Nee. Dat was eigenlijk Romius' taak.quote:
Nee.quote:Op woensdag 26 januari 2005 16:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Gaan we het nog ergens over hebben?
Wie gelooft er in het paranormale? (Ghosthunters rules)
quote:Op woensdag 26 januari 2005 18:37 schreef Patrick281 het volgende:
Filmpje voor Luc.![]()
En ook wel een beetje voor Youssef .. kan hij nog op het rechte pad komen..![]()
Mwoah, niet echtquote:
quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die ZX6R gaat echt wel schuin en hoog in toeren hoor.
![]()
Mark ik zie dat die CR500 nieuwe wielen heeft?![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:22 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Als je het dan maar bij zoeken laat
Waarom hapert dat filmpje zo ??quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Relkloon.quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:25 schreef Youssef het volgende:Mijn brommer kan ook sneller door een bochtje dan een motor.
![]()
![]()
quote:
Kunnen ze dat niet overdag doen, s'avonds gaat iedereen lurken lijkt mij.quote:Excuses
Wegens onderhoud is Marktplaats.nl enige tijd niet bereikbaar. Probeert u het zo meteen nog eens.
Onze excuses voor het ongemak,
Het Marktplaats.nl team
Mamsebams is niet thuis, twee tostis en huppa achter de PC etenquote:Op woensdag 26 januari 2005 19:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Eten jullie niet gezamelijk daar ... thuiskomen en lekker sociaal achter de compie duiken gelijk en er pas weer af tekomen omdat het al veeeel te laat is en je moet slapen.
![]()
En wave schijfje voor.quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Wacht maar tot jij zonder werk en opleiding komt te zittenquote:Op woensdag 26 januari 2005 19:33 schreef hicham het volgende:
Ik wil net zo afgestompt raken als Rietvaerder
quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:32 schreef Youssef het volgende:
Is toch zo, lichter kan altijd beter zijn![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Mamsebams is niet thuis, twee tostis en huppa achter de PC eten
Ik wil net zo afgestompt raken als Rietvaerder
Klik!quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:41 schreef Patrick281 het volgende:
..hoe krijg je nu je voor motorrijden noodzakelijke vitamines binnen?
quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:40 schreef Romius het volgende:
(zet wel je geluid aan)
http://www.warumdarum.de/(...)_kleine_krokodil.htm
Ik hoorde het de hele tijd al op de radio, echt erg![]()
Onder welke steen kom jij vandaanquote:Op woensdag 26 januari 2005 19:40 schreef Romius het volgende:
(zet wel je geluid aan)
http://www.warumdarum.de/(...)_kleine_krokodil.htm
Ik hoorde het de hele tijd al op de radio, echt erg![]()
Ik heb al 4 weken vakantie gehad ofzo (2 weken vakantie, 2 weken niks te doen op schoolquote:Op woensdag 26 januari 2005 19:41 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij zonder werk en opleiding komt te zitten![]()
Vader is er ook niet, en Youssef telt niet mee want hij heeft geen motorquote:Op woensdag 26 januari 2005 19:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Ik ben ook alleen -althans niemand die even een potje kookt. Jij hebt je vader en Yoessef nog.![]()
En ik heb toch even aardappelen en broccoli gekookt. De gezondste groente ooit.
..hoe krijg je nu je voor motorrijden noodzakelijke vitamines binnen?
Je kent je feiten wel hequote:Op woensdag 26 januari 2005 19:41 schreef Patrick281 het volgende:
Of jouw brommer met leeglopende bandjes ook sneller is omdat-hij-lichter-is..![]()
![]()
Eensquote:Op woensdag 26 januari 2005 19:56 schreef hicham het volgende:
Ik heb al 4 weken vakantie gehad ofzo (2 weken vakantie, 2 weken niks te doen op school). Ben nu echt retelui geworden
Geef mij maar lekker keihard werk, lui zijn sux
Je snorfiets gaat niet eens harderquote:Op woensdag 26 januari 2005 19:56 schreef hicham het volgende:
Vader is er ook niet, en Youssef telt niet mee want hij heeft geen motorVerdient ie ook niet
Hij heeft net 140 gereden met een helm a.k.a 'potje' en zonder beschermende kleding
![]()
![]()
Bashtopic!!
![]()
met zijn bandit rechtop erdoorheenquote:Op woensdag 26 januari 2005 19:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Als je het dan maar bij zoeken laat
Jij bent gewoon te dikquote:Op woensdag 26 januari 2005 19:59 schreef Youssef het volgende:
[..]
Je snorfiets gaat niet eens harder
Verticaal of horizontaal?quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
met zijn bandit rechtop erdoorheen
Hoezo, lekker plakasfalt nu toch? Vraag maar aan Youssefquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
als ie nu al wilt gaan krijten...![]()
Op de motor mis je die rages, gelukkigquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Je hebt een rage gemist, slaap maar weer verder![]()
Das toch niet zo moeilijkquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
als ie nu al wilt gaan krijten...![]()
idd net lijm in deze tijdenquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoezo, lekker plakasfalt nu toch? Vraag maar aan Youssef
Youssef mist zelfs zijn examenjaar op de motorquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:10 schreef Romius het volgende:
[..]
Op de motor mis je die rages, gelukkig![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
idd net lijm in deze tijden![]()
Voor leeglopende brommerbandjes welquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:08 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hoezo, lekker plakasfalt nu toch? Vraag maar aan Youssef
LOLquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Youssef mist zelfs zijn examenjaar op de motor
quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:10 schreef hicham het volgende:
[..]
Das toch niet zo moeilijkIk heb de stepjes al tegen de grond gekregen hoor
Kom maar kijkenOf is dat nog een overblijfsel van Rietvaerder
![]()
Nope, in de eerste de beste bocht haal ik jullie buitenom in en zien jullie alleen maar een achterlichtje in de verte verdwijnen. En dat op een 25 KWquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]dus op jouw zullen we niet te hoeven wachten op onze meets
![]()
We hebben onze R1 killer gevonden!quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Nope, in de eerste de beste bocht haal ik jullie buitenom in en zien jullie alleen maar een achterlichtje in de verte verdwijnen. En dat op een 25 KW![]()
![]()
Welke poser rijdt er op een R1 dan?quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:21 schreef hollander172 het volgende:
[..]
We hebben onze R1 killer gevonden!![]()
Ik zie Mark er (in de toekomst) wel voor aan.quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:23 schreef Romius het volgende:
[..]
Welke poser rijdt er op een R1 dan?![]()
Tijdelijk? Geen speciale motorlaarzen dus?quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:23 schreef jozef444 het volgende:navond mensen
Nou ik heb vandaag maar s tijdelijke laarzen voor op de motor gekocht
![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Nope, in de eerste de beste bocht haal ik jullie buitenom in en zien jullie alleen maar een achterlichtje in de verte verdwijnen. En dat op een 25 KW![]()
![]()
Zet de foto's even onder elkaar in je post, kunnen we vergelijken.quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:28 schreef Patrick281 het volgende:
Ik snap er steeds minder van dat ding, op die foto van Mark zaten er andere wielen onder..
Maar ook een andere en veel mooiere aluminium achterbrug.
quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
en je was er zo zuinig op riet
Ik ook gezegd tegen hicham, maar hij dom zijnquote:
zout bijt in je alu als een warm mes in boterquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:35 schreef hicham het volgende:
Lol, misschien had ik dan toch maar een SM moeten kopen ?![]()
Ja hallo, moet ik soms altijd een emmer water meenemen
quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:36 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik ook gezegd tegen hicham, maar hij dom zijnZo een goed verzorgde mooie bike, wil ie nu zeker net zoals zijn brommer dat ding laten verotten
![]()
Zeg maar dag tegen je motor
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
als ze strooien met zout dan spoel ik na elke rit mijn motor goed af met koud water...
niks mis met 'onda
[afbeelding]
quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
als ze strooien met zout dan spoel ik na elke rit mijn motor goed af met koud water...
niks mis met 'onda
[afbeelding]
Non of my bussines dat je hemt niet schoonmaakt.quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:36 schreef hicham het volgende:
[..]Jij bent degene die steeds wilt rijden ??
![]()
Nee, ik maak mijn hemd inderdaad niet schoon. Dat doet mijn mamsebams als ik hem in de was gooiquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:40 schreef Youssef het volgende:
[..]
Non of my bussines dat je hemt niet schoonmaakt.![]()
13 cm maar??quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
jaja, pepijn geef er maar een draai aan![]()
ok, ik ben de kleinste van club
heeft alleen maar voordelen, ik pas tenminste op de meeste motoren zonder dat het meteen een circusact lijkt
Bij Suzuki hoor je dat de motor even wegvalt omdat de versnellingsbak versleten isquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:31 schreef Rietvaerder het volgende:
http://www.honda.co.jp/SoundofHonda/engine/index.html
Leuke site, alleen het verkeerde merk
Wat een opluchting moet dat zijn deze bekentenis!quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
jaja, pepijn geef er maar een draai aan![]()
ok, ik ben de kleinste van club
heeft alleen maar voordelen, ik pas tenminste op de meeste motoren zonder dat het meteen een circusact lijkt
Dat gaat bij hem niet lukken helaas. En mijn liefde staat altijd in de weg hier.quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zonde hoor hicham...een echte liefhebber zorgt goed voor zijn liefdemijn 1e stond de hele winter in de huiskamer
quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:42 schreef hollander172 het volgende:
Wat een opluchting moet dat zijn deze bekentenis!![]()
Bij ons zit er inderdaad iets in de weg en het ziet er niet uit dat schuiven over dat zadel om de boel te ontlasten.
Geeft niks hoor Jesse, it's not the size that counts but the agility and flexibility to utilise it.![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:42 schreef hollander172 het volgende:
Wat een opluchting moet dat zijn deze bekentenis!![]()
Bij ons zit er inderdaad iets in de weg en het ziet er niet uit dat schuiven over dat zadel om de boel te ontlasten.
Geeft niks hoor Jesse, it's not the size that counts but the agility and flexibility to utilise it.![]()
Ik zou het niet weten eigenlijk.quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:41 schreef Patrick281 het volgende:
Wanneer had Mark dat ding gepost .. zondag?![]()
Die staat ook in de garage hier, maar dan de SC28quote:
Reuzen?quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tussen al die reuzen hier ben ik met mijn 172m. de kleinste...en toen kwam pepijn met die VTR gast, leek wel een minibike waar die kerel op zat
Ben ik dan tijdelijk minder irritant aanwezig geweest? Ben ik ooit weggeweest?quote:
Geeft niks toch? Ik "pak" je graag op je gevoelige punten.quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]LOL
van wie anders hadden we zo'n reactie kunnen verwachten
Schijnt voor cross gebruik beter te zijn.quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:48 schreef hollander172 het volgende:
Ik zou het niet weten eigenlijk.
Wat me nu weer opvalt, waarom zitten die voorste spatborden zo hoog gemonteerd?
Dat ziet er echt niet uit en nut heeft het ook niet.
Waarom monteren ze die dingen niet middels een staaf op het onderste gedeelte van de vork?Dan staat ie tenminste altijd op vaste afstand van de band.
quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:53 schreef hollander172 het volgende:
Reuzen?Peppie en ik zijn toch ook maar 1.79 (geloof ik?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |