1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 | Stand tot en met topic 314 en topic 300 bijgevoegd! HP VP NAAM PT 1 (1) DaisyDuke 48 +3 2 (2) bukgeit 41 +2 3 (3) Berkery 32 +13 4 (4) ranja 30 +11 5 (6) GLO 29 +15 6 (4) bartrid 22 +3 7 (6) newbiedoobiedoo 19 +5 (6) de_man_in_beige 19 +5 8 (5) bimmel 18 +2 (6) Sack_Blabbath 18 +4 9 (7) iggy_in_the_house 15 +4 10 (8) Scrutinizer 14 +4 11 (9) dolle_hond 12 +5 12 (8) Z 10 13 (9) pyl 8 +1 (9) RoofingBurner 8 +2 (11) TheSilentEnigma 8 +5 (10) Gambolputty 8 +4 14 (9) Neva 6 +1 (9) bigshadow 6 +1 15 (10) methodmich 5 +1 (12) Grobbel 5 +3 16 (10) dorian_g 4 (10) belsen 4 (10) Ascaroth 4 (11) Captain_Redbeard 4 +1 (12) Jobbel 4 +2 17 (11) ArmaniMania 3 (12) Jostie 3 +1 18 (12) le_knightclub_soda 2 19 (13) Mark 1 (13) Doc 1 (13) thaleia 1 (13) cora4034 1 (13) timbob 1 (13) zookie 1 (13) uzuki_naruto 1 (13) Litpho 1 (13) onkjoe 1 (--) Zanderrr 1 +1 (--) lubje25 1 +1 |
quote:
Met een hoop bekende artiesten in de clip, weet alleen niet meer welke...quote:He's not a bad man,
He's just ambitious.
3 en 5 goed, 4 is erg warm.quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:49 schreef belsen het volgende:1. Warsaw 2. Pedro the Lion 3. Ash 4. Autumn 5. Garbage
Poema's om precies te zijn, maar close enoughquote:Op woensdag 26 januari 2005 21:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
De Puma's?
Ja dat bedoelde ik, Puma's dat zijn die dingen die ik aan m'n voeten heb......quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:11 schreef Berkery het volgende:
[..]
Poema's om precies te zijn, maar close enough
Sack_Blabbath + 1
Als je 10 bandnamen weet die ook met roverdieren te maken hebben krijg je alsnog een punt, tenzij iemand anders je voor is natuurlijkquote:
Omdat ik in zo'n goede bui ben vind ik een Teddybeer bij deze een roofdierquote:Op woensdag 26 januari 2005 21:20 schreef belsen het volgende:The Cats Pussycat Pantera Dog Eat Dog Teddybear SHLM Tiger Army Pedro The Lion Screaching Weasel Mink DeVille Raccoon
Ik vroeg te maken met roofdieren, klauwen hebben toch wel met roofdieren te maken?quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:27 schreef RoofingBurner het volgende:
Sinds wanneer is een Claw een roofdier?
Dat zijn toch vreselijke dieren die massaal hele dorpen met mensen opetenquote:
Ze vormen een stelletjequote:Op woensdag 26 januari 2005 21:31 schreef belsen het volgende:
Echt triviavoer nu: Wat is de connectie tussen de zoon van David Bowie en Marc Bolan?
Eh, nee, dat zijn heel vredelievende aapjes, die zich rijkelijk tegoed doen aan fruit en insecten.quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat zijn toch vreselijke dieren die massaal hele dorpen met mensen opeten
Ik loop weer lekker te klunzen, roverdieren als ik roofdieren bedoel, Puma's ipv Poema's
Leuk geprobeerd, maar nee.quote:
ze hebben beide dezelfde moeder?quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:31 schreef belsen het volgende:
Echt triviavoer nu: Wat is de connectie tussen de zoon van David Bowie en Marc Bolan?
Nee, en ook allebei verschillende vaders.quote:
Wat een watjes, als ik zo groot, sterk en behaard was dan zou ik hele steden op z'n kop zetten en met mooie vrouwen het empire state building op klimmen......tsss, fruit en insectenquote:Op woensdag 26 januari 2005 21:38 schreef belsen het volgende:
[..]
Eh, nee, dat zijn heel vredelievende aapjes, die zich rijkelijk tegoed doen aan fruit en insecten.
Geen buren of school ofzo.quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:49 schreef Berkery het volgende:
De moeder van de zoon van David Bowie (Zowie toch?) had de hippienaam 'Revolution'. Marx Bolan zong over de 'Children of the revolution'
Nee, maar ga zo door, dan kom je er vanzelf.quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Bowie jr. heeft een bijbaantje gehad in de supermarkt waar Bolan zijn boodschapjes altijd doet?
quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:52 schreef Gambolputty het volgende:
Marx Bolan? Zoon van??
Eh, nee.quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
IK WEET HET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MARC BOLAN IS DE ZOON VAN BOWIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je moet het zoeken in de ernstig triviale sfeer.quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:01 schreef TheSilentEnigma het volgende:
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
In welke sfeer moeten we het zoeken? Relationele? Familiaire? Muzikale? Financiele?
Het heeft wel te maken met de naam 'Zowie'.quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:06 schreef Berkery het volgende:
Marc Bolan heeft de naam 'Zowie' bedacht?
Die hadden we al gehad.quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:11 schreef RoofingBurner het volgende:
De zoon van Bowie heeft een relatie met de zoon van Bolan?
quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:01 schreef bartrid het volgende:
ik heb maar even gegoogled, en als ik gevonden heb wat ik denk dat Belsen bedoelt is het een errrug leuke vraag
Nee, ik ben bang dat de gelijknis met de natuurlijke vaders te treffend is.quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:13 schreef TheSilentEnigma het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Ik dacht tussen Zowie en Bolan zelf.............
In dat geval: ze zijn in hetzelfde ziekenhuis geboren, maar verwisseld bij de geboorte. Dus Bolan jr. is eigenlijk Bowie jr. en Bowie jr. is eigenlijk Bolan jr. Alleen weten ze dit zelf nog niet....
Errug close, maar zo diep zaten ze nu ook weer niet in elkanders aars.quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:19 schreef Berkery het volgende:
De zoon van Bowie heet Zowie en toen heeft Bolan zijn zoon Zolan genoemd?
Nee, zoek het niet in de alliteratie...quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:27 schreef RoofingBurner het volgende:
toch niet Bolie hé
quote:
..en hij is dan weer broer van de Nolan Sisters?quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:33 schreef belsen het volgende:
[..]Zowie Bowie en Nolan Bolan.
Onder het motto: hoezo triviaal...
Punt en vraag voor Berkery!
quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Nee, het is toch Rolan?
Punt en vraag voor Ranja!quote:
inderdaad.quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Uhm, voor zover ik weet treed AC/DC niet op binnenkort, dus 't zal wel een coverband zoals Action In DC zijn
Nee sorry, ik ga slapen, iemand anders mag een vraag doen. En mocht iemand 't weten dan lees ik dat morgen wel en deel ik alsnog punten uitquote:Op donderdag 27 januari 2005 00:05 schreef GLO het volgende:
Tiet veur een hintje?
Hip-Hop label gelinkt met criminele organisatiequote:Op donderdag 27 januari 2005 00:43 schreef bukgeit het volgende:
Volgens mij is het platenbaas Irv Gotti die (weer) gearresteerd wordt wegens drugsdelicten.
Hoei, snel! Idd, Lil' Devil is geen rapper (het is zelfs geen mens, maar een nummer van The Cultquote:Op donderdag 27 januari 2005 01:38 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Allemaal rappers, alleen Lil Devil heb ik nog nooit van gehoord?
Nou, inmiddels is-ie toch aardig uit de kluiten gewassenquote:Op donderdag 27 januari 2005 01:40 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Andere gok: Lil Bow Wow is de enige die ook daadwerkelijk 'little' is?
quote:Rosemary, Heaven restores you in life
you're Coming with me
Through the aging, the fearing, the strife
It's the smiling on the package
It's the faces in the sand
It's the thought that holds you upwards
Embracing me with two hands
right, we'll take you places
Yeah maybe to the beach
When your friends they do come crying
Tell them now your pleasure's set up on slow-release
Hey wait
Great smile
Sensitive to FATE, not Denial
But hey who's on trial?
It took a life span with no cellmate
The long way back
Saying meanwhile can't we look the other way?
We speaks about travel
Yeah we think about the land
We smile like all peoples
Feeling real tan
I can take you places
Do you need a new man?
Wipe the pollen from the faces
Make revision to a dream while you wait in the van
Hey wait
Great smile
Sensitive to FATE, not Denial
But hey who's on trial?
It took a life span
With no cellmate
To find the long way back
You're weightless; you are exotic
You need something for which to care
Leave some shards under the belly
Lay some grease inside my hand
It's a sentimental jury
And the makings of a good plan
You've come to love me lightly
Yeah you've come to hold me tight
Is this motion everlasting
Or do shudders pass in the night?
Rosemary, Oh heaven restores you in life
I spent a life span with no cellmate
The long way back
You're weightless, semi-erotic
You need someone to take you there
Why can't we just play the other game?
Why can't we just look the other way?
die PWOG peel sessie is erg fijn.quote:Op donderdag 27 januari 2005 02:51 schreef bukgeit het volgende:
En GLO +1, anders kaapt iemand anders het punt nog weg.
Deze namen, en vast nog wel meer, had je ook kunnen noemen:
Minny Pops
Psychick Warriors Ov Gaia
Bong-Ra
Persil
Chords
Solex
quote:Jamaican teenagerstunned the music business by reaching number two in the U.S. and number one in the U.K. with "
". Born
in Clarendon, she was the daughter of an overseer on a sugar plantation (her reported date of birth varies from 1942 to 1948), and she was one of the very few female singers in the early Ska era in Clarendon.
Ik gokte erop, maar het kon idd niet missenquote:Op donderdag 27 januari 2005 02:41 schreef bukgeit het volgende:
Ik twijfelde al, maar nu is het zeker: ook The Ex nam Peel Sessions op. Drie zelfs.
Damn.quote:Op donderdag 27 januari 2005 10:50 schreef pyl het volgende:
Goede poging GLO, maar geen enkele voltreffer.
quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:00 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Moody Blues ?
of de butthole surfers.....quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:00 schreef ranja het volgende:
Sommige bandnamen durf je niet eens in google op te vragen trouwens
Wat te denken van Pussy galore of Lolita 18...
quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:02 schreef RoofingBurner het volgende:
Velvet Underground
Precies, de informant Snow Ranja +1quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:06 schreef ranja het volgende:
Snow, toch?
Jobbel +1quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:57 schreef Jobbel het volgende:
Smiths - Singles?
true.quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:59 schreef ranja het volgende:
toch vrij duidelijke titels als Last night I dreamt that somebody loved me of There is a light that never goes out
Ik zie helemaal geen schapen, alleen een grijze massa...quote:Op donderdag 27 januari 2005 12:20 schreef Jobbel het volgende:
oei wel kleine plaatjes...
hoe zou dat komen?
laat je bij het eerste plaatje niet afleiden door de schapen, het hadden ook andere beesten kunnen zijn.
quote:Op donderdag 27 januari 2005 12:47 schreef RoofingBurner het volgende:
Beastie Boys?
quote:Op donderdag 27 januari 2005 12:47 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Als je ze scheert heb je 'My morning jacket'...
quote:godspeed you black emperor - lift your skinny fists like antennas to heaven
Thnx !quote:Op donderdag 27 januari 2005 00:54 schreef belsen het volgende:
Bukgeit was me voor; ergo namens Sack_Blabbath:
Punt en vraag voor Bukgeit!
quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:25 schreef Captain_Redbeard het volgende:
pff klinkt best wel gekweld. iets van de counting crows of zo ???
Bimmel, kan je me het origineel geven?quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:33 schreef Bimmel het volgende:
Van Bob Dylan geloof ik.
Die recente foto die er bij staat belooft alleen niet veel goeds... wat heeft ze met haar hoofd en met name lippen gedaan?quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:36 schreef Berkery het volgende:
Ranja's dag kan niet meer stuk: 80's idool Debbie Gibson in Playboy
'les'?quote:Op donderdag 27 januari 2005 14:47 schreef GLO het volgende:
Qui sont les?
Oh? Andere vraag dan maar?quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:04 schreef Berkery het volgende:
Het is nochthans al twee keer geraden, GS is de vreemde eend in de bijt van NL-bands met een foto op AMG
Willen we dit weten?quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:36 schreef lubje25 het volgende:
aangezien het angstig stil blijft knal ik er maar een vraag op:
Deze amerikaan schreef een nummer over het slaan van zijn dochter.
Wie is hij?
quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:25 schreef GLO het volgende:
Ik moet weg. Vergeet deze vraag maar. Iemand anders mag.
Neen hij is ook een volkszanger maar zoals eerder vermeldt staat is het een amerikaanquote:Op donderdag 27 januari 2005 16:00 schreef RoofingBurner het volgende:
Andre Hazes natuurlijk.
Ah, Loudon Wainwrightquote:Op donderdag 27 januari 2005 16:16 schreef lubje25 het volgende:
zijn zoon Rufus is ook muzikant.
Uh-oh, ik zie nu pas wat er gaande was. Ik had jullie postings met het goede antwoord helemaal gemist. Zag alleen die opmerking van pyl over 'les' en had mijn twijfels over het formaat van de foto. En toen jij opmerkte dat het 'nochtans 2x geraden was', dacht ik dat je bedoelde dat de vraag c.q. foto in het verleden al 2x eerder was geweest. Sorry, sorry, sorry, en duizendmaal excuus, vooral aan dolle_hond. Dat krijg je als het ineens chaos in je hoofd wordt (ik kreeg een belangrijk telefoontje, moest intussen een probleem oplossen van de verbouwers in huis en hield ook nog angstvallig de klok in de gaten omdat ik om half 4 m'n dochter uit school moest halen).quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:52 schreef Berkery het volgende:
[..]
Nu snap ik het niet meer, gewoon punt voor dolle_hond lijkt me
dolle_hond + 1 dus
Die waren er ttv de eerste foto nog niet en ttv de tweede foto niet méér bij...quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:07 schreef pyl het volgende:
Is dit Gruppo? Waar zijn die meiden dan?
ik zit er niet mee.quote:Op donderdag 27 januari 2005 17:30 schreef GLO het volgende:
[..]
Uh-oh, ik zie nu pas wat er gaande was. Ik had jullie postings met het goede antwoord helemaal gemist. Zag alleen die opmerking van pyl over 'les' en had mijn twijfels over het formaat van de foto. En toen jij opmerkte dat het 'nochtans 2x geraden was', dacht ik dat je bedoelde dat de vraag c.q. foto in het verleden al 2x eerder was geweest. Sorry, sorry, sorry, en duizendmaal excuus, vooral aan dolle_hond. Dat krijg je als het ineens chaos in je hoofd wordt (ik kreeg een belangrijk telefoontje, moest intussen een probleem oplossen van de verbouwers in huis en hield ook nog angstvallig de klok in de gaten omdat ik om half 4 m'n dochter uit school moest halen).
De huidige zangeressen zitten er sinds 1980 bij en ttv de hitjes ('78- '79) waren het andere zangeressen..wanneer zou die 2e foto genomen moeten zijn dan?quote:Op donderdag 27 januari 2005 17:33 schreef GLO het volgende:
[..]
Die waren er ttv de eerste foto nog niet en ttv de tweede foto niet méér bij...
Gruppo heeft in haar begintijd (1976) zonder zangeressen gespeeld en tussen 1980 en 1982 grotendeels ook. De groep was toen 'een echte jongensband' (quote van Hans Vandenburg). De zangeressen waren toen gedegradeerd tot gastmuzikantes en op tournee gingen ze niet mee. Beide foto's moeten stammen uit die periode (ik vergiste me in de eerste foto - daarop is Vandenburg al bijna kaal en Eric Wehrmeyer niet meer te zien - voorzover te onderscheiden, vandaar ook dat ik 'm in eerste instantie in de begintijd plaatste). Gruppo was toen een vijfmansformatie, uitgebreid met een saxofonist.quote:Op donderdag 27 januari 2005 17:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
De huidige zangeressen zitten er sinds 1980 bij en ttv de hitjes ('78- '79) waren het andere zangeressen..wanneer zou die 2e foto genomen moeten zijn dan?
idem.quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:41 schreef bartrid het volgende:
ik ken ze geen van allen....
ditoquote:Op donderdag 27 januari 2005 20:41 schreef bartrid het volgende:
ik ken ze geen van allen....
ze hebben allemaal een eigen beheer cd uitgebracht of zo?quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:53 schreef bukgeit het volgende:
De meesten hebben geen label.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |