En de motor:quote:Hallo,
helaas voor u verkoop ik mijn motor niet voor dat geld. Ik kan best wel wat aan de prijs doen, maar deze prijs is wat te laag. Als ik zelf zoek naar zo'n zelfde motor zal ik toch ongeveer ¤ 3000 moeten uitgeven ( kijk maar op internet) en wat ik zeer belangrijk vindt is dat deze motor in perfecte staat onderhouden is ( na elke keer gereden goed gepoetst, alles uit elkaar gehaald etc.) Toch bedankt voor het mailtje. Een nieuw bod doen kan altijd.
Met vriendelijke groet,
Jachmann
quote:Site: motor.2dehands.nl
Rubriek: Motoren
Type: Aangeboden
Merk: KTM
Soort: Cross / Offroad
Kleur: oranje
Cylinderinhoud: 251 - 500cc
Aantal cylinders: 1-cilinder
Bouwjaar: 1997
Kilometerstand: <10000 km
Advertentie tekst:
Ktm lc4 400 cc, bouwjaar 1997, wordt te weinig gebruikt dus te duur om te laten staan, in goed conditie, voor foto's email
censuurgeenlekkerdingdusonbelangrijk@hotmail.com
tel: 0654datzoujewelwillenweten
Bedrag: ¤ 2.850,00
Vast wel ergens ja.... why?quote:Op zondag 23 januari 2005 10:08 schreef Youssef het volgende:
Ok, maar heb je dat koopovereenkomstje nog?
quote:Op zondag 23 januari 2005 11:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Ze hebben idd gestrooid
Kan ik mn motor weer gaan afspoelen/wassen
Waar is mijn brommer geblevenquote:Op zondag 23 januari 2005 10:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Cursusje ''Hoe werkt een forum'' ?
Ik geloof dat het vrij lastig is voor jullie om de juiste topics in het juiste subforum te plaatsen of niet?
Damn... Luc die zijn ZX9R te koop zet in Foto's van onze Motoren(ok die is niet helemaal terecht want er was toen nog geen Handel subforum
) Didiot die zijn motor in MIJN topic plaatst
En Lars die de foto's van in een meet in Meets zet ipv Foto's en Filmpjes van de meets
De bedoeling is, Didiot, dat je je eigen topic moet openen daar in Foto's van onze motoren
Stelletje josti's![]()
Pepquote:Op zondag 23 januari 2005 11:19 schreef Patrick281 het volgende:
Lekker zonnetje .. ik heb al 3 weken niet gereden trouwens.
Moet eigenlijk de accu even bijladen voordat ik weer compressie problemen krijgen. (ging eerder met 4 weken wel goed, in 1 keer starten, maar ja even op spanning houden is wel beter natuurlijk)
Maar die accu zit zo goed als onbereikbaar onder de tank.![]()
Bouwtechnisch qua gewichtsverdeling en constructie neusje van de zalm .. maar gebruiksvriendelijk.![]()
BMW is geen zelfsleutelmotor, maar ja zo'n kouwe kak merk breng je in hun filosofie natuurlijk altijd naar de dealert.![]()
CD branden is heel even uitgesteld.
[[url=http://img179.exs.cx/img179/5333/yoepieeindelijkgeenproblemem0f.th.jpg]afbeelding][/URL]
Er kan ook niets normaal gaan he ..
En mijn startpagina is ook al verandert van buitenaf na een halve dag recoveren zonder firewall.![]()
Je hapt welquote:Op zondag 23 januari 2005 11:24 schreef Patrick281 het volgende:
Ons = algemene vorm dus vast niet iedereen op dezelfde manier.Ach als jij weer eens ziek bent of poep in een potje naar de dokter brengt post je het ook.
En ik had er al iets motorgerelateerds bijgezet.![]()
quote:Op zondag 23 januari 2005 11:45 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Waar is mijn brommer gebleven
Ik had in een PM aan Lars gevraagd om een vraag en aanbod deel in het forum.
Dat is er nu en mijn topic is verdwenen
quote:Sorry Luc, heb per ongeluk je topic op Motor-meet.nl gewist
Had hem verplaatst van Foto's van onze motoren naar Aangeboden maar had de optie ''oude link achterlaten in oorspronkelijk'' forum aanstaan, maar dat wou ik niet, dus ik delete je topic uit Foto's van onze motoren en toen verwijderde hij hem ook uit Aangeboden
Moet je ff een nieuw topic maken in Aangeboden![]()
![]()
In Firefox heb ik nergens last van...quote:Op zondag 23 januari 2005 12:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
lars of riet: http://www.motor-meet.nl/forum/viewtopic.php?p=84#84
En hij hapt ook nogquote:Op zondag 23 januari 2005 12:08 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
er komt toch geen hondMaar maak gewoon effe een nieuwe aan joh..
Terwijl mijn copie aan het burnen ging en ik wat andere nuttige dingen aan het doen was (zal de details besparenquote:
quote:Op zondag 23 januari 2005 12:26 schreef Didiot het volgende:
Ik was niet echt van plan te gaan rijden vandaag (naar aanleiding van Riet's post over de kouwe klauwenrit van MotorXtra in vorige topic). Volgens de weerberichten gaat het dalijk zwaar klote weer worden (iig hier aan de kust)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 23 januari 2005 11:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
Pep
aan de linkerzijkant van de motor zit een plastic afdekapje, als je dat loshaalt zit je precies bij de startmotor ( aantal draden), dan kan je jouw accu via dat punt opladen,
ben er bij geweest toen beemer via hulpaccu werd gestart, dus vandaar die kennis
iddquote:Op zondag 23 januari 2005 13:50 schreef Patrick281 het volgende:
Ach ja mensen posten in de voorgaande 157 topics wel vaker over compieproblemen.
En je weet noooit of iemand ineens met een heldere tip komt.
Hicham: jij laat je broertje zomaar via een vage afspraak bij een treinstation(!) bij een oude vreemde en vrijgezelle man in de auto stappen die bovendien voor jullie geen traceerbare woon of verblijfplaats heeft.quote:
quote:Op zondag 23 januari 2005 14:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iddde topic titel mag dan Fok MC zijn maar had ook wel gewoon SC kunnen zijn...allerlei onderwerpen zijn hier al voorbij gekomen
quote:Op zondag 23 januari 2005 14:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hicham: jij laat je broertje zomaar via een vage afspraak bij een treinstation(!) bij een oude vreemde en vrijgezelle man in de auto stappen die bovendien voor jullie geen traceerbare woon of verblijfplaats heeft.![]()
Erger nog, een ex'booreiland medewerker die ongeveer 1.5 jaar zonder werk gezeten heeft en nu via hetzelfde bedrijf een herscholing krijgt voor een andere functie. En hij is ruim 2 keer zo oud als je broer.quote:Op zondag 23 januari 2005 14:08 schreef hicham het volgende:![]()
![]()
![]()
Het is nog een vrachtwagenchauffeur ook, komen die over het algemeen niet te weinig aan hun trekken?
Huilie.quote:
quote:
welkomquote:Op zondag 23 januari 2005 14:25 schreef Oesie het volgende:
Sinds 18 December 2004 ben ik ook de gelukkige. Ik heb wel is gepost in het topic.. maar nu kan ik daadwerkelijk zelf meerijden. Nu nog wachten op een lekker weertje!
Metaal? Welk metaal?quote:Op zondag 23 januari 2005 14:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hav fungoed afspoelen al dat metaal he
Slaap zacht OPMquote:Op zondag 23 januari 2005 15:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
boeie - je bedoelt wat ik begrijp toch
Is je op MM niks opgevallen bij het adminpaneel?quote:
Yep, mooi he?quote:Op zondag 23 januari 2005 15:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Ow, datte fotoalbum?
quote:Op zondag 23 januari 2005 14:30 schreef hollander172 het volgende:
Je andere wens is overigens ingewilligd.
Ik zou wensen dat het 25 graden is (vind ik net wat lekkerderquote:Op zondag 23 januari 2005 15:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Als jullie nu eens een wens zouden mochten doen..... wat zou je dan wensen?
Geen probleem, was maar 3 klikken werk.quote:
Alleen?quote:Op zondag 23 januari 2005 15:55 schreef RB het volgende:
En weer thuis
Een harem.quote:Op zondag 23 januari 2005 15:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Als jullie nu eens een wens zouden mochten doen..... wat zou je dan wensen?
Ik zou wensen dat het vanaf nu zomer is, 28 graden, megastrak, warm en droog asfalt, strakblauwe hemel en GEEN snelheidscontrole en automobilisten op de weg
En o ja, dat ik op de Bosweg stond
Great minds think alike al had ik meer een playboymansion idee erbij maar een harem is ook best.quote:
quote:Op zondag 23 januari 2005 14:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hicham: jij laat je broertje zomaar via een vage afspraak bij een treinstation(!) bij een oude vreemde en vrijgezelle man in de auto stappen die bovendien voor jullie geen traceerbare woon of verblijfplaats heeft.![]()
Moet je je broertje straks maar eens vragenquote:Op zondag 23 januari 2005 14:08 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Het is nog een vrachtwagenchauffeur ook, komen die over het algemeen niet te weinig aan hun trekken?
En die had er geen problemen meequote:Op zondag 23 januari 2005 14:33 schreef hollander172 het volgende:
[..]Jij was er toch ooggetuige van dat de genoemde persoon bij een niet nader te noemen frequente bezoeker hier van hetzelfde geslacht in bed stapte?
Dat zegt dan meer over hem dan over jou denk ik?quote:
Zag er wel redelijk goed uit.quote:Op zondag 23 januari 2005 16:39 schreef hicham het volgende:
En?Wat is het geworden??
Mijn broertje is nog niet thuis, dus jij mag het vertellen
Getuigen?quote:Op zondag 23 januari 2005 17:03 schreef RB het volgende:
Hij is op de trein van 15:15 gestapt
quote:Op zondag 23 januari 2005 16:48 schreef RB het volgende:
Zag er wel redelijk goed uit.
Ze zijn het nog niet eens over de kosten van het omzetten naar 25 Kw, en hoeveel dat gaat kosten.
Achterband 20%
Remblokken nog 4mm
Ketting is bijna aan zijn einde
Hier en daar wat gebruiks krassen
Uitkomst ze zijn er nog niet uit
![]()
quote:Op zondag 23 januari 2005 16:51 schreef Makster het volgende:
Hier dan eindelijk de foto voor Pepijn
Let vooral ff op die remtang![]()
[afbeelding]
KUT FOK trouwens
een hoop onderhoud zit er aan te komen...gewoon meenemen in de prijsquote:Op zondag 23 januari 2005 17:07 schreef Patrick281 het volgende:Dat valt niet mee als ik het zo lees .. niet bepaald een droom machine.
Een eigenaar die zo weinig om zijn beestje geeft vertrouw ik ook niet dat het reguliere onderhoud gedaan is, of dat hij een beetje zuinig met zijn bezit omgesprongen is.quote:Op zondag 23 januari 2005 17:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
een hoop onderhoud zit er aan te komen...gewoon meenemen in de prijs
Geloof dat dit de eerste was die hij irl heeft bekeken.quote:Op zondag 23 januari 2005 17:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Getuigen?
[..]
Dat valt niet mee als ik het zo lees .. niet bepaald een droom machine.
Dan nog.....quote:Op zondag 23 januari 2005 17:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
een hoop onderhoud zit er aan te komen...gewoon meenemen in de prijs
No probquote:Op zondag 23 januari 2005 17:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nice .. goed gelukt die foto? Toch gescand?
![]()
Ik zal het even in laten werken. Tnx.![]()
Klopt .. en we hadden het afgelopen week over niet te snel kopen he!quote:Op zondag 23 januari 2005 17:16 schreef RB het volgende:
Geloof dat dit de eerste was die hij irl heeft bekeken.
Wat een zak.quote:Eigenaar had hem ook niet gepoetst/gewassen van tevoren
Nope, maar dat is voornamelijk "het plastic" (zo noemen crosser dat als ze het over hun motor hebbenquote:Op zondag 23 januari 2005 17:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
kleur ben ik niet echt kapot van...jij pepijn?
ah dus dat boeit niet zoveelquote:Op zondag 23 januari 2005 17:23 schreef Patrick281 het volgende:
Nope, maar dat is voornamelijk "het plastic" (zo noemen crosser dat als ze het over hun motor hebben) is gemakkelijk vervangbaar of te spuiten.
Een voorspatbord van een KTM kost bijvoorbeeld ¤ 17,50.![]()
Omdat ze er wel eens mee vallen zijn dit soort vervangingsonderdelen ruim voorradig.
Ik weet niet hoe dat met een CR500 van 1989 is, maar anders passen er vast wel universele dingen op.
ik zou direct alles wat niet blauw is (donker)blauw maken, deze kleurencombi is 3 keer niksquote:Maar deze oogt verder wel wat gedateerd, ondanks de hele mooie wielen en het remsysteem zoals Mark al opmerkte.
Vind het een beetje raar klinken allemaal, dat ie hem verkoopt omdat er kosten aan zitten te komen okee. Dat ie hem niet gewassen heeft geeft ook niet maar dat ie niet reeel is en ook nog eens over die 25KW zit te mekkeren dat gaat er bij mij niet in.quote:Op zondag 23 januari 2005 17:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ja ok, maar lars zei het al vaker...mensen verkopen vaak hun motor als er wat onderhoud aan zit te komen. het hoeft op zich te betekenen, maar goed als de verkoper niet eens de moeite neemt om hem te wassen
Ja, ontbreekt stukje van het spatbord.quote:Op zondag 23 januari 2005 17:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Daar zal je hem hebben
Er ontbreekt een stuk van het spatbord![]()
Of is het gewoon een aparte sticker
Nope was gratisquote:
lijkt me ook niet slim als ie niet 25Kw is (verzekering)...en dan blaaaast ie welquote:Op zondag 23 januari 2005 17:51 schreef Youssef het volgende:
Zelf niet gereden, durfde ik ook niet echtMaar ik wil nog wel een zx6r
![]()
Waar nu weer heenquote:Op zondag 23 januari 2005 17:57 schreef Youssef het volgende:
Ja, ontbreekt stukje van het spatbord.En nu ben ik echt weg
Ja, ik zei zoiets van, mag ik ook een rondje maken? Toen hun allebei volgens mij zo van "huh?" jij bent even van lotje getiktquote:Op zondag 23 januari 2005 17:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
lijkt me ook niet slim als ie niet 25Kw is...dan blaaaast ie wel namelijk![]()
ZX6R
quote:Op zondag 23 januari 2005 17:51 schreef Youssef het volgende:
- Nog nooit op een sport gezeten, dus dat vond ik een beetje eng.![]()
Waarom .. zoveel angstzweet gehad?quote:Op zondag 23 januari 2005 18:01 schreef Youssef het volgende:
En ik ga alleen even wat eten en me reinigen. Nu ja![]()
quote:Op zondag 23 januari 2005 16:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Zo, ik heb mezelf eens opgegeven voor een voorlichting bij de LuchtmachtHeb je ECHT veel mogelijkheden, o.a. ICT
Wel vet allemaal.
quote:Op zondag 23 januari 2005 17:32 schreef Rietvaerder het volgende:
LOL
Het tweede antwoord
[afbeelding]
Echt goed Nederlands lukt ze niet echt bij de Luchtmacht geloof ik
[afbeelding]
Staan echt toffe antwoorden bij, check dat 3e antwoord
[afbeelding]
Altijd leuk als mensen interesse tonenquote:Op zondag 23 januari 2005 18:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Volgende week ga ik naar de open dag van ROC Airport opleiding in Hoofddorp
http://www.rocva.nl/airport
Misschien ff langs Plo
Heb je de kans om te rijden laat je hem liggen..quote:
Niksquote:Op zondag 23 januari 2005 18:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Owja, die ligt er nog...
Biecht op, wat heb je erin gestopt?Je wilt TÉ graag dat ik hem opeet
...en die kwam ineens tot het besef dat economischer was om de motor te verkopen dan om hem op te eten?quote:Op zondag 23 januari 2005 18:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Lijkt op een eigenaar die honger had
Waarom denk je dat? OF ben je weer eens sarcastisch....quote:Op zondag 23 januari 2005 19:09 schreef Patrick281 het volgende:
Riet: militaire discipline lijkt mij inderdaad wel wat voor jou.
Je bent er de perfecte man voor, een rolmodel.![]()
You will be very succesfull.
![]()
quote:Op zondag 23 januari 2005 19:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarom denk je dat? OF ben je weer eens sarcastisch....
heb ik altijd al een zwak voor gehadquote:Zeer mooie RVF400 NC35
bouwjaar 1995
met 13.000km. op de teller.
Super gave sound door LASER CARBON einddemper.
Originele demper meegeleverd.
incl. padockstand en achterwiel moersleutel
Helemaal origineel.
Inclusief haynes werkplaats handboek voor NC30/NC35.
Recentelijk set nieuwe Pirelli Supercorsa banden. Die zeer goed plakken
Erg gaafquote:Op zondag 23 januari 2005 20:36 schreef hollander172 het volgende:
Tering!?! Forum ineens op zijn gat omdat ik 1 fucking komma vergeten was in de code.
Godver de godver!!!
Dat scripten is meer puzzelen dan echt iets leuks doen.Nou ja, je kan nu in je profiel merk, type, vermogen, koppel, modificaties, inhoud en een linkje naar je foto van je motor plaatsen. Alles wordt ook netjes bijgehouden in de DB.
quote:Could not update users table
DEBUG MODE
SQL Error : 1054 Unknown column 'user_motor_foto' in 'field list'
UPDATE phpbb_users SET user_email = 'info@rietvaerder.nl', user_icq = '', user_website = '', user_occ = '', user_from = 'Dordrecht', user_interests = '3x raden', user_motor_merk = 'Suzuki', user_motor_type = 'Bandit 600S', user_motor_bouwjaar = '2004', user_motor_inhoud = '599', user_motor_vermogen = '78', user_motor_koppel = '54', user_motor_modificaties = '', user_motor_foto = 'http://members.chello.nl/IMGP4730.jpg', user_sig = 'I''m like a f*cking hurricane', user_sig_bbcode_uid = 'c122c2d323', user_viewemail = 0, user_aim = '', user_yim = '', user_msnm = 'MSN@rietvaerder.nl', user_attachsig = 1, user_allowsmile = 1, user_quickreply = 1, user_allowhtml = 0, user_allowbbcode = 1, user_allow_viewonline = 1, user_notify = 0, user_notify_pm = 1, user_popup_pm = 1, user_timezone = 0, user_dateformat = 'D M d, Y g:i a', user_lang = 'dutch', user_style = 1, user_active = 1, user_actkey = '' WHERE user_id = 3
Line : 536
File : /home/motor-meet.nl/www/forum/includes/usercp_register.php
Ja.quote:Op zondag 23 januari 2005 20:54 schreef Youssef het volgende:
Ben benieuwd of er mensen zijn die echt alles hebben gelezen
Net gedaanquote:Op zondag 23 januari 2005 20:54 schreef Youssef het volgende:
Ben benieuwd of er mensen zijn die echt alles hebben gelezen
Dat eerste ja, daar dacht ik ook al aanquote:Op zondag 23 januari 2005 21:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Stel je nie zo aan man..... ten eerste maakt ie geen geluidTen tweede gebeurt er boven de 6000rpm niks bijzonders meer, alstie vol vermogen is begint ie vanaf de 7000rpm pas te sleuren om bij de 9000rpm nog ff een kick in the back te krijgen
Maar voor een beginner is het wel geinig i suppose![]()
Als je niks anders gewend bent bedoel ik
Ja ja is al opgelost, vergeten een table aan te maken in de DB.quote:Op zondag 23 januari 2005 20:58 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Erg gaaf
Maar als ik dan invul en mn profiel wil opslaan krijg ik:
[..]
quote:Op zondag 23 januari 2005 20:11 schreef Romius het volgende:
Pepijn, ben je er nog uitgekomen met je Packard Hell ?![]()
quote:
quote:Op zondag 23 januari 2005 20:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik kan trouwens niet eens verstaan wat ze zingen
Ja zeker, echt geweldig allemaalquote:Op zondag 23 januari 2005 22:21 schreef ondeugend het volgende:
Klinkt als tcoh een leuk avontuur Youssef.... al is er dan geen koop uit voort gekomen.
Wel cool dat jullie uit jezelf van die verslagen tikken.quote:Op zondag 23 januari 2005 20:40 schreef Youssef het volgende:
Ok hier mijn 2de verslag na het geweldige succes van mijn rijexamen verslag.![]()
Dat deed ik ook eens een keer met lessen, ff goed opentrekken. Hoor ik gelijk, "hee het hoeft niet stuk hoor"quote:Op zondag 23 januari 2005 23:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wel cool dat jullie uit jezelf van die verslagen tikken.![]()
![]()
Ik heb vorig jaar bij menige proefrit van derden gezegd dat ze wel wat meer mogen tikken dan het was leuk enzo.Maar van jullie krijgen we dus gelijk van die lappen tekst.........en nog foto's ook....!
![]()
![]()
En ik weet trouwens nog wel dat ik mijn lesmotor voor de eerste keer helemaal opentrok.
Er was een andere leerling voor mij door oranje gereden ..
Dus ik wachten tot het groene licht, en ik zou hem wel even terugpakken.![]()
Groen! Vol gas!![]()
Komt de hele motor omhoog uit de veren met optrekken, deze kracht had ik idd nooit verwacht.
Tranen in mijn ogen van de acceleratie -ik wist niet waar ik was zo snel trok de wereld aan mij voorbij.
Affijn, achteraf was het wel kicken.Maar ik was nog wel een tijdje onder de indruk en reed voortaan maar wat voorzichtiger.
Waarschijnlijk de oervader van de Bandit.
Zonder foto's geen top verhaalquote:Op zondag 23 januari 2005 23:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wel cool dat jullie uit jezelf van die verslagen tikken.![]()
![]()
Ik heb vorig jaar bij menige proefrit van derden gezegd dat ze wel wat meer mogen tikken dan het was leuk enzo.Maar van jullie krijgen we dus gelijk van die lappen tekst.........en nog foto's ook....!
![]()
![]()
quote:Op zondag 23 januari 2005 23:11 schreef Romius het volgende:
Dat deed ik ook eens een keer met lessen, ff goed opentrekken. Hoor ik gelijk, "hee het hoeft niet stuk hoor"
Ik denk nou dat is wel een keertje goed voor dat ding, wordt nooit is een keer opengetrokken![]()
Idd.quote:
quote:Als ik het gas met de ER5 van de rijschool opentrok (rijschoolwelke kneus gaat er nu lessen
![]()
) trok de koppeling aan ofzo. Omdat die versleten was, pas met mijn laatste les dat de instructeur erop reed zei die "Hmm, toch maar eens weg doen die motor."
![]()
Manvrouwquote:Op zondag 23 januari 2005 23:30 schreef Patrick281 het volgende:
Met 4-5 man/vrouw gaan stappen was niet verstandig met die auto, dan was het helemaal voorzichtig spelen met gas/koppeling.![]()
quote:Op maandag 24 januari 2005 00:23 schreef Youssef het volgende:
ManvrouwHoeveel travo's heb je in je vriendenkring
![]()
Hollander172 dus.quote:Lekker snel is het forum nu, maar eerst slapen. Moet nog even zeggen dat er volgens mij wat credits gaan naar ZX9R (Luc ofzo
) voor het opzoeken van de mogelijkheid tot ombouwen
quote:Op maandag 24 januari 2005 00:39 schreef Captain_Chaos het volgende:
Vroemmmmmm !
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik weet niet meer wie het was, Luc kan ook later in de gesprekken gevallen zijn.quote:
Je hebt het maar moeilijk, als ik zo de geschiedenis van FokMC doorlees.quote:Ik heb netaan mijn CV af, nu nog een brief tikken.
![]()
![]()
![]()
Wel even getuigschriften netjes gecopieerd ondertussen. Moet-allemaal-nu-nog-de-deur-uit.![]()
Kom je dat dan te weten als dat gebeurd ofzo?quote:Op maandag 24 januari 2005 08:23 schreef hollander172 het volgende:
MM wordt op dit moment belaagd door een googlebot.
Grappig dat ie zo snel gevonden wordt zonder dat ik hem ergens heb opgegeven.
Was even aan het kloten met de tijdsinstelling en zag toen een raar gereserveerd IP langskomen.quote:Op maandag 24 januari 2005 08:29 schreef Youssef het volgende:
[..]
Kom je dat dan te weten als dat gebeurd ofzo?En de link heeft de bot vast gevvonden via dit forum
Had de foto's hier niet gezien?quote:Op maandag 24 januari 2005 08:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Leuk toch, net een maand je rijbewijs en dan op een ZX9R stappen en zeggen dat het een lief ding is waarbij het vermogen je tegenvalt
Ik heb ze geplaatst op Fok!quote:Op maandag 24 januari 2005 08:48 schreef hollander172 het volgende:
Had de foto's hier niet gezien?
Heb ik weer zitten slapen?![]()
Rausmuts op een BMW.
Ik heb dus echt stront in mijn ogen....quote:Op maandag 24 januari 2005 08:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb ze geplaatst op Fok!![]()
![]()
2 foto's slechts, maar je hebt er dus wel overheen gelezen.
Daarna was er een hele discussie over, kon niet missen die pagina dus.![]()
quote:Op maandag 24 januari 2005 08:01 schreef Youssef het volgende:
Je hebt het maar moeilijk, als ik zo de geschiedenis van FokMC doorlees.
quote:Op maandag 24 januari 2005 08:52 schreef hollander172 het volgende:
Ik heb dus echt stront in mijn ogen....![]()
Nou ja kan ook niet anders als je een nog net niet zindelijke pup in huis hebt.
quote:Op maandag 24 januari 2005 08:44 schreef hollander172 het volgende:
http://members.home.nl/martie.r/Die foto's kende ik helemaal niet?
nee Riet dat klopt niet,quote:Op maandag 24 januari 2005 08:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Over het feit of een ZX9R je imponeert of niet als je net een paar weken je rijbewijs hebt en dus nog niets gewend ben....
Lees het maar terug, maar daar ging het helemaal niet over,quote:Op maandag 24 januari 2005 09:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat dan wel? Daar ging het wel degelijk over tussen Pepijn en mij
Niet zo lullen jijquote:
Vorig jaar februari stond er zo'n Isuzu schildersbusje, die kwam Hoogvliet niet uit.quote:Op maandag 24 januari 2005 09:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
45 min te laatt scheen nogal druk te zijn op de weg vanochtend
bij de afslag die ik moest hebben was het nogal glad, ik zag de auto voor me glijdend langs de auto voor hem gaan; hij moest gewoon rechtsaf net als ik...dus ik nam al wat afstand...zie ik de auto achter me vol in de remmen gaan en met de neus langzaam naar rechts wijzen.
de afslag gaat omhoog dus zij gin langzaam richting de berm die daarna 5 meter ofzo naar beneden gaatals je haar gezicht zag
gelukkig bleef ze gewoon bovenaan staan met der auto, wel een beetje scheef maar goed...
morgen btw
quote:Op maandag 24 januari 2005 09:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
Vanmorgen ff lekker met handrem gespeeldop parkeer terrein,
met dit soort dagen mis ik achterwiel aandrijving echt wel hoor, ( BMW)
kon je echt lol mee maken in de sneeuw![]()
die ik gehad heb zat nog geen ABS,ESP, en weet ik wat nog meer op dus, moest je echt met zijde voetje rijdenquote:Op maandag 24 januari 2005 09:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zo'n merk stond er dus tegen aan lantaarnpaal hier.
![]()
Dingen hebben toch ESP tegenwoordig? Zelfs de Vectra van de produktiemanager hier was flink aan het regelen. Hij vertelde net hoe dat werkt, je kan zelfs niet meer ontkoppelen als het ingrijpt.Het werkt soms ook als hij het niet doorheeft, is ineens het vermogen weg. Hoezo een blinde koekblikker?
![]()
zo ook hier, mijn afslag naar de snelweg is op een viaduct waar het erg druk was...er stond een BMW met achterwiel aandrijving die met groen licht dus ook niet vooruit kwamquote:Op maandag 24 januari 2005 09:25 schreef Patrick281 het volgende:
Vorig jaar februari stond er zo'n Isuzu schildersbusje, die kwam Hoogvliet niet uit.
Dat loopt lichtjes omhoog, en halverweg staat er een stoplicht en moet je dus stilstaan.
Alleen optrekken op dat hellinkje kon niet met dat ding.Achterwielaandrijving.
Wel gevaarlijk, iedereen ging er op de busbaan voorbij.![]()
Ik ben alleen blij dat ik niet bij die afslag van jou in de buurt kom met mijn achterwielaandrijver.
tja, 1e reactie is vol in de remmen en dus idd doorremmen ook als ze glijdenquote:Edit:
En de meeste mensen weten ook geen ruk wat ze aan het doen zijn in het verkeer lees ik zo uit je verhaal. Beetje hard gaan remmen, of blijven remmen als je glijdt en dan nog verbaast of verschrikt kijken ook.
quote:Op maandag 24 januari 2005 09:57 schreef Patrick281 het volgende:
Beetje nutteloze bijdrage onderaan.
Ik had het toen goed overgebracht en heb er nu niets over gezegd idd.
Nog niet helemaal wakker die jongen.![]()
ik weet niet waarom deze discussie weer oplaait maar ik kan het me ook moeilijk voorstellen dat een beginnende motorrijder niet onder de indruk is van het vermogen van een ZX9R. als je alleen al Youssef zijn reactie ziet op die tammequote:Op maandag 24 januari 2005 09:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn postte toen de link, ik las uit zijn verslag oid dat jullie vonden het vermogen (of het gevoel er van iig) vonden tegenvallen...
Dat kan ik er bij mij niet in omdat de ZX9R gewoon een monster is, dat vinden zelfs de ervaren rijders. Dus toen zei ik, OF jullie zijn Mr en Mrs Rossi of het betrof een 25kw ZX9ROf het ergste geval een ZX9R die begrensd was op 100pk... dat zie je vaker.
En toen ging Pepijn er weer op in... hij zei dat de moderne motoren wat vriendelijke zijn afgesteld etc. Maar feit blijft dat er 150 paardjes blijven rennen in die ZX9R itt een CBR600 a la allemansvriendje....
Dus ik denk dat ie gewoon begrensd was...
quote:Op maandag 24 januari 2005 09:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tja, 1e reactie is vol in de remmen en dus idd doorremmen ook als ze glijden
quote:Op maandag 24 januari 2005 09:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hoe kom je daar terecht dan ?
![]()
heb er nog veel meer foto's op staan
quote:
Raus heeft niet echt flink doorgetrokken op die ZX9R en heeft er ook niet echt ervaring mee,quote:Op maandag 24 januari 2005 10:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik weet niet waarom deze discussie weer oplaait maar ik kan het me ook moeilijk voorstellen dat een beginnende motorrijder niet onder de indruk is van het vermogen van een ZX9R. als je alleen al Youssef zijn reactie ziet op die tammebandit
dus hij zal idd wel begrensd zijn geweest.
geen geld = geen autoquote:Op maandag 24 januari 2005 10:28 schreef Patrick281 het volgende:
Morning.
Hoe is het qua auto luc? Nog wat geworden met die Saab?![]()
quote:Op maandag 24 januari 2005 10:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
Raus heeft niet echt flink doorgetrokken op die ZX9R en heeft er ook niet echt ervaring mee,
die uitspraak dat ie niet echt een flinke indruk maakte komt van mij af,
Ik rijd nu ook echt niet graag op mijn ZX9R. Met deze temperaturen worden de bandjes NIET warm en zwabber je iedere kant op als je ook maar het gas aan durft te raken.quote:Op maandag 24 januari 2005 10:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
.... ZX9R .... CBR .... CBR .... 150PK .... 200 .... 2e versnelling .... koppel .... ZX9R .... R1100RS ....
Wat valt er dan te zien?quote:Op maandag 24 januari 2005 10:35 schreef hollander172 het volgende:
Begin ik dat scripten net een beetje op waarde te schatten komt er niemand kijken naar de vorderingen.
Daar zijn oplossingen voor, dingen kosten nog geen 100 euro.quote:Op maandag 24 januari 2005 10:35 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik rijd nu ook echt niet graag op mijn ZX9R. Met deze temperaturen worden de bandjes NIET warm en zwabber je iedere kant op als je ook maar het gas aan durft te raken.
Daar is niks aan.
Ik had het gisteren op de fiets nog.
Ik neem gewoon een normaal bochtje en ik schuif zowel over het voorwiel als over het achterwiel weg.
Gelukkig kon ik hem houden anders had ik Cis ook onderuit geschoffeld.
Nee, voor deze jongen voorlopig geen ZX9R sturen. Levensgevaarlijk met al dat vermogen.
Hahaha..quote:Op maandag 24 januari 2005 10:45 schreef Patrick281 het volgende:
Daar zijn oplossingen voor, dingen kosten nog geen 100 euro.![]()
Helaas niet.quote:Maar ben je nog wel een stukje met de Z gaan rijden?![]()
Ligt niet aan het gas. Dat is nu echt heel erg goed afgesteld.quote:Zou het trouwens geen afstelling zijn dat het gas zo bruut is bij de R?![]()
Misschien is er wel wat aan te doen in ieder geval.
En je kan ook even je vering en bandenspanning aanpassen.
Heb net een functie toegevoegd die laat zien of je online of offline bent.quote:Op maandag 24 januari 2005 10:37 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Wat valt er dan te zien?
Ik ben net nog wezen kijken. De enige die online waren waren wij.![]()
Er zijn nul gebruikers in de chat!quote:Op maandag 24 januari 2005 10:51 schreef hollander172 het volgende:
Heb net een functie toegevoegd die laat zien of je online of offline bent.
Nu net klaar met de max posts per topic functie. Chatboxje er aan gekoppeld maar die moet nog even door de designmolen. (dat krijg je met leentjebuur spelen)
Is inderdaad een beetje rustig.quote:Op maandag 24 januari 2005 10:54 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Er zijn nul gebruikers in de chat!
Hoeveel posts per topic? 300 of 256 zoals het oude Fok!?
Maar de fuctie on-offline was er toch al? Onderaan de forumindex staat toch wie er online zijn?
Ik ben gewoon wat aan het filosoferen....quote:Op maandag 24 januari 2005 10:49 schreef ZX9R het volgende:
Ligt niet aan het gas. Dat is nu echt heel erg goed afgesteld.
En vering en bandenspanning bijstellen?
Vering staat lekker snaarstrak en de bandjes zijn goed op spanning![]()
ook hier geldt:quote:Op maandag 24 januari 2005 11:17 schreef Patrick281 het volgende:
Maar wat andere naaldjes in je carburateur kunnen misschien wonderen doen voor een wat vergevingsgezindere vermogensafgifte.![]()
Met het ritje van laatst had ik ook al een paar keer last van een spinnend achterwiel bij gasgevenquote:Op maandag 24 januari 2005 10:35 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik rijd nu ook echt niet graag op mijn ZX9R. Met deze temperaturen worden de bandjes NIET warm en zwabber je iedere kant op als je ook maar het gas aan durft te raken.
Daar is niks aan.
Ik had het gisteren op de fiets nog.
Ik neem gewoon een normaal bochtje en ik schuif zowel over het voorwiel als over het achterwiel weg.
Gelukkig kon ik hem houden anders had ik Cis ook onderuit geschoffeld.
Nee, voor deze jongen voorlopig geen ZX9R sturen. Levensgevaarlijk met al dat vermogen.
quote:Op maandag 24 januari 2005 11:34 schreef Romius het volgende:
Op zich wel cool, maar het kan ook fout gaan, dus toch maar ff oppassen![]()
quote:Op maandag 24 januari 2005 11:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik had van de zomer zelfs een paar vette slide's met iets te vroeg en teveel gas in bocht uit.
Maar het bleef allemaal controleerbaar.Michelin power sport en een nauwkeurig digitaal gashandle.
![]()
.. en dat je het zelf niet gevoeld hebt.quote:Op maandag 24 januari 2005 11:34 schreef Romius het volgende:
Met het ritje van laatst had ik ook al een paar keer last van een spinnend achterwiel bij gasgeven![]()
Die achter mij reden zeiden dat dat duidelijk zichtbaar was![]()
Duimen dat je niet onderuit gaat met de koude bandjes van je fiets?quote:Op maandag 24 januari 2005 11:38 schreef ZX9R het volgende:
Zo, nu ben ik echt weg. Solliciteren!
duim voor me!
quote:Op maandag 24 januari 2005 11:11 schreef hollander172 het volgende:
Ben nu dat modpanel eens aan het aanpassen, kan Stephan zometeen niet weer "per ongeluk" topics wissen.
quote:Op maandag 24 januari 2005 11:45 schreef Romius het volgende:
![]()
Maarre, de Michelin power sport, is dat een kruising tussen de Pilot Sport en de Pilot Power?
Vaag, maar de Pilot sport is er toch alweer een jaar of 4/5? Hij lag standaard op de nieuwe Gixxer van 2000 iig.quote:Op maandag 24 januari 2005 11:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Model april 2004, die andere die jij noemt zijn erbij gekomen en niet ter vervanging van ..
Maar hoe hij precies heet .. ietsje anders idd.![]()
![]()
Hoe weet jij dat nou!quote:Op maandag 24 januari 2005 12:48 schreef Romius het volgende:
Hij lag standaard op de nieuwe Gixxer van 2000 iig.
Yeps een R6 2004, nu 550km gereden. Ik moet dus nog leren rijdenquote:Op zondag 23 januari 2005 14:29 schreef Patrick281 het volgende:
Welkom Oesie.
Heb je een R6? En al een beetje rijstijl ontwikkeld?
Beetje minder seizoen om te gaan rijden, al is het wel een bijzonder zachte winter, maar van de zomer hebben we weer maxi'grip.
quote:Op maandag 24 januari 2005 10:49 schreef ZX9R het volgende:
Hahaha..
En dan koelen de bandjes meteen af als je ook maar 1 meter hebt gereden.
Ach verder was het wel een goed fiets, alleen jammer van die versnellingsbakquote:Op maandag 24 januari 2005 13:04 schreef Patrick281 het volgende:Ik ben slecht met namen, vergeet ze alweer tijdens het uitspreken.
Geen vrouw die mij gelooft.
Maar ik zal vanavond maar weer even checken.
Bedoel dat de band van 04/2004 is, en de maand daarna (zaterdag motor ophalen, maandag release*) kwam *de nieuwe serie.
[..]
Hoe weet jij dat nou!![]()
En wil je daar wel aan herinnerd worden.
Yoessef opgelet.
quote:Op maandag 24 januari 2005 13:13 schreef Oesie het volgende:
Yeps een R6 2004, nu 550km gereden. Ik moet dus nog leren rijdenMijn stage is nu afgelopen dus kan nu wat sneller op de motor stappen als het weer het toelaat
Geduld gehad.. 1.5 jaar keihard gespaart en niks uitgegeven. Dan loont zo'n motor welquote:Op maandag 24 januari 2005 13:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En gelijk al zo'n mooie bike.
En (echt)leren rijden duurt inderdaad wel even. Als je dat geduld op kan brengen scheelt het flink in de portomonnee.![]()
Ik heb mijn papiertje trouwens een paar jaar geleden in november gehaald en wist niet wat ik meemaakte toen het ineens minder glad op de weg werd in maart.
Ach ja, slechts een detail he.quote:Op maandag 24 januari 2005 13:20 schreef Romius het volgende:
Ach verder was het wel een goed fiets, alleen jammer van die versnellingsbak
quote:Op maandag 24 januari 2005 13:24 schreef Oesie het volgende:
Geduld gehad.. 1.5 jaar keihard gespaart en niks uitgegeven. Dan loont zo'n motor wel![]()
En ik rijd alleen als de weg droog is en de pekel weg is....![]()
Tja als student zijnde, ov in de pocket. Auto naast de deur.. dan pak je natuurlijk alleen de motor wanneer die het mooiste blijft. Natuurlijk zou ik elke dag gaan motor rijden. Maar daar blijft die niet het beste bij, helaas.quote:Op maandag 24 januari 2005 13:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kijk uit een zondagsrijder.
![]()
Maar verstandig idd, zeker als je hem niet echt nodig heb als dagelijks vervoer.
Dat ding met geld erin en meestal gelocaliseerd in de kontzak is trouwens met een e inplaats van een o.
Had ik verkeerd geschreven.![]()
Op MF had je voor zo'n grove fout een ban gekregenquote:Op maandag 24 januari 2005 13:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kijk uit een zondagsrijder.
![]()
Maar verstandig idd, zeker als je hem niet echt nodig heb als dagelijks vervoer.
Dat ding met geld erin en meestal gelocaliseerd in de kontzak is trouwens met een e inplaats van een o.
Had ik verkeerd geschreven.![]()
Nu ff verder met werk..
quote:Op maandag 24 januari 2005 13:32 schreef Romius het volgende:
Op MF had je voor zo'n grove fout een ban gekregen![]()
quote:Op maandag 24 januari 2005 13:31 schreef Oesie het volgende:
Tja als student zijnde, ov in de pocket. Auto naast de deur.. dan pak je natuurlijk alleen de motor wanneer die het mooiste blijft. Natuurlijk zou ik elke dag gaan motor rijden. Maar daar blijft die niet het beste bij, helaas.
[[url=http://www.oesie.nl/uploads/thumbs/59.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op maandag 24 januari 2005 13:53 schreef Patrick281 het volgende:
Oesie weet trouwens ook wel hoe je een forum moet bouwen.
Misschien is hij niet ingelogd?quote:Op maandag 24 januari 2005 13:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Tuurlijk kan dat wel, met dit knopje [afbeelding]
Knap .. ik had tussendoor telefoon.. moet werken weet je.quote:
Volgens mij zit daar iemand flink te verzaken.quote:Op maandag 24 januari 2005 13:58 schreef hicham het volgende:
Pff, verzekering gebeld, vonden het ook maar vaag
Ja, dan ben je echt afgesloten van de buitenwereld natuurlijk als het een meter hoog ligt.quote:Als ik woensdag nog niks heb moet ik maar langskomen, hopen dat het niet sneeuwt dan
Misschien heeft hij nog tips voor motor-meet.nlquote:
quote:Op maandag 24 januari 2005 14:13 schreef Patrick281 het volgende:
Ja, dan ben je echt afgesloten van de buitenwereld natuurlijk als het een meter hoog ligt.
Hej, dat was wel mijn allereerste keer op een eigen motor hoor, en nog midden in de stad ookquote:Op maandag 24 januari 2005 10:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik weet niet waarom deze discussie weer oplaait maar ik kan het me ook moeilijk voorstellen dat een beginnende motorrijder niet onder de indruk is van het vermogen van een ZX9R. als je alleen al Youssef zijn reactie ziet op die tammebandit
dus hij zal idd wel begrensd zijn geweest.
quote:
quote:
We praten wel hoor, maar MSNen ookquote:Op maandag 24 januari 2005 14:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Namelijk miskoop nummer 3 op zooo weinig MC fokkers.
![]()
Praten jij en Hicham nog met elkaar, of zitten jullie elk achter de compie op zijn eigen kamer.
En een tijdje later kwam de politie langsrijden, toeval of ...quote:Op maandag 24 januari 2005 14:46 schreef Youssef het volgende:
[..]
We praten wel hoor, maar MSNen ookGisteren nog met me broertje gepraat "Ik ga nog een rondje..."
ik mag aannemen dat het geen tasjesdieven zijnquote:Op maandag 24 januari 2005 15:32 schreef Patrick281 het volgende:
Ik weet niet hoe Hicham en Yoessef hier tegenover staan.![]()
Ze komen nog uit Amsterdam ook .......................................
Ik weet wel hoe het moet... maar ik krijg de foutmelding dat ik daar geen rechten voor hebquote:Op maandag 24 januari 2005 13:53 schreef Patrick281 het volgende:
Oesie weet trouwens ook wel hoe je een forum moet bouwen.
Was het maar waar... die zijn namelijk heel wat goedkoper.quote:Op maandag 24 januari 2005 14:29 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hej, dat was wel mijn allereerste keer op een eigen motor hoor, en nog midden in de stad ook![]()
Kan me voorstellen dat als je eenmaal een paar weekje rijdt dat het dan gauw veranderd. Maar de eerste keer is altijd spannend he
![]()
[afbeelding]
Is dit een autoband?![]()
quote:Op maandag 24 januari 2005 16:08 schreef hicham het volgende:
Die eennalaatste vind ik mooiAchteruit een mooie bocht en direcht een stille tocht
EnieweejJe blijft Yoessef zeggen he
![]()
Wat die tasjesdief betreft, boeiiuhhBeetje kansloos van 'de Marokkaanse gemeenschap' om hem zo in te dekken en maar te blijven beweren dat het zo een goede jongen was. Het is al lang en breed bekend dat hij al heel wat keren in aanraking is geweest met de politie (laat staan die keren dat de politie hem niet heeft opgepakt
) en toch een stille tocht / rouwtocht voor hem organiseren.
Al die mensen die er mee hebben gelopen mogen wat mij betreft ook aan een achterbumper geplakt worden
/bash
quote:Op maandag 24 januari 2005 16:14 schreef Oesie het volgende:
Ik weet wel hoe het moet... maar ik krijg de foutmelding dat ik daar geen rechten voor heb
quote:
Er waren ook zeker wel mooie bochten daar he ?quote:Op maandag 24 januari 2005 16:23 schreef Rausdouwer het volgende:
SOMMIGEN hebben gewoon talent.Deze SOMMIGEN schijten niet meteen de broek vol als ze op een motor zitten en durven nog eens wat te proberen.
Absoluutquote:Op maandag 24 januari 2005 16:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Als ik het zo lees kunnen we van SOMMIGEN nog wel wat verwachten @ Zolder![]()
je ben er zelf geweest, en dan weet je ook wat voor bochten er zitten,quote:Op maandag 24 januari 2005 16:43 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Er waren ook zeker wel mooie bochten daar he ?
Hard rechuit kan iedereen......Overmoedigheid is deathcase nr.1 bij motorrijden
Maar 1 probleem: geen Kawa.quote:Op maandag 24 januari 2005 16:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
Youssef
is dit misschien aantrekkelijk voor jou ?
Yamaha FZR600
Je weet wel hoe het moet maar je hebt er geen rechten voor?quote:Op maandag 24 januari 2005 16:14 schreef Oesie het volgende:
Ik weet wel hoe het moet... maar ik krijg de foutmelding dat ik daar geen rechten voor heb
Vooral suggesties zijn wenselijk, die krijg ik maar niet dus bouw ik er maar in wat ik zelf leuk vind.quote:Op maandag 24 januari 2005 14:13 schreef Patrick281 het volgende:
Misschien heeft hij nog tips voor motor-meet.nl
Lars is heel goed bezig, maar elke (mogelijke) hulp is welkom toch?
Hoeveel rondjes rotonde heeft dat gekostquote:Op maandag 24 januari 2005 00:39 schreef Captain_Chaos het volgende:
Vroemmmmmm !
[afbeelding]
[afbeelding]
Amen to that mamma!quote:Op maandag 24 januari 2005 16:55 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik ben dan wel een beginneling en ik benader de dingen ook wel heel rustig hoor. Wat ik niet denk aan te kunnen ga ik ook niet uitproberen. Maar ik ga niet nu al zeggen dat ik op bepaalde motoren niet kan rijden of dat ik nooit van mijn leven een kneedown zou kunnen maken of net wat. Ik wil het op z'n minst proberen. Lijkt me toch heel realistisch niet?
Er staat Y A M A H A opquote:Op maandag 24 januari 2005 16:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
Youssef
is dit misschien aantrekkelijk voor jou ?
Yamaha FZR600
Lukt het nog met internet RB, ik msnde nog wat gister maar volgens mij was dat een monoloogquote:Op maandag 24 januari 2005 18:00 schreef RB het volgende:
[..]
Hoeveel rondjes rotonde heeft dat gekost![]()
Klinkt allemaal erg leuk in theorie ja....quote:Op maandag 24 januari 2005 16:55 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik ben dan wel een beginneling en ik benader de dingen ook wel heel rustig hoor. Wat ik niet denk aan te kunnen ga ik ook niet uitproberen. Maar ik ga niet nu al zeggen dat ik op bepaalde motoren niet kan rijden of dat ik nooit van mijn leven een kneedown zou kunnen maken of net wat. Ik wil het op z'n minst proberen. Lijkt me toch heel realistisch niet?
De praktijk is nog leuker. Zo probeer je nog eens wat!quote:Op maandag 24 januari 2005 18:32 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Klinkt allemaal erg leuk in theorie ja....
quote:Op maandag 24 januari 2005 18:41 schreef Rausdouwer het volgende:
Anders blijf je ook altijd maar Bandit rijden![]()
Je hebt toch een andere motor gekocht?quote:Op maandag 24 januari 2005 18:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat is mis met een Bandit? Weleens op gereden?
Waarom zou ik een andere motor kopen terwijl ik nog 25kw moet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |