abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Miss SHO zaterdag 26 maart 2005 @ 23:30:13 #251
22592 crew  Ole
pi_25770228
Ach ja, die geur.. mis ik ook hoor!
Heb hier ook nog steeds wat spullen, maar ik vind het nu eigenlijk wel tijd dat hij ze op komt halen.. Ik hoef ze nu niet meer te zien...

En dat positief denken is niet makkelijk maar het helpt wel! Denk maar aan de dingen die je niet van hem mist! >)
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zondag 27 maart 2005 @ 00:05:30 #252
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_25771080
Ik denk dat ik een paar funeste roddelaars uit m'n omgeving in ga schakelen... je weet wel, van die mensen als je het aan hun vertelt, dan weet iedereen het
In elk geval voor de kennissen. Mijn ouders... sja die zal ik binnenkort moeten bellen, alhoewel ze de bui al zien hangen omdat ik ze er gisteren (toen we nog niet definitief een verhuisdatum hadden) al op had voorbereid.
pi_25774962
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 19:35 schreef Saffron het volgende:

[..]

Hoi Blinky,

Een tijd geleden volgde ik dit topic veel, en toen had jij erg veel moeite met het loslaten van je ex. Hoe zit dat nu eigenlijk. Heb je je eigen leven weer helemaal opgepakt en ben je uiteindelijk gelukkig geworden in het huisje waar je naartoe was verhuisd?
Ik heb inderdaad lang erover gedaan om me er weer een beetje bovenop te werken.
Omdat ik vóór die ex niet op mezelf had gewoond, was het heel moeilijk. Normaal is op jezelf gaan wonen erg leuk en kun je je erop verheugen door spullen te kopen van tevoren. Omdat we samenwoonden en er dus gevoelsmatig snel iets moest gebeuren, is het allemaal heel snel gegaan. Ik verheugde me er natuurlij khelemaal niet op en heb het de eerste paar maanden echt als straf ervaren. Vaak heb ik me afgevraagd of ik er goed aan had gedaan of dat ik toch niet beter naar mijn ouders terug had moeten gaan. Extra moeilijk was het omdat de vrienden die ik had, ook zijn vrienden waren en het is logisch dat de oude vrienden bij je ex blijven. Feit was dus dat ik er alleen voor stond. In die tijd heb ik heel veel gehad aan mijn werk. Met mijn baas kon ik goed praten en hij accepteerde het als ik 's ochtends om 7h begon (in die tijd werd ik stelselmatig rond 5h wakker om niet meer te kunnen slapen) en als ik doorwerkte tot een uur of half 8. De vakantie heb ik doorgewerkt. Ik heb de vrije tijd toen niet gemist en was maar wat blij dat ik iets te doen had, aangezien ik toch geen geld had om op vakantie te gaan.
Door heel veel te werken en je op iets anders te concentreren, ga je dingen 'vergeten' op de duur (in mijn geval duurde het een paar maanden), hoewel ik sommige dingen me nog à la minute voor de geest kan halen.
Na ongeveer een half jaar ging het nog niet goed en ik heb een tijdje bij een maatschappelijk werkster doorgebracht. Achteraf gezien heeft dat niet zo heel veel verschil gemaakt, het was op dat moment heel fijn om er met iemand over te kunnen praten, die mijn ex niet kende en die mij niet veroordeelde. Ze gaf me de tip om uit te maken voor mezelf wat ik van mijn leven wilde maken. Ik ben toen begonnen met het maken van een lijstje, met dingen die ik nog wilde doen. Daarbij maakte ik ook een lijst met hoe ik mezelf zag en hoe ik eigenlijk zou willen zijn.
Mijn lijstje lag klaar. Klaar om aangestreept te worden door de wilde plannen die ik uit had gevoerd, maar ik DEED er niets mee. Het plan was er wel, maar ik durfde niet, en soms kon het me niet schelen. Net of ik niet wilde genieten, omdat ik voor mezelf vond dat ik niet mocht genieten.
Het breekpunt kwam eigenlijk door 2 dingen. In februari vorig jaar heb ik me aangemeld bij een scoutinggroep, als leiding. Ik had in de weekenden tijd genoeg over en wilde iets met oudere mensen doen of met jonge kinderen. Ik heb zelf niets met scouting, maar bij het doorzoeken van vrijwilligersbanen werd mij duidelijk dat ze daar mensen nodig hadden. ik heb een ochtend meegedraaid en ben er sindsdien een jaar bijgebleven. Het is daar een hechte club vrienden, die me zonder meer opnamen in de groep.
Ook was er een 2e punt en dat was zangles. Dat stond hoog op het 'to do' lijstje en op een gegeven moment heb ik de knoop doorgehakt en mezelf aangemeld. Vanaf de eerste week voelde het heel goed. Tijdens de lessen werd er niet alleen aan je stem gewerkt, maar ook aan je houding en het gevoel. Daar leerde ik om mijn eigen gevoel voor mezelf 'onder woorden' te brengen zodat ik kon kijken waar een bepaald gevoel vandaan kwam. En als je weet waar iets vandaan komt, kun je er ook iets aan doen.
Mijn zelfvertrouwen heeft een enorme boost gekregen nu ik weet dat ik er zelf uit kan komen. Mijn vertrouwen in andere mensen is gedaald tot bijna 0. Vroeger (=vóórdat het uit was) was het precies andersom. Steeds weer zie ik dat mensen elkaar bedriegen, niet eerlijk zijn en niet goed met elkaar praten. En als jou dat stees overkomt, is dat zwaar, maar je went eraan. Ik weet in elk geval dat, als je op jezelf kunt vertrouwen, je daar zoveel meer aan hebt dan dat je je vertrouwen in iemand anders legt. De ervaring leert dat je uiteindelijk je beste vriend niet eens kunt vertrouwen.

Ondertussen weet ik ook wat ik in de toekomst wil en dat is iets wat écht bij de Blinky van 'nu' past. Met werk ook: ik heb dingen ontdekt wat ik eigenlijk al heel lang wilde maar nooit de 'guts' voor heb gehad.
Al met al ben ik veel meer blij. Gelukkig vind ik een woord dat nog net iets te ver gaat, daarvoor zijn er nog tevel dingen die momenteel nog niet goed gaan in mijn leventje. Maar de wetenschap dat ik eruit kom, geeft me wel het vertrouwen ertoe.
Laatst hoorde ik iemand zeggen dat gelukkig zijn inhield dat je meer leuke momenten mee maakt dan minder leuke. In dat opzicht ben ik zeker gelukkig.
quote:
Nu het uit is tussen hun: zie je dan toch weer kansen voor jezelf of zou je hem ook nooit meer terug willen?
Ik zie geen kansen. Ik zou het ook niet meer willen. Niet alleen hém, maar ik besef me meer en meer dat ik in een relatie te snel naar de pijpen wil dansen van de ander. Als de ander dan niet helemaal eerlijk blijkt te zijn geweest komt dat dubbel zo hard aan en krijgt dat zelfvertrouwen weer een deuk. En eigenlijk gun ik dat plezier helemaal niemand.
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
  zondag 27 maart 2005 @ 11:02:07 #254
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_25775889
Christine?Is er nu zowieso al iemand die t weet? Je bent dit toch niet in je eentje aan t verwerken he? Of alleen met behulp van hem? Je moet echt andere mensen om hulp vragen, anders kom je dr echt niet uit....

En ole, ik moet mezelf af en toe echt schoppen om niet in t verleden te blijven hangen. Zoals de gedachte aan vorig jaar pasen, toen hij wakker werd en vroeg hoelaat het paasontbijt zou beginnen bij mijn ouders . Toen mistte ik m weer, maar dat mag niet. PAsen kan ook leuk zijn zonder hem. En ooit is er vast weer iemand die samen pasen met mij zal vieren.
Ik merk dat dat positieve denken ook het piekeren kan stoppen. Voordat ik iets met hem had piekerde ik me rot. Toen we daarna altijd samen sliepen piekerde ik nooit meer, en nu begin ik weer. Maar ik kan het stopzetten, gewoon denken: 'dit mag ik niet denken, er is toch niks aan te doen' .
En een lijstje maken met slechte eigenschappen van m? Nou dat zit al een hele tijd in mn hoofd, maar ik kan mezelf wel voor mn kop slaan dat ik me daar ooit aan ergerde
imagination is more important than knowledge
pi_25776205
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 20:24 schreef akkien het volgende:

[..]

WIl je m terug???
JE houd van hem? maar was het leven met hem leuker dan het leven nu? En was je gelukkiger met hem samen dan dat je ooit gelukkig zal worden met iemand anders? (want tuurlijk vind je de perfecte persoon). Hij heeft tegen je gelogen, maar ik kan me voorstellen dat hij dat deed omdat hij het er ook moeilijk mee had. Maar is hij je waard? Dat moet je je goed afvragen....

sterkte....
Ja... ik wil hem terug. Ik was ook niet degene die het uit had gemaakt 3 maanden terug.
Ik had er ontzettend veel moeite mee om hem van me af te zetten en hij bleef me maar vertellen dat het niet anders kon. Ik moest verder,.... op hem wachten had volgens hem ook totaaaaaal geen zin want het kon nooooit meer goed komen.

Met die gedachtes is hij dus ook verder gegaan,.. na een maand. Ze bleven zelfs bij elkaar slapen, hebben 5 keer sex gehad in 2 weken tijd. En zegt steeds maar dat het niets voorstelde,... ze hadden geen relatie zegt ie.

En nu... denkt hij dat het weer goed kan komen.
terwijl hij weken lang op me in heeft lopen praten dat dat echt niet meer kon!!
Hij zegt dat hij niet meer wist wat hij deed, had in die tijd teveel aan zijn hoofd en kon goed met dat meisje praten,.. en van het 1 kwam het ander. en bleef ze slapen.... in het bed waar wij 2 jaar lang sex in hadden... waar ik elk weekend sliep!!

En nu moet ik beslissen of ik me daar overheen kan zetten....
Hij doet erg zijn best om het goed te laten komen, kreeg een mooi kado van hem, lieve smsjes en mailtjes,.... veel aandacht. En hij verteld me keer op keer dat het niets voorstelde dat hij er verschrikkelijk veel spijt van heeft en dat als hij me hier door echt kwijtraakt dat hij weet dat dat zijn eigen schuld is.

Maar als het goed komt.... ben ik dan laf omdat ik de waarheid gewoon niet onder ogen kan zien...
of sterk.. omdat ik een goeie manier heb gevonden om hier mee om te gaan.

ik wil niet laf zijn...
pi_25776330
ik wil niet jouw gevoelens niet bagatelliseren, 1 aapje, maar een man kan heel goed meerdere malen met een dame het bed delen om wie hij niets geeft, en dan zonder te liegen zeggen dat het niets te betekenen had
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  Moderator / Miss SHO zondag 27 maart 2005 @ 11:44:26 #257
22592 crew  Ole
pi_25776461
En milagro... een vrouw kan dat ook hoor.. zeker als het net uit is met iemand om wie ze echt gegeven heeft..
gewoon om te bevestigen dat je nog aantrekkelijk bent of zo..
pi_25776484
quote:
Op zondag 27 maart 2005 11:44 schreef Ole het volgende:
En milagro... een vrouw kan dat ook hoor.. zeker als het net uit is met iemand om wie ze echt gegeven heeft..
gewoon om te bevestigen dat je nog aantrekkelijk bent of zo..
dat laatste is dan best suf, ole

en ja een vrouw kan dat ook, maar dat doet er nu even niet toe , het betreft hier een man, immers
  Moderator / Miss SHO zondag 27 maart 2005 @ 11:48:46 #259
22592 crew  Ole
pi_25776530
quote:
Op zondag 27 maart 2005 11:02 schreef akkien het volgende:
En ole, ik moet mezelf af en toe echt schoppen om niet in t verleden te blijven hangen. Zoals de gedachte aan vorig jaar pasen, toen hij wakker werd en vroeg hoelaat het paasontbijt zou beginnen bij mijn ouders . Toen mistte ik m weer, maar dat mag niet. PAsen kan ook leuk zijn zonder hem. En ooit is er vast weer iemand die samen pasen met mij zal vieren.
Ik merk dat dat positieve denken ook het piekeren kan stoppen. Voordat ik iets met hem had piekerde ik me rot. Toen we daarna altijd samen sliepen piekerde ik nooit meer, en nu begin ik weer. Maar ik kan het stopzetten, gewoon denken: 'dit mag ik niet denken, er is toch niks aan te doen' .
En een lijstje maken met slechte eigenschappen van m? Nou dat zit al een hele tijd in mn hoofd, maar ik kan mezelf wel voor mn kop slaan dat ik me daar ooit aan ergerde
Ik ook hoor! de paasbrunches bij zijn ouders waren altijd heel leuk!
Maar ja, ik heb vandaag lekker volgepland.. ga zo eerst even sporten, dan naar mijn ouders, en laat vanavond wellicht nog ff een drankje halen!
Slapen is idd ook bij mij een probleem. Zo erg geworden dat ik een tijdje niet meer kon werken (hier is meer aan de hand dan alleen relatiebreuk, maar daar wil ik verder niet over hebben..)

En niet alleen slechte eigenschappen hoor! Ook gewoon dingen voor jezelf, zoals vrijheid om te doen en laten wat je wil etc..
  Moderator / Miss SHO zondag 27 maart 2005 @ 11:52:29 #260
22592 crew  Ole
pi_25776584
quote:
Op zondag 27 maart 2005 11:46 schreef milagro het volgende:

[..]

dat laatste is dan best suf, ole
heb ik nu niet gedaan hoor..
Heb totaal geen behoefte aan aan nu..
  zondag 27 maart 2005 @ 12:03:57 #261
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_25776786
quote:
Op zondag 27 maart 2005 11:27 schreef one-monkee het volgende:

Maar als het goed komt.... ben ik dan laf omdat ik de waarheid gewoon niet onder ogen kan zien...
of sterk.. omdat ik een goeie manier heb gevonden om hier mee om te gaan.

ik wil niet laf zijn...
tuurlijk ben je niet laf. T is niet leuk om te weten dat de persoon van wie jij houd dingen met andere vrouwen doet waar jij niet blij mee bent. HEb je t hem vertelt hoe jij erover denkt en hoe je je erover voelt...Misschien helpt dat?
En denk je dat als je naar hem, terugggaat, dat t ooit zo word, zoals t was toen het nog goed was? Word jullie band hechter, of minder hecht door de dingen die er zijn gebeurt. Dat soort dingen moet je echt goed tegen elkaar afwegen. Maar echt heel erg moeilijk hoor, sterkte
pi_25777051
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 23:24 schreef akkien het volgende:
oe...vorige post is wel erg lang geworden....nou ben t in ieder geval weer kwijt

misspeppertje, moeilijk he? die gemengde gevoelens...
Neem even een beetje afstand van alle dingen en van hem. PRobeer om even een tijdje t contact te verbreken en denk even goed na. Wil je t opnieuw proberen, of gaat t dan weer niet goed? Opzich hield/houd je niet voor niks van hem. HEt is logisch dat je in de war bent na zo'n avond. Daardoor ga je je kut voelen, aan de ene kant is hij die bijzondere persoon, maar toch is hij op dit moment niet meer de persoon met wie je je leven samen deelt. En als t dan ineens weer lijtk alsof...
succes
Ja ik had al in die 1,5 maand afstand genomen...alle foto's, kaartjes spulletjes opgeruimd....
Ik weet wel dat ik het weer opnieuw wil proberen, maar wel na een goed gesprek dat we wel duidelijk hebben waar we aan beginnen.....

Het probleem is alleen dat ik bang ben dat ik het weer allemaal mee moet maken, weer constant in onzekerheid te zitten, en dat het weer niet werkt....
Ik hou nog zo ontzettend veel van hem, en toen ik naast hem wakker werd en voelde dat hij helemaal tegen me aan was gekropen voelde dat zo goed....en dan weer het oude vertrouwde ontbijtje op bed....

Maar goed, het moet van 2 kanten komen het opnieuw willen proberen...dus voor ik allemaal plannen ga maken (waar ik dus nogal goed in ben hahaha) wacht ik eerst maar eens rustig af...vandaag moet ik hem even bellen omdat hij een applicatie die ik heb gemaakt zou testen voor me....en moet een beetje uitleg bij....ik vrees dat het gesprek begint met een bibber stem en dat ik elk moment ik huilen kan uitbarsten...

Ik voel me zo onzettend kut door de onzekerheid.....
  zondag 27 maart 2005 @ 12:22:49 #263
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_25777176
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 21:52 schreef Christine het volgende:
Nog wel een praktisch vraagje... hoe hebben jullie het aan je omgeving verteld dat het uit was? Daar kan ik namelijk ook heel erg tegenop zien, vooral omdat we nooit echt hebben laten blijken dat het minder goed ging de laatste tijd. En we werden door velen gezien als "het ideale stelletje".
We besloten uit elkaar te gaan in de nacht van woensdag op donderdag, zijn beiden niet gaan werken. Hebben samen nog een dag gejankt en een paar buren van het hofje stomverbaasd gemaakt toen we samen half huildend koffie zaten te drinken buiten 'Jullie uit elkaar! Nee! Dat kan niet!' Daarna zijn we samen eerst bij mijn ouders langs gegaan, laat in de middag, en toen door naar zijn ouders, en daar heb ik hem achtergelaten met een tas met een paar kleren en zijn tandenborstel. *slik*
De volgende dag is hij terug gekomen om nog wat meer spullen te halen.

En anderhalve week later de rest. Er moest eerst wat plek gemaakt worden bij zijn ouders thuis. Een aantal dingen (TV, Droger) hebben nog anderhalf jaar bij mij gestaan tot hij een eigen huis gevonden had.

Wij wilden het meteen vertellen, vonden dat dat moest, het was over, het was allemaal anders etc. etc. En we wilden het wel graag samen vertellen, omdat ook dat uit elkaar gaan iets van ons samen was.
pi_25777293
quote:
Op zondag 27 maart 2005 06:03 schreef Blinky het volgende:
Niet alleen hém, maar ik besef me meer en meer dat ik in een relatie te snel naar de pijpen wil dansen van de ander. Als de ander dan niet helemaal eerlijk blijkt te zijn geweest komt dat dubbel zo hard aan en krijgt dat zelfvertrouwen weer een deuk.
Dit herken ik wel heel erg, ik blijf mezelf wel, maar beweeg hemel en aarde om de jongen in kwestie gelukkig te maken....
Vinden ze helemaal geweldig, maar ja wat krijg je er zelf voor terug?
En op dat moment heb ik het helemaal niet door, meestal pas als het uit is zie je dat je jezelf in allemaal bochten hebt verwrongen wat je helemaal niet had moeten doen omdat diegene het gewoon niet waard was, en je jezelf gewoon op nummer 1 had moeten laten staan...
pi_25777990
quote:
Op zondag 27 maart 2005 06:03 schreef Blinky het volgende:

verhaal
Ik ben blij dat je iig weer je eigen leven hebt opgepakt en meer in jezelf bent gaan geloven. Ook goed dat je niet meer in dat opzicht met je ex bezig bent (met hoop ed).

Je had het over dat je jezelf nog niet gelukkig wilde noemen, maar geluk is iets wat je niet all over voelt, het zijn momenten. Net als vrolijk zijn, maar dan als je dat in een periode vaker bent.
  zondag 27 maart 2005 @ 13:05:23 #266
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_25778025
quote:
Op zondag 27 maart 2005 11:02 schreef akkien het volgende:
Christine?Is er nu zowieso al iemand die t weet? Je bent dit toch niet in je eentje aan t verwerken he? Of alleen met behulp van hem? Je moet echt andere mensen om hulp vragen, anders kom je dr echt niet uit....
Ja, er zijn een aantal mensen die het weten. Een paar vriend(inn)en en mijn ouders weten er ook van.
En vanmorgen hebben we het in de kerk aan een aantal mensen verteld... ik was helemaal in tranen, en iedereen die het hoorde was geschokt. Dit is echt heel confronterend

Ik voel me zelfs een beetje schuldig erover, omdat het voelt of wij mensen met onze problemen opzadelen. Een vriendinnetje van me - aan wie ik het vanmorgen vertelde - heeft ook ooit een jarenlange relatie verbroken, en ik merkte aan haar dat het ook voor haar allemaal heel confronterend was. En niemand had het verwacht natuurlijk. Ik werd wel heel lief opgevangen trouwens
pi_25778130
quote:
Op zondag 27 maart 2005 12:03 schreef akkien het volgende:

[..]

tuurlijk ben je niet laf. T is niet leuk om te weten dat de persoon van wie jij houd dingen met andere vrouwen doet waar jij niet blij mee bent. HEb je t hem vertelt hoe jij erover denkt en hoe je je erover voelt...Misschien helpt dat?
En denk je dat als je naar hem, terugggaat, dat t ooit zo word, zoals t was toen het nog goed was? Word jullie band hechter, of minder hecht door de dingen die er zijn gebeurt. Dat soort dingen moet je echt goed tegen elkaar afwegen. Maar echt heel erg moeilijk hoor, sterkte
Hij weet hoe ik erover denk, we praten er ook wel veel over.
Vind het alleen erg moeilijk allemaal, ik droom er zelfs over en wordt dan zwetend en huilend wakker omdat ik hem weer eens ergens betrapt hebt ofzo.
(mijn vorige ex heb ik in bed moeten betrappen met iemand anders,... ) daar ging ik helemaal aan onderdoor,... en ik had nooit verwacht dat ex nr2 (?) mij ook zoveel pijn kon doen. Wel op een iets andere manier... maar zeker niet minder erg!!!!

Kan je je dan zooooo erg in iemand vergissen dat ik dit niet van heb had verwacht.?

ja hij had het ook niet van zichzelf verwacht zegt ie dan,.. hij was zichzelf niet....
maar hij heeft wel lekker 5 keer kunnen neuken om vervolgens weer tegen mij te zeggen nou kom op Deb we proberen het weer...
Voel me als een afdankertje... alleen als ik dat woord tegen hem zeg wordt hij boos en begint ie te briezen en het schreeuwen dat daar niets van waar is!

moeilijk moeilijk....
pi_25778905
Het is nu 1,5 maand uit tussen mij en mijn vriendin, na bijna 2,5 jaar. Het ging al enkele maanden bergaf, we hadden in september vorig jaar al eens 'opnieuw' begonnen. Zij dacht toen dat de gevoelens weg waren, en ik zat zelf in een redelijk grote dip door werk etc. Na enkele dagen kwamen we dan tot de conclusie dat er wel degelijk nog gevoelens waren, we konden niet zonder elkaar, allerlei beloftes gemaakt om het beter te maken... maar ik heb dat nooit 100% kunnen verwerken.

Het heeft dan nog een maand of 2 goed gegaan, maar daarna ging het enkel bergaf. Ik heb haar totaal zien veranderen, tot zij iemand geworden was die ik helemaal niet meer kende. Ik kreeg steeds minder aandacht, enkel haar leven was nog belangrijk, ik kon gewoon niet meer tot haar doordringen. Er moest steeds meer en meer van mijn kant komen, ik bleef maar proberen, maar ik was mezelf totaal aan het verliezen. Tot de dag voor valentijn. Toen had ik er echt genoeg van, heb ik een reden gezocht om ruzie te maken en eindelijk eens tot de kern van de zaak door te dringen: kunnen we hier nog mee doorgaan. En toen kwam het er eindelijk uit bij haar, haar gevoelens voor mij waren weg, al enkele maanden. Iets wat ik al lang vermoedde, maar voor mijzelf niet wou toegeven.

Omdat ik haar eigelijk tijdens onze relatie al aan het verliezen was, ging het verwerken veel beter dan verwacht. Het was alsof er een enorme last van mijn schouders was gevallen, geen onzekerheid meer, enkel verdriet. Enkele dagen nadien heb ik dit forum gevonden, en ik moet zeggen dat dit mij enorm heeft geholpen, enkel door het te lezen en te merken dat je echt niet alleen staat. Ik heb er ook met zoveel mogelijk mensen over gepraat, vrienden van vroeger opgezocht, ...

Nu, 1,5 maand later, gaat het relatief goed met mij, ik besef volop dat ik met de persoon die zij geworden was niet verder wou, zelfs niet als vrienden, maar ik haar wel zoals ze vroeger was, een heel raar gevoel. Het is alsof ik rouw om iemand die gestorven is, iemand die niet meer bestaat. Maar er komen steeds meer momenten dat ik me goed voel, ik voel dat ik dit kan overwinnen. Enkel vandaag voel ik me triest, omdat we vandaag 2,5 jaar samen zouden geweest zijn, en dan haal je automatisch herinneringen op.

Mijn tips om je ex los te laten zijn:
- doe dingen die je al lang van plan was om te doen (ik heb bijvoorbeeld een ouwe jeep gekocht, het beste wat ik had kunnen doen).
- praat er met zoveel mogelijk mensen over
- gun jezelf je verdriet, goed uithuilen kan soms wonderen doen.
- stort je in je werk!
- zoek een lied waar geen herinneringen aan vasthangen, iets wat je kracht geeft, zet dat keihard wanneer je je slecht voelt en brul het mee. (Voor mij is dat "ik leef niet meer voor jou" van Marco Borsato).

Groetjes en sterkte,

mr-e
pi_25779018
quote:
Op zondag 27 maart 2005 13:11 schreef one-monkee het volgende:

[..]

Hij weet hoe ik erover denk, we praten er ook wel veel over.
Vind het alleen erg moeilijk allemaal, ik droom er zelfs over en wordt dan zwetend en huilend wakker omdat ik hem weer eens ergens betrapt hebt ofzo.
(mijn vorige ex heb ik in bed moeten betrappen met iemand anders,... ) daar ging ik helemaal aan onderdoor,... en ik had nooit verwacht dat ex nr2 (?) mij ook zoveel pijn kon doen. Wel op een iets andere manier... maar zeker niet minder erg!!!!

Kan je je dan zooooo erg in iemand vergissen dat ik dit niet van heb had verwacht.?

ja hij had het ook niet van zichzelf verwacht zegt ie dan,.. hij was zichzelf niet....
maar hij heeft wel lekker 5 keer kunnen neuken om vervolgens weer tegen mij te zeggen nou kom op Deb we proberen het weer...
Voel me als een afdankertje... alleen als ik dat woord tegen hem zeg wordt hij boos en begint ie te briezen en het schreeuwen dat daar niets van waar is!

moeilijk moeilijk....
kan ik me van hem ook wel voorstellen als jij erover blijft dooremmeren, wat op zich ook wel weer begrijpelijk is.
  Moderator / Miss SHO zondag 27 maart 2005 @ 14:49:00 #270
22592 crew  Ole
pi_25780212
quote:
Op zondag 27 maart 2005 13:49 schreef mr-e het volgende:
-knip-

- zoek een lied waar geen herinneringen aan vasthangen, iets wat je kracht geeft, zet dat keihard wanneer je je slecht voelt en brul het mee. (Voor mij is dat "ik leef niet meer voor jou" van Marco Borsato).

Groetjes en sterkte,

mr-e
dat is idd een heerlijk nr.. ook al klopt de tekst niet op alle punten, de strekking natuurlijk wel!!!
pi_25782227
ik heb hier echt al maanden niet meer gepost (gelukkig)
maar moet ff m'n (paas)ei kwijt

tis nu 9 maanden uit, na anderhalf jaar verkering.
En heb hem maanden niet meer gezien en maanden geen last meer gehad.
Tot gisteravond toen ik hem tegenkwam met uitgaan, we gaan meestal naar dezelfde kroeg (maar gaan beiden niet zo vaak meer uit, ik niet ieder geval)
Ik hoopte al dat hij er niet zou zijn
Beneden bij het jassen ophangen zag ik hem maar ik nergeerde hem. Later liepen we zeg maar langs elkaar heen, mijn vriendin liep voorop. En hij groette mijn vriendin heel uitgebreid. Dat vond ik al een kutactie. vervolgens loopt ie straal langs me heen . Ik denk Ok als jij dat wil. Tikt ie vervolgens op me schouder, ik draai me om, zeg hoi en loop door.
De rest van de avond hebben we praktisch naast elkaar gedanst maar geen stom woord tegen elkaar gezegd.
het liefst wou ik daar weg. waarom ik dat niet deed? Ik was met 1 vriendin die jarig was en haar vriendinnen (die ik allemaal wel ken, maar alleen spreek als ze bij die ene vriendin zijn) Ik vind het stom om te zeggen zullen we ergens anders heen gaan want ik irriteer me aan me ex.
Bovendien vind ik dat je niet moet weglopen voor elkaar.
We hebben eigenlijk totaal geen ruzie. Alleen hij wou nadat het uit ging geen contact meer met mij (niet afspreken) Alleen nog via msn.
Maar tis zo apart, ik dacht dat ik fucking over hem heen was. Maar ik zat me haast op te vreten toen hij naast me danste. Ook dat ie heel lang met een meisje stond te praten. Ik voelde me echt gefrustreerd.
Heb vandaag ff gejankt, heel apart.
Tis gewoon dat ik hem denk ik diep in me hart nog steeds een leuke jongen vindt.
Maar hert ergste was nog vandaag op msn.
Begint ie opeens heel uitvoerig tegen me te chatten. Ik zeg zo waarom zeg je gister niks tegen me en nu wel?
Omdat ik daar gister geen zin in had en nu wel was zn antwoord.
Nou toen kon ik hem helemaal gaan killen.
Het liefste gooi ik hem uit mn msn lijst en blokkeer hem. Maar op de 1 of andere manier kan ik dat niet
omdat je dan gwoon iemand waar je anderhalf jaar heel close mee was zomaar uit je leven bant zonder dat er ruzie is of iets. Maar misschien is dat idd het verstandigste
Hij probeert me namelijk nog steeds jaloers te maken met heel veel verhalen over andere meisjes. Dat is ongeveer het enige wat ie tegen me verteld, over zn meisjes. <Maar ondertussen is er niks vruchtbaars uitgekomen bij hem
En het allerergste was nog wel dat die vriendinnen van die vriendin die jarig was, mij niet meer gezien hadden sinds het uit was. Dus ze vroegen allemaal van heb je nog met hem?
En stomtoevallig kom ik hem dus die avond tegen.
Ze zeiden allemaal ja jullie waren zon leuk stelletje samen, zo schattig (echt iedereen zei dat)

nahja
het is een gigantisch lulverhaal geworden
maar ben het ieder geval kwijt
lief dat je het wilde lezen
en voel je vrij te reageren
  zondag 27 maart 2005 @ 18:12:25 #272
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_25785102
salie, ik denk dat dat iets is waar mannen last van hebben. Alleen doen waar ze zin in hebben en geen rekening houden met hoe jij je voelt. Misschien had hij ook wel verwacht dat jij er overheen zou zijn net zoals jij. Negeer al die mensen lekker. T was jullie relatie, en hoe leuk jullie ook leken, t ging kennelijk niet goed.

Ow en christine, je zadelt mensen echt niet op met je problemen. Veel mensen vinden het fijn dat je naar hen toekomt met je problemen, het voelt voor hen alsof je vertrouwen in ze hebt. En jij kan je verhaal kwijt. Als mensen er echt niet op zitten te wachten of het zelf niet aankunnen dan moeten ze dat zelf maar aangeven hoor.
Heb pas 1 iemand meegemaakt die echt zei dat ze t niet aankon en dat ik maar ff met iemand anders moest gaan praten....
  zondag 27 maart 2005 @ 21:44:07 #273
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_25790891
Ik weet het akkien, maar soms voelt het even zo

Overigens heb ik eindelijk met m'n ouders gesproken... ik voel me zo opgelucht nu!
  Moderator / Miss SHO zondag 27 maart 2005 @ 21:49:11 #274
22592 crew  Ole
pi_25791080
Ik ga toch dit vrolijke liedje eens opzoeken!
quote:
Laat mij maar alleen
Die ruzies over sex en zo, of over een verjaarscadeau
Of dat ik mee moet naar een feest, nou ik ben al geweest
Of dat ik te bezitterig ben, of in de kroeg te glitterig ben
Jij hebt zo'n hekel aan die show, nou ik ben nou eenmaal zo

Laat mij maar alleen ook al valt het soms niet mee
De eenzaamheid is soms erger met zijn twee

De eenzaamheid en niemand die er zeurt
Wat ben je stil waar denk je aan Niemand die er zeurt

Oh, ben ik nou al weer te laat
Jij vindt dat ik altijd zoveel praat
Nou goed, zeg ik een avond niets dan vraag je: "Is er iets?"
Of dat ik je geen aandacht geef, alleen maar voor mezelf leef
Jij hebt gelijk het heeft geen zin, het zit er echt niet in

Wat ben je stil waar denk je aan
Wat ben je stil waar denk je aan
Van het Klein Orkest trouwens
pi_25791855
quote:
Op zondag 27 maart 2005 21:49 schreef Ole het volgende:
Ik ga toch dit vrolijke liedje eens opzoeken!
...
...
Van het Klein Orkest trouwens
Ook een 'grab yourself together'-lied aan de tekst te zien

Ik heb vandaag mijn lied weer nodig gehad, een en ander te horen gekregen over haar, volgens mij zit ze achter iemand anders aan... wat een rotdag.
Maar... ik ben volop bezig me der over te zetten! Morgen raap ik mezelf weer bijeen!
  Moderator / Miss SHO zondag 27 maart 2005 @ 22:18:59 #276
22592 crew  Ole
pi_25792043
quote:
Op zondag 27 maart 2005 22:13 schreef mr-e het volgende:

[..]

Ook een 'grab yourself together'-lied aan de tekst te zien
yup! Beetje SKA-achtig, klinkt heel vrolijk!
quote:
Ik heb vandaag mijn lied weer nodig gehad, een en ander te horen gekregen over haar, volgens mij zit ze achter iemand anders aan... wat een rotdag.
Maar... ik ben volop bezig me der over te zetten! Morgen raap ik mezelf weer bijeen!
Kut voor je!
Maar ja, wel weer een reden erbij om af te sluiten. Morgen iets leuks doen is goed voor je!
  zondag 27 maart 2005 @ 22:51:36 #277
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_25793059
christine, hoe reageerden je ouders?

Van de week plaatste iemand hier een gedicht/liedje, daar heb ik zoveel aan gehad...vooral die 2 zinnen: I'm saving all my loving, for someone who is loving me....
Dat is precies wat IK ga doen....
Ik ga niet triest meer proberen om mn ex terug te krijgen ofzo, ik hem niet eens terug als hij niet van mij houdt, dan heb ik toch niks aan hem. Genoeg leukere mannen op deze wereld. Heb net ER gekeken, dus ben er volledig van overtuigd .
Verder heeft mn ex vandaag dit topic gelezen en hij meldde me even doodleuk dat ie niet met 2 boodschappentassen vol spullen wegging maar met 8, dus dat jullie dat ook even weten :S
Ik voel mezelf echt steeds minder zielig. Ik kan me m'n eerste post in dit topic nog herinneren. Toen dacht ik dat de wereld verging enzo, en kon ik me niet voorstellen dat een topic als dit zou helpen. Maar het helpt . En ik voel me gewoon bijna gelukkig. Ik mis m natuurlijk wel, maar ik mis vooral 2 losse componenten, aan de ene kant hem, om zn gezelligheid en leukheid, maar ik mis hem niet als mijn vriend. En ik mis een vriend, om gewoon al die kleine leuke dingetjes mee te doen waar een mens gelukkig van wordt.
Ik merk, en dat had ik t afgelopen half jaar vaker gemerkt, maar was ik afgelopen weken weer ff vergeten, dat hij voor mij een soort broer was. Iemand met wie je ruzie maakt over de afwas en iemand die jou beschermt, en bij wie je je veilig voelt. Maar niet iemand van wie ik zoveel houd dat ik sex met m heb omdatik zoveel van m houd, om t maar ff bot te zeggen.
Voel mezelf zo dubbel, en bijna schuldig dat ik dit nooit tegen hem gezegd heb toen we nog iets hadden. Dat had de relatie kunnen redden, of had er eerder een einde aan gemaakt...Was allebeivast positiever geweest .

ow en mr-e, zet je lied hard aan, zing het 100 x keihard mee. Ga morgen iets leuks doen en post daarvoor dit topic nog ff vol met alles wat je kwijt wilt....
T helpt....voor mij helpt het in ieder geval...
  zondag 27 maart 2005 @ 23:09:44 #278
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_25793606
M'n ouders reageerden heel positief, en zelfs m'n vader leefde mee
  zondag 27 maart 2005 @ 23:24:36 #279
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_25794061
dat is fijn, heb je een beetje steun aan ze? wanneer gaat je ex precies weg? En heb je al iets leuks gepland wat je die dag gaat doen? Afleiding zoeken he....
  maandag 28 maart 2005 @ 10:37:19 #280
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_25800427
aarghhh...ik word echt gek van die ochtenden, ik wil nooit meer alleen wakker worden
  maandag 28 maart 2005 @ 10:41:15 #281
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_25800486
quote:
Op zondag 27 maart 2005 23:24 schreef akkien het volgende:
dat is fijn, heb je een beetje steun aan ze? wanneer gaat je ex precies weg? En heb je al iets leuks gepland wat je die dag gaat doen? Afleiding zoeken he....
Ja, ik heb de hele dag vol gepland.
En mijn beste vriendinnetje heeft aangebonden om daarna een weekje te komen logeren hier... maar ik weet nog niet of ik misschien niet toch liever even alleen wil zijn.
  maandag 28 maart 2005 @ 10:42:02 #282
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_25800495
quote:
Op maandag 28 maart 2005 10:37 schreef akkien het volgende:
aarghhh...ik word echt gek van die ochtenden, ik wil nooit meer alleen wakker worden
Ik vond het juist wel lekker vanmorgen, alleen ik krijg het in m'n eentje zo slecht warm
  Moderator / Miss SHO maandag 28 maart 2005 @ 10:48:10 #283
22592 crew  Ole
pi_25800573
quote:
Op maandag 28 maart 2005 10:37 schreef akkien het volgende:
Ken het helaas.. Zeker nu ik realiseer dat hij nu naast iemand wakker wordt ..
Heb ook nog eens een keer verschrikkelijk gedroomd. Dat hij heel gemeen deed.. heel raar.. :
  Moderator / Miss SHO maandag 28 maart 2005 @ 10:48:35 #284
22592 crew  Ole
pi_25800577
quote:
Op maandag 28 maart 2005 10:42 schreef Christine het volgende:

[..]

Ik vond het juist wel lekker vanmorgen, alleen ik krijg het in m'n eentje zo slecht warm
Daar heb ik dan weer katten voor!
  maandag 28 maart 2005 @ 10:49:10 #285
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_25800586
quote:
Op maandag 28 maart 2005 10:48 schreef Ole het volgende:

[..]

Daar heb ik dan weer katten voor!
Ik heb ook katten, maar niet op de slaapkamer
  Moderator / Miss SHO maandag 28 maart 2005 @ 10:56:23 #286
22592 crew  Ole
pi_25800697
quote:
Op maandag 28 maart 2005 10:49 schreef Christine het volgende:

[..]

Ik heb ook katten, maar niet op de slaapkamer
Dat wordt bij mij lastig omdat mijn slaapkamer als enige aan de tuin grenst.. katten gaan dat niet goedvinden als ik dan slaapkamerdeur dichtdoe Dat wordt dan voor mij helemaal niet meer slapen!

Maar OT: ondanks mijn crazy slaap ga ik er een leuke dag van maken. Zo eerst ff alle spanning eruit sporten, en daarna ff borrelen. Heb gister ook een leuke dag gehad, en als het even meezit heb ik er binnenkort een nieuwe, leuke bezigheid bij!

Het leven kan nog steeds leuk zijn!
  maandag 28 maart 2005 @ 11:00:37 #287
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_25800761
Ik had gisteren juist een kutdag, maar het grappige is dat ik het de komende tijd zo druk heb, dat ik niet eens echt tijd heb om me rot te voelen
Ik heb ook ineens allemaal eet-uitnodigingen enzo, en mensen die langs willen komen.
  Moderator / Miss SHO maandag 28 maart 2005 @ 11:03:53 #288
22592 crew  Ole
pi_25800812
Heel goed Cristine! Op dit soort momenten kom je er wel achter dat er nog heel wat lieve mensen bestaan!
Ik zou op weg kunnen zijn naar een kutdag vandaag, maar ik ga het gewoon niet accepteren! Dat sporten doet me trouwens ook beter voelen. Ze zeggen dat je dan op een natuurlijke manier stofjes aanmaakt die je beter doen voelen
  maandag 28 maart 2005 @ 11:07:32 #289
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_25800870
ik weet t niet....meestal gaat t beter nadat ik eem tijdje wakker ben. Maar heb dr tot nu toe iedere dag last van. En dan te bedenken dat hij meestal bleef slapen als ik opstond .
En dat warm krijgen, dan moet je gewoon 5 dekens over elkaar heen leggen, helpt .
Maar t is gewoon zo saai, ik keek altijd even hoe hij nog lag te slapen. Dan liet ik m even slapen om m vervolgens een beetje wakker te plagen. Zo heerlijk....maarja...nu kan ik 's ochtends alles maken en dat vind ik helemaal niet leuk. Ik word pas echt vrolijk als ik even heb gezien hoe chagerijnig hij 's ochtends was .
  maandag 28 maart 2005 @ 11:09:12 #290
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_25800898
ik zou trouwens vandaag ook wel weer eens een dip kunnen krijgen....
Ik ga vandaag weer terug naar mn kamer, (ben nu bij mn ouders). En dan is t toch anders. Moet ik 's ochtends weer alleen ontbijten enzo...En ik heb daar een 2 persoonsbed en dat is veel te groot voor mij alleen
  maandag 28 maart 2005 @ 11:18:33 #291
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_25801085
quote:
Op maandag 28 maart 2005 10:48 schreef Ole het volgende:

[..]

Ken het helaas.. Zeker nu ik realiseer dat hij nu naast iemand wakker wordt ..
Heb ook nog eens een keer verschrikkelijk gedroomd. Dat hij heel gemeen deed.. heel raar.. :
dat lijkt me idd nog veel vervelender, als je weet dat hij niet alleen wakker word...

ik droomde van de week dat alles weer goed kwam , we zagen elkaar, liepen naar elkaar toe, knuffelden elkaar heel erg en toen stonden we allebei heel erg te aarzelen en toen gingen we echt heel erg vertederend zoenen... jammer dat t een droom was, t was echt te mooi om waar te zijn
Maarja, in t echt gaat dat toch niet gebeuren, ik weet niet eens of ik dat wel zou willen...
  maandag 28 maart 2005 @ 12:32:43 #292
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_25802716
Wat hebben jullie eigenlijk gedaan met foto's, gedichtjes, cadeautjes, etc. van hem?
pi_25802766
quote:
Op maandag 28 maart 2005 11:18 schreef akkien het volgende:

[..]

dat lijkt me idd nog veel vervelender, als je weet dat hij niet alleen wakker word...

ik droomde van de week dat alles weer goed kwam , we zagen elkaar, liepen naar elkaar toe, knuffelden elkaar heel erg en toen stonden we allebei heel erg te aarzelen en toen gingen we echt heel erg vertederend zoenen... jammer dat t een droom was, t was echt te mooi om waar te zijn
Maarja, in t echt gaat dat toch niet gebeuren, ik weet niet eens of ik dat wel zou willen...
Weet je dat ik dat (en dat is niet overdreven) dagelijks droom. En toch terwijl we toch al 2 of 3 maanden uit elkaar zijn en zij een andere vriend heeft. Om gek van te worden!!!
  maandag 28 maart 2005 @ 12:36:06 #294
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_25802786
bewaren....zn foto staat nog in mn kamer, cadeautjes tsja...kettinkje doe ik af en toe nog om, andere cadeautjes laat ik ff liggen waar ik ze heb opgeruimd , derest van de foto's op mn computer laat ik van de week bij de kruidvat afdrukken , en gedichtjes schreef ie toch niet. Z'n smsjes en mailtjes daarintegen heb ik wel bewaard.
  maandag 28 maart 2005 @ 12:36:40 #295
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_25802797
quote:
Op maandag 28 maart 2005 12:32 schreef Christine het volgende:
Wat hebben jullie eigenlijk gedaan met foto's, gedichtjes, cadeautjes, etc. van hem?
Ik heb een paar leuke foto's gehouden, hem er een paar gegeven en de rest heb ik weggegooid.
Na een paar weken geloof ik.
  maandag 28 maart 2005 @ 12:37:25 #296
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_25802815
Ik denk dat ik alles in een doos gooi... alleen m'n ring mis ik soms wel eens, maar ik ga gewoon een hele mooie nieuwe kopen
  maandag 28 maart 2005 @ 12:37:33 #297
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_25802818
quote:
Op maandag 28 maart 2005 12:35 schreef tropix het volgende:

[..]

Weet je dat ik dat (en dat is niet overdreven) dagelijks droom. En toch terwijl we toch al 2 of 3 maanden uit elkaar zijn en zij een andere vriend heeft. Om gek van te worden!!!
ik heb t deze week 2 of 3 keer gedroomd ofzo, en t is zo'n leuke droom. Maarja als ik dan wakker word ben ik niet blij, dus ik droom liever iets anders...Dat ik een andere leuke man vind ofzo
  maandag 28 maart 2005 @ 12:38:56 #298
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_25802852
quote:
Op maandag 28 maart 2005 12:37 schreef Christine het volgende:
Ik denk dat ik alles in een doos gooi... alleen m'n ring mis ik soms wel eens, maar ik ga gewoon een hele mooie nieuwe kopen
ik vind al die foto's zulke leuke herinneringen, die ga ik echt niet wegstoppen. En een ring ofzo hadden wij niet samen. Ik heb wel een kettinkje en een armbandje van m gekregen, maar zonder zn naam ofzo. Dus die draag ik gewoon nog wel.
pi_25802856
quote:
Op maandag 28 maart 2005 12:32 schreef Christine het volgende:
Ik heb in een kwade bui al mijn kaartjes/cadeautjes/fotos van haar verscheurd en de prullenbak ingepleurd. En elke dag sla ik me weer over voor mijn kop dat ik dat gedaan heb. Enigste wat ik nog bewaard heb is mijn ring. (omdat die gewoon te duur was om weg te gooien)
  maandag 28 maart 2005 @ 12:40:26 #300
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_25802884
quote:
Op maandag 28 maart 2005 12:39 schreef tropix het volgende:

[..]

Ik heb in een kwade bui al mijn kaartjes/cadeautjes/fotos van haar verscheurd en de prullenbak ingepleurd. En elke dag sla ik me weer over voor mijn kop dat ik dat gedaan heb. Enigste wat ik nog bewaard heb is mijn ring. (omdat die gewoon te duur was om weg te gooien)
je hebt je op dat moment wel goed kunnen afreageren....Ik denk dat dingen die je in een opwelling doet niet altijd even slecht zijn. Je wordt op die manier niet door al die dingen steeds aan haar herinnert, maar tsja...toch wel jammer natuurlijk...
Ik kan t niet, maar misschien zou t wel 100x beter zijn voor me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')