abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 mei 2005 @ 17:37:12 #241
3542 Gia
User under construction
pi_26919781
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 13:38 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Verlicht mij oh grote Poedel..

want ik zie nog steeds geen verband tussen de vraag van Gia en het antwoord van Yoessef,
Ik ook niet. Als Youssef vraagt: Wie wil er nou op een kamp wonen, lijkt het mij dat hij er ervaring mee heeft. Hoe weet hij anders hoe het daar is?

Oja, van horen zeggen, natuurlijk!! Zoals gewoonlijk.

Maar nee, Youssefje, ik woon niet op een kamp. Hoewel ik wel veel van kamperen houd.
pi_26919908
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 17:37 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik ook niet. Als Youssef vraagt: Wie wil er nou op een kamp wonen, lijkt het mij dat hij er ervaring mee heeft. Hoe weet hij anders hoe het daar is?

Oja, van horen zeggen, natuurlijk!! Zoals gewoonlijk.

Maar nee, Youssefje, ik woon niet op een kamp. Hoewel ik wel veel van kamperen houd.
Zoiets heet beeldvorming domme campingsnol.
pi_26920074
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 17:41 schreef Youssef het volgende:

[..]

Zoiets heet beeldvorming domme campingsnol. [afbeelding]
Ga je mond spoelen!
Yeah baby Yeah!
  woensdag 11 mei 2005 @ 17:50:47 #244
3542 Gia
User under construction
pi_26920233
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 17:45 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ga je mond spoelen!
Ja, dat heet RESPECT MAN!!
pi_26926056
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 18:45 schreef Sidekick het volgende:

[..]

We vangen gewoon een deel op, zoals ieder Westers democratisch mensenrechten-respecterend land dat ook doet. En gezamenlijk is de vluchtelingenstroom goed te doen.

En anders deporteren we jou, zodat er weer een extra plaats vrj is hier.
Dat vind ik een asociale opmerking van een mod.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_26951343
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 21:10 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

Dat vind ik een asociale opmerking van een mod.
Tja, Sidekick reageert nogal eens overdreven op dat soort zaken het is niet anders.
Yeah baby Yeah!
pi_27010857
laten we iedereen die in het buitenland vervolgd wordt omdat ie blowt hier opvangen, kan een leuk feestje worden.

gewoon terug naar zijn eigen land. iemand die scheermesjes inslikt kunnen we hier niet gebruiken, er lopen al genoeg idioten rond hier.
pi_27019215
Als we de goede man toelaten, werken we dan zelf niet mee aan een soort van ethnic cleansing? Ik zeg soort van, want homo's zijn net zo min als moslims een ethniciteit.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_27024230
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 20:30 schreef deepthroat het volgende:

laten we iedereen die in het buitenland vervolgd wordt omdat ie blowt hier opvangen, kan een leuk feestje worden.
Een seksuele geaardheid vergelijken met een hobby/verslaving. .

Ik ga zo even naar je geboortedatum kijken, moment. .
  zondag 15 mei 2005 @ 13:55:49 #250
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_27024659
quote:
Op zondag 15 mei 2005 03:14 schreef Lyrebird het volgende:
Als we de goede man toelaten, werken we dan zelf niet mee aan een soort van ethnic cleansing?
Psst, midden in de nacht posten is misschien toch niet zo handig. Want deze reactie slaat helemaal nergens op.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_27027911
quote:
Op zondag 15 mei 2005 13:39 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Een seksuele geaardheid vergelijken met een hobby/verslaving. .

Ik ga zo even naar je geboortedatum kijken, moment. .
sex is toch ook een hobby/verslaving

laat ik het anders zeggen: laten we alle vluchtelingen uit libië die (zeggen dat ze) homo zijn hier binnenlaten.
pi_27028204
quote:
Op zondag 15 mei 2005 15:45 schreef deepthroat het volgende:

laat ik het anders zeggen: laten we alle vluchtelingen uit libië die (zeggen dat ze) homo zijn hier binnenlaten.
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 01:22 schreef mineo39-76 het volgende:

Wessam is er van overtuigd dat hij in Libië gearresteerd zal worden, omdat hij daar is veroordeeld vanwege zijn homoseksuele geaardheid en na drie jaar uit de gevangenis is ontsnapt. Vóór zijn vlucht is Wessam naakt aan een paal gebonden om als homoseksueel te schande worden gezet. Hij heeft lijfstraffen ondergaan; de littekens op zijn hoofd en lichaam getuigen daarvan.

Voor Wessam geldt bovendien dat hij in politiek opzicht veel problemen heeft gehad. Na zijn veroordeling voor homoseksualiteit zat hij vast in Bengazi. De vriend met wie hij toen een relatie had, zit nog steeds in de gevangenis.
Het gaat hier wel wat verder dan alleen maar 'zeggen dat hij homo is'.
pi_27030028
Het verbaasd me iedere keer weer dat mensen maar wat blaten zonder het topic eerst te lezen,
of als ze het bericht niet geloven niet zelf op onderzoek uit gaan...
pi_27038446
quote:
Op zondag 15 mei 2005 13:55 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Psst, midden in de nacht posten is misschien toch niet zo handig. Want deze reactie slaat helemaal nergens op.
Waarom slaat dit nergens op? Het was trouwens een uur of 10 toen ik dat postte.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  zondag 15 mei 2005 @ 22:48:56 #255
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_27039175
quote:
Op zondag 15 mei 2005 22:24 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Waarom slaat dit nergens op? Het was trouwens een uur of 10 toen ik dat postte.
Omdat je feitelijk zegt dat opvang van politieke vluchtelingen het meewerken aan genocide is. Ik snap je punt wel; desbetreffende foute landen willen van bepaalde 'bevolkingsgroepen' af en wij helpen die regimes daarmee door ze op te vangen. Dat is uiteraard geen genocide, en het alternatief (bewust terugsturen) is qua realiteitsgehalte ook veel onmenselijker en overschaduwd jouw "puntje" compleet. Of is er soms geen verschil tussen die vluchtelingen veilig in andere landen, of in eigen land waar ze onderdrukt of bedreigd worden, of nog erger?
pi_27039857
Het kan zijn dat ik miszat wat betreft ethnic cleansing. Wat ik ermee bedoelde, was dat je net als in Joegoslavie meehelpt aan het verplaatsen van groepen mensen. Dat werd daar toen niet toegestaan (ik heb het dus niet over moorden, maar over verplaatsen), maar hier werken we er aan mee (nogmaals, het gaat hier niet om ethniciteit, dus die term dekt de lading niet).
  zondag 15 mei 2005 @ 23:13:31 #257
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_27039911
Nou ja, dat bedoel ik dus: het meehelpen aan verhuizingen is een beter alternatief dan die mensen daar maar laten rotten, so to speak.
pi_27040074
En het gaat om zulke kleine aantallen dat je niet over 'verplaatsen van groepen' kunt spreken.

Een absúrde vergelijking. .
  zondag 15 mei 2005 @ 23:56:11 #259
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_27041188
quote:
Op zondag 15 mei 2005 23:19 schreef DennisMoore het volgende:
En het gaat om zulke kleine aantallen dat je niet over 'verplaatsen van groepen' kunt spreken.

Een absúrde vergelijking. .
Ik dacht dat 10% van alle mannen homo was.
Hoeveel mannen wonen er in Libie?

(Oke misschien een absurde reactie, maar een 'kleine' groep is het zeker niet.)
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_27041308
quote:
Op zondag 15 mei 2005 23:56 schreef Knarf het volgende:

[..]

Ik dacht dat 10% van alle mannen homo was.
Hoeveel mannen wonen er in Libie?

(Oke misschien een absurde reactie, maar een 'kleine' groep is het zeker niet.)
10 % Zoals je al zegt, "hoeveel mannen wonen er in Libië" en zeker zoveel homo's Zwakste schakel, toedelidoki
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')