Ik heb inderdaad lang erover gedaan om me er weer een beetje bovenop te werken.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:35 schreef Saffron het volgende:
[..]
Hoi Blinky,
Een tijd geleden volgde ik dit topic veel, en toen had jij erg veel moeite met het loslaten van je ex. Hoe zit dat nu eigenlijk. Heb je je eigen leven weer helemaal opgepakt en ben je uiteindelijk gelukkig geworden in het huisje waar je naartoe was verhuisd?
Ik zie geen kansen. Ik zou het ook niet meer willen. Niet alleen hém, maar ik besef me meer en meer dat ik in een relatie te snel naar de pijpen wil dansen van de ander. Als de ander dan niet helemaal eerlijk blijkt te zijn geweest komt dat dubbel zo hard aan en krijgt dat zelfvertrouwen weer een deuk. En eigenlijk gun ik dat plezier helemaal niemand.quote:Nu het uit is tussen hun: zie je dan toch weer kansen voor jezelf of zou je hem ook nooit meer terug willen?
Ja... ik wil hem terug. Ik was ook niet degene die het uit had gemaakt 3 maanden terug.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:24 schreef akkien het volgende:
[..]
WIl je m terug???
JE houd van hem? maar was het leven met hem leuker dan het leven nu? En was je gelukkiger met hem samen dan dat je ooit gelukkig zal worden met iemand anders? (want tuurlijk vind je de perfecte persoon). Hij heeft tegen je gelogen, maar ik kan me voorstellen dat hij dat deed omdat hij het er ook moeilijk mee had. Maar is hij je waard? Dat moet je je goed afvragen....
sterkte....![]()
dat laatste is dan best suf, olequote:Op zondag 27 maart 2005 11:44 schreef Ole het volgende:
En milagro... een vrouw kan dat ook hoor.. zeker als het net uit is met iemand om wie ze echt gegeven heeft..
gewoon om te bevestigen dat je nog aantrekkelijk bent of zo..
Ik ook hoor! de paasbrunches bij zijn ouders waren altijd heel leuk!quote:Op zondag 27 maart 2005 11:02 schreef akkien het volgende:
En ole, ik moet mezelf af en toe echt schoppen om niet in t verleden te blijven hangen. Zoals de gedachte aan vorig jaar pasen, toen hij wakker werd en vroeg hoelaat het paasontbijt zou beginnen bij mijn ouders. Toen mistte ik m weer, maar dat mag niet. PAsen kan ook leuk zijn zonder hem. En ooit is er vast weer iemand die samen pasen met mij zal vieren.
Ik merk dat dat positieve denken ook het piekeren kan stoppen. Voordat ik iets met hem had piekerde ik me rot. Toen we daarna altijd samen sliepen piekerde ik nooit meer, en nu begin ik weer. Maar ik kan het stopzetten, gewoon denken: 'dit mag ik niet denken, er is toch niks aan te doen' .
En een lijstje maken met slechte eigenschappen van m? Nou dat zit al een hele tijd in mn hoofd, maar ik kan mezelf wel voor mn kop slaan dat ik me daar ooit aan ergerde![]()
heb ik nu niet gedaan hoor..quote:
tuurlijk ben je niet laf. T is niet leuk om te weten dat de persoon van wie jij houd dingen met andere vrouwen doet waar jij niet blij mee bent. HEb je t hem vertelt hoe jij erover denkt en hoe je je erover voelt...Misschien helpt dat?quote:Op zondag 27 maart 2005 11:27 schreef one-monkee het volgende:
Maar als het goed komt.... ben ik dan laf omdat ik de waarheid gewoon niet onder ogen kan zien...
of sterk.. omdat ik een goeie manier heb gevonden om hier mee om te gaan.
ik wil niet laf zijn...
Ja ik had al in die 1,5 maand afstand genomen...alle foto's, kaartjes spulletjes opgeruimd....quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:24 schreef akkien het volgende:
oe...vorige post is wel erg lang geworden....nou ben t in ieder geval weer kwijt
misspeppertje, moeilijk he? die gemengde gevoelens...
Neem even een beetje afstand van alle dingen en van hem. PRobeer om even een tijdje t contact te verbreken en denk even goed na. Wil je t opnieuw proberen, of gaat t dan weer niet goed? Opzich hield/houd je niet voor niks van hem. HEt is logisch dat je in de war bent na zo'n avond. Daardoor ga je je kut voelen, aan de ene kant is hij die bijzondere persoon, maar toch is hij op dit moment niet meer de persoon met wie je je leven samen deelt. En als t dan ineens weer lijtk alsof...
succes
We besloten uit elkaar te gaan in de nacht van woensdag op donderdag, zijn beiden niet gaan werken. Hebben samen nog een dag gejankt en een paar buren van het hofje stomverbaasd gemaakt toen we samen half huildend koffie zaten te drinken buiten 'Jullie uit elkaar!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:52 schreef Christine het volgende:
Nog wel een praktisch vraagje... hoe hebben jullie het aan je omgeving verteld dat het uit was? Daar kan ik namelijk ook heel erg tegenop zien, vooral omdat we nooit echt hebben laten blijken dat het minder goed ging de laatste tijd. En we werden door velen gezien als "het ideale stelletje".
Dit herken ik wel heel erg, ik blijf mezelf wel, maar beweeg hemel en aarde om de jongen in kwestie gelukkig te maken....quote:Op zondag 27 maart 2005 06:03 schreef Blinky het volgende:
Niet alleen hém, maar ik besef me meer en meer dat ik in een relatie te snel naar de pijpen wil dansen van de ander. Als de ander dan niet helemaal eerlijk blijkt te zijn geweest komt dat dubbel zo hard aan en krijgt dat zelfvertrouwen weer een deuk.
Ik ben blij dat je iig weer je eigen leven hebt opgepakt en meer in jezelf bent gaan geloven. Ook goed dat je niet meer in dat opzicht met je ex bezig bent (met hoop ed).quote:
Ja, er zijn een aantal mensen die het weten. Een paar vriend(inn)en en mijn ouders weten er ook van.quote:Op zondag 27 maart 2005 11:02 schreef akkien het volgende:
Christine?Is er nu zowieso al iemand die t weet? Je bent dit toch niet in je eentje aan t verwerken he? Of alleen met behulp van hem? Je moet echt andere mensen om hulp vragen, anders kom je dr echt niet uit....
Hij weet hoe ik erover denk, we praten er ook wel veel over.quote:Op zondag 27 maart 2005 12:03 schreef akkien het volgende:
[..]
tuurlijk ben je niet laf. T is niet leuk om te weten dat de persoon van wie jij houd dingen met andere vrouwen doet waar jij niet blij mee bent. HEb je t hem vertelt hoe jij erover denkt en hoe je je erover voelt...Misschien helpt dat?
En denk je dat als je naar hem, terugggaat, dat t ooit zo word, zoals t was toen het nog goed was? Word jullie band hechter, of minder hecht door de dingen die er zijn gebeurt. Dat soort dingen moet je echt goed tegen elkaar afwegen. Maar echt heel erg moeilijk hoor, sterkte
kan ik me van hem ook wel voorstellen als jij erover blijft dooremmeren, wat op zich ook wel weer begrijpelijk is.quote:Op zondag 27 maart 2005 13:11 schreef one-monkee het volgende:
[..]
Hij weet hoe ik erover denk, we praten er ook wel veel over.
Vind het alleen erg moeilijk allemaal, ik droom er zelfs over en wordt dan zwetend en huilend wakker omdat ik hem weer eens ergens betrapt hebt ofzo.
(mijn vorige ex heb ik in bed moeten betrappen met iemand anders,... ) daar ging ik helemaal aan onderdoor,... en ik had nooit verwacht dat ex nr2 (?) mij ook zoveel pijn kon doen. Wel op een iets andere manier... maar zeker niet minder erg!!!!
Kan je je dan zooooo erg in iemand vergissen dat ik dit niet van heb had verwacht.?
ja hij had het ook niet van zichzelf verwacht zegt ie dan,.. hij was zichzelf niet....
maar hij heeft wel lekker 5 keer kunnen neuken om vervolgens weer tegen mij te zeggen nou kom op Deb we proberen het weer...
Voel me als een afdankertje... alleen als ik dat woord tegen hem zeg wordt hij boos en begint ie te briezen en het schreeuwen dat daar niets van waar is!
moeilijk moeilijk....
dat is idd een heerlijk nr.. ook al klopt de tekst niet op alle punten, de strekking natuurlijk wel!!!quote:Op zondag 27 maart 2005 13:49 schreef mr-e het volgende:
-knip-
- zoek een lied waar geen herinneringen aan vasthangen, iets wat je kracht geeft, zet dat keihard wanneer je je slecht voelt en brul het mee. (Voor mij is dat "ik leef niet meer voor jou" van Marco Borsato).
Groetjes en sterkte,
mr-e
Van het Klein Orkest trouwensquote:Laat mij maar alleen
Die ruzies over sex en zo, of over een verjaarscadeau
Of dat ik mee moet naar een feest, nou ik ben al geweest
Of dat ik te bezitterig ben, of in de kroeg te glitterig ben
Jij hebt zo'n hekel aan die show, nou ik ben nou eenmaal zo
Laat mij maar alleen ook al valt het soms niet mee
De eenzaamheid is soms erger met zijn twee
De eenzaamheid en niemand die er zeurt
Wat ben je stil waar denk je aan Niemand die er zeurt
Oh, ben ik nou al weer te laat
Jij vindt dat ik altijd zoveel praat
Nou goed, zeg ik een avond niets dan vraag je: "Is er iets?"
Of dat ik je geen aandacht geef, alleen maar voor mezelf leef
Jij hebt gelijk het heeft geen zin, het zit er echt niet in
Wat ben je stil waar denk je aan
Wat ben je stil waar denk je aan
Ook een 'grab yourself together'-lied aan de tekst te zienquote:Op zondag 27 maart 2005 21:49 schreef Ole het volgende:
Ik ga toch dit vrolijke liedje eens opzoeken!
...
...
Van het Klein Orkest trouwens![]()
yup! Beetje SKA-achtig, klinkt heel vrolijk!quote:Op zondag 27 maart 2005 22:13 schreef mr-e het volgende:
[..]
Ook een 'grab yourself together'-lied aan de tekst te zien![]()
Kut voor je!quote:Ik heb vandaag mijn lied weer nodig gehad, een en ander te horen gekregen over haar, volgens mij zit ze achter iemand anders aan... wat een rotdag.
Maar... ik ben volop bezig me der over te zetten! Morgen raap ik mezelf weer bijeen!
Ja, ik heb de hele dag vol gepland.quote:Op zondag 27 maart 2005 23:24 schreef akkien het volgende:
dat is fijn, heb je een beetje steun aan ze? wanneer gaat je ex precies weg? En heb je al iets leuks gepland wat je die dag gaat doen? Afleiding zoeken he....
Ik vond het juist wel lekker vanmorgen, alleen ik krijg het in m'n eentje zo slecht warmquote:Op maandag 28 maart 2005 10:37 schreef akkien het volgende:
aarghhh...ik word echt gek van die ochtenden, ik wil nooit meer alleen wakker worden
Ken het helaas.. Zeker nu ik realiseer dat hij nu naast iemand wakker wordt ..quote:Op maandag 28 maart 2005 10:37 schreef akkien het volgende:
aarghhh...ik word echt gek van die ochtenden, ik wil nooit meer alleen wakker worden
Daar heb ik dan weer katten voor!quote:Op maandag 28 maart 2005 10:42 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik vond het juist wel lekker vanmorgen, alleen ik krijg het in m'n eentje zo slecht warm
Dat wordt bij mij lastig omdat mijn slaapkamer als enige aan de tuin grenst.. katten gaan dat niet goedvinden als ik dan slaapkamerdeur dichtdoequote:Op maandag 28 maart 2005 10:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb ook katten, maar niet op de slaapkamer
dat lijkt me idd nog veel vervelender, als je weet dat hij niet alleen wakker word...quote:Op maandag 28 maart 2005 10:48 schreef Ole het volgende:
[..]
Ken het helaas.. Zeker nu ik realiseer dat hij nu naast iemand wakker wordt ..
Heb ook nog eens een keer verschrikkelijk gedroomd. Dat hij heel gemeen deed.. heel raar.. :
Weet je dat ik dat (en dat is niet overdreven) dagelijks droom. En toch terwijl we toch al 2 of 3 maanden uit elkaar zijn en zij een andere vriend heeft. Om gek van te worden!!!quote:Op maandag 28 maart 2005 11:18 schreef akkien het volgende:
[..]
dat lijkt me idd nog veel vervelender, als je weet dat hij niet alleen wakker word...
ik droomde van de week dat alles weer goed kwam, we zagen elkaar, liepen naar elkaar toe, knuffelden elkaar heel erg en toen stonden we allebei heel erg te aarzelen en toen gingen we echt heel erg vertederend zoenen...
jammer dat t een droom was, t was echt te mooi om waar te zijn
Maarja, in t echt gaat dat toch niet gebeuren, ik weet niet eens of ik dat wel zou willen...
Ik heb een paar leuke foto's gehouden, hem er een paar gegeven en de rest heb ik weggegooid.quote:Op maandag 28 maart 2005 12:32 schreef Christine het volgende:
Wat hebben jullie eigenlijk gedaan met foto's, gedichtjes, cadeautjes, etc. van hem?
ik heb t deze week 2 of 3 keer gedroomd ofzo, en t is zo'n leuke droom. Maarja als ik dan wakker word ben ik niet blij, dus ik droom liever iets anders...Dat ik een andere leuke man vind ofzoquote:Op maandag 28 maart 2005 12:35 schreef tropix het volgende:
[..]
Weet je dat ik dat (en dat is niet overdreven) dagelijks droom. En toch terwijl we toch al 2 of 3 maanden uit elkaar zijn en zij een andere vriend heeft. Om gek van te worden!!!
ik vind al die foto's zulke leuke herinneringen, die ga ik echt niet wegstoppen. En een ring ofzo hadden wij niet samen. Ik heb wel een kettinkje en een armbandje van m gekregen, maar zonder zn naam ofzo. Dus die draag ik gewoon nog wel.quote:Op maandag 28 maart 2005 12:37 schreef Christine het volgende:
Ik denk dat ik alles in een doos gooi... alleen m'n ring mis ik soms wel eens, maar ik ga gewoon een hele mooie nieuwe kopen
Ik heb in een kwade bui al mijn kaartjes/cadeautjes/fotos van haar verscheurd en de prullenbak ingepleurd. En elke dag sla ik me weer over voor mijn kop dat ik dat gedaan heb. Enigste wat ik nog bewaard heb is mijn ring. (omdat die gewoon te duur was om weg te gooien)quote:Op maandag 28 maart 2005 12:32 schreef Christine het volgende:
Wat hebben jullie eigenlijk gedaan met foto's, gedichtjes, cadeautjes, etc. van hem?
je hebt je op dat moment wel goed kunnen afreageren....Ik denk dat dingen die je in een opwelling doet niet altijd even slecht zijn. Je wordt op die manier niet door al die dingen steeds aan haar herinnert, maar tsja...toch wel jammer natuurlijk...quote:Op maandag 28 maart 2005 12:39 schreef tropix het volgende:
[..]
Ik heb in een kwade bui al mijn kaartjes/cadeautjes/fotos van haar verscheurd en de prullenbak ingepleurd. En elke dag sla ik me weer over voor mijn kop dat ik dat gedaan heb. Enigste wat ik nog bewaard heb is mijn ring. (omdat die gewoon te duur was om weg te gooien)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |