Ah, Loudon Wainwrightquote:Op donderdag 27 januari 2005 16:16 schreef lubje25 het volgende:
zijn zoon Rufus is ook muzikant.
Uh-oh, ik zie nu pas wat er gaande was. Ik had jullie postings met het goede antwoord helemaal gemist. Zag alleen die opmerking van pyl over 'les' en had mijn twijfels over het formaat van de foto. En toen jij opmerkte dat het 'nochtans 2x geraden was', dacht ik dat je bedoelde dat de vraag c.q. foto in het verleden al 2x eerder was geweest. Sorry, sorry, sorry, en duizendmaal excuus, vooral aan dolle_hond. Dat krijg je als het ineens chaos in je hoofd wordt (ik kreeg een belangrijk telefoontje, moest intussen een probleem oplossen van de verbouwers in huis en hield ook nog angstvallig de klok in de gaten omdat ik om half 4 m'n dochter uit school moest halen).quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:52 schreef Berkery het volgende:
[..]
Nu snap ik het niet meer, gewoon punt voor dolle_hond lijkt me
dolle_hond + 1 dus
Die waren er ttv de eerste foto nog niet en ttv de tweede foto niet méér bij...quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:07 schreef pyl het volgende:
Is dit Gruppo? Waar zijn die meiden dan?
ik zit er niet mee.quote:Op donderdag 27 januari 2005 17:30 schreef GLO het volgende:
[..]
Uh-oh, ik zie nu pas wat er gaande was. Ik had jullie postings met het goede antwoord helemaal gemist. Zag alleen die opmerking van pyl over 'les' en had mijn twijfels over het formaat van de foto. En toen jij opmerkte dat het 'nochtans 2x geraden was', dacht ik dat je bedoelde dat de vraag c.q. foto in het verleden al 2x eerder was geweest. Sorry, sorry, sorry, en duizendmaal excuus, vooral aan dolle_hond. Dat krijg je als het ineens chaos in je hoofd wordt (ik kreeg een belangrijk telefoontje, moest intussen een probleem oplossen van de verbouwers in huis en hield ook nog angstvallig de klok in de gaten omdat ik om half 4 m'n dochter uit school moest halen).
De huidige zangeressen zitten er sinds 1980 bij en ttv de hitjes ('78- '79) waren het andere zangeressen..wanneer zou die 2e foto genomen moeten zijn dan?quote:Op donderdag 27 januari 2005 17:33 schreef GLO het volgende:
[..]
Die waren er ttv de eerste foto nog niet en ttv de tweede foto niet méér bij...
Gruppo heeft in haar begintijd (1976) zonder zangeressen gespeeld en tussen 1980 en 1982 grotendeels ook. De groep was toen 'een echte jongensband' (quote van Hans Vandenburg). De zangeressen waren toen gedegradeerd tot gastmuzikantes en op tournee gingen ze niet mee. Beide foto's moeten stammen uit die periode (ik vergiste me in de eerste foto - daarop is Vandenburg al bijna kaal en Eric Wehrmeyer niet meer te zien - voorzover te onderscheiden, vandaar ook dat ik 'm in eerste instantie in de begintijd plaatste). Gruppo was toen een vijfmansformatie, uitgebreid met een saxofonist.quote:Op donderdag 27 januari 2005 17:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
De huidige zangeressen zitten er sinds 1980 bij en ttv de hitjes ('78- '79) waren het andere zangeressen..wanneer zou die 2e foto genomen moeten zijn dan?
idem.quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:41 schreef bartrid het volgende:
ik ken ze geen van allen....
ditoquote:Op donderdag 27 januari 2005 20:41 schreef bartrid het volgende:
ik ken ze geen van allen....
ze hebben allemaal een eigen beheer cd uitgebracht of zo?quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:53 schreef bukgeit het volgende:
De meesten hebben geen label.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |