Uhm... Ik heb die petitie getekend hoor!quote:Op maandag 9 mei 2005 15:28 schreef JanPoedel het volgende:
Jeetje wat erg zegMeneer maakt zich zorgen om die enkele homo, maar over de andere 25.999 mensen hoor je hem vreemd genoeg niet. Hypocrisie kent dus geen geslacht of geaardheid.
![]()
Als zelfs wetenschappers nogmaals aantonen dat homo's een afwijking in de hersenen hebben, wie ben ik dan om dat te ontkennenquote:'Hersenen hetero's en homo's verschillen'
WASHINGTON - Bepaalde bestanddelen uit mannelijk zweet stimuleren de hersenen van homoseksuele mannen en heteroseksuele vrouwen, maar heteroseksuele mannen reageren er niet op. Zweedse onderzoekers vermoeden daarom dat de hersenen van homo's en hetero's verschillen. De studie bevestigt volgens hen bovendien de rol van feromonen bij menselijk contact.
De resultaten zijn gepubliceerd in het wetenschappelijk tijdschrift Proceedings of the National Academy of Sciences. De onderzoekers lieten twaalf vrouwen, twaalf heteroseksuele mannen en twaalf homoseksuele mannen allerlei feromonen (zogenoemde lokstoffen, van oorsprong lichaamseigen) ruiken en bekeken de reactie in de hersenen. De drie groepen reageerden gelijk op bepaalde geuren. Maar op een bestanddeel uit mannelijk zweet reageerden heteroseksuele mannen helemaal niet.
Studies naar mogelijk lichamelijke oorzaken van hetero- en homoseksualiteit zijn niet onomstreden. In Nederland concludeerde hersendeskundige Swaab eind jaren tachtig dat hersenen van homoseksuelen dezelfde verschillen vertoonden en dat hun seksuele voorkeur een biologische oorzaak zou kunnen hebben. Swaabs uitspraken veroorzaakten beroering in de homowereld en leidden tot vragen in de Tweede Kamer.
De wetenscahppers vermoeden iets, net als dat er leven buiten de aarde is, een garantie geven ze echter niet en er is vooralsnog niets bewezen, alleen wat aanknopingspunten.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:48 schreef JanPoedel het volgende:
[..]
Als zelfs wetenschappers nogmaals aantonen dat homo's een afwijking in de hersenen hebben, wie ben ik dan om dat te ontkennen![]()
het riekt naar klonisme Youssefboy.quote:Op maandag 9 mei 2005 15:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Klopt Youssef. Daar geef ik je gelijk in. Maar in principe zijn we het altijd eens. Ik durf blindelings mijn handtekning te zetten onder jouw posts omdat we hetzelfde denken en redeneren, tevens hebben we een zelfde soort humor
Sterker nog, ik zet altijd al jouw handtekening onder mijn posts, hopelijk vind je het niet erg broederquote:Op maandag 9 mei 2005 15:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Klopt Youssef. Daar geef ik je gelijk in. Maar in principe zijn we het altijd eens. Ik durf blindelings mijn handtekning te zetten onder jouw posts omdat we hetzelfde denken en redeneren, tevens hebben we een zelfde soort humor
Sinds wanneer is een smiley verworden tot handtekening?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:33 schreef Youssef het volgende:
[..]
Sterker nog, ik zet altijd al jouw handtekening onder mijn posts, hopelijk vind je het niet erg broeder
Oh ja, bijna handtekening vergeten:
Er zijn vast wel 150 miljoen mensen die om dezelfde reden naar ons land willen komen.quote:Op zondag 20 februari 2005 12:05 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Omdat hij het slachtoffer is van schending van mensenrechten in een ander land die we hier een veilig bestaan kunnen garanderen.
Dat blijft altijd een lastige afweging, zeker als je slechts 2 vierkante hectare braak terrein over hebt om mensen te huisvesten en we nu al ieder dubbeltje om moeten draaien..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:52 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Er zijn vast wel 150 miljoen mensen die om dezelfde reden naar ons land willen komen.
Zullen we die dan allemaal maar opvangen of zullen we roepen vol=vol?
Wellicht kan ie aantonen dat ie homo is, en dat ie daarom ook in dat land opgepakt werd.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:54 schreef lionsguy18 het volgende:
En toen kreeg die Libische homo een verblijfsvergunning en toen werd ie opeens hetero.
Wat mensen niet allemaal verzinnen om hier te komen graaien.
We vangen gewoon een deel op, zoals ieder Westers democratisch mensenrechten-respecterend land dat ook doet. En gezamenlijk is de vluchtelingenstroom goed te doen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:52 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Er zijn vast wel 150 miljoen mensen die om dezelfde reden naar ons land willen komen.
Zullen we die dan allemaal maar opvangen of zullen we roepen vol=vol?
Wie wil er nou op een kamp wonenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:45 schreef Sidekick het volgende:
[..]
We vangen gewoon een deel op, zoals ieder Westers democratisch mensenrechten-respecterend land dat ook doet. En gezamenlijk is de vluchtelingenstroom goed te doen.
En anders deporteren we jou, zodat er weer een extra plaats vrj is hier.
Waarom zou je hem mogen deporteren dan, gelden voor hem niet dezelfde argumenten als voor criminele Marokkanen met een Nederlands paspoort?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:45 schreef Sidekick het volgende:
[..]
We vangen gewoon een deel op, zoals ieder Westers democratisch mensenrechten-respecterend land dat ook doet. En gezamenlijk is de vluchtelingenstroom goed te doen.
En anders deporteren we jou, zodat er weer een extra plaats vrj is hier.
Mij ontbreekt het causale verband..quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:06 schreef Youssef het volgende:
[..]
Gia, ga me niet vertellen dat je op een kamp woont
Mij niet.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:13 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Mij ontbreekt het causale verband..
Verlicht mij oh grote Poedel..quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |