En bij een verslaving hoort dat je je ermee de nesten in werkt.quote:
Marc de Reuver, schijnbaar een bekende minibike rijder.quote:Hij lijkt er op, maar het is hem niet. Deze heeft volgens mij grotere wielen. Dat is gunstig, want bij mij waren de wielen te klein, daardoor groef hij zichzelf in in het losse zand.
Heb 2 weken geleden nog 10 andere verkocht, dat zijn wel de goeie, daar rijdt Marc de Reuver oa. op. Zie foto:
Vraag me af of ie ondertussen al aan zijn orderqoutum voldoet.quote:Op donderdag 27 januari 2005 10:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar Pepijn, wat doe jij nou zo op een dag ECHT voor het bedrijf waar je werkt?
quote:Op donderdag 27 januari 2005 10:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar Pepijn, wat doe jij nou zo op een dag ECHT voor het bedrijf waar je werkt?
Dat loopt redelijk, team van 3 mensen, statistiek gisteren: 15, 32 en 18 orders waarvan ik de laatste ben.quote:Op donderdag 27 januari 2005 10:36 schreef hollander172 het volgende:
Vraag me af of ie ondertussen al aan zijn orderqoutum voldoet.![]()
Kan het me niet voorstellen dat dat het geval is.
Vluchtgedrag dus?quote:Op donderdag 27 januari 2005 10:48 schreef Patrick281 het volgende:
Maar waarom ik nu weer even aandacht aan het fokken geef is omdat ik inderdaad een order van 2 dagen oud heb die ik nu opgepakt heb maar niet doorheen kom. Echt hele rauwe kost....
quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2005 10:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Ga je die CR kopen Pepijn?
quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Is dat dan die CR van Mark's vriend?
No shit Sherlock.quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Zijn als je het mij vraagt 2 verschillende motoren.... andere velgen, remschijven, achterbrug, voorvork, uitlaat
Beide .. het verschil met name.quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja,. dus over welke moet ik mn mening geven
Ik snap niet dat je nog twijfelt, die eerste zou voor mij direct afvallen. Kijk eens goed naar hoe die erbij staat!quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Beide .. het verschil met name.![]()
Die met blauwe wielen is via Mark.![]()
Ja hallo, je vraagt onze mening toch niet voor Jan l#l?quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:34 schreef Patrick281 het volgende:
Wie zegt dat ik twijfel, ik vraag zonder mijn mening te geven die van jullie.
Tegelijk gepost net, dus ik verklaar het nogmaals.quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:39 schreef hollander172 het volgende:
Ja hallo, je vraagt onze mening toch niet voor Jan l#l?Als je al een besluit hebt genomen heb je geen meningen meer nodig.
Kenteken.quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik zou deze nemen
[[url=http://static.marktplaats.nl/fotos/motoren/crossmotoren/50506.jpg]afbeelding][/url]
Je zou maar net een paar weken een 2004 model gekocht hebben, komt er een hele nieuwe.quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:41 schreef Rietvaerder het volgende:
http://www.motorfreaks.nl/index.php/review/2140
Die standaardtjes om die crosser op te pompen voor onderhoud zijn trouwens spotgoedkoop.quote:
En veel lelijkerquote:Op donderdag 27 januari 2005 11:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je zou maar net een paar weken een 2004 model gekocht hebben, komt er een hele nieuwe.![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
als je toch die beemer eruit doet dan zou ik voor een oranje KTMgaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |