Heb hem ooit eens op een boekje zien staan...maar hij is nu dood?quote:Op woensdag 26 januari 2005 18:13 schreef Suijk het volgende:
Wil je wel geloven dat ik die kikker niet eerder ergens ben tegen gekomen?
quote:Op woensdag 26 januari 2005 18:15 schreef Noca het volgende:
Heb hem ooit eens op een boekje zien staan...maar hij is nu dood?
Yups.Geen ppppppareltjes meer van Snuf en zijn maatje Snuitje. (uit Pipo de clown)quote:Op woensdag 26 januari 2005 18:31 schreef Againzender het volgende:
En ook zonder Rudi Falkenhagen hoor ik net.....
Van de partij!quote:Op woensdag 26 januari 2005 18:38 schreef Spideyman het volgende:
Over kikkers gesproken, wordt er weer ge-aaisketjst vanaaf?
Kun je je zelf niet opslaan of zoquote:Op woensdag 26 januari 2005 18:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Hier nog even de link om jezelf als Southpark figuur te tekenen.
http://images.southparkstudios.com/games/create/
Jammer dat kikker niet meer is.
Bromsnor niet meerquote:Op woensdag 26 januari 2005 19:15 schreef SCH het volgende:
Swiebertje leeft nog
Saartje schildert onder de naam Riek Schagen schilderijtjesquote:Op woensdag 26 januari 2005 19:17 schreef SCH het volgende:
Saartje wel toch?
quote:
Absoluut een sympathieke actie van die aardige jongeman inderdaad.quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:21 schreef SCH het volgende:
Je moet die Mohammed B. wel nageven dat hij de schuld helemaal op zich neemt. Wat dat betreft heeft ie weer een voorbeelfunctie
Dat stond gisteren hier op het menu.quote:
Tissur Bjoro?quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:41 schreef Bjoro het volgende:kunnen we het hier gewoon nog ff over zwangerschappen hebben
Ik zou die paaldanseres wel willen afdekken.quote:
Nou dan ga ik wel dansen.quote:
ja ze komen bijna mijn keel uit !!quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:43 schreef golfer het volgende:
Tissur Bjoro?
Spelen je zwangerschapshormonen op?
Welke, Bloes?quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zou die paaldanseres wel willen afdekken.
Nee die zonder Blouse.quote:
Gerry Moore dus niet ?quote:
wordt ze dichter des vaderlands?quote:
lekker !quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:34 schreef SCH het volgende:
Iemand een cafe noir?
Een café noir is een likkoekje hoorquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:36 schreef Bjoro het volgende:
[..]
lekker !
met 1 klontje suiker erbij alstublieft !
Hangt er maar helemaal van af waarvoor.quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Hangt er maar helemaal van af waarvoor.
Als je bijvoorbeeld hier als reserve-paaldanseres in Hools zou solliciteren bij mij, kan je een erg leuke sollicitatie-procedure tegemoet zien.
je SCHreef Bluezz met 1 "z" !!!!quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:45 schreef Bluezz het volgende:
Ik kreeg vandaag een 7 voor proefwerk folders halen en een 9- voor een blaasverzakking. Waarom die -![]()
Voor een Zeeuw is Noord-Holland natuurlijk ook al het buitenland.quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:33 schreef Blumchen het volgende:
Nee het is voor mij stage in het buitenland.. Maar ben er niet oz goed in![]()
had het over je naam die je er eigenlijk boven had moeten zetten, zodat de meester weet wie het heeft gemaakt, blondie !!!quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het ging over blaasverzakking
niet over bluezzverzakking
Succes SCH!quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:00 schreef SCH het volgende:
Ik heb zin om te rellen
Ben al veel te lang niet geband.
we hebbeben een jufquote:Op woensdag 26 januari 2005 22:53 schreef Bjoro het volgende:
had het over je naam die je er eigenlijk boven had moeten zetten, zodat de meester weet wie het heeft gemaakt, blondie !!!
Paul de leeuw ga jij kijkenquote:Op woensdag 26 januari 2005 23:00 schreef SCH het volgende:
Ik heb zin om te rellen
Zeg het maar, hoorrrrrrrrrrrr!quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:00 schreef SCH het volgende:
Ik heb zin om te rellen
relnichten on tourquote:Op woensdag 26 januari 2005 23:00 schreef SCH het volgende:
Ik heb zin om te rellen
Onvoorstelbaar hoe dom mensen kunnen zijn ?quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:10 schreef tong80 het volgende:
Georgina bij de Leeuw. M'n tenen krommen nu al. Bij Jort schijnt z'n teen stijf te worden.
zit jij je ook af te vragen, wie is er slimmer Georgina of kelly ?quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:10 schreef tong80 het volgende:
Georgina bij de Leeuw. M'n tenen krommen nu al. Bij Jort schijnt z'n teen stijf te worden.
Dat is vast ook heel erotischquote:Op woensdag 26 januari 2005 23:10 schreef tong80 het volgende:
Bij Jort schijnt z'n teen stijf te worden.
quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:10 schreef tong80 het volgende:
natuurlijk, ik sta volledig (naakt, lekker dicht) achter jequote:
had je Berend Botje gezegd had ik je gelooft, Boris Boef ook nog maar met Berend Boudewijn maak je het een stuk ongeloofwaardiger !!!quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:14 schreef tong80 het volgende:
Kelly is niet te overtreffen. Maar Georgina denkt dat BB-huis, de woning van Berend Boudewijn is.
Alsof zij, of trouwens ook de gemiddelde Fok!-er, nog zou weten wie Berend Boudewijn is.quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:14 schreef tong80 het volgende:
Kelly is niet te overtreffen. Maar Georgina denkt dat BB-huis, de woning van Berend Boudewijn is.
man van martine bijl, bekend tv presentator, interviewde ooit de Beatlesquote:Op woensdag 26 januari 2005 23:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Alsof zij, of trouwens ook de gemiddelde Fok!-er, nog zou weten wie Berend Boudewijn is.
Google-generatie noemde Van Sterrenburg het.quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:38 schreef rubbereend het volgende:
man van martine bijl, bekend tv presentator, interviewde ooit de Beatles
* Againzender pakt nog een borrel, moet morgen ook weer fit zijnquote:Op woensdag 26 januari 2005 23:40 schreef Blumchen het volgende:
* Blumchen kruipt in dr bedje.. morgen weer beetje fit zijn..
trustequote:Op woensdag 26 januari 2005 23:40 schreef Blumchen het volgende:
* Blumchen kruipt in dr bedje.. morgen weer beetje fit zijn..
Mooi dat dat in één minuut twee keer genoemd wordt hierquote:Op woensdag 26 januari 2005 23:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar je vergeet de BB-show als belangrijkste waar hij door bekend is geworden.
kijk ff 1 post boven die van jezelfquote:Op woensdag 26 januari 2005 23:42 schreef golfer het volgende:
"30+ front rukt op"quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:43 schreef Againzender het volgende:
Mooi dat dat in één minuut twee keer genoemd wordt hier
quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Google-generatie noemde Van Sterrenburg het.
Subtiel inkopt met beetje effect in de bovenhoek: *trusteh -30-ers*quote:
Ik ben nog even een half jaartje 30 frontquote:Op woensdag 26 januari 2005 23:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
"30+ front rukt op"
wie kopt hem in ??
Vond je?quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Heeft iemand hier het bekvechten van Kraay Jr. en Gullit nog gezien? Schitterende televisie!
Gemist, want even overgeschakeld naar PaPaul.quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Heeft iemand hier het bekvechten van Kraay Jr. en Gullit nog gezien? Schitterende televisie!
Toch hebben ze een hele mooie reeks neergezet.quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Utrecht wint dit jaar niet de beker...
quote:Op donderdag 27 januari 2005 00:12 schreef rubbereend het volgende:
nee geen Utreg, wel PSV, k wil verdomme een keer die beker winnen in de Kuip, met NEC en PSV al 2 keer de bekerfinale verloren en l wil wel eens een overwinning zien
ajax wint inderdaad altijd zo makelijk van PSVquote:Op donderdag 27 januari 2005 00:16 schreef golfer het volgende:
[..]![]()
jammer voor je. Gaat alweer niet gebeuren nu de 2 moeilijkste tegenstanders van Ajax al uitgeschakeld zijn.
Als Golfer het aankan dan tilt ie je wel even naar boven. Welterusten en tot vandaag!quote:Op donderdag 27 januari 2005 00:18 schreef Bluezz het volgende:
Wie brengt mij naar bed vannag?
Liever slappe frikandellenquote:Op donderdag 27 januari 2005 00:18 schreef Bluezz het volgende:
Wie brengt mij naar bed vannag?
rpobeer je eigen stad dan eens te spellenquote:Op donderdag 27 januari 2005 00:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Liever slappe frikandellen
Dan de naam van je eigen stad niet kunnen spellen
![]()
quote:
zei iemand bier?quote:
*biertje geeftquote:Op donderdag 27 januari 2005 00:55 schreef Spideyman het volgende:
[..]
zei iemand bier?
Ik lust er namelijk wel 1tje. (om mee te beginnen).
cheerio matequote:
*kuch*quote:Op donderdag 27 januari 2005 01:02 schreef rubbereend het volgende:en aangezien de uitbater niet te zien is het bier gratis
iets drinken Golfer?quote:
Doe maar het gebruikelijke recept om deze tijd: whiskietje met 2 blokjes ijs.quote:
*whiskietje met 2 blokjes ijs.quote:Op donderdag 27 januari 2005 01:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Doe maar het gebruikelijke recept om deze tijd: whiskietje met 2 blokjes ijs.
Anders kan je het ook gewoon op de rekening van Vom zetten, die is ook meestal om deze tijd total-loss.quote:Op donderdag 27 januari 2005 01:18 schreef rubbereend het volgende:
op rekening van ErikT, die heeft dat toch niet door
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 27 januari 2005 01:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zo, net kampioen B-poule interne UniversiteitTwente futsal competitie geworden. 7-0 was de een na laatste wedstrijd, maar we zijn niet meer in te halen
. Na de C-poule hebben we dus ook de B-poule ongeslagen gewonnen (al moeten we nog 1 wedstrijd spelen).
Ik scoorde er 2 en gaf nog een assist, en viel helaas 2 minuten voor tijd uit met een linkerknieblessure. Nu mogen we naar de A-poule, die lui kunnen goed voetballen dus kijken of we er wat te zoeken hebben
Doe mij maar een biertje
quote:
moeten moeten - op rijm dan maar?quote:Op donderdag 27 januari 2005 08:53 schreef MaxPower het volgende:
wel leuk en aardig dat dichten, maar je moet een column schrijven SCH...![]()
![]()
Er is geen vaste frequentie, da's wel zo onduidelijkquote:Op donderdag 27 januari 2005 08:55 schreef MaxPower het volgende:
oh is de frequentie nu 1x per twee weken?
o hell.....quote:Op donderdag 27 januari 2005 09:16 schreef SCH het volgende:
Ik ben naar Amsterdam, meld me later weer
Ik zit in Den Haagquote:Op donderdag 27 januari 2005 09:16 schreef SCH het volgende:
Ik ben naar Amsterdam, meld me later weer
daar sluit ik me bij aanquote:
Net gehad, binnen het uur klaar.quote:
Hoe laat beginnen die tentamens wel niet danquote:Op donderdag 27 januari 2005 10:17 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Net gehad, binnen het uur klaar.
9.00 uur.quote:Op donderdag 27 januari 2005 10:23 schreef Vom het volgende:
[..]
Hoe laat beginnen die tentamens wel niet dan![]()
Daar ga ik ook voorquote:Op donderdag 27 januari 2005 10:17 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Net gehad, binnen het uur klaar.
dadelijk ook weer verder voor mij aan mn afstudeer projectquote:Op donderdag 27 januari 2005 10:35 schreef MaxPower het volgende:
Succes iedereen. Weer een dagje scriptie voor mij
nog welquote:Op donderdag 27 januari 2005 10:20 schreef zjroentje het volgende:
Het forum vliegt.
de host van fok! had toch zn eigenspullen flink sneller gemaakt, misschien dat t daardoor komtquote:
Vliegen is vaak de fase voor de crash....quote:Op donderdag 27 januari 2005 10:20 schreef zjroentje het volgende:
Het forum vliegt.
k hoop niet dat jij ooit piloot wordtquote:Op donderdag 27 januari 2005 11:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
Vliegen is vaak de fase voor de crash....
ben bang dat je niet de enige bent met die meningquote:Op donderdag 27 januari 2005 11:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k hoop niet dat jij ooit piloot wordt
ligt eraan wie de piloot isquote:Op donderdag 27 januari 2005 11:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
Vliegen is vaak de fase voor de crash....
vanuit amsterdam ?quote:
het is hier wel grijs, dus dat zou zomaar kunnen.quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vergeet dit keer niet in te stappen
Toe maar!quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:40 schreef Bjoro het volgende:
5-2 zelfs !!
jammerquote:Op donderdag 27 januari 2005 14:19 schreef golfer het volgende:
Federer intussen al 5 matchpoints overleefd.
idd, sampras - agassi was ook mooi, maar deze komt ook heel hoogquote:Op donderdag 27 januari 2005 14:30 schreef pfaf het volgende:
Tsjongejonge, ik sta nog te shaken.
Dit is een van de mooiste wedstrijden die ik ooit heb gezien, althans dat ik me kan herrineren.
Mooi was dat.quote:Op donderdag 27 januari 2005 14:32 schreef Bjoro het volgende:
nou, dan neem ik er ff een bakkie koffie op !
iemand anders nog wat ?
1 PSV-shirt met 'Frits' opdruk voor Sandmanquote:Op donderdag 27 januari 2005 14:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Doe mij maar een Fritsie
*bierkoffie paktquote:Op donderdag 27 januari 2005 14:41 schreef Bjoro het volgende:
*regelt rondje koffie/thee/melk/Fritsie de rest mag het zelf pakken !!
Was iets met hardwareonderhoud ofzo.quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:08 schreef pascalheister het volgende:
middag, het komt niet vaak voor maar vanmorgen om 5 uur kon ik niet op fok komen
daar had Pascal last van denk kquote:Mogelijk korte nachtelijke downtime
Door Maurice (mbn) op dinsdag 25 januari 2005 21:47
Bron: FOK!
Onze sponsor Trueserver werkt de komende dagen aan een nog sneller netwerk. De komende nachten kan dat tot gevolg hebben dat er kortdurende downtimes optreden op geheel FOK!, dus ook op FOK!sport en bijbehorende managers.
Trueserver omschrijft de werkzaamheden als volgt:
Quote:
Zoals bekend gemaakt in onze aankondiging van 14 januari gaat TrueServer haar netwerk upgraden naar een next-gen core. Voor 1 februari zal dit reeds op onze Redbus locatie live zijn.
De huidige Juniper M40, Charlotte's Aranea-1 en beide Extreme
BlackDiamond switches zullen vervangen gaan worden door twee Force10 E600's. Hiermee zal ook een van onze twee Ams-IX aansluitingen direct actief worden op Redbus, op 10 Gigabit.
We hopen dat de mogelijke overlast beperkt blijft.
k zagdat het toch vannacht leren was gewordenquote:Op donderdag 27 januari 2005 15:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat een partij vanSafinO+ en Federer
En wat is mn linkerknie dikTikkie gister met het zaalvoetbal is toch wat harder aangekomen dan dat ik dacht
![]()
vind je hou wel van verandering dominantie in sport vind ik niksquote:Op donderdag 27 januari 2005 17:25 schreef tong80 het volgende:
Balen dat ik de 5de set niet heb kunnen zien
En jammer dat Federer niet heeft gewonnen.
Omdat je zelf ook zo saai bent natuurlijkquote:Op donderdag 27 januari 2005 17:36 schreef tong80 het volgende:
Ik ben nu eenmaal een fan van Federer.
Ik identificeer me meer met z'n briljante ingevingen.quote:Op donderdag 27 januari 2005 17:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Omdat je zelf ook zo saai bent natuurlijk
Van shirtje wisselen, bedoel je?quote:Op donderdag 27 januari 2005 17:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik identificeer me meer met z'n briljante ingevingen.![]()
Nee, helaas.quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:12 schreef Suijk het volgende:
Avond, kom je nog naar Amsterdam vanavond, sch?
Ok.quote:
Voor mijn stage inquote:Op donderdag 27 januari 2005 18:49 schreef pascalheister het volgende:
waar heb je gesolliciteerd dan blumchen
Ja... Lijkt mij ook geweldig..quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:53 schreef Bos81 het volgende:
Dat zou een mooie stage zijn, Blumchen
Nee tongquote:Op donderdag 27 januari 2005 18:55 schreef tong80 het volgende:
In Cafetaria 'Koop je frikandel bij Nel' Blumchen ?
Nee ook niet..quote:
duimt voor bloemetjequote:Op donderdag 27 januari 2005 18:42 schreef Blumchen het volgende:Hoi Hoi.. MIjn sollicitatie gesprek ging best oke.. nu wachten op de uitslag
scarfacequote:Op donderdag 27 januari 2005 20:28 schreef pascalheister het volgende:
ik zet lekker een film op
later
Zeg boefje, heb jij op een PSV Forum zitten posten of heeft iemand je nickname 'gejat'?quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:24 schreef SCH het volgende:
hup heerenveen
als k nu de tv op 2 probeer te zetten zapt hij vanzelf verderquote:Op donderdag 27 januari 2005 21:07 schreef tong80 het volgende:
Ik baal dat het gelijk met Ajax is.Het songfestival topic loopt nu ook niet meer.
Verstandige afstandsbediening!quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als k nu de tv op 2 probeer te zetten zapt hij vanzelf verder
Ik dacht al dat het aan m'n tv lag.quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als k nu de tv op 2 probeer te zetten zapt hij vanzelf verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |