quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Google-generatie noemde Van Sterrenburg het.
Maar je vergeet de BB-show als belangrijkste waar hij door bekend is geworden.
Subtiel inkopt met beetje effect in de bovenhoek: *trusteh -30-ers*quote:
Ik ben nog even een half jaartje 30 frontquote:Op woensdag 26 januari 2005 23:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
"30+ front rukt op"
wie kopt hem in ??
Vond je?quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Heeft iemand hier het bekvechten van Kraay Jr. en Gullit nog gezien? Schitterende televisie!
Gemist, want even overgeschakeld naar PaPaul.quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Heeft iemand hier het bekvechten van Kraay Jr. en Gullit nog gezien? Schitterende televisie!
Toch hebben ze een hele mooie reeks neergezet.quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Utrecht wint dit jaar niet de beker...
quote:Op donderdag 27 januari 2005 00:12 schreef rubbereend het volgende:
nee geen Utreg, wel PSV, k wil verdomme een keer die beker winnen in de Kuip, met NEC en PSV al 2 keer de bekerfinale verloren en l wil wel eens een overwinning zien
ajax wint inderdaad altijd zo makelijk van PSVquote:Op donderdag 27 januari 2005 00:16 schreef golfer het volgende:
[..]![]()
jammer voor je. Gaat alweer niet gebeuren nu de 2 moeilijkste tegenstanders van Ajax al uitgeschakeld zijn.
Als Golfer het aankan dan tilt ie je wel even naar boven. Welterusten en tot vandaag!quote:Op donderdag 27 januari 2005 00:18 schreef Bluezz het volgende:
Wie brengt mij naar bed vannag?
Liever slappe frikandellenquote:Op donderdag 27 januari 2005 00:18 schreef Bluezz het volgende:
Wie brengt mij naar bed vannag?
rpobeer je eigen stad dan eens te spellenquote:Op donderdag 27 januari 2005 00:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Liever slappe frikandellen
Dan de naam van je eigen stad niet kunnen spellen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |