quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Hangt er maar helemaal van af waarvoor.
Als je bijvoorbeeld hier als reserve-paaldanseres in Hools zou solliciteren bij mij, kan je een erg leuke sollicitatie-procedure tegemoet zien.
je SCHreef Bluezz met 1 "z" !!!!quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:45 schreef Bluezz het volgende:
Ik kreeg vandaag een 7 voor proefwerk folders halen en een 9- voor een blaasverzakking. Waarom die -![]()
Voor een Zeeuw is Noord-Holland natuurlijk ook al het buitenland.quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:33 schreef Blumchen het volgende:
Nee het is voor mij stage in het buitenland.. Maar ben er niet oz goed in![]()
had het over je naam die je er eigenlijk boven had moeten zetten, zodat de meester weet wie het heeft gemaakt, blondie !!!quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het ging over blaasverzakking
niet over bluezzverzakking
Succes SCH!quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:00 schreef SCH het volgende:
Ik heb zin om te rellen
Ben al veel te lang niet geband.
we hebbeben een jufquote:Op woensdag 26 januari 2005 22:53 schreef Bjoro het volgende:
had het over je naam die je er eigenlijk boven had moeten zetten, zodat de meester weet wie het heeft gemaakt, blondie !!!
Paul de leeuw ga jij kijkenquote:Op woensdag 26 januari 2005 23:00 schreef SCH het volgende:
Ik heb zin om te rellen
Zeg het maar, hoorrrrrrrrrrrr!quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:00 schreef SCH het volgende:
Ik heb zin om te rellen
relnichten on tourquote:Op woensdag 26 januari 2005 23:00 schreef SCH het volgende:
Ik heb zin om te rellen
Onvoorstelbaar hoe dom mensen kunnen zijn ?quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:10 schreef tong80 het volgende:
Georgina bij de Leeuw. M'n tenen krommen nu al. Bij Jort schijnt z'n teen stijf te worden.
zit jij je ook af te vragen, wie is er slimmer Georgina of kelly ?quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:10 schreef tong80 het volgende:
Georgina bij de Leeuw. M'n tenen krommen nu al. Bij Jort schijnt z'n teen stijf te worden.
Dat is vast ook heel erotischquote:Op woensdag 26 januari 2005 23:10 schreef tong80 het volgende:
Bij Jort schijnt z'n teen stijf te worden.
quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:10 schreef tong80 het volgende:
natuurlijk, ik sta volledig (naakt, lekker dicht) achter jequote:
had je Berend Botje gezegd had ik je gelooft, Boris Boef ook nog maar met Berend Boudewijn maak je het een stuk ongeloofwaardiger !!!quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:14 schreef tong80 het volgende:
Kelly is niet te overtreffen. Maar Georgina denkt dat BB-huis, de woning van Berend Boudewijn is.
Alsof zij, of trouwens ook de gemiddelde Fok!-er, nog zou weten wie Berend Boudewijn is.quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:14 schreef tong80 het volgende:
Kelly is niet te overtreffen. Maar Georgina denkt dat BB-huis, de woning van Berend Boudewijn is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |