Nee. Dat was eigenlijk Romius' taak.quote:
Nee.quote:Op woensdag 26 januari 2005 16:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Gaan we het nog ergens over hebben?
Wie gelooft er in het paranormale? (Ghosthunters rules)
quote:Op woensdag 26 januari 2005 18:37 schreef Patrick281 het volgende:
Filmpje voor Luc.![]()
En ook wel een beetje voor Youssef .. kan hij nog op het rechte pad komen..![]()
Mwoah, niet echtquote:
quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die ZX6R gaat echt wel schuin en hoog in toeren hoor.
![]()
Mark ik zie dat die CR500 nieuwe wielen heeft?![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:22 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Als je het dan maar bij zoeken laat
Waarom hapert dat filmpje zo ??quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Relkloon.quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:25 schreef Youssef het volgende:Mijn brommer kan ook sneller door een bochtje dan een motor.
![]()
![]()
quote:
Kunnen ze dat niet overdag doen, s'avonds gaat iedereen lurken lijkt mij.quote:Excuses
Wegens onderhoud is Marktplaats.nl enige tijd niet bereikbaar. Probeert u het zo meteen nog eens.
Onze excuses voor het ongemak,
Het Marktplaats.nl team
Mamsebams is niet thuis, twee tostis en huppa achter de PC etenquote:Op woensdag 26 januari 2005 19:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Eten jullie niet gezamelijk daar ... thuiskomen en lekker sociaal achter de compie duiken gelijk en er pas weer af tekomen omdat het al veeeel te laat is en je moet slapen.
![]()
En wave schijfje voor.quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Wacht maar tot jij zonder werk en opleiding komt te zittenquote:Op woensdag 26 januari 2005 19:33 schreef hicham het volgende:
Ik wil net zo afgestompt raken als Rietvaerder
quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:32 schreef Youssef het volgende:
Is toch zo, lichter kan altijd beter zijn![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Mamsebams is niet thuis, twee tostis en huppa achter de PC eten
Ik wil net zo afgestompt raken als Rietvaerder
Klik!quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:41 schreef Patrick281 het volgende:
..hoe krijg je nu je voor motorrijden noodzakelijke vitamines binnen?
quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:40 schreef Romius het volgende:
(zet wel je geluid aan)
http://www.warumdarum.de/(...)_kleine_krokodil.htm
Ik hoorde het de hele tijd al op de radio, echt erg![]()
Onder welke steen kom jij vandaanquote:Op woensdag 26 januari 2005 19:40 schreef Romius het volgende:
(zet wel je geluid aan)
http://www.warumdarum.de/(...)_kleine_krokodil.htm
Ik hoorde het de hele tijd al op de radio, echt erg![]()
Ik heb al 4 weken vakantie gehad ofzo (2 weken vakantie, 2 weken niks te doen op schoolquote:Op woensdag 26 januari 2005 19:41 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij zonder werk en opleiding komt te zitten![]()
Vader is er ook niet, en Youssef telt niet mee want hij heeft geen motorquote:Op woensdag 26 januari 2005 19:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Ik ben ook alleen -althans niemand die even een potje kookt. Jij hebt je vader en Yoessef nog.![]()
En ik heb toch even aardappelen en broccoli gekookt. De gezondste groente ooit.
..hoe krijg je nu je voor motorrijden noodzakelijke vitamines binnen?
Je kent je feiten wel hequote:Op woensdag 26 januari 2005 19:41 schreef Patrick281 het volgende:
Of jouw brommer met leeglopende bandjes ook sneller is omdat-hij-lichter-is..![]()
![]()
Eensquote:Op woensdag 26 januari 2005 19:56 schreef hicham het volgende:
Ik heb al 4 weken vakantie gehad ofzo (2 weken vakantie, 2 weken niks te doen op school). Ben nu echt retelui geworden
Geef mij maar lekker keihard werk, lui zijn sux
Je snorfiets gaat niet eens harderquote:Op woensdag 26 januari 2005 19:56 schreef hicham het volgende:
Vader is er ook niet, en Youssef telt niet mee want hij heeft geen motorVerdient ie ook niet
Hij heeft net 140 gereden met een helm a.k.a 'potje' en zonder beschermende kleding
![]()
![]()
Bashtopic!!
![]()
met zijn bandit rechtop erdoorheenquote:Op woensdag 26 januari 2005 19:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Als je het dan maar bij zoeken laat
Jij bent gewoon te dikquote:Op woensdag 26 januari 2005 19:59 schreef Youssef het volgende:
[..]
Je snorfiets gaat niet eens harder
Verticaal of horizontaal?quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
met zijn bandit rechtop erdoorheen
Hoezo, lekker plakasfalt nu toch? Vraag maar aan Youssefquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
als ie nu al wilt gaan krijten...![]()
Op de motor mis je die rages, gelukkigquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Je hebt een rage gemist, slaap maar weer verder![]()
Das toch niet zo moeilijkquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
als ie nu al wilt gaan krijten...![]()
idd net lijm in deze tijdenquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoezo, lekker plakasfalt nu toch? Vraag maar aan Youssef
Youssef mist zelfs zijn examenjaar op de motorquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:10 schreef Romius het volgende:
[..]
Op de motor mis je die rages, gelukkig![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
idd net lijm in deze tijden![]()
Voor leeglopende brommerbandjes welquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:08 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hoezo, lekker plakasfalt nu toch? Vraag maar aan Youssef
LOLquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Youssef mist zelfs zijn examenjaar op de motor
quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:10 schreef hicham het volgende:
[..]
Das toch niet zo moeilijkIk heb de stepjes al tegen de grond gekregen hoor
Kom maar kijkenOf is dat nog een overblijfsel van Rietvaerder
![]()
Nope, in de eerste de beste bocht haal ik jullie buitenom in en zien jullie alleen maar een achterlichtje in de verte verdwijnen. En dat op een 25 KWquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]dus op jouw zullen we niet te hoeven wachten op onze meets
![]()
We hebben onze R1 killer gevonden!quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Nope, in de eerste de beste bocht haal ik jullie buitenom in en zien jullie alleen maar een achterlichtje in de verte verdwijnen. En dat op een 25 KW![]()
![]()
Welke poser rijdt er op een R1 dan?quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:21 schreef hollander172 het volgende:
[..]
We hebben onze R1 killer gevonden!![]()
Ik zie Mark er (in de toekomst) wel voor aan.quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:23 schreef Romius het volgende:
[..]
Welke poser rijdt er op een R1 dan?![]()
Tijdelijk? Geen speciale motorlaarzen dus?quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:23 schreef jozef444 het volgende:navond mensen
Nou ik heb vandaag maar s tijdelijke laarzen voor op de motor gekocht
![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Nope, in de eerste de beste bocht haal ik jullie buitenom in en zien jullie alleen maar een achterlichtje in de verte verdwijnen. En dat op een 25 KW![]()
![]()
Zet de foto's even onder elkaar in je post, kunnen we vergelijken.quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:28 schreef Patrick281 het volgende:
Ik snap er steeds minder van dat ding, op die foto van Mark zaten er andere wielen onder..
Maar ook een andere en veel mooiere aluminium achterbrug.
quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
en je was er zo zuinig op riet
Ik ook gezegd tegen hicham, maar hij dom zijnquote:
zout bijt in je alu als een warm mes in boterquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:35 schreef hicham het volgende:
Lol, misschien had ik dan toch maar een SM moeten kopen ?![]()
Ja hallo, moet ik soms altijd een emmer water meenemen
quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:36 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik ook gezegd tegen hicham, maar hij dom zijnZo een goed verzorgde mooie bike, wil ie nu zeker net zoals zijn brommer dat ding laten verotten
![]()
Zeg maar dag tegen je motor
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
als ze strooien met zout dan spoel ik na elke rit mijn motor goed af met koud water...
niks mis met 'onda
[afbeelding]
quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
als ze strooien met zout dan spoel ik na elke rit mijn motor goed af met koud water...
niks mis met 'onda
[afbeelding]
Non of my bussines dat je hemt niet schoonmaakt.quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:36 schreef hicham het volgende:
[..]Jij bent degene die steeds wilt rijden ??
![]()
Nee, ik maak mijn hemd inderdaad niet schoon. Dat doet mijn mamsebams als ik hem in de was gooiquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:40 schreef Youssef het volgende:
[..]
Non of my bussines dat je hemt niet schoonmaakt.![]()
13 cm maar??quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
jaja, pepijn geef er maar een draai aan![]()
ok, ik ben de kleinste van club
heeft alleen maar voordelen, ik pas tenminste op de meeste motoren zonder dat het meteen een circusact lijkt
Bij Suzuki hoor je dat de motor even wegvalt omdat de versnellingsbak versleten isquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:31 schreef Rietvaerder het volgende:
http://www.honda.co.jp/SoundofHonda/engine/index.html
Leuke site, alleen het verkeerde merk
Wat een opluchting moet dat zijn deze bekentenis!quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
jaja, pepijn geef er maar een draai aan![]()
ok, ik ben de kleinste van club
heeft alleen maar voordelen, ik pas tenminste op de meeste motoren zonder dat het meteen een circusact lijkt
Dat gaat bij hem niet lukken helaas. En mijn liefde staat altijd in de weg hier.quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zonde hoor hicham...een echte liefhebber zorgt goed voor zijn liefdemijn 1e stond de hele winter in de huiskamer
quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:42 schreef hollander172 het volgende:
Wat een opluchting moet dat zijn deze bekentenis!![]()
Bij ons zit er inderdaad iets in de weg en het ziet er niet uit dat schuiven over dat zadel om de boel te ontlasten.
Geeft niks hoor Jesse, it's not the size that counts but the agility and flexibility to utilise it.![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:42 schreef hollander172 het volgende:
Wat een opluchting moet dat zijn deze bekentenis!![]()
Bij ons zit er inderdaad iets in de weg en het ziet er niet uit dat schuiven over dat zadel om de boel te ontlasten.
Geeft niks hoor Jesse, it's not the size that counts but the agility and flexibility to utilise it.![]()
Ik zou het niet weten eigenlijk.quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:41 schreef Patrick281 het volgende:
Wanneer had Mark dat ding gepost .. zondag?![]()
Die staat ook in de garage hier, maar dan de SC28quote:
Reuzen?quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tussen al die reuzen hier ben ik met mijn 172m. de kleinste...en toen kwam pepijn met die VTR gast, leek wel een minibike waar die kerel op zat
Ben ik dan tijdelijk minder irritant aanwezig geweest? Ben ik ooit weggeweest?quote:
Geeft niks toch? Ik "pak" je graag op je gevoelige punten.quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]LOL
van wie anders hadden we zo'n reactie kunnen verwachten
Schijnt voor cross gebruik beter te zijn.quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:48 schreef hollander172 het volgende:
Ik zou het niet weten eigenlijk.
Wat me nu weer opvalt, waarom zitten die voorste spatborden zo hoog gemonteerd?
Dat ziet er echt niet uit en nut heeft het ook niet.
Waarom monteren ze die dingen niet middels een staaf op het onderste gedeelte van de vork?Dan staat ie tenminste altijd op vaste afstand van de band.
quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:53 schreef hollander172 het volgende:
Reuzen?Peppie en ik zijn toch ook maar 1.79 (geloof ik?)
Dit zijn echt twee heel verschillende.quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:49 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ga ervanuit dat het dezelfde motor is, want de eigenaar komt uit Papendrecht - ligt naast Dordrecht.
Maar wel raar die verschillen ..
[afbeelding]
[afbeelding]
Edit:Zal echt wel een ander ding zijn dan .. voorvork is ook al anders.
Het stuurkuipje (die via Mark is mooier), remschijf en de kappen zijn ook verschillend.
2 van deze dingen in Nederland, en ze staan nog geen 5 kilometer van elkaar af.
Voor de rest is het wel een mooie bike die ik gevonden heb.
Dat bedoel je positief?quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik zei tochLOL
, lars
dus geeft niks nee
alleen jij kan er zo'n draai aangeven
![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:59 schreef hollander172 het volgende:
Die onderste was Mark's suggestie en die bovenste?
quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:03 schreef hollander172 het volgende:
Dat bedoel je positief?
Voelde me overigens ook geen moment schuldig tijdens het posten hoor.![]()
.....en dat staafje alu aan beide kanten maakt het verschil in rijcapaciteiten?quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Schijnt voor cross gebruik beter te zijn.![]()
Maar zoals jij het zegt wordt wel het onafgeveerde gewicht hoger.
Deze oplossing stuurt dus beter.![]()
Tja euh .. ik moet zeggen dat ik er wel steeds meer aan wen aan hoe langer ik er naar kijk de afgelopen maanden.
Maar een spatbordje er direct op lijkt mij ook mooi.
Ik heb er nog 1 staan die op de Bimota zat en niet origineel was.
Die ken je niet?quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Peppie ken ik niet, maar ik ben 1.82 en ik vond mij toch wel wat groter dan jou hoor.
![]()
Ik dacht zelfs dat ik even groot was als Mercy, en zeker 20 centimeter groter dan OPM.![]()
![]()
Luiheid.quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:08 schreef hollander172 het volgende:
.....en dat staafje alu aan beide kanten maakt het verschil in rijcapaciteiten?
Is meer luiheid van de ontwerpers denk ik zo.![]()
Check die veerweg.quote:Het lijkt mij ook mooier met het spatbord er direct op, heb je meteen niet zo'n enorme schep meer nodig. Viel me tijdens Dakar ook al op, er "beweegt" niks aan die motoren terwijl ze toch behoorlijke klappen krijgen. (Okee voor Dakar is dit geen optie, ding ligt er direct af nadat ze de eerste afrikaan plat hebben gereden maar voor SM's lijkt me dit wel een optie.)
Ik ben geen expert maar schoonmaken na elke rit zolang er pekel ligt is wel aan te raden.quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:07 schreef hicham het volgende:
Maar verzin eens even een goede oplossing vor mijn motorIk wil niet dat mijn Bandit eindigt in die geschetste beelden van jullie
Is 1 of 2 emmers water eroverheen ook genoeg of knallen jullie minstens 100 liter water erdoorheen ??
Yep, zo moeilijk is dat allemaal niet. Zeker niet als je al bij een fabrikant werkt.quote:
Ik weet zonder plaatje ook wel dat de veerweg groot is, vandaar het idee het spatbord via een staafje aan de onderzijde van de vork te monteren. Kan meteen die beschermer voor enduro's e.d. er aan vast gemaakt worden.quote:Check die veerweg.
[afbeelding]
Hij zal niet het hele stuk gebruiken, maar hij is wel heeeel groot. Die veerweg.
Yamaha maakt trouwens ook hele mooie sm's.![]()
![]()
![]()
![]()
Het gaat erom dat de pekel weg is, dus 1 emmer kan al voldoende zijn, als je maar goed mikt.quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:33 schreef hollander172 het volgende:
100 liter lijkt me wat veel, gewoon een paar emmers koud water er over heen lijkt mij afdoende maar dat mag iedereen hier natuurlijk gerust weerleggen.
quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:40 schreef hollander172 het volgende:
Yep, zo moeilijk is dat allemaal niet. Zeker niet als je al bij een fabrikant werkt.
Lijkt me inderdaad oerlelijk alleen zo een spatbord beneden en twee vorkpoten die uit een lamp te voorschijn komen. Nee, doe dan maar zo een standaard spatbordquote:Op woensdag 26 januari 2005 21:54 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb toch de indruk dat het een beetje bij dit soort motoren hoort.
Alleen een spatbord beneden zal ook raar staan .. ik zie wel eens combi's van een groot spatbord boven en een kleintje onder.
Tja .. ze zijn er zo aan gewend. Onzin is het idd wel.![]()
quote:
Ding is toch al kogelvrij gebleken in het verleden.quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:06 schreef hicham het volgende:
Morgen ga ik even de boel schoonmaken
Ik wil geen verroeste motorKan ik de motor niet aandoen, en Rietvaerder ook niet
Ja het hoort er bij maar is echt een vergissing in mijn ogen. Het kan veel mooier en als ze dat ding naar beneden brengen hebben ze weer wat ruimte en gelegenheid om wat met het design van boven te doen.quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:54 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb toch de indruk dat het een beetje bij dit soort motoren hoort.
Alleen een spatbord beneden zal ook raar staan .. ik zie wel eens combi's van een groot spatbord boven en een kleintje onder.
Tja .. ze zijn er zo aan gewend. Onzin is het idd wel.![]()
quote:
quote:Hoi, je heb gelijk wat slijtage betreft, je moet daarom ook goed smeren, maar dit blok is nieuw en kan nog wel even mee!
Geld trouwens ook voor het frame, wielen,achterbrug,hij is helemaal op nieuw opgebouwd, prijs¤ 1700, komen we wel uit.
Zeker heftig 95kg,70pk.
quote:Compleet gereviseerd ook de carters en carburateur zijn nieuw.
quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:40 schreef hollander172 het volgende:
Yep, zo moeilijk is dat allemaal niet. Zeker niet als je al bij een fabrikant werkt.
quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:01 schreef Patrick281 het volgende:
Voorbeeldje van 2 faxen die binnen komen:
Tekening 1
Wat is de totale lengte en breedte, en hoe schrijf je deze order zo uit dat ze in de fabriek direct weten hoe ze hem moeten maken.Wamt produktiepersoneel moet je niet laten nadenken, die moeten alles snel en zoveel mogelijk in korte tijd kunnen produceren..
Maar de stijl van bouwtekeningen wil nog wel eens verschillen:
Tekening 2
Wat is de lengte en breedte en dikte hoe geef je dit aan voor de fabriek, en wat moet het voorstellen?
Kan het wel gemaakt worden uit een celrubberplaat, hoe lang zou het eventueel duren qua arbeid en hoeveel materiaal is er nodig ?
Ja, doei, ik dacht dat die vragen voor jezelf bestemd waren. Ga me hersenen daar niet voor gemisbruiken.quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dit waren serieuze vragen hoor .. of lijkt het teveel op je schoolwerk? Even nadenken enzo.
[afbeelding]
Jij vroeg wat voor werk ik deedquote:Op woensdag 26 januari 2005 23:50 schreef Youssef het volgende:
Ja, doei, ik dacht dat die vragen voor jezelf bestemd waren. Ga me hersenen daar niet voor gemisbruiken.
quote:Op donderdag 27 januari 2005 08:20 schreef Patrick281 het volgende:Vinden jullie het ook zo vroeg ..
vanmiddag wil ik er wel es naar kijkenquote:Jij vroeg wat voor werk ik deeden ik ben benieuwd hoe snel iemand anders met nog actieve hersencellen (en zonder hulp van buitenaf) het inzicht heeft wat de totale lengte en breedte van tekening 1 is, en wat tekening 2 qua vorm voor moet stellen. Wij moeten het in 2 seconden zien. Maar we doen het natuurlijk dagelijks.
![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:50 schreef Youssef het volgende:
Topic begint saai te worden![]()
Moet gewoon een meeting komen
![]()
quote:Op donderdag 27 januari 2005 08:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vanmiddag wil ik er wel es naar kijkenmaarre...zo uit het niets deze interesse naar jouw werk
![]()
als je minder wilt fokken, log dan in ff in als Hoezequote:Op donderdag 27 januari 2005 09:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Komt door Lars denk ik .. die had het erover dat het voor mij wel makkelijk moet zijn om iets aan het design van een crossmotor te veranderen omdat ik toch bij een fabriek werk. Gok ik althans dat het hierdoor komt.
![]()
Ik ga proberen weinig te fokken. Hoop te doen. Hoort ook eigenlijk.
![]()
Doelde niet eens op jouw persoontje zelf maar bedoelde het in het algemeen dat die oplossing de makkelijkste weg kiezen is/was voor de ontwerpers.quote:Op donderdag 27 januari 2005 09:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Komt door Lars denk ik .. die had het erover dat het voor mij wel makkelijk moet zijn om iets aan het design van een crossmotor te veranderen omdat ik toch bij een fabriek werk. Gok ik althans dat het hierdoor komt.
![]()
Ik ga proberen weinig te fokken. Hoop te doen. Hoort ook eigenlijk.
![]()
quote:Op donderdag 27 januari 2005 09:41 schreef hollander172 het volgende:
Doelde niet eens op jouw persoontje zelf
Daar zal het niet echt minder van worden.quote:Op donderdag 27 januari 2005 09:28 schreef Romius het volgende:
als je minder wilt fokken, log dan in ff in als Hoeze![]()
Ook jaquote:Op donderdag 27 januari 2005 00:01 schreef Didiot het volgende:
Wat lees ik hier? Fiets afspoelen om pekel er af te krijgen? Gewoon lekker wassen, in de S100 Motor Beschermer zetten en de rest van de winter niet meer naar omkijken...
* Didiot heeft al een aardige laag vuil opgebouwd
Is overigens met m'n woon/werk annex speel annex pekelfiets (de KLX dus)
Ow.. 23 per dag valt nog meequote:Aantal posts: 19389 (gemiddeld 23 per dag)
Beetje verslaafd?quote:Op donderdag 27 januari 2005 10:05 schreef Patrick281 het volgende:
Daar zal het niet echt minder van worden.
Maar iedere seconde fokken is momenteel echt teveel.
Kan het alleen in 99,9% van de gevallen niet laten.![]()
![]()
En bij een verslaving hoort dat je je ermee de nesten in werkt.quote:
Marc de Reuver, schijnbaar een bekende minibike rijder.quote:Hij lijkt er op, maar het is hem niet. Deze heeft volgens mij grotere wielen. Dat is gunstig, want bij mij waren de wielen te klein, daardoor groef hij zichzelf in in het losse zand.
Heb 2 weken geleden nog 10 andere verkocht, dat zijn wel de goeie, daar rijdt Marc de Reuver oa. op. Zie foto:
Vraag me af of ie ondertussen al aan zijn orderqoutum voldoet.quote:Op donderdag 27 januari 2005 10:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar Pepijn, wat doe jij nou zo op een dag ECHT voor het bedrijf waar je werkt?
quote:Op donderdag 27 januari 2005 10:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar Pepijn, wat doe jij nou zo op een dag ECHT voor het bedrijf waar je werkt?
Dat loopt redelijk, team van 3 mensen, statistiek gisteren: 15, 32 en 18 orders waarvan ik de laatste ben.quote:Op donderdag 27 januari 2005 10:36 schreef hollander172 het volgende:
Vraag me af of ie ondertussen al aan zijn orderqoutum voldoet.![]()
Kan het me niet voorstellen dat dat het geval is.
Vluchtgedrag dus?quote:Op donderdag 27 januari 2005 10:48 schreef Patrick281 het volgende:
Maar waarom ik nu weer even aandacht aan het fokken geef is omdat ik inderdaad een order van 2 dagen oud heb die ik nu opgepakt heb maar niet doorheen kom. Echt hele rauwe kost....
quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2005 10:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Ga je die CR kopen Pepijn?
quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Is dat dan die CR van Mark's vriend?
No shit Sherlock.quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Zijn als je het mij vraagt 2 verschillende motoren.... andere velgen, remschijven, achterbrug, voorvork, uitlaat
Beide .. het verschil met name.quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja,. dus over welke moet ik mn mening geven
Ik snap niet dat je nog twijfelt, die eerste zou voor mij direct afvallen. Kijk eens goed naar hoe die erbij staat!quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Beide .. het verschil met name.![]()
Die met blauwe wielen is via Mark.![]()
Ja hallo, je vraagt onze mening toch niet voor Jan l#l?quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:34 schreef Patrick281 het volgende:
Wie zegt dat ik twijfel, ik vraag zonder mijn mening te geven die van jullie.
Tegelijk gepost net, dus ik verklaar het nogmaals.quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:39 schreef hollander172 het volgende:
Ja hallo, je vraagt onze mening toch niet voor Jan l#l?Als je al een besluit hebt genomen heb je geen meningen meer nodig.
Kenteken.quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik zou deze nemen
[[url=http://static.marktplaats.nl/fotos/motoren/crossmotoren/50506.jpg]afbeelding][/url]
Je zou maar net een paar weken een 2004 model gekocht hebben, komt er een hele nieuwe.quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:41 schreef Rietvaerder het volgende:
http://www.motorfreaks.nl/index.php/review/2140
Die standaardtjes om die crosser op te pompen voor onderhoud zijn trouwens spotgoedkoop.quote:
En veel lelijkerquote:Op donderdag 27 januari 2005 11:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je zou maar net een paar weken een 2004 model gekocht hebben, komt er een hele nieuwe.![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
als je toch die beemer eruit doet dan zou ik voor een oranje KTMgaan.
Wat je vindt moet je naar de pliesie brengen!quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:58 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En veel lelijker
Vind de mijne 10x mooier
en hij is nu verkocht? zonde manquote:Op donderdag 27 januari 2005 12:01 schreef Patrick281 het volgende:
En achteraf was dit een perfecte aanbieding.
[afbeelding]
EXC-450 cc viertakt, 112 kilo.
Bouwjaar 2003.
Kilometerstand 900.
Showroomstaat.
Wegbanden met andere velgen.
Prijs ¤ 3.500,00
Maar ja hij wilde zo graag verkopen dat ik dacht: ik wacht nog wel 2 weken, zakt nog wel 200 euro......![]()
Het is goedkoop was de beredenering, maar het blijft toch een boel geld.
quote:
Ik hoop dat eerste ook.....quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tegelijk gepost net, dus ik verklaar het nogmaals.Nee ik hecht waarde aan de meningen van anderen .. en je weet nooit of iemand ineens vanuit een hele andere hoek de dingen bekijkt. FS is er zo goed in.
*Of is dat een eigenschap van vrouwen.
![]()
at laatste is een geintje, maar ik was gewoon benieuwd of alle koppen dezelfde kant op stonden.
Stil esquote:Op donderdag 27 januari 2005 12:46 schreef Youssef het volgende:
[..]![]()
Heb toch een motor nodig, dus kan er vast wel een van jullie aftrappen
Ik herken je verkoop perikelen
Lengte: 270, breedte: 115 - 185quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:01 schreef Patrick281 het volgende:
Tekening 1
Wat is de totale lengte en breedte, en hoe schrijf je deze order zo uit dat ze in de fabriek direct weten hoe ze hem moeten maken.Wamt produktiepersoneel moet je niet laten nadenken, die moeten alles snel en zoveel mogelijk in korte tijd kunnen produceren..
Mijn sokken komen ook tot boven mijn enkelsquote:Op donderdag 27 januari 2005 14:13 schreef jozef444 het volgende:middag volk
![]()
oja pat nog ff over die schoenen zijn van die veiligheidsschoenen van de bataiig iets wat tot ver over de enkel komt
johquote:Op donderdag 27 januari 2005 14:17 schreef Youssef het volgende:
[..]
Mijn sokken komen ook tot boven mijn enkels
quote:Op donderdag 27 januari 2005 14:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ff wat oude pics dan maar
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ikkequote:Op donderdag 27 januari 2005 17:51 schreef klaus_beyer het volgende:
Maar nog een vraagje, wie is er weleens naar Zwitersland geweest met de motor? Ik ben nu 3 keer naar Zurich geweest, want daar woont een vriend van me. Nu zijn we, 3 vrienden, met de motoren zijn huis als basis te nemen en dan dagtrips te maken naar het zuiden van Zwitserland. Is dat geil of kunnen we beter door frankrijk of/en italie touren?
Nu verwacht je zeker dat we hem zo vinden?quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:14 schreef hollander172 het volgende:
Hij is te vinden op www.piratebay.org onder de naam 50 nuts.
Dus je vindt het een goed idee, maar dan moeten we wel Italie gaan bezoeken ook. Is denk ik wel te doen op en neer vanuit Zurich. Zou wel mooi zijn. Met 4 man op pad en dan savonds van het pad, haha!quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:15 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ikke3 keer nu...
Ben nog nooit in de Franse Alpen geweest, maar de passen in Zwitserland/Italie zijn megatofEn daarbij mag je de Stelvio-pass zeker niet missen
Volgens mij heb ik nu wel een beetje teveel erop gedaanquote:Op donderdag 27 januari 2005 18:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Vast wel ja..
DE zout?
Trouwens, ik zou niet teveel kettingspray verspillen als je straks toch een nieuwe kettingst erop laat zetten....Wel vet houden natuurlijk, maar niet in lagen van 8cm
Bij het ontbijt: "hoe wilt u uw bochten vandaag, medium, doorbakken of sunny side up?"quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:30 schreef klaus_beyer het volgende:
[..]
Dus je vindt het een goed idee, maar dan moeten we wel Italie gaan bezoeken ook. Is denk ik wel te doen op en neer vanuit Zurich. Zou wel mooi zijn. Met 4 man op pad en dan savonds van het pad, haha!
Zo'n camerastatief gaat hoeveel kosten? Zo'n ding die je kan monteren op je tankdop? Paar tientjes toch?quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:31 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Bij het ontbijt: "hoe wilt u uw bochten vandaag, medium, doorbakken of sunny side up?"
Dat meen je toch niet serieus he?quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:26 schreef Youssef het volgende:
[..]
Nu verwacht je zeker dat we hem zo vinden? [afbeelding]
Met Ctrl+F vind ik hem iig niet
quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:26 schreef Youssef het volgende:
Nu verwacht je zeker dat we hem zo vinden? [afbeelding]
Met Ctrl+F vind ik hem iig niet
Direct na het rijden inspuiten, dan is de ketting warm en gaat de spray beter en sneller naar de o-ringen.quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:31 schreef hicham het volgende:
Volgens mij heb ik nu wel een beetje teveel erop gedaanMaar dat komt meer omdat het zeg maar mijn ontmaagdingssessie was
quote:
Best gevaarlijk vind ik zelf.quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:15 schreef hicham het volgende:
kettingsmeren... terwijl de motor in z'n 1 liep![]()
ik kan er werkelijk nix van maken die 2dequote:Op donderdag 27 januari 2005 20:32 schreef Patrick281 het volgende:
270 x 185 mm
Toch even de moeite genomen om te kijken.
En zie je ook wat voor vormprodukt tekening 2 is?
Laat de uitleg maar zitten inderdaad, dat was iets te zakelijk gesteld van mij.
Maar nu even je ruimtelijk inzicht testen.![]()
Toch wel mooi gevonden van mij 2 totaal verschillende testen.
Ach, iedereen blocken om zo 'tijd te winnen' begint op een gegeven moment ook saai te wordenquote:Op donderdag 27 januari 2005 18:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Als je zo van MSN houdt waarom gebruik je het dan nooit
quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:30 schreef hollander172 het volgende:
Het is niet echt een film geschikt voor moslims overigens, er zitten nogal wat stukjes in met overdadig alcoholgebruik, ongesluierde vrouwen, stripclubs etc.![]()
quote:Het is alleen wel gaaf om te zien wat die lui uitvreten met minicrossers cq mini SM's.![]()
quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:51 schreef Youssef het volgende:
ik kan er werkelijk nix van maken die 2de![]()
Dan kan je hier een progje downen waardoor je er wel wat mee kan.quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:51 schreef Youssef het volgende:
Maar goed, het zijn torrentsdus daar kan ik niets mee
![]()
Doe ik dus ook...quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:32 schreef Patrick281 het volgende:
Het mooiste is ook nog als je iets op de zijkanten kan smeren, dat gaat ook roesten.
Ik heb daarvoor wit vet gekocht wat ze ook gebruik bij buitenboordmotoren in zeewater.
Blijft er gewoon opzitten in die omstandigheden, dus is ook goed voor de ketting.
Ik geloof dat verder niemand dat doet hier dus veel medestanders heb ik niet.
quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Doe ik dus ook...
Swastika's staan voor geluk, dat 1 of ander duits besnord kereltje daar een andere interpretatie aan gaf kan ik ook niks aan doen.quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:51 schreef Youssef het volgende:
Ja uuh, die website staat vol hakenkruisjes dus ik dacht daar komt niet meer van terechtMaar goed, het zijn torrents
dus daar kan ik niets mee
Ik mis ook niet gezien het vermeende vrouw en alcohol gebruik
Euhm, niet echt insmeren dus. Ik gebruik kettingspray met een lang rietje. Dus veel kans dat mijn hand vast komt te zitten is er nietquote:Op donderdag 27 januari 2005 20:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Best gevaarlijk vind ik zelf.
Waarom niet gewoon kleine stukjes inspuiten en dan met de hand je achterwiel even verdraaien?
U is lui?![]()
Op motor-forum stonden vorig jaar foto's van iemand die ook met draaiende motor zijn ketting aan het smeren was en met zijn hand tussen de ketting en het tandwiel kwam.![]()
![]()
Deze kruisjes bedoelde ikquote:Op donderdag 27 januari 2005 21:22 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Swastika's staan voor geluk, dat 1 of ander duits besnord kereltje daar een andere interpretatie aan gaf kan ik ook niks aan doen.![]()
Waar staan ze dan eigenlijk?Mij is het nooit opgevallen?
Is gewoon een normale site, de eigenaar is alleen een beetje maf.(lees de bedreigingen sectie maar eens.
Ik kan je ook helpen met de taal overigens als je er niet uit komt.)
Wat heeft dat met evolueren te maken? Misschien is het wel een vorm van verloederingquote:Wanneer evolueren moslims eigenlijk eens een keer?Er is niks mis met vleselijke geneugten in dit leven.
Als je toch al motor (gaat) rijden dan horen de motorchickies er ook bij hoor.
![]()
Je mist wat. Zeker als films kijken een regelmatige bezigheid voor je is.quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:40 schreef Youssef het volgende:
Deze kruisjes bedoelde ik
Geen zin om die torrent middelen te installeren. Doe ik pas als ik er echt niet meer omheen kan
Stilstand is achteruitgang, leven naar een boek dat al zo oud is als de weg naar Rome is achterhaald en zorgt niet voor nieuwe ontwikkelingen. Kiezen voor jezelf is een luxe maar wel een algemene luxe sinds we onder het juk van het geloof uit zijn.quote:Wat heeft dat met evolueren te maken? Misschien is het wel een vorm van verloedering![]()
![]()
Die moet ik irl zien, want het ziet er niet echt scherp uit zo -Ik schat 180 km/u.quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:40 schreef Youssef het volgende:
Dit bochtje 'neem' ik elke dag ongeveer 4 keerDe bocht is heel lang en met de brommer ga je er gewoon recht doorheen. Iemand die zonder 25kW wil uittesten bij welke snelheid deze bocht scherp begint te worden
![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:01 schreef Youssef het volgende:
Houden we de volgende meeting nog rekening met de gebedstijden?![]()
Dit nav een opmerking van Patrick ofzo nog, die zich afvroeg waarom ik me ging reinigen toen ik terug kwam van het motorbezoekje met RB... nou, daarom dus..![]()
Dan doen we het niet vriend, mij best. Het zorgt alleen niet voor meer wederzijds begrip onderling.quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:01 schreef Youssef het volgende:
Ik dacht dat ik Fok in deze vorm had verlaten?![]()
Ach ja, je zegt maar hallo_mensenhollander (![]()
![]()
)
Heb ff geen zin om daarop in te gaan. Moet ik goed nadenken over wat ik zeg enzo.
Houden we de volgende meeting nog rekening met de gebedstijden?
![]()
Dit nav een opmerking van Patrick ofzo nog, die zich afvroeg waarom ik me ging reinigen toen ik terug kwam van het motorbezoekje met RB... nou, daarom dus..![]()
quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:53 schreef hollander172 het volgende:
Je mist wat. Zeker als films kijken een regelmatige bezigheid voor je is.
quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:40 schreef Youssef het volgende:
Patrick, is dat ding een soort van halve piramide met een top van 50 bij nog wat en nog meer van die onzin? Een afgeknotte kegel ofziets dusLekker belangrijk
![]()
quote:Tandwielen en schakelvork 1ste en 2de versnelling vervangen.
Hij zegt dat het een bekende 'kwaal' is bij de 40k. Dit dus nadat ie uit zijn 1 sprong somsquote:Uit de mailwisseling:
Veder heb ik de tandwielen alsmede schakelvork van de 1e en
2e versnelling laten vervangen omdat dit een bekend vervelend euvel is van
een ZX 6 maar ook de ZZR !! Het betrof zoals je mogelijk kunt vermoedden
wel behoorlijk kostbare reparatie. De meeste ZX-en hebben dat euvel bij
40.000 km of krijgen het euvel, trouwens het komt voor bij bijna al deze
motoren. Deze motor heeft daarbij direct een grote beurt gehad, bougie's,
olie, oliefilter, koppelingplaten, luchtfilter, synchroniseren alsmede
nieuwe remblokken en een kettingset.
De bak heb ik laten maken
omdat ik het zelf vervelend vond om te rijden met een motor die soms uit de
1e versnelling springt.
Beiden hebben originele uitlaat nog, maar volgens mij hoefde ze toch niet compleet langs te gaan? Alleen opsturen van papieren ofzoquote:Op donderdag 27 januari 2005 23:03 schreef Patrick281 het volgende:
Kawa groen.![]()
Ik vind dat ruitje niet mooi bij die zwarte/grijze.
En bevriende monteur vind ik nooit zo goed klinken.![]()
Hij heeft 15.000 kilometer meer, maar lijkt vooral ook meer heavy used.![]()
Gezien inderdaad ondermeer die schakelvorken.
Edit: met beide motoren krijg je problemen met keuren mocht je naar het RDW moeten.
Dan mag er alleen een originele uitlaat, of een stille uitlaat met e-keur opzitten.
Maar het was niet nodig om naar het RDW te gaan geloof ikdat mag de dealer doen..?
Dat zou je bij bezitters van een ZX6/ZZR-600 na moeten vragen .. bijvoorbeeld op eh.. M-F.quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:57 schreef Youssef het volgende:
Hij zegt dat het een bekende 'kwaal' is bij de 40k. Dit dus nadat ie uit zijn 1 sprong soms?
Dat had ik van Riet begrepen ja dat je voor het afvoeren niet langs het RDW hoeft.quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:08 schreef Youssef het volgende:
Beiden hebben originele uitlaat nog, maar volgens mij hoefde ze toch niet compleet langs te gaan? Alleen opsturen van papieren ofzoIig bedankt voor je bijdrage aan mijn keuze
Oeh, krijg spontaan jeukquote:Op donderdag 27 januari 2005 23:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat zou je bij bezitters van een ZX6/ZZR-600 na moeten vragen .. bijvoorbeeld op eh.. M-F.![]()
Zou je denkenquote:Op donderdag 27 januari 2005 23:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Als de ketting in je been vliegt ben je NIET blij![]()
Jouw icon... mijn jasquote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Zou je denken
Volgens mij is het best een leuke ervaring
quote:
Dus ook niet op het motorblok of die buizen die uit de cilinders lopen richting de uitlaatquote:Advies: Niet op warme oppervlakken, remschijven, en loopvlakken van banden spuiten. Gevaar van ongelukken aanwezig.
Mijn tip is: je kan nog veranderen van keuze.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 07:45 schreef Youssef het volgende:
Hej, ik weet niet of ik nog genoeg tijd heb vanmiddag. Maar als iemand nog specifieke tips heeft voor het controleren van een kawasaki die ik wil kopen, dan zou ik die graag willen horen
quote:
welke ga je bekijkenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 07:45 schreef Youssef het volgende:
Hej, ik weet niet of ik nog genoeg tijd heb vanmiddag. Maar als iemand nog specifieke tips heeft voor het controleren van een kawasaki die ik wil kopen, dan zou ik die graag willen horen
Ik vind dat kleurtje blauw wel wat hebben op zo'n racer. erg stoer.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde model maar grijs/geel.
Deze kleurstelling heeft wel wat, beetje mode nu door Yamaha ook.![]()
iddquote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:11 schreef Patrick281 het volgende:Je hebt dezelfde avatar als Ondeugend!
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:12 schreef Tjabbo het volgende:
Ik vind dat kleurtje blauw wel wat hebben op zo'n racer. erg stoer.
welke heb je nu gekocht dan ?quote:Nu met bloedsnelle CR500 SuperMotard op kenteken!
Allemaal aan de SM!!!!!
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
welke heb je nu gekocht dan ?
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Wel wat Toyota blauw'achtig..waarom ik dat zeg weet ik eigenlijk niet.
Ik heb helaas een baggeruitvoering.![]()
[afbeelding]
Wat is er met de andere kant van die brommer?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Morgen kijken, rijden en kopen. Eigenlijk nog niet gekocht dus op dit moment.
Ik moest wel vroeg op de stoep staan daar, want om 11:00 komt alweer de volgende afspraak.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alleen die wielen kosten al een leuk bedrag.![]()
Verder compleet gereviseerd en opnieuw opgebouwd, zelfs met nieuwe carters.
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:58 schreef Tjabbo het volgende:
We hebben een baggertopic, dat weet je he!
Eembergen.nlquote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:02 schreef ZX9R het volgende:
Wie weet er nog een image-hoster?
Niet bij stilgestaan, hij heeft maar 3 foto's gemaild.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:08 schreef ZX9R het volgende:
Wat is er met de andere kant van die brommer?
Ik heb alleen deze kant nog maar gezien!
www.motor-meet.nlquote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:02 schreef ZX9R het volgende:
Wie weet er nog een image-hoster?
Server down (permanent uit)quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:13 schreef Patrick281 het volgende:
Eenbergen.nl![]()
http://photobucket.com/![]()
Ik kan geen plaatjes uppen!quote:
Met een mooie spelfout overigensquote:Sorry, the administrators of this board donot allowed you to create your personal gallery
Aan de andere kant zit de zijstandaard.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:13 schreef Patrick281 het volgende:
Niet bij stilgestaan, hij heeft maar 3 foto's gemaild.
Zal het morgen wel zien, hij is schadevrij neem ik aan.
Hij dweept enorm met opnieuw opgebouwt, en bijna alles is uit aluminium gefreest aan dat ding.
Tja enne een KTM is mooier, maar die kost 2 keer zoveel.
Alleen niet te hopen dat die 2 takt een karakter vertoont dat ik binnen een jaar dat bedrag aan onderdelen moet uitgeven.![]()
![]()
Niet? Wat gaat er mis dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:17 schreef ZX9R het volgende:
Met een mooie spelfout overigens
Dit:quote:
het is do not allow of didn't allowquote:Sorry, the administrators of this board donot allowed you to create your personal gallery
Heb het scriptje ook alleen maar geleend, eerst de functionaliteit aanpakken en dan pas de fouten er uit halen toch?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:17 schreef ZX9R het volgende:
Met een mooie spelfout overigens
Rechten zijn aangezet, was ik vergeten na het testen.quote:
Scriptje is gemaakt door een pool geloof ik, viel me nog mee het aantal spelfouten.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:21 schreef ZX9R het volgende:
het is do not allow of didn't allow
Maar ik wil best foto's uppen daar hoor.
Dus admin....
Give me rights!![]()
Dat jij het niet gelijk ziet als Luc hier even een quote neerzet.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:26 schreef hollander172 het volgende:
Scriptje is gemaakt door een pool geloof ik, viel me nog mee het aantal spelfouten.
Klopt, heldere verklaring.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:17 schreef hollander172 het volgende:
Aan de andere kant zit de zijstandaard.De meeste foto's van motoren met zijstandaard worden van de andere zijde gemaakt.
Inderdaad, staat erg rechtop, zal er morgen even extra goed op letten.quote:Valt me overigens wel iets op aan de plaatjes, ding staat zo "recht" op zijn standaard, die valt met een klein beetje wind al om volgens mij?
Jij effe blij dat ik zo'n snelle admin ben.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:36 schreef ZX9R het volgende:
volgens mij werkt deeplinken niet helemaal
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:40 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Jij effe blij dat ik zo'n snelle admin ben.
Nee verkeerd gequote, was me al een keer opgevallen maar spelfouten ga ik pas mee aan de slag als alles werkt, nu tenminste 1 persoon dit gaat gebruiken ga ik ingrijpen. Het moet eerst volledig functioneel zijn en dan gaan we voor de schoonheidsprijs.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:39 schreef Patrick281 het volgende:
Dat jij het niet gelijk ziet als Luc hier even een quote neerzet.![]()
Je bent toch van origine Engelstalig?
Inderdaad, fotograveer je van de andere kant dan is de lichtinval niet goed en zal de verkoper snel vragen krijgen wat er mis is met de lak e.d. terwijl daar niks mis mee is, lijkt alleen zo op de foto.quote:Klopt, heldere verklaring.
Fototechnisch is de andere kant een beetje "raar".
Volgens mij heeft ie er zo'n universele opgegooid, die zijn altijd net te lang of te kort.quote:Inderdaad, staat erg rechtop, zal er morgen even extra goed op letten.
Ik denk ook dat er normaal niet eens een zijstandaard op het ding zit.
Kan jij niet bij FOK gaan werken of zo ?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:40 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Jij effe blij dat ik zo'n snelle admin ben.
Je hebt trouwens een rare manier om plaatjes te plaatsen, werkt wel maar het is allemaal zinloos extra typewerk.quote:
Ikke nie begrijp?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:46 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je hebt trouwens een rare manier om plaatjes te plaatsen, werkt wel maar het is allemaal zinloos extra typewerk.
Waarom gebruik je niet de [img] tags?
In je testje staat deze notatie:quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:48 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ikke nie begrijp?![]()
[ img]http://www.motor-meet.nl/forum/album_pic.php?pic_id=6[/ img]
Nee, dat is als jij quote!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
In je testje staat deze notatie:
[ [ url=http://www.motor-meet.nl/forum/album_pic.php?pic_id=6]afbeelding[/url ] ]
quote:
Hij knippert niet!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:53 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
En toch toont hetzelfde plaatje op Photobucket toch net even wat anders ..
[afbeelding]
Och kut dat is waar ook.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:53 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Nee, dat is als jij quote!
Dat doet Fok! met ieder plaatje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |