Toe maar!quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:40 schreef Bjoro het volgende:
5-2 zelfs !!
jammerquote:Op donderdag 27 januari 2005 14:19 schreef golfer het volgende:
Federer intussen al 5 matchpoints overleefd.
idd, sampras - agassi was ook mooi, maar deze komt ook heel hoogquote:Op donderdag 27 januari 2005 14:30 schreef pfaf het volgende:
Tsjongejonge, ik sta nog te shaken.
Dit is een van de mooiste wedstrijden die ik ooit heb gezien, althans dat ik me kan herrineren.
Mooi was dat.quote:Op donderdag 27 januari 2005 14:32 schreef Bjoro het volgende:
nou, dan neem ik er ff een bakkie koffie op !
iemand anders nog wat ?
1 PSV-shirt met 'Frits' opdruk voor Sandmanquote:Op donderdag 27 januari 2005 14:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Doe mij maar een Fritsie
*bierkoffie paktquote:Op donderdag 27 januari 2005 14:41 schreef Bjoro het volgende:
*regelt rondje koffie/thee/melk/Fritsie de rest mag het zelf pakken !!
Was iets met hardwareonderhoud ofzo.quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:08 schreef pascalheister het volgende:
middag, het komt niet vaak voor maar vanmorgen om 5 uur kon ik niet op fok komen
daar had Pascal last van denk kquote:Mogelijk korte nachtelijke downtime
Door Maurice (mbn) op dinsdag 25 januari 2005 21:47
Bron: FOK!
Onze sponsor Trueserver werkt de komende dagen aan een nog sneller netwerk. De komende nachten kan dat tot gevolg hebben dat er kortdurende downtimes optreden op geheel FOK!, dus ook op FOK!sport en bijbehorende managers.
Trueserver omschrijft de werkzaamheden als volgt:
Quote:
Zoals bekend gemaakt in onze aankondiging van 14 januari gaat TrueServer haar netwerk upgraden naar een next-gen core. Voor 1 februari zal dit reeds op onze Redbus locatie live zijn.
De huidige Juniper M40, Charlotte's Aranea-1 en beide Extreme
BlackDiamond switches zullen vervangen gaan worden door twee Force10 E600's. Hiermee zal ook een van onze twee Ams-IX aansluitingen direct actief worden op Redbus, op 10 Gigabit.
We hopen dat de mogelijke overlast beperkt blijft.
k zagdat het toch vannacht leren was gewordenquote:Op donderdag 27 januari 2005 15:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat een partij vanSafinO+ en Federer
En wat is mn linkerknie dikTikkie gister met het zaalvoetbal is toch wat harder aangekomen dan dat ik dacht
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |