Zou je denkenquote:Op donderdag 27 januari 2005 23:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Als de ketting in je been vliegt ben je NIET blij![]()
Jouw icon... mijn jasquote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Zou je denken
Volgens mij is het best een leuke ervaring
quote:
Dus ook niet op het motorblok of die buizen die uit de cilinders lopen richting de uitlaatquote:Advies: Niet op warme oppervlakken, remschijven, en loopvlakken van banden spuiten. Gevaar van ongelukken aanwezig.
Mijn tip is: je kan nog veranderen van keuze.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 07:45 schreef Youssef het volgende:
Hej, ik weet niet of ik nog genoeg tijd heb vanmiddag. Maar als iemand nog specifieke tips heeft voor het controleren van een kawasaki die ik wil kopen, dan zou ik die graag willen horen
quote:
welke ga je bekijkenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 07:45 schreef Youssef het volgende:
Hej, ik weet niet of ik nog genoeg tijd heb vanmiddag. Maar als iemand nog specifieke tips heeft voor het controleren van een kawasaki die ik wil kopen, dan zou ik die graag willen horen
Ik vind dat kleurtje blauw wel wat hebben op zo'n racer. erg stoer.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde model maar grijs/geel.
Deze kleurstelling heeft wel wat, beetje mode nu door Yamaha ook.![]()
iddquote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:11 schreef Patrick281 het volgende:Je hebt dezelfde avatar als Ondeugend!
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:12 schreef Tjabbo het volgende:
Ik vind dat kleurtje blauw wel wat hebben op zo'n racer. erg stoer.
welke heb je nu gekocht dan ?quote:Nu met bloedsnelle CR500 SuperMotard op kenteken!
Allemaal aan de SM!!!!!
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
welke heb je nu gekocht dan ?
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Wel wat Toyota blauw'achtig..waarom ik dat zeg weet ik eigenlijk niet.
Ik heb helaas een baggeruitvoering.![]()
[afbeelding]
Wat is er met de andere kant van die brommer?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Morgen kijken, rijden en kopen. Eigenlijk nog niet gekocht dus op dit moment.
Ik moest wel vroeg op de stoep staan daar, want om 11:00 komt alweer de volgende afspraak.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alleen die wielen kosten al een leuk bedrag.![]()
Verder compleet gereviseerd en opnieuw opgebouwd, zelfs met nieuwe carters.
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:58 schreef Tjabbo het volgende:
We hebben een baggertopic, dat weet je he!
Eembergen.nlquote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:02 schreef ZX9R het volgende:
Wie weet er nog een image-hoster?
Niet bij stilgestaan, hij heeft maar 3 foto's gemaild.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:08 schreef ZX9R het volgende:
Wat is er met de andere kant van die brommer?
Ik heb alleen deze kant nog maar gezien!
www.motor-meet.nlquote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:02 schreef ZX9R het volgende:
Wie weet er nog een image-hoster?
Server down (permanent uit)quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:13 schreef Patrick281 het volgende:
Eenbergen.nl![]()
http://photobucket.com/![]()
Ik kan geen plaatjes uppen!quote:
Met een mooie spelfout overigensquote:Sorry, the administrators of this board donot allowed you to create your personal gallery
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |