abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18940131
Vervolg op:
WFL slowchat deel 3!!! Kun je de zon zoenen

De essentie van Slowchat wordt helemaal over het hoofd gezien, de topics worden te snel gevuld, merendeels door TRU'ers!! Het eerste topic van WFL's slowchat politiek correct, in drie maanden tijd was nog niet eens de half pagina bereikt.. Toen der tijd had men respect voor de 'slowchat' en deed de naam eer aan... Maar tegenwoordig..
Daarnaast wordt er teveel geknuffeld e.d.
Er zouden eigenlijk fakkels, hooivorken en pek met veren klaar moeten staan.. like the old days.. :')
In WFL houdt men van patronen, zoals we in het eerste deel van de slowchat hadden, wie dit verstoort is onverantwoord bezig.
Dat even ter inleiding van dit topic, een stukje geschiedenis en WFL's idealen..

Science is organized knowledge. Wisdom is organized life..
pi_18940176
Unox, the worst operating system.
  donderdag 6 mei 2004 @ 21:37:49 #3
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_18940194
iinderdaad!

donderdag 6 mei 2004 @ 21:38:32 #4
82534 DePresident
Ik mis Tessje
pi_18940214
  donderdag 6 mei 2004 @ 21:39:49 #5
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_18940244
daaar over : waar komen de uitdrukkingen m.b.t. zwarte schapen vandaan? zijn zwarte schapen zeldzaam? hoe zit dit genetisch? of is het gewoon een soort van racisme?
pi_18940304
Ik heb nog nooit een zwart schaap gezien.
  donderdag 6 mei 2004 @ 21:47:19 #7
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_18940435
heb er wel eens een gezien geloof ik.. maar het verhaaltje er achter is vast interessant (vast interessanter dan dat geknuffelkroelkusjeliefje )
pi_18940805
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 21:47 schreef Alicey het volgende:
heb er wel eens een gezien geloof ik.. maar het verhaaltje er achter is vast interessant (vast interessanter dan dat geknuffelkroelkusjeliefje )
Ey! Daarmee blijven jullie wel hier komen Ergens is er iets in jullie dat de onweerstaanbare aantrekkingskracht van onze liefdesarsenaal niet kan resisteren Maar niet getreurd, een kusje op jullie gebroken egootjes
  donderdag 6 mei 2004 @ 22:04:19 #9
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_18940963
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 21:59 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:

[..]

Ey! Daarmee blijven jullie wel hier komen Ergens is er iets in jullie dat de onweerstaanbare aantrekkingskracht van onze liefdesarsenaal niet kan resisteren Maar niet getreurd, een kusje op jullie gebroken egootjes
laat ik eens niets zeggen
pi_18940970
Alicey, het verhaaltje erachter zal vast wel iets zijn van... toen het zwarte schaap voor het eerst werd gezien zag men dit als afwijkend/niemand die dit wilde zijn..
Zoals mensen de eerste negers zagen.. Ze wisten niet beter.
Sindsdien is er wat van die gedachte overgebleven..

Alicey wil niet stiekum knuffelen?
Eleanor, jullie willen een beetje liefde geven, maar niet totale overgave..
  donderdag 6 mei 2004 @ 22:06:36 #11
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_18941036
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 22:04 schreef OldJeller het volgende:
Alicey, het verhaaltje erachter zal vast wel iets zijn van... toen het zwarte schaap voor het eerst werd gezien zag men dit als afwijkend/niemand die dit wilde zijn..
Zoals mensen de eerste negers zagen.. Ze wisten niet beter.
Sindsdien is er wat van die gedachte overgebleven..
zal dat het wel zijn
quote:
Alicey wil niet stiekum knuffelen?

[sub]als het maar niet teveel opvalt
quote:
Eleanor, jullie willen een beetje liefde geven, maar niet totale overgave.. [/sub]
bovendien is het de bedoeling dat je het wetenschappelijk houdt
pi_18941191
Heeft je wat van de maansverduistering meekregen.. of was het bij jou ook bewolkt, of is het gewoon totaal aan je voorbij gegaan..
Was een mooi moment geweest om te knuffelen..
  donderdag 6 mei 2004 @ 22:13:50 #13
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_18941220
niet eens op gelet

duurt lang als we op de volgende keer moeten wachten om te knuffelen
pi_18941372
In Juni is er een 'venus cross-over' waarbij Venus voor de zon langsgaat..
Misschien ter gelegenheid van deze gebeurtenis een onderlinge knuffel tussen de WFL'ers..
pi_18941611
Unox, the worst operating system.
pi_18941628
Vorige topic was al dicht..even snel zo dan: tijgers zijn ook lief .
Deze ligt bij mij altijd op de bank of eigenlijk boven op de rand, hij is nog klein ..

[schooljuf- en beetje BB-Ruud mode]

Wetenschappelijk is trouwens bewezen dat knuffelen gezond is, goed voor je gemoedstoestand enzo maar (hardop verder denkt)..of trouwen dat is (met mij) ben ik trouwens niet zo zeker van .

Tis tijd voor knuffelen

Knuffelen is gezond. Het is goed voor je immuunsysteem, je blijft er gezonder bij, het geneest je van depressies, het vermindert je spanningen, je slaapt er beter door, je krijgt er meer energie van, je wordt er jeugdiger van, er zijn geen nadelige bijwerkingen, kortom: knuffelen is niets minder dan een wondermiddel. Knuffelen is natuurlijk, organisch, zoet. Bestrijdingsmiddelen komen er niet aan te pas, en ook geen conserveermiddelen of andere kunstmatige toevoegingen, en het is voor de volle honderd procent gezond. Knuffelen is bijna volmaakt. Er zijn geen bewegende onderdelen, geen batterijen die leeg kunnen raken. Er zijn geen onderhoudsbeurten nodig, het energie verbruik is laag, terwijl de opbrengst aan energie hoog is. Het is niet aan inflatie onderhevig, er zijn geen speciale verzekeringsvoorwaarden, diefstal is onmogelijk, er kan geen belasting op geheven worden, het is niet milieuvervuilend en je kunt de knuffel zonder meer teruggeven.

Bron: gorgonzales.nl

[/schooljuf- en beetje BB-ruud mode]

Knuffel ze!!
pi_18941726
Schorpi wil ook wel knuffelen denk ik, misschien kent hij het niet..
Sweetgirly, kan je ook vanuit die beredenatie zeggen dat handelingen die nog lichamelijker zijn dan knuffelen, nog gezonder zijn?
pi_18941894
Uhm, ik zal die verkapte smiley achterwege laten en er eens serieus op ingaan

Hehe, maar ik neem aan dat je sex bedoelt , vooruit, komt ie:

1. Seks is een natuurlijke schoonheidsbehandeling. Wetenschappelijke onderzoeken hebben uitgewezen dat wanneer vrouwen seksueel actief zijn, ze meer van het hormoon oestrogeen aanmaken. Dit hormoon zorgt dat je vachtje zal glanzen en 't maakt je huid gladder.

2. Zachte ontspannende vrijages verminderen de kans op problemen als dermatitis, huiduitslag en blaasjes. Het geproduceerde zweet maakt je poriën schoon en doet je huid glimmen.

3. Het bedrijven van de liefde kan alle overtollige calorieën verbranden, die je tijdens dat romantische diner hebt verzameld.

4. Seks is een van de meest veilige sporten. Het rekt en strekt al je spieren in je lichaam. Het is leuker dan 20 banen zwemmen en je hebt er geen speciale gympies voor nodig!

5. Seks is een instant oplossing voor een milde depressie. Het laat endorfine los in je bloedbaan, wat je weer een gelukkig gevoel geeft.

6. Hoe meer seks je hebt, hoe meer seks je aangeboden zal worden. Een seksueel actief lichaam geeft grote hoeveelheden af van de chemische stof feromonen. Deze subtiele seksparfum maakt het tegenovergestelde geslacht seks-gek.

7. Seks is het meest veilige rustgevende middel ter wereld. Het is 10 keer meer effectief dan valium.

8. Kissing each day will keep the dentist away. Zoenen moedigt speeksel aan om etensresten van je tanden te verwijderen en de zuurtegraad van het zuur wat cariës veroorzaakt te verlagen. Dat voorkomt weer een ophoping van tandplak.

9. Seks laat echt je hoofdpijn verdwijnen. Een vrijpartij kan zo de spanning losmaken die de vernauwing in bloedvaatjes van de hersenen veroorzaakt.

10. Een hoop vrijen kan je verstopte neus vrij maken. Seks is een natuurlijke antihistamine. Het kan helpen astma en hooikoorts te overwinnen.

Bron: webfit.nl

Sex ze en met hoedje erop ofcourse anders kan het niet zo gezond zijn!!

nou snap ik trouwens waarom ik dit jaar nog geen last van hooikoorts heb gehad.. grappie , al heb ik er dit jaar echt geen last meer van opeens..naja vreemd

[ Bericht 6% gewijzigd door sweetgirly op 06-05-2004 22:44:13 ]
  donderdag 6 mei 2004 @ 22:40:35 #19
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_18941941
quote:
op donderdag 6 mei 2004 @ 21:25 schreef OldJeller :

pfaf kan je trouwens een beetje kansrekening?
Moah, is niet m'n sterkste wiskundige kant, maar ik heb m'n kansrekening en statistiek gehad.
pi_18942027
Een goede introductie in WFL, misschien zit er nog een toekomst er in hier voor jou.. Aardig wat knowledge.. of was dit de al oude knip en plak methode..
Je houdt van knuffelen hè.. wil je daarnaast nog een gladder, glimmender huidje en eens gezond doen vanuit allerlei perspectieven..
  donderdag 6 mei 2004 @ 22:44:39 #21
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_18942050
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 22:38 schreef sweetgirly het volgende:
6. Hoe meer seks je hebt, hoe meer seks je aangeboden zal worden. Een seksueel actief lichaam geeft grote hoeveelheden af van de chemische stof feromonen. Deze subtiele seksparfum maakt het tegenovergestelde geslacht seks-gek.
Aaaah. Dat verklaart waarom ik sinds het uit elkaar gaan met m'n ex ik de vrouwen niet meer van me af hoef te slaan
pi_18942426
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 22:44 schreef OldJeller het volgende:
Een goede introductie in WFL, misschien zit er nog een toekomst er in hier voor jou.. Aardig wat knowledge.. of was dit de al oude knip en plak methode..
Je houdt van knuffelen hè.. wil je daarnaast nog een gladder, glimmender huidje en eens gezond doen vanuit allerlei perspectieven..
Ik heb zo mijn bronnen en dit was al aardig bekend. Maar zo.. gaat er even eentje offtopic, ik ben hier een wetenschappelijk verhaal aan het verkondigen en iemand vraagt mij aan een bepaalde intensieve en lichamelijke tak van soort aerobics mee te doen . Ge... blablabla enzovoorts .
  donderdag 6 mei 2004 @ 23:01:50 #23
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_18942663
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 22:57 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Ik heb zo mijn bronnen en dit was al aardig bekend. Maar zo.. gaat er even eentje offtopic, ik ben hier een wetenschappelijk verhaal aan het verkondigen en iemand vraagt mij aan een bepaalde intensieve en lichamelijke tak van soort aerobics mee te doen . Ge... blablabla enzovoorts .
Het is toch slowchat?
Maar je bent er dus wel voor in.. wanneer heb je tijd om gezond te doen?
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 23:01 schreef pfaf het volgende:
Wisten jullie dat het orgasme van een varken een half uur duurt??
De beer is zó geëvolueerd om er zeker van te zijn dat de zeug bevrucht zou raken?
  donderdag 6 mei 2004 @ 23:07:14 #25
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_18942698
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 23:05 schreef OldJeller het volgende:

De beer is zó geëvolueerd om er zeker van te zijn dat de zeug bevrucht zou raken?
En als zeug bedenk je je wel 3 keer voordat je faked. Zal best vermoeiend zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')