Ja, om er een natuurlijke bijsmaak aan te geven.quote:
Katten zijn inderdaad soms raadselachtige beesten.. Ik heb zelf ook zo'n geval, blijft gewoon verassend.quote:Mij natuurlijk. Maar het kan, was net thuis, had nog niks gegeten. Het blijft btw een wandelend raadsel die kat, maar dat maakt het wel leuk
.
Voel je vrij om er een te fabriceren.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:01 schreef ReCreative het volgende:
Moeten we niet een soort 'mooie' standaard-OP maken? Eentje met links naar alle voorgaande delen?
Drie posts in één minuut op het moment van constaterenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:03 schreef Hrairoo het volgende:
Rustig hier hè? Zou iedereen aan de koffie zitten?
Het leuke is dat het niet eens mijn kat is... Hij is officieel van de buurman, maar de kat heeft gewoon besloten in deeltijd bij mij te wonenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:03 schreef Alicey het volgende:
Katten zijn inderdaad soms raadselachtige beesten.. Ik heb zelf ook zo'n geval, blijft gewoon verassend.
Ik ben al bezig een dusdanige zoekterm te fabrieken die alle slowchattopics oplevertquote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voel je vrij om er een te fabriceren.
Dat doen katten wel vaker.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:07 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Het leuke is dat het niet eens mijn kat is... Hij is officieel van de buurman, maar de kat heeft gewoon besloten in deeltijd bij mij te wonen.
Hehe, ik denk dat je dan moet naar een jaarview en dan de topics bekijken.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:07 schreef Maethor het volgende:
[..]
Ik ben al bezig een dusdanige zoekterm te fabrieken die alle slowchattopics oplevert.
Dank je, graag gedaanquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:16 schreef Alicey het volgende:
Ik wil alle WFL'ers bedanken voor het feit dat zij zich adembenemend stil hebben gehouden tijdens mijn koffietijd.
Ja ik!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:21 schreef ReCreative het volgende:
Nog mensen hier vanavond?
Oh op zich wel goed hoor. Levend en wel, koffie op voorraad, etc., etc.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:48 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Dan zijn er twee iemanden. Hoe is het met U momenteel?
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waar was je nou in al die andere low frequency chats?
Weet ik veelquote:
Ah. Dan ben ik weer van de partij.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:05 schreef Alicey het volgende:
Nee, we hebben juist de vaart er in gezet nu.
Vind ik juist hartstikke leuk!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ah. Dan ben ik weer van de partij.
Of je dat nou leuk vindt of niet![]()
Ja mensen, in mijn tijd had men nog respect voor ouderen. En nu? Nu doet men maar raak. Men leeft te snel. Te haastig. Vroeger namen we nog tijd ergens voor. Om te leven. Om te zijn.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:20 schreef Alicey het volgende:
* Alicey RC gezicht van oude man ziet trekken.
Error! Helaas kunnen wij geen winkelwagen voor u aanmaken...quote:
Heb de posters gezien idd. Wordt bij ons ook wel es gespeeld.quote:Op zondag 23 januari 2005 01:38 schreef Geartsjuh het volgende:
Heb gewonnen met Machiavelli!![]()
En dan ga ik nu mijn overwinning bezegelen met heerlijke zoete nachtrust.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |