Dat zijn toch vreselijke dieren die massaal hele dorpen met mensen opetenquote:
Ze vormen een stelletjequote:Op woensdag 26 januari 2005 21:31 schreef belsen het volgende:
Echt triviavoer nu: Wat is de connectie tussen de zoon van David Bowie en Marc Bolan?
Eh, nee, dat zijn heel vredelievende aapjes, die zich rijkelijk tegoed doen aan fruit en insecten.quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat zijn toch vreselijke dieren die massaal hele dorpen met mensen opeten
Ik loop weer lekker te klunzen, roverdieren als ik roofdieren bedoel, Puma's ipv Poema's
Leuk geprobeerd, maar nee.quote:
ze hebben beide dezelfde moeder?quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:31 schreef belsen het volgende:
Echt triviavoer nu: Wat is de connectie tussen de zoon van David Bowie en Marc Bolan?
Nee, en ook allebei verschillende vaders.quote:
Wat een watjes, als ik zo groot, sterk en behaard was dan zou ik hele steden op z'n kop zetten en met mooie vrouwen het empire state building op klimmen......tsss, fruit en insectenquote:Op woensdag 26 januari 2005 21:38 schreef belsen het volgende:
[..]
Eh, nee, dat zijn heel vredelievende aapjes, die zich rijkelijk tegoed doen aan fruit en insecten.
Geen buren of school ofzo.quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:49 schreef Berkery het volgende:
De moeder van de zoon van David Bowie (Zowie toch?) had de hippienaam 'Revolution'. Marx Bolan zong over de 'Children of the revolution'
Nee, maar ga zo door, dan kom je er vanzelf.quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Bowie jr. heeft een bijbaantje gehad in de supermarkt waar Bolan zijn boodschapjes altijd doet?
quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:52 schreef Gambolputty het volgende:
Marx Bolan? Zoon van??
Eh, nee.quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
IK WEET HET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MARC BOLAN IS DE ZOON VAN BOWIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je moet het zoeken in de ernstig triviale sfeer.quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:01 schreef TheSilentEnigma het volgende:
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
In welke sfeer moeten we het zoeken? Relationele? Familiaire? Muzikale? Financiele?
Het heeft wel te maken met de naam 'Zowie'.quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:06 schreef Berkery het volgende:
Marc Bolan heeft de naam 'Zowie' bedacht?
Die hadden we al gehad.quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:11 schreef RoofingBurner het volgende:
De zoon van Bowie heeft een relatie met de zoon van Bolan?
quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:01 schreef bartrid het volgende:
ik heb maar even gegoogled, en als ik gevonden heb wat ik denk dat Belsen bedoelt is het een errrug leuke vraag
Nee, ik ben bang dat de gelijknis met de natuurlijke vaders te treffend is.quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:13 schreef TheSilentEnigma het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Ik dacht tussen Zowie en Bolan zelf.............
In dat geval: ze zijn in hetzelfde ziekenhuis geboren, maar verwisseld bij de geboorte. Dus Bolan jr. is eigenlijk Bowie jr. en Bowie jr. is eigenlijk Bolan jr. Alleen weten ze dit zelf nog niet....
Errug close, maar zo diep zaten ze nu ook weer niet in elkanders aars.quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:19 schreef Berkery het volgende:
De zoon van Bowie heet Zowie en toen heeft Bolan zijn zoon Zolan genoemd?
Nee, zoek het niet in de alliteratie...quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:27 schreef RoofingBurner het volgende:
toch niet Bolie hé
quote:
..en hij is dan weer broer van de Nolan Sisters?quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:33 schreef belsen het volgende:
[..]Zowie Bowie en Nolan Bolan.
Onder het motto: hoezo triviaal...
Punt en vraag voor Berkery!
quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Nee, het is toch Rolan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |