Ikkequote:Op donderdag 27 januari 2005 17:51 schreef klaus_beyer het volgende:
Maar nog een vraagje, wie is er weleens naar Zwitersland geweest met de motor? Ik ben nu 3 keer naar Zurich geweest, want daar woont een vriend van me. Nu zijn we, 3 vrienden, met de motoren zijn huis als basis te nemen en dan dagtrips te maken naar het zuiden van Zwitserland. Is dat geil of kunnen we beter door frankrijk of/en italie touren?
Nu verwacht je zeker dat we hem zo vinden?quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:14 schreef hollander172 het volgende:
Hij is te vinden op www.piratebay.org onder de naam 50 nuts.
Dus je vindt het een goed idee, maar dan moeten we wel Italie gaan bezoeken ook. Is denk ik wel te doen op en neer vanuit Zurich. Zou wel mooi zijn. Met 4 man op pad en dan savonds van het pad, haha!quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:15 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ikke3 keer nu...
Ben nog nooit in de Franse Alpen geweest, maar de passen in Zwitserland/Italie zijn megatofEn daarbij mag je de Stelvio-pass zeker niet missen
Volgens mij heb ik nu wel een beetje teveel erop gedaanquote:Op donderdag 27 januari 2005 18:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Vast wel ja..
DE zout?
Trouwens, ik zou niet teveel kettingspray verspillen als je straks toch een nieuwe kettingst erop laat zetten....Wel vet houden natuurlijk, maar niet in lagen van 8cm
Bij het ontbijt: "hoe wilt u uw bochten vandaag, medium, doorbakken of sunny side up?"quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:30 schreef klaus_beyer het volgende:
[..]
Dus je vindt het een goed idee, maar dan moeten we wel Italie gaan bezoeken ook. Is denk ik wel te doen op en neer vanuit Zurich. Zou wel mooi zijn. Met 4 man op pad en dan savonds van het pad, haha!
Zo'n camerastatief gaat hoeveel kosten? Zo'n ding die je kan monteren op je tankdop? Paar tientjes toch?quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:31 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Bij het ontbijt: "hoe wilt u uw bochten vandaag, medium, doorbakken of sunny side up?"
Dat meen je toch niet serieus he?quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:26 schreef Youssef het volgende:
[..]
Nu verwacht je zeker dat we hem zo vinden? [afbeelding]
Met Ctrl+F vind ik hem iig niet
quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:26 schreef Youssef het volgende:
Nu verwacht je zeker dat we hem zo vinden? [afbeelding]
Met Ctrl+F vind ik hem iig niet
Direct na het rijden inspuiten, dan is de ketting warm en gaat de spray beter en sneller naar de o-ringen.quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:31 schreef hicham het volgende:
Volgens mij heb ik nu wel een beetje teveel erop gedaanMaar dat komt meer omdat het zeg maar mijn ontmaagdingssessie was
quote:
Best gevaarlijk vind ik zelf.quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:15 schreef hicham het volgende:
kettingsmeren... terwijl de motor in z'n 1 liep![]()
ik kan er werkelijk nix van maken die 2dequote:Op donderdag 27 januari 2005 20:32 schreef Patrick281 het volgende:
270 x 185 mm
Toch even de moeite genomen om te kijken.
En zie je ook wat voor vormprodukt tekening 2 is?
Laat de uitleg maar zitten inderdaad, dat was iets te zakelijk gesteld van mij.
Maar nu even je ruimtelijk inzicht testen.![]()
Toch wel mooi gevonden van mij 2 totaal verschillende testen.
Ach, iedereen blocken om zo 'tijd te winnen' begint op een gegeven moment ook saai te wordenquote:Op donderdag 27 januari 2005 18:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Als je zo van MSN houdt waarom gebruik je het dan nooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |