sex is toch ook een hobby/verslavingquote:Op zondag 15 mei 2005 13:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Een seksuele geaardheid vergelijken met een hobby/verslaving..
Ik ga zo even naar je geboortedatum kijken, moment..
quote:Op zondag 15 mei 2005 15:45 schreef deepthroat het volgende:
laat ik het anders zeggen: laten we alle vluchtelingen uit libië die (zeggen dat ze) homo zijn hier binnenlaten.
Het gaat hier wel wat verder dan alleen maar 'zeggen dat hij homo is'.quote:Op donderdag 27 januari 2005 01:22 schreef mineo39-76 het volgende:
Wessam is er van overtuigd dat hij in Libië gearresteerd zal worden, omdat hij daar is veroordeeld vanwege zijn homoseksuele geaardheid en na drie jaar uit de gevangenis is ontsnapt. Vóór zijn vlucht is Wessam naakt aan een paal gebonden om als homoseksueel te schande worden gezet. Hij heeft lijfstraffen ondergaan; de littekens op zijn hoofd en lichaam getuigen daarvan.
Voor Wessam geldt bovendien dat hij in politiek opzicht veel problemen heeft gehad. Na zijn veroordeling voor homoseksualiteit zat hij vast in Bengazi. De vriend met wie hij toen een relatie had, zit nog steeds in de gevangenis.
Waarom slaat dit nergens op? Het was trouwens een uur of 10 toen ik dat postte.quote:Op zondag 15 mei 2005 13:55 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Psst, midden in de nacht posten is misschien toch niet zo handig. Want deze reactie slaat helemaal nergens op.
Omdat je feitelijk zegt dat opvang van politieke vluchtelingen het meewerken aan genocide is. Ik snap je punt wel; desbetreffende foute landen willen van bepaalde 'bevolkingsgroepen' af en wij helpen die regimes daarmee door ze op te vangen. Dat is uiteraard geen genocide, en het alternatief (bewust terugsturen) is qua realiteitsgehalte ook veel onmenselijker en overschaduwd jouw "puntje" compleet. Of is er soms geen verschil tussen die vluchtelingen veilig in andere landen, of in eigen land waar ze onderdrukt of bedreigd worden, of nog erger?quote:Op zondag 15 mei 2005 22:24 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Waarom slaat dit nergens op? Het was trouwens een uur of 10 toen ik dat postte.
Ik dacht dat 10% van alle mannen homo was.quote:Op zondag 15 mei 2005 23:19 schreef DennisMoore het volgende:
En het gaat om zulke kleine aantallen dat je niet over 'verplaatsen van groepen' kunt spreken.
Een absúrde vergelijking..
quote:Op zondag 15 mei 2005 23:56 schreef Knarf het volgende:
[..]
Ik dacht dat 10% van alle mannen homo was.
Hoeveel mannen wonen er in Libie?
(Oke misschien een absurde reactie, maar een 'kleine' groep is het zeker niet.)
5,5 miljoen mensen -> 2,75 miljoen mannen -> 275.000 (mannelijke) homo'squote:Op zondag 15 mei 2005 23:59 schreef Youssef het volgende:
[..]10 %
Zoals je al zegt, "hoeveel mannen wonen er in Libië" en zeker zoveel homo's
Zwakste schakel, toedelidoki
Ik denk dat dat tot de catogorie wishful thinking/propaganda/bullshit kan worden gerekend. 55.000quote:Op maandag 16 mei 2005 00:07 schreef Knarf het volgende:
(geeft nog altijd 55.000 homo's in Libie alleen.)
quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:24 schreef lionsguy18 het volgende:
Terugsturen is beter.
Weer een homo minder in nederland.
Wat Libie doet is hun zaak.
Verder commentaar lijkt me overbodigquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:35 schreef lionsguy18 het volgende:
Je kent het woordje respect voor je medemens niet.
Waarom zou je iemand onnodig kwetsen in zijn diepste gevoelens?
Het is juist die verrotte ikke ikke ikke cultuur die de samenleving haast onleefbaar maakt.
Pubertje?quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ach gut, een homofoob pubertje....
Tja, je kent hem he.quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:46 schreef dVTB het volgende:
[..]
[..]
Verder commentaar lijkt me overbodig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |