En de motor:quote:Hallo,
helaas voor u verkoop ik mijn motor niet voor dat geld. Ik kan best wel wat aan de prijs doen, maar deze prijs is wat te laag. Als ik zelf zoek naar zo'n zelfde motor zal ik toch ongeveer ¤ 3000 moeten uitgeven ( kijk maar op internet) en wat ik zeer belangrijk vindt is dat deze motor in perfecte staat onderhouden is ( na elke keer gereden goed gepoetst, alles uit elkaar gehaald etc.) Toch bedankt voor het mailtje. Een nieuw bod doen kan altijd.
Met vriendelijke groet,
Jachmann
quote:Site: motor.2dehands.nl
Rubriek: Motoren
Type: Aangeboden
Merk: KTM
Soort: Cross / Offroad
Kleur: oranje
Cylinderinhoud: 251 - 500cc
Aantal cylinders: 1-cilinder
Bouwjaar: 1997
Kilometerstand: <10000 km
Advertentie tekst:
Ktm lc4 400 cc, bouwjaar 1997, wordt te weinig gebruikt dus te duur om te laten staan, in goed conditie, voor foto's email
censuurgeenlekkerdingdusonbelangrijk@hotmail.com
tel: 0654datzoujewelwillenweten
Bedrag: ¤ 2.850,00
Vast wel ergens ja.... why?quote:Op zondag 23 januari 2005 10:08 schreef Youssef het volgende:
Ok, maar heb je dat koopovereenkomstje nog?
quote:Op zondag 23 januari 2005 11:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Ze hebben idd gestrooid
Kan ik mn motor weer gaan afspoelen/wassen
Waar is mijn brommer geblevenquote:Op zondag 23 januari 2005 10:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Cursusje ''Hoe werkt een forum'' ?
Ik geloof dat het vrij lastig is voor jullie om de juiste topics in het juiste subforum te plaatsen of niet?
Damn... Luc die zijn ZX9R te koop zet in Foto's van onze Motoren(ok die is niet helemaal terecht want er was toen nog geen Handel subforum
) Didiot die zijn motor in MIJN topic plaatst
En Lars die de foto's van in een meet in Meets zet ipv Foto's en Filmpjes van de meets
De bedoeling is, Didiot, dat je je eigen topic moet openen daar in Foto's van onze motoren
Stelletje josti's![]()
Pepquote:Op zondag 23 januari 2005 11:19 schreef Patrick281 het volgende:
Lekker zonnetje .. ik heb al 3 weken niet gereden trouwens.
Moet eigenlijk de accu even bijladen voordat ik weer compressie problemen krijgen. (ging eerder met 4 weken wel goed, in 1 keer starten, maar ja even op spanning houden is wel beter natuurlijk)
Maar die accu zit zo goed als onbereikbaar onder de tank.![]()
Bouwtechnisch qua gewichtsverdeling en constructie neusje van de zalm .. maar gebruiksvriendelijk.![]()
BMW is geen zelfsleutelmotor, maar ja zo'n kouwe kak merk breng je in hun filosofie natuurlijk altijd naar de dealert.![]()
CD branden is heel even uitgesteld.
[[url=http://img179.exs.cx/img179/5333/yoepieeindelijkgeenproblemem0f.th.jpg]afbeelding][/URL]
Er kan ook niets normaal gaan he ..
En mijn startpagina is ook al verandert van buitenaf na een halve dag recoveren zonder firewall.![]()
Je hapt welquote:Op zondag 23 januari 2005 11:24 schreef Patrick281 het volgende:
Ons = algemene vorm dus vast niet iedereen op dezelfde manier.Ach als jij weer eens ziek bent of poep in een potje naar de dokter brengt post je het ook.
En ik had er al iets motorgerelateerds bijgezet.![]()
quote:Op zondag 23 januari 2005 11:45 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Waar is mijn brommer gebleven
Ik had in een PM aan Lars gevraagd om een vraag en aanbod deel in het forum.
Dat is er nu en mijn topic is verdwenen
quote:Sorry Luc, heb per ongeluk je topic op Motor-meet.nl gewist
Had hem verplaatst van Foto's van onze motoren naar Aangeboden maar had de optie ''oude link achterlaten in oorspronkelijk'' forum aanstaan, maar dat wou ik niet, dus ik delete je topic uit Foto's van onze motoren en toen verwijderde hij hem ook uit Aangeboden
Moet je ff een nieuw topic maken in Aangeboden![]()
![]()
In Firefox heb ik nergens last van...quote:Op zondag 23 januari 2005 12:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
lars of riet: http://www.motor-meet.nl/forum/viewtopic.php?p=84#84
En hij hapt ook nogquote:Op zondag 23 januari 2005 12:08 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
er komt toch geen hondMaar maak gewoon effe een nieuwe aan joh..
Terwijl mijn copie aan het burnen ging en ik wat andere nuttige dingen aan het doen was (zal de details besparenquote:
quote:Op zondag 23 januari 2005 12:26 schreef Didiot het volgende:
Ik was niet echt van plan te gaan rijden vandaag (naar aanleiding van Riet's post over de kouwe klauwenrit van MotorXtra in vorige topic). Volgens de weerberichten gaat het dalijk zwaar klote weer worden (iig hier aan de kust)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 23 januari 2005 11:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
Pep
aan de linkerzijkant van de motor zit een plastic afdekapje, als je dat loshaalt zit je precies bij de startmotor ( aantal draden), dan kan je jouw accu via dat punt opladen,
ben er bij geweest toen beemer via hulpaccu werd gestart, dus vandaar die kennis
iddquote:Op zondag 23 januari 2005 13:50 schreef Patrick281 het volgende:
Ach ja mensen posten in de voorgaande 157 topics wel vaker over compieproblemen.
En je weet noooit of iemand ineens met een heldere tip komt.
Hicham: jij laat je broertje zomaar via een vage afspraak bij een treinstation(!) bij een oude vreemde en vrijgezelle man in de auto stappen die bovendien voor jullie geen traceerbare woon of verblijfplaats heeft.quote:
quote:Op zondag 23 januari 2005 14:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iddde topic titel mag dan Fok MC zijn maar had ook wel gewoon SC kunnen zijn...allerlei onderwerpen zijn hier al voorbij gekomen
quote:Op zondag 23 januari 2005 14:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hicham: jij laat je broertje zomaar via een vage afspraak bij een treinstation(!) bij een oude vreemde en vrijgezelle man in de auto stappen die bovendien voor jullie geen traceerbare woon of verblijfplaats heeft.![]()
Erger nog, een ex'booreiland medewerker die ongeveer 1.5 jaar zonder werk gezeten heeft en nu via hetzelfde bedrijf een herscholing krijgt voor een andere functie. En hij is ruim 2 keer zo oud als je broer.quote:Op zondag 23 januari 2005 14:08 schreef hicham het volgende:![]()
![]()
![]()
Het is nog een vrachtwagenchauffeur ook, komen die over het algemeen niet te weinig aan hun trekken?
Huilie.quote:
quote:
welkomquote:Op zondag 23 januari 2005 14:25 schreef Oesie het volgende:
Sinds 18 December 2004 ben ik ook de gelukkige. Ik heb wel is gepost in het topic.. maar nu kan ik daadwerkelijk zelf meerijden. Nu nog wachten op een lekker weertje!
Metaal? Welk metaal?quote:Op zondag 23 januari 2005 14:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hav fungoed afspoelen al dat metaal he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |