Die recente foto die er bij staat belooft alleen niet veel goeds... wat heeft ze met haar hoofd en met name lippen gedaan?quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:36 schreef Berkery het volgende:
Ranja's dag kan niet meer stuk: 80's idool Debbie Gibson in Playboy
'les'?quote:Op donderdag 27 januari 2005 14:47 schreef GLO het volgende:
Qui sont les?
Oh? Andere vraag dan maar?quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:04 schreef Berkery het volgende:
Het is nochthans al twee keer geraden, GS is de vreemde eend in de bijt van NL-bands met een foto op AMG
Willen we dit weten?quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:36 schreef lubje25 het volgende:
aangezien het angstig stil blijft knal ik er maar een vraag op:
Deze amerikaan schreef een nummer over het slaan van zijn dochter.
Wie is hij?
quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:25 schreef GLO het volgende:
Ik moet weg. Vergeet deze vraag maar. Iemand anders mag.
Neen hij is ook een volkszanger maar zoals eerder vermeldt staat is het een amerikaanquote:Op donderdag 27 januari 2005 16:00 schreef RoofingBurner het volgende:
Andre Hazes natuurlijk.
Ah, Loudon Wainwrightquote:Op donderdag 27 januari 2005 16:16 schreef lubje25 het volgende:
zijn zoon Rufus is ook muzikant.
Uh-oh, ik zie nu pas wat er gaande was. Ik had jullie postings met het goede antwoord helemaal gemist. Zag alleen die opmerking van pyl over 'les' en had mijn twijfels over het formaat van de foto. En toen jij opmerkte dat het 'nochtans 2x geraden was', dacht ik dat je bedoelde dat de vraag c.q. foto in het verleden al 2x eerder was geweest. Sorry, sorry, sorry, en duizendmaal excuus, vooral aan dolle_hond. Dat krijg je als het ineens chaos in je hoofd wordt (ik kreeg een belangrijk telefoontje, moest intussen een probleem oplossen van de verbouwers in huis en hield ook nog angstvallig de klok in de gaten omdat ik om half 4 m'n dochter uit school moest halen).quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:52 schreef Berkery het volgende:
[..]
Nu snap ik het niet meer, gewoon punt voor dolle_hond lijkt me
dolle_hond + 1 dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |