewijf ook, die Verdonk. Als er straks berichten/foto´s opduiken van zijn dood of arrestatie zou ze zich persoonlijk verantwoordelijk moeten voelen voor zijn lot. Maar ze sprokkelt liever stemmen, geloof ik. Dit scoort, helaas.

"Had hij maar niet als homo geboren moeten worden in zo´n land"
"Had hij maar geen homo moeten worden"
Aftellen voor bovenstaande reacties...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  maandag 9 mei 2005 @ 15:28:47 #218
117328 JanPoedel
XS4ALL CSS-02
pi_26854191
Jeetje wat erg zeg Meneer maakt zich zorgen om die enkele homo, maar over de andere 25.999 mensen hoor je hem vreemd genoeg niet. Hypocrisie kent dus geen geslacht of geaardheid.

[ Bericht 3% gewijzigd door JanPoedel op 09-05-2005 15:33:53 ]
Het verstand van degenen die op alles een materialistische visie hebben, zit in hun ogen. En de ogen zijn blind in de spiritualiteit.
- www.islamendialoog.nl
pi_26854693
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 14:33 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Och ja, daar hebben we er weer een. Nu nog even wat WOII vergelijkingen, Hitler associaties en en elk rationeel argument doet er niet meer toe.
Jij stelt dat Nederland het heeft te accepteren als in een ander land iemand wordt gemarteld en opgesloten alleen maar vanwege zijn seksuele geaardheid en dat we iemand die uit zo'n land vlucht en hier hulp zoekt, dan maar dienen op te pakken en terug te sturen.

En dan is het geen rationeel argument vergelijkingen te maken met landen die dergelijke praktijken er in het verleden ook op na hielden?

Wat is dat toch, met dat taboe van jou mbt WOII? Toen gebeurde precies hetzelfde als wat jij hier propageerd, maar alleen maar omdat dat WOII is, is het meteen iets anders? Iets ergers? Iets wat met niets anders te vergelijken is?

Sorry, Tikorev, maar iemand die aantoonbaar voor zijn leven vreest om iets wat in onze wetspraak gewoon is toegestaan, is een echte vluchteling en verdient onze bescherming. Homo zijn is in ons land toegestaan en het is zelfs verboden te discrimineren op grond van seksuele geaardheid. Hem terug sturen staat wat mij betreft gelijk aan het vervolgens ook weigeren van vluchtelingen die vluchten omdat hun huidskleur wat anders is, of die vrouw zijn en vluchten voor uithuwelijking/besnijdenis, etc etc.

Een vergelijk zou niet eens nodig moeten zijn om je de waanzin van je eigen stelling te laten inzien.
  maandag 9 mei 2005 @ 15:58:11 #220
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_26855077
quote:
Op maandag 9 mei 2005 12:36 schreef Youssef het volgende:
Wel lullig ja, volgens mij is die man helemaal geen homo en heeft hij gewoon geprobeert op deze manier een verblijfsvergunning te krijgen. Echter nu wordt ie teruggestuurd en gezien als homo
Klopt Youssef. Daar geef ik je gelijk in. Maar in principe zijn we het altijd eens. Ik durf blindelings mijn handtekning te zetten onder jouw posts omdat we hetzelfde denken en redeneren, tevens hebben we een zelfde soort humor

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_26856086
quote:
Op maandag 9 mei 2005 15:28 schreef JanPoedel het volgende:
Jeetje wat erg zeg Meneer maakt zich zorgen om die enkele homo, maar over de andere 25.999 mensen hoor je hem vreemd genoeg niet. Hypocrisie kent dus geen geslacht of geaardheid.
Uhm... Ik heb die petitie getekend hoor!
  dinsdag 10 mei 2005 @ 10:48:45 #222
117328 JanPoedel
XS4ALL CSS-02
pi_26876732
quote:
'Hersenen hetero's en homo's verschillen'
WASHINGTON - Bepaalde bestanddelen uit mannelijk zweet stimuleren de hersenen van homoseksuele mannen en heteroseksuele vrouwen, maar heteroseksuele mannen reageren er niet op. Zweedse onderzoekers vermoeden daarom dat de hersenen van homo's en hetero's verschillen. De studie bevestigt volgens hen bovendien de rol van feromonen bij menselijk contact.

De resultaten zijn gepubliceerd in het wetenschappelijk tijdschrift Proceedings of the National Academy of Sciences. De onderzoekers lieten twaalf vrouwen, twaalf heteroseksuele mannen en twaalf homoseksuele mannen allerlei feromonen (zogenoemde lokstoffen, van oorsprong lichaamseigen) ruiken en bekeken de reactie in de hersenen. De drie groepen reageerden gelijk op bepaalde geuren. Maar op een bestanddeel uit mannelijk zweet reageerden heteroseksuele mannen helemaal niet.

Studies naar mogelijk lichamelijke oorzaken van hetero- en homoseksualiteit zijn niet onomstreden. In Nederland concludeerde hersendeskundige Swaab eind jaren tachtig dat hersenen van homoseksuelen dezelfde verschillen vertoonden en dat hun seksuele voorkeur een biologische oorzaak zou kunnen hebben. Swaabs uitspraken veroorzaakten beroering in de homowereld en leidden tot vragen in de Tweede Kamer.
Als zelfs wetenschappers nogmaals aantonen dat homo's een afwijking in de hersenen hebben, wie ben ik dan om dat te ontkennen
Het verstand van degenen die op alles een materialistische visie hebben, zit in hun ogen. En de ogen zijn blind in de spiritualiteit.
- www.islamendialoog.nl
pi_26887078
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 10:48 schreef JanPoedel het volgende:

[..]

Als zelfs wetenschappers nogmaals aantonen dat homo's een afwijking in de hersenen hebben, wie ben ik dan om dat te ontkennen
De wetenscahppers vermoeden iets, net als dat er leven buiten de aarde is, een garantie geven ze echter niet en er is vooralsnog niets bewezen, alleen wat aanknopingspunten.

Dit bericht klonk als muziek in je oren volgens mij.

Dat homo's en hetero's van elkaar verschillen is wel duidelijk, dat de basis van ons handelen, denken en doen zich afspeelt in de hersenen ook, ik zie niets nieuws onder de zon adv dit onderzoek.
Yeah baby Yeah!
pi_26887113
quote:
Op maandag 9 mei 2005 15:58 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Klopt Youssef. Daar geef ik je gelijk in. Maar in principe zijn we het altijd eens. Ik durf blindelings mijn handtekning te zetten onder jouw posts omdat we hetzelfde denken en redeneren, tevens hebben we een zelfde soort humor

het riekt naar klonisme Youssefboy.
Yeah baby Yeah!
pi_26888107
quote:
Op maandag 9 mei 2005 15:58 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Sterker nog, ik zet altijd al jouw handtekening onder mijn posts, hopelijk vind je het niet erg broeder

Oh ja, bijna handtekening vergeten :

pi_26888148
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 17:33 schreef Youssef het volgende:

[..]

Sterker nog, ik zet altijd al jouw handtekening onder mijn posts, hopelijk vind je het niet erg broeder

Oh ja, bijna handtekening vergeten :

Sinds wanneer is een smiley verworden tot handtekening?
Geen wonder dat het fraude-gehalte met documenten zo hoog is tegenwoordig.
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 10 mei 2005 @ 17:52:10 #227
92222 lionsguy18
sportbeest
pi_26888557
quote:
Op zondag 20 februari 2005 12:05 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Omdat hij het slachtoffer is van schending van mensenrechten in een ander land die we hier een veilig bestaan kunnen garanderen.
Er zijn vast wel 150 miljoen mensen die om dezelfde reden naar ons land willen komen.
Zullen we die dan allemaal maar opvangen of zullen we roepen vol=vol?
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_26888600
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 17:52 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

Er zijn vast wel 150 miljoen mensen die om dezelfde reden naar ons land willen komen.
Dat blijft altijd een lastige afweging, zeker als je slechts 2 vierkante hectare braak terrein over hebt om mensen te huisvesten en we nu al ieder dubbeltje om moeten draaien..
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 10 mei 2005 @ 17:54:05 #229
92222 lionsguy18
sportbeest
pi_26888603
En toen kreeg die Libische homo een verblijfsvergunning en toen werd ie opeens hetero.
Wat mensen niet allemaal verzinnen om hier te komen graaien.
pi_26889111
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 17:54 schreef lionsguy18 het volgende:

En toen kreeg die Libische homo een verblijfsvergunning en toen werd ie opeens hetero.
Wat mensen niet allemaal verzinnen om hier te komen graaien.
Wellicht kan ie aantonen dat ie homo is, en dat ie daarom ook in dat land opgepakt werd.
Even iets verder nadenken dan je neus lang is he?
  dinsdag 10 mei 2005 @ 18:45:11 #231
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_26889931
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 17:52 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

We vangen gewoon een deel op, zoals ieder Westers democratisch mensenrechten-respecterend land dat ook doet. En gezamenlijk is de vluchtelingenstroom goed te doen.

En anders deporteren we jou, zodat er weer een extra plaats vrj is hier.
pi_26890103
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 18:45 schreef Sidekick het volgende:

[..]

We vangen gewoon een deel op, zoals ieder Westers democratisch mensenrechten-respecterend land dat ook doet. En gezamenlijk is de vluchtelingenstroom goed te doen.

Wie wil er nou op een kamp wonen
pi_26910708
quote:

[..]

Waarom zou je hem mogen deporteren dan, gelden voor hem niet dezelfde argumenten als voor criminele Marokkanen met een Nederlands paspoort?
Yeah baby Yeah!
pi_26910733
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 18:52 schreef Youssef het volgende:

[..]

Rafael Van der Vaart en Frans Bauer vonden het altijd gezellig hoor.
Yeah baby Yeah!
  woensdag 11 mei 2005 @ 13:05:02 #235
3542 Gia
User under construction
pi_26910750
Ik zou zeggen, alle criminelen met (ook) een andere nationaliteit het land uitgooien, dan is er plaats zat voor deze onderdrukten. Ze zijn welkom.
  woensdag 11 mei 2005 @ 13:05:29 #236
3542 Gia
User under construction
pi_26910765
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 18:52 schreef Youssef het volgende:

[..]

Je hebt ervaring?
pi_26910810
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 13:05 schreef Gia het volgende:

[..]

Je hebt ervaring?
Gia, ga me niet vertellen dat je op een kamp woont
pi_26910982
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 13:06 schreef Youssef het volgende:

[..]

Gia, ga me niet vertellen dat je op een kamp woont
Mij ontbreekt het causale verband..
Yeah baby Yeah!
  woensdag 11 mei 2005 @ 13:15:20 #239
117328 JanPoedel
XS4ALL CSS-02
pi_26911051
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 13:13 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Mij ontbreekt het causale verband..
Mij niet.
- www.islamendialoog.nl
pi_26911726
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 13:15 schreef JanPoedel het volgende:

[..]

Mij niet.
Verlicht mij oh grote Poedel..

want ik zie nog steeds geen verband tussen de vraag van Gia en het antwoord van Yoessef,
Yeah baby Yeah!
  woensdag 11 mei 2005 @ 17:37:12 #241
3542 Gia
User under construction
pi_26919781
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 13:38 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Verlicht mij oh grote Poedel..

want ik zie nog steeds geen verband tussen de vraag van Gia en het antwoord van Yoessef,
Ik ook niet. Als Youssef vraagt: Wie wil er nou op een kamp wonen, lijkt het mij dat hij er ervaring mee heeft. Hoe weet hij anders hoe het daar is?

Oja, van horen zeggen, natuurlijk!! Zoals gewoonlijk.

Maar nee, Youssefje, ik woon niet op een kamp. Hoewel ik wel veel van kamperen houd.
pi_26919908
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 17:37 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik ook niet. Als Youssef vraagt: Wie wil er nou op een kamp wonen, lijkt het mij dat hij er ervaring mee heeft. Hoe weet hij anders hoe het daar is?

Oja, van horen zeggen, natuurlijk!! Zoals gewoonlijk.

Maar nee, Youssefje, ik woon niet op een kamp. Hoewel ik wel veel van kamperen houd.
Zoiets heet beeldvorming domme campingsnol.
pi_26920074
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 17:41 schreef Youssef het volgende:

[..]

Zoiets heet beeldvorming domme campingsnol. [afbeelding]
Ga je mond spoelen!
Yeah baby Yeah!
  woensdag 11 mei 2005 @ 17:50:47 #244
3542 Gia
User under construction
pi_26920233
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 17:45 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ga je mond spoelen!
Ja, dat heet RESPECT MAN!!
pi_26926056
quote:

[..]

Dat vind ik een asociale opmerking van een mod.
pi_26951343
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 21:10 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

Dat vind ik een asociale opmerking van een mod.
Tja, Sidekick reageert nogal eens overdreven op dat soort zaken het is niet anders.
Yeah baby Yeah!
pi_27010857
laten we iedereen die in het buitenland vervolgd wordt omdat ie blowt hier opvangen, kan een leuk feestje worden.

gewoon terug naar zijn eigen land. iemand die scheermesjes inslikt kunnen we hier niet gebruiken, er lopen al genoeg idioten rond hier.
pi_27019215
Als we de goede man toelaten, werken we dan zelf niet mee aan een soort van ethnic cleansing? Ik zeg soort van, want homo's zijn net zo min als moslims een ethniciteit.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_27024230
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 20:30 schreef deepthroat het volgende:

laten we iedereen die in het buitenland vervolgd wordt omdat ie blowt hier opvangen, kan een leuk feestje worden.
Een seksuele geaardheid vergelijken met een hobby/verslaving. .

Ik ga zo even naar je geboortedatum kijken, moment. .
  zondag 15 mei 2005 @ 13:55:49 #250
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_27024659
quote:
Op zondag 15 mei 2005 03:14 schreef Lyrebird het volgende:
Als we de goede man toelaten, werken we dan zelf niet mee aan een soort van ethnic cleansing?
Psst, midden in de nacht posten is misschien toch niet zo handig. Want deze reactie slaat helemaal nergens op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')