ligt eraan, of hij mij gedumpt heeft, of ik hem.quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:07 schreef Jeltje het volgende:
Ik heb eigenlijk even een vraag voor de mensen die in dit topic lezen/posten:
Hoe kun je er het beste mee omgaan als je ex zegt dat jullie in de toekomst nog eens moeten bekijken of er opnieuw een relatie tussen jullie mogelijk is?
Nu niet.. dan straks ook niet..quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:28 schreef milagro het volgende:
[..]
ligt eraan, of hij mij gedumpt heeft, of ik hem.
hij mij dan krijgt ie een verbale knal voor zijn kop voor laffe arrogantie
ik hem dan is het antwoord : de toekomst is ook nu en het antwoord is nee.
Is het ook, het eerste woord van de zin zeggen, dan kan je niet meer terug..quote:
Soms zie ik het als zo'n opluchting dat hij dan eindelijk weg gaat... maar als het inderdaad concreet wordt, beklemt het me en wil ik het liefst dat alles over isquote:Op woensdag 23 maart 2005 11:41 schreef milagro het volgende:
Is het ook, het eerste woord van de zin zeggen, dan kan je niet meer terug..
Het is puntje bij paaltje niet zelden minder eng dan je dacht, want even zo zeer niet zelden was de andere partij niet blind en zag hij of zij de bui wel hangen, ook al deed hij of zij alsof de zon scheen
alleen zijn is niet eng, het vooruitzicht er op wel en dat is dus onterecht en meestal een smoes : jij durft de confrontatie niet aan, met hem en ms ook niet met jezelf..quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Soms zie ik het als zo'n opluchting dat hij dan eindelijk weg gaat... maar als het inderdaad concreet wordt, beklemt het me en wil ik het liefst dat alles over is
En ik ben bang om alleen te zijn, ookal is het beter.
Als die gedachtes tijdens je relatie al vaak genoeg door je hoofd schoten, dan zijn de gedachtes die je nu hebt niet reeël.. Je mist liefde gewoon, niet per se hem.quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:51 schreef akkien het volgende:
ik heb zo'n dubbel gevoel...ik denk dat het te maken heeft met de verwerking. Maar aan de ene kant mis ik al die dingetjes die we samen deden, de leuke herinneringen enzo. En ik vind het nu dus echt niet eerlijk dat het uit is, en ik voel me super rot.
Maar aan de andere kant, tijdens onzwe relatie is het ook vaak genoeg door mn hoofd geschoten dat hij niet de persoon is waarmee ik de rest van mn leven gelukkig ga zijn. Dat onze levens te verschillend waren enzo.
Maar op het moment overheerst heel erg die idealistische gedachte over dat alles goed was enzo.
Hebben jullie daar ook zo'n last van? en hoe gaan jullie hiermee om?
Ik heb precies hetzelfde, en ik kan er nog niet mee omgaan...quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:51 schreef akkien het volgende:
ik heb zo'n dubbel gevoel...ik denk dat het te maken heeft met de verwerking. Maar aan de ene kant mis ik al die dingetjes die we samen deden, de leuke herinneringen enzo. En ik vind het nu dus echt niet eerlijk dat het uit is, en ik voel me super rot.
Maar aan de andere kant, tijdens onzwe relatie is het ook vaak genoeg door mn hoofd geschoten dat hij niet de persoon is waarmee ik de rest van mn leven gelukkig ga zijn. Dat onze levens te verschillend waren enzo.
Maar op het moment overheerst heel erg die idealistische gedachte over dat alles goed was enzo.
Hebben jullie daar ook zo'n last van? en hoe gaan jullie hiermee om?
Ik kan er echt niet meer mee omgaanquote:Op donderdag 24 maart 2005 18:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde, en ik kan er nog niet mee omgaan...![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:55 schreef Christine een heel lief een eerlijk gedichtje
Dankjequote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:04 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Het klinkt wat cru, maar goed gedaan en mooi verwoord meid.
Sterkte alvast voor de komende nacht!
Een dikke![]()
ik heb van de week ook samen gegeten met mn ex. En idd herken ik die ongemakkelijke momenten wel, maar af en toe was t gewoon ook even net als vroeger zeg maar. Maar op de een of andere manier is t veel moeilijker om weer afscheid te nemen als ik m heb gezien. Als ik m niet zie is het makkelijker, hoewel t niet echt leuker is.quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:35 schreef DUSHI82 het volgende:
Ik kom net terug van een date met mijn ex. Iedereen zei me dat ik het niet had moeten doen...en ik moet ze gelijk vinden. Goh, wat was DAT raar,vervelend en ongemakkelijk. We hadden elkaar helemaal NIETS meer te zeggen, veel pijnlijke stiltes en onzinnige opmerkingen. In mijn herinneringen was ie stukken en stukken leuker.
Ik ben nu zo verward. Want tsja...ergens diep van binnen hoopte ik dat wij miss. weer...*zucht* Het is nu ECHT voorbij, ECHT! Ik kan dit mezelf niet steeds aan blijven doen!
Dat wil ik ook, doe ik ook 99% van de tijd!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:38 schreef Tranceptor het volgende:
Eén advies voor jullie allen: throw away yesterday, today is a brand new day!
Je hebt maar zoveel dagen in je leven, ga ze niet vergooien aan wat vroeger was of had kunnen zijn, maar probeer vandaag deze dag weer de moeite waard te maken.
Ik ken het knagende gevoel vrij goed hoor, maar je moet jezelf gewoon blijven pushen om door te gaan en na een maandje of 3 is het een gewoonte geworden en kun je zaken in perspectief zien.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:51 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat wil ik ook, doe ik ook 99% van de tijd!
Maar ja, soms zijn gevoelens moeilijk te negeren Tranceptor!
Gelukkig heb ik al weer de lentekriebels, en ik vertrouw erop dat er weer hele leuke dingen komen!
Je weet van te voren niet hoe het gaat lopen he?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:36 schreef Tranceptor het volgende:
Er komen altijd weer nieuwe uitdagingen, al zie ik als een berg op tegen een paar uur vanaf nu als ik mn financiele probs misschien ga oplossen of dingen hopeloos uit de hand gaan lopen.
weet niet of t voor jullie ook werkt, maar ik zat gister een site te lezen over liefdesverdriet. Daarop stond dat er vaak 3 fasen zijn. En dat het begin van iedere fase heel erg moeilijk is, weer een soort terugval. Ik heb wel geconcludeerd dat ik me inmiddels in de laatste fase bevind, het loslaten. Zowel de herinneringen als mijn gevoelens voor hem. Ik vind het moeilijk. Vooral als er weer een leuke herinnering boven komt. Ik ben zo snel geneigd om te denken dat ik dit soort dingen nooit meer met iemand anders zal meemaken. En die gevoelens voor hem dat lukt wel.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:44 schreef Christine het volgende:
[..]
Je weet van te voren niet hoe het gaat lopen he?
En je kunt er wel tegenop gaan zien, maar je schiet er niks mee op. Nu is het wachten tot m'n hersens dat ook door krijgen
Hoi Blinky,quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:41 schreef Blinky het volgende:
Mijn ex liet me daarstraks via msn weten dat hij en zijn vriendin weer uit elkaar zijn. Ik vind het heel sneu voor hem, want ik weet hoe dol hij op haar was, maar het deed mij persoonlijk helemaal niks. Hij schreef dat hij nog niet meteen definitief afscheid kon nemen van haar en zij ook niet van hem. Dus gaan ze verder in een soort vriendschap 'plus' waarin ze beiden waarschijnlijk nog wel een nachtje bij elkaar blijven slapen. Net zoals hij en ik dat ook deden vlak nadat het uit was. Alleen weet ik als geen ander uit ervaring hoe moeilijk dat wordt. Was wel apart toen ik dat als waarschuwing tegen hem zei.
Kijk het lekker even aan, probeer je er een beetje van te distancieren.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:12 schreef one-monkee het volgende:
pfff :S
Ik weet het even niet meer...
Het is al bijna 3 maanden uit met mijn ex, maar nu wil hij me terug.
Na een hoop vragen die ik gesteld had kwam ik erachter dat hij na een maand al met een ander naar bed is geweest. Hij heeft er over gelogen want ik moest uiteindelijk van het meisje in kwestie horen dat het om 5 keer ging.
We hadden 2 jaar wat met elkaar!! en na 1 maand kan hij al met een ander wippen... en niet 1 keer maar vijf keer!!
Hij heeft ook gelogen over het feit of het veilig was gegaan of niet, hij zei van wel.
later bleek van niet, hij heeft er nog een soa aan overgehouden ook.
hij zegt dat hij me dit niet vertelde om mij te beschermen in eerste instantie. maar hij kon het niet voor zich houden, hij wou mij terug en kon niet met de gedachten leven dat wij weer een relatie zouden aangaan en dat ik dit niet zou weten. en het dus een geheim zou zijn.
zo... zijn geweten is weer schoon..
en ik weet niet wat ik hier mee aan moet.
ik hou nog steeds van hem,... het vertrouwen is nu helaas weg...
wat moet ik hier in godsnaam mee!!![]()
dat is de 1e fasequote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:14 schreef Christine het volgende:
Ik zit momenteel nog ff in de ontkennigsfase. Zolang hij nog niet weg is (lees: de komende week), kan ik nog even heel goed doen alsof er niks gaat veranderen.
Daarna ga ik die link van je bekijken, Ole
WIl je m terug???quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:12 schreef one-monkee het volgende:
pfff :S
Ik weet het even niet meer...
Het is al bijna 3 maanden uit met mijn ex, maar nu wil hij me terug.
Na een hoop vragen die ik gesteld had kwam ik erachter dat hij na een maand al met een ander naar bed is geweest. Hij heeft er over gelogen want ik moest uiteindelijk van het meisje in kwestie horen dat het om 5 keer ging.
We hadden 2 jaar wat met elkaar!! en na 1 maand kan hij al met een ander wippen... en niet 1 keer maar vijf keer!!
Hij heeft ook gelogen over het feit of het veilig was gegaan of niet, hij zei van wel.
later bleek van niet, hij heeft er nog een soa aan overgehouden ook.
hij zegt dat hij me dit niet vertelde om mij te beschermen in eerste instantie. maar hij kon het niet voor zich houden, hij wou mij terug en kon niet met de gedachten leven dat wij weer een relatie zouden aangaan en dat ik dit niet zou weten. en het dus een geheim zou zijn.
zo... zijn geweten is weer schoon..
en ik weet niet wat ik hier mee aan moet.
ik hou nog steeds van hem,... het vertrouwen is nu helaas weg...
wat moet ik hier in godsnaam mee!!![]()
Yup, we wonen al drie jaar samen. En ik weet dat ik het moet proberen te accepteren terwijl hij hier nog is, dat is ook de reden dat hij niet a.s. maandag al gaat verhuizen, maar een week later. Maar ik heb ook mijn ouders nog niet verteld dat hij definitief weg gaat, dus ik denk dat de klap wel komt zodra ik dat heb gedaan.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:21 schreef akkien het volgende:
dat is de 1e fase
Daarna een fase van bewust worden, de moeilijkste fase volgens die site,
en vervolgens een fase van accepteren, ook moeilijk, maar wel een hele fijne fase.
Wonen jullie samen dan? omdat ie nog niet weg is? En is het niet een idee om te zorgen dat je gaatproberen t te accepteren nu hij er nog is. Dan kun je er vast met hem over praten enzo. Dan komt de klap straks niet zo hard...
Toen mijn ex aankondigde weg te gaan heb ik meteen zijn spullen gepakt (ik had vrij..)quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Yup, we wonen al drie jaar samen. En ik weet dat ik het moet proberen te accepteren terwijl hij hier nog is, dat is ook de reden dat hij niet a.s. maandag al gaat verhuizen, maar een week later. Maar ik heb ook mijn ouders nog niet verteld dat hij definitief weg gaat, dus ik denk dat de klap wel komt zodra ik dat heb gedaan.
En dit zat er natuurlijk al een tijdje aan te komen... maar ik denk dat de echte klap pas komt als ik straks alleen in een half leeg huis achter blijf. Ik zit ook te twijfelen of ik er wel of niet bij moet zijn als hij weggaat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |