Met het ritje van laatst had ik ook al een paar keer last van een spinnend achterwiel bij gasgevenquote:Op maandag 24 januari 2005 10:35 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik rijd nu ook echt niet graag op mijn ZX9R. Met deze temperaturen worden de bandjes NIET warm en zwabber je iedere kant op als je ook maar het gas aan durft te raken.
Daar is niks aan.
Ik had het gisteren op de fiets nog.
Ik neem gewoon een normaal bochtje en ik schuif zowel over het voorwiel als over het achterwiel weg.
Gelukkig kon ik hem houden anders had ik Cis ook onderuit geschoffeld.
Nee, voor deze jongen voorlopig geen ZX9R sturen. Levensgevaarlijk met al dat vermogen.
quote:Op maandag 24 januari 2005 11:34 schreef Romius het volgende:
Op zich wel cool, maar het kan ook fout gaan, dus toch maar ff oppassen![]()
quote:Op maandag 24 januari 2005 11:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik had van de zomer zelfs een paar vette slide's met iets te vroeg en teveel gas in bocht uit.
Maar het bleef allemaal controleerbaar.Michelin power sport en een nauwkeurig digitaal gashandle.
![]()
.. en dat je het zelf niet gevoeld hebt.quote:Op maandag 24 januari 2005 11:34 schreef Romius het volgende:
Met het ritje van laatst had ik ook al een paar keer last van een spinnend achterwiel bij gasgeven![]()
Die achter mij reden zeiden dat dat duidelijk zichtbaar was![]()
Duimen dat je niet onderuit gaat met de koude bandjes van je fiets?quote:Op maandag 24 januari 2005 11:38 schreef ZX9R het volgende:
Zo, nu ben ik echt weg. Solliciteren!
duim voor me!
quote:Op maandag 24 januari 2005 11:11 schreef hollander172 het volgende:
Ben nu dat modpanel eens aan het aanpassen, kan Stephan zometeen niet weer "per ongeluk" topics wissen.
quote:Op maandag 24 januari 2005 11:45 schreef Romius het volgende:
![]()
Maarre, de Michelin power sport, is dat een kruising tussen de Pilot Sport en de Pilot Power?
Vaag, maar de Pilot sport is er toch alweer een jaar of 4/5? Hij lag standaard op de nieuwe Gixxer van 2000 iig.quote:Op maandag 24 januari 2005 11:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Model april 2004, die andere die jij noemt zijn erbij gekomen en niet ter vervanging van ..
Maar hoe hij precies heet .. ietsje anders idd.![]()
![]()
Hoe weet jij dat nou!quote:Op maandag 24 januari 2005 12:48 schreef Romius het volgende:
Hij lag standaard op de nieuwe Gixxer van 2000 iig.
Yeps een R6 2004, nu 550km gereden. Ik moet dus nog leren rijdenquote:Op zondag 23 januari 2005 14:29 schreef Patrick281 het volgende:
Welkom Oesie.
Heb je een R6? En al een beetje rijstijl ontwikkeld?
Beetje minder seizoen om te gaan rijden, al is het wel een bijzonder zachte winter, maar van de zomer hebben we weer maxi'grip.
quote:Op maandag 24 januari 2005 10:49 schreef ZX9R het volgende:
Hahaha..
En dan koelen de bandjes meteen af als je ook maar 1 meter hebt gereden.
Ach verder was het wel een goed fiets, alleen jammer van die versnellingsbakquote:Op maandag 24 januari 2005 13:04 schreef Patrick281 het volgende:Ik ben slecht met namen, vergeet ze alweer tijdens het uitspreken.
Geen vrouw die mij gelooft.
Maar ik zal vanavond maar weer even checken.
Bedoel dat de band van 04/2004 is, en de maand daarna (zaterdag motor ophalen, maandag release*) kwam *de nieuwe serie.
[..]
Hoe weet jij dat nou!![]()
En wil je daar wel aan herinnerd worden.
Yoessef opgelet.
quote:Op maandag 24 januari 2005 13:13 schreef Oesie het volgende:
Yeps een R6 2004, nu 550km gereden. Ik moet dus nog leren rijdenMijn stage is nu afgelopen dus kan nu wat sneller op de motor stappen als het weer het toelaat
Geduld gehad.. 1.5 jaar keihard gespaart en niks uitgegeven. Dan loont zo'n motor welquote:Op maandag 24 januari 2005 13:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En gelijk al zo'n mooie bike.
En (echt)leren rijden duurt inderdaad wel even. Als je dat geduld op kan brengen scheelt het flink in de portomonnee.![]()
Ik heb mijn papiertje trouwens een paar jaar geleden in november gehaald en wist niet wat ik meemaakte toen het ineens minder glad op de weg werd in maart.
Ach ja, slechts een detail he.quote:Op maandag 24 januari 2005 13:20 schreef Romius het volgende:
Ach verder was het wel een goed fiets, alleen jammer van die versnellingsbak
quote:Op maandag 24 januari 2005 13:24 schreef Oesie het volgende:
Geduld gehad.. 1.5 jaar keihard gespaart en niks uitgegeven. Dan loont zo'n motor wel![]()
En ik rijd alleen als de weg droog is en de pekel weg is....![]()
Tja als student zijnde, ov in de pocket. Auto naast de deur.. dan pak je natuurlijk alleen de motor wanneer die het mooiste blijft. Natuurlijk zou ik elke dag gaan motor rijden. Maar daar blijft die niet het beste bij, helaas.quote:Op maandag 24 januari 2005 13:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kijk uit een zondagsrijder.
![]()
Maar verstandig idd, zeker als je hem niet echt nodig heb als dagelijks vervoer.
Dat ding met geld erin en meestal gelocaliseerd in de kontzak is trouwens met een e inplaats van een o.
Had ik verkeerd geschreven.![]()
Op MF had je voor zo'n grove fout een ban gekregenquote:Op maandag 24 januari 2005 13:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kijk uit een zondagsrijder.
![]()
Maar verstandig idd, zeker als je hem niet echt nodig heb als dagelijks vervoer.
Dat ding met geld erin en meestal gelocaliseerd in de kontzak is trouwens met een e inplaats van een o.
Had ik verkeerd geschreven.![]()
Nu ff verder met werk..
quote:Op maandag 24 januari 2005 13:32 schreef Romius het volgende:
Op MF had je voor zo'n grove fout een ban gekregen![]()
quote:Op maandag 24 januari 2005 13:31 schreef Oesie het volgende:
Tja als student zijnde, ov in de pocket. Auto naast de deur.. dan pak je natuurlijk alleen de motor wanneer die het mooiste blijft. Natuurlijk zou ik elke dag gaan motor rijden. Maar daar blijft die niet het beste bij, helaas.
[[url=http://www.oesie.nl/uploads/thumbs/59.jpg]afbeelding][/url]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |