Dat zijn toch vreselijke dieren die massaal hele dorpen met mensen opetenquote:
Ze vormen een stelletjequote:Op woensdag 26 januari 2005 21:31 schreef belsen het volgende:
Echt triviavoer nu: Wat is de connectie tussen de zoon van David Bowie en Marc Bolan?
Eh, nee, dat zijn heel vredelievende aapjes, die zich rijkelijk tegoed doen aan fruit en insecten.quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat zijn toch vreselijke dieren die massaal hele dorpen met mensen opeten
Ik loop weer lekker te klunzen, roverdieren als ik roofdieren bedoel, Puma's ipv Poema's
Leuk geprobeerd, maar nee.quote:
ze hebben beide dezelfde moeder?quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:31 schreef belsen het volgende:
Echt triviavoer nu: Wat is de connectie tussen de zoon van David Bowie en Marc Bolan?
Nee, en ook allebei verschillende vaders.quote:
Wat een watjes, als ik zo groot, sterk en behaard was dan zou ik hele steden op z'n kop zetten en met mooie vrouwen het empire state building op klimmen......tsss, fruit en insectenquote:Op woensdag 26 januari 2005 21:38 schreef belsen het volgende:
[..]
Eh, nee, dat zijn heel vredelievende aapjes, die zich rijkelijk tegoed doen aan fruit en insecten.
Geen buren of school ofzo.quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:49 schreef Berkery het volgende:
De moeder van de zoon van David Bowie (Zowie toch?) had de hippienaam 'Revolution'. Marx Bolan zong over de 'Children of the revolution'
Nee, maar ga zo door, dan kom je er vanzelf.quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Bowie jr. heeft een bijbaantje gehad in de supermarkt waar Bolan zijn boodschapjes altijd doet?
quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:52 schreef Gambolputty het volgende:
Marx Bolan? Zoon van??
Eh, nee.quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
IK WEET HET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MARC BOLAN IS DE ZOON VAN BOWIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |