wij woonden nog niet samen...nouja officieel niet. Praktisch gezien woonde hij bij mij. Zijn spullen lagen daar dus ook allemaal. Ik had hem gevraagd zijn spullen weg te halen als ik erbij was. Hij heeft ze echter weggehaald toen ik bij mn ouders was en mij dat achteraf verteld. Daar ben ik nu erg blij om. Ik had t echt niet getrokken als ik hem met 2 volle boodschappentassen weg had zien gaan. (mijn huisgenoten vonden het al moeilijk om te zien). Hij is echter wel wat spullen vergeten. Deze stop ik ook nog niet in tasjes en laat ik ff lekker liggen. Hij krijgt ze nog welleens terug, maar ik wil ze nu nog ff bewaren.
Ik ben van de week bij hem langs geweest om mijn overige spullen op te halen. Hij had ze al voor me ingepakt enzo, dus dat was wel erg handig. Ik heb ook t idee dat hij er veel minder moeite mee heeft dan ik. Hij heeft t natuurlijk wel uitgemaakt. Maar ik weet niet of ik daar nou blij mee moet zijn of niet na 2,5 jaar...dat hij er zo weinig moeite mee lijtk te hebben. Ik vraag me af of t echt zo is, of dat hij t mij niet wil laten zien omdat t dan voor mij nog moeilijker word.
Zo hadden wij onze vakantie al gepland enzo. En wil hij iig niet met iemand anders op dezelfde vakantie, hoe ontzettend geweldig die vakantie hem en mij ook leek. Het is namelijk een vakantie die wij samen bedacht hadden, zei ie.
En dat vertellen zag ik ook zo erg tegenop, maar ik heb me voorgenomen om het vooral zo snel mogelijk tegen iedereen te zeggen omdat ik er anders toch tegenaan zou gaan hikken enzo. Heb gelijk een vriendin opgebeld om langs te komen. En mijn ex heeft t tegen mijn huisgenoten verteld aangezien ik daar erg tegenop zag. Hij wilde ook mn ouders wel bellen, maar ik vond dat ik dat zelf moest doen. Dat heb ik toch ook 2 uur later gedaan op zijn aandringen. Hij vond dat ik bij hen het weekend even wat afleiding moest gaan zoeken. En ik heb t ze dus ook gelijk aan de telefoon verteld, zodat ze t al zouden weten als ik thuis kwam. Dan hoefde ik hun gezichten niet te zien
![]()
. Mn zusje heb ik t wel verteld en dat vond ik heel erg moeilijk. Mijn omgeving roddelt gelukkig zo snel dat na t weekend iedereen t zo'n beetje wist. En de mensen die erg dicht bij me staan had ik een mailtje gestuurd, zodat ze t wisten en ik geen reacties hoefde te zien.
Omdat iedereen t wist leefden mensen erg mee. Iedereen komt steeds vragen hoe t gaat enzo, en dat vind ik erg fijn. Vooral omdat veel mensen ook bereid zijn om gewoon ff tijd voor me uit te trekken om te praten enzo...
Ik heb dat juist niet zo, dat anders inrichten...
Ik wil mn beddegoed niet eens wassen
![]()
...terwijl dat nu toch echt weer eens moet gebeuren. Maar t is t enige in mn kamer dat nog naar hem ruikt enzo
![]()
. HEt idee is gewoon zo raar, dat als ik t was dat hij dan voorgoed uit mn kamer verdwenen is. Vonden jullie dat ook zo lastig? HEb zowieso heel erg zoiets van: de laatste keer dat ik dit deed was hij erbij. Maar ik moet mezelf afleren zo te denken, want dat doe ik mn hele leven al en t is niet echt opvrolijkend.
Ik moet gaan denken: goh, wat leuk dat ik dit ook nog zonder hem blijf doen....
Maar t is zo verdomde moeilijk om altijd zo positief te denken.
Verder gaat t vandaag nog steeds erg goed met me, geen enkele dip gehad. Ik begin geloof ik langzaam weer omhoog te kruipen uit mn donkere dal enzo
![]()
. Ik ga steeds meer genieten van de dingen en merk dat ik steeds vaker weer loop te zingen enzo. Ga disndag een radio kopen zodat ik voortaan keihard mee kan zingen als ik me rot voel
![]()
dat helpt heb ik gemerkt.