abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27027911
quote:
Op zondag 15 mei 2005 13:39 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Een seksuele geaardheid vergelijken met een hobby/verslaving. .

Ik ga zo even naar je geboortedatum kijken, moment. .
sex is toch ook een hobby/verslaving

laat ik het anders zeggen: laten we alle vluchtelingen uit libië die (zeggen dat ze) homo zijn hier binnenlaten.
pi_27028204
quote:
Op zondag 15 mei 2005 15:45 schreef deepthroat het volgende:

laat ik het anders zeggen: laten we alle vluchtelingen uit libië die (zeggen dat ze) homo zijn hier binnenlaten.
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 01:22 schreef mineo39-76 het volgende:

Wessam is er van overtuigd dat hij in Libië gearresteerd zal worden, omdat hij daar is veroordeeld vanwege zijn homoseksuele geaardheid en na drie jaar uit de gevangenis is ontsnapt. Vóór zijn vlucht is Wessam naakt aan een paal gebonden om als homoseksueel te schande worden gezet. Hij heeft lijfstraffen ondergaan; de littekens op zijn hoofd en lichaam getuigen daarvan.

Voor Wessam geldt bovendien dat hij in politiek opzicht veel problemen heeft gehad. Na zijn veroordeling voor homoseksualiteit zat hij vast in Bengazi. De vriend met wie hij toen een relatie had, zit nog steeds in de gevangenis.
Het gaat hier wel wat verder dan alleen maar 'zeggen dat hij homo is'.
pi_27030028
Het verbaasd me iedere keer weer dat mensen maar wat blaten zonder het topic eerst te lezen,
of als ze het bericht niet geloven niet zelf op onderzoek uit gaan...
pi_27038446
quote:
Op zondag 15 mei 2005 13:55 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Psst, midden in de nacht posten is misschien toch niet zo handig. Want deze reactie slaat helemaal nergens op.
Waarom slaat dit nergens op? Het was trouwens een uur of 10 toen ik dat postte.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  zondag 15 mei 2005 @ 22:48:56 #255
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_27039175
quote:
Op zondag 15 mei 2005 22:24 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Waarom slaat dit nergens op? Het was trouwens een uur of 10 toen ik dat postte.
Omdat je feitelijk zegt dat opvang van politieke vluchtelingen het meewerken aan genocide is. Ik snap je punt wel; desbetreffende foute landen willen van bepaalde 'bevolkingsgroepen' af en wij helpen die regimes daarmee door ze op te vangen. Dat is uiteraard geen genocide, en het alternatief (bewust terugsturen) is qua realiteitsgehalte ook veel onmenselijker en overschaduwd jouw "puntje" compleet. Of is er soms geen verschil tussen die vluchtelingen veilig in andere landen, of in eigen land waar ze onderdrukt of bedreigd worden, of nog erger?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_27039857
Het kan zijn dat ik miszat wat betreft ethnic cleansing. Wat ik ermee bedoelde, was dat je net als in Joegoslavie meehelpt aan het verplaatsen van groepen mensen. Dat werd daar toen niet toegestaan (ik heb het dus niet over moorden, maar over verplaatsen), maar hier werken we er aan mee (nogmaals, het gaat hier niet om ethniciteit, dus die term dekt de lading niet).
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  zondag 15 mei 2005 @ 23:13:31 #257
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_27039911
Nou ja, dat bedoel ik dus: het meehelpen aan verhuizingen is een beter alternatief dan die mensen daar maar laten rotten, so to speak.
pi_27040074
En het gaat om zulke kleine aantallen dat je niet over 'verplaatsen van groepen' kunt spreken.

Een absúrde vergelijking. .
  zondag 15 mei 2005 @ 23:56:11 #259
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_27041188
quote:
Op zondag 15 mei 2005 23:19 schreef DennisMoore het volgende:
En het gaat om zulke kleine aantallen dat je niet over 'verplaatsen van groepen' kunt spreken.

Een absúrde vergelijking. .
Ik dacht dat 10% van alle mannen homo was.
Hoeveel mannen wonen er in Libie?

(Oke misschien een absurde reactie, maar een 'kleine' groep is het zeker niet.)
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_27041308
quote:
Op zondag 15 mei 2005 23:56 schreef Knarf het volgende:

[..]

Ik dacht dat 10% van alle mannen homo was.
Hoeveel mannen wonen er in Libie?

(Oke misschien een absurde reactie, maar een 'kleine' groep is het zeker niet.)
10 % Zoals je al zegt, "hoeveel mannen wonen er in Libië" en zeker zoveel homo's Zwakste schakel, toedelidoki
  maandag 16 mei 2005 @ 00:07:06 #261
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_27041572
quote:
Op zondag 15 mei 2005 23:59 schreef Youssef het volgende:

[..]

10 % Zoals je al zegt, "hoeveel mannen wonen er in Libië" en zeker zoveel homo's Zwakste schakel, toedelidoki
5,5 miljoen mensen -> 2,75 miljoen mannen -> 275.000 (mannelijke) homo's

Oke 10% is erg veel, maar 8% geeft toe homo seksueel contact gehad te hebben. 2% wordt als normaal geschat in onderzoeken.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Homoseksualiteit

(geeft nog altijd 55.000 homo's in Libie alleen.)
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_27042300
quote:
Op maandag 16 mei 2005 00:07 schreef Knarf het volgende:

(geeft nog altijd 55.000 homo's in Libie alleen.)
Ik denk dat dat tot de catogorie wishful thinking/propaganda/bullshit kan worden gerekend. 55.000
  maandag 16 mei 2005 @ 00:31:44 #263
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_27042389
Niet iedere homo moet daar vrezen voor zijn leven, aangezien dat vaak niet echt te zien is aan de buitenkant. Homofilie is daar ook niet maatschappelijk geaccepteerd (duh), dus ze zullen geen Gay Prides houden, en er zal zelfs een x precentage in ontkenningsfase zitten daardoor. Bovenop dit alles wordt 95% van alle vluchtelingen al in de regio opgevangen, en is Nederland niet het enige Westerse land waar vluchtelingen heengaan. Kortom, de drogreden dat zodra je 1 vluchteling toelaat, je opeens miljoenen "vluchtelingen" over je grens krijgt is gewoon een onrealistisch doemscenario.
pi_27042760
Ik gebruik die drogreden niet. Het enige wat ik kwijt wil, is dat wij meehelpen om een absurde situatie in Libie in stand te houden. Als homo's in Libie (met onze hulp) voor veranderingen zorgen, is het probleem opgelost. Wij helpen individuele homo's. Die hulp doet 0,0 voor de homo's in Libie.

Voor het geld dat wij in Nederland uitgeven aan zielige asielzoekers kun je miljoenen mensen die het veul en veul slechter hebben, een veel beter bestaan geven. Kwestie van keuzes maken.
pi_27127838
Terugsturen is beter.
Weer een homo minder in nederland.
Wat Libie doet is hun zaak.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_27128553
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 20:24 schreef lionsguy18 het volgende:
Terugsturen is beter.
Wat Libie doet is hun zaak.
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 20:35 schreef lionsguy18 het volgende:
Je kent het woordje respect voor je medemens niet.
Waarom zou je iemand onnodig kwetsen in zijn diepste gevoelens?

Het is juist die verrotte ikke ikke ikke cultuur die de samenleving haast onleefbaar maakt.
Verder commentaar lijkt me overbodig
pi_27128799
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 20:24 schreef lionsguy18 het volgende:

Ach gut, een homofoob pubertje... .
pi_27129911
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 20:53 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Ach gut, een homofoob pubertje... .
Pubertje?
Pardon!!!
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_27147444
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 20:46 schreef dVTB het volgende:

[..]

[..]

Verder commentaar lijkt me overbodig
Tja, je kent hem he.
Yeah baby Yeah!
pi_27612279
teveel mensen die denken te denken.
teveel mensen die invullen en daar hun oordeel op denken te moeten baseren..
  vrijdag 3 juni 2005 @ 17:31:39 #271
111863 JackyVie
No shit, Sherlock?
pi_27613801
Te veel gezeikstraal over homofilie.
Het heeft nisk maar dan ook niks met homofilie te maken, het gaat erom dat de man gemarteld werd voordat hij ontsnapte. Mensen die gemarteld worden omwille van socio-politieke redenen, komen in aanmerking voor asiel. Of ze nou homo zijn of niet heeft daar niks mee te maken.
Ik vraag mij eigenlijk af of de mensen die nu beweren dat alle homo's uit Libië naar Nederland gaan komen die bullshit ook werkelijk geloven? Hoe ongelooflijk oerdom ben je dan? Alsof ze zich eerst gaan laten martelen (want voor homofilie alleen kunne ze idd geen asiel krijgen) en dan gelijk met z'n allen hierheen gaan komen.
Alsof alle Afrikanen die vrezen voor hun leven naar hier komen. Jeps, BULLSHIT
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')