ligt eraan, of hij mij gedumpt heeft, of ik hem.quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:07 schreef Jeltje het volgende:
Ik heb eigenlijk even een vraag voor de mensen die in dit topic lezen/posten:
Hoe kun je er het beste mee omgaan als je ex zegt dat jullie in de toekomst nog eens moeten bekijken of er opnieuw een relatie tussen jullie mogelijk is?
Nu niet.. dan straks ook niet..quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:28 schreef milagro het volgende:
[..]
ligt eraan, of hij mij gedumpt heeft, of ik hem.
hij mij dan krijgt ie een verbale knal voor zijn kop voor laffe arrogantie
ik hem dan is het antwoord : de toekomst is ook nu en het antwoord is nee.
Is het ook, het eerste woord van de zin zeggen, dan kan je niet meer terug..quote:
Soms zie ik het als zo'n opluchting dat hij dan eindelijk weg gaat... maar als het inderdaad concreet wordt, beklemt het me en wil ik het liefst dat alles over isquote:Op woensdag 23 maart 2005 11:41 schreef milagro het volgende:
Is het ook, het eerste woord van de zin zeggen, dan kan je niet meer terug..
Het is puntje bij paaltje niet zelden minder eng dan je dacht, want even zo zeer niet zelden was de andere partij niet blind en zag hij of zij de bui wel hangen, ook al deed hij of zij alsof de zon scheen
alleen zijn is niet eng, het vooruitzicht er op wel en dat is dus onterecht en meestal een smoes : jij durft de confrontatie niet aan, met hem en ms ook niet met jezelf..quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Soms zie ik het als zo'n opluchting dat hij dan eindelijk weg gaat... maar als het inderdaad concreet wordt, beklemt het me en wil ik het liefst dat alles over is
En ik ben bang om alleen te zijn, ookal is het beter.
Als die gedachtes tijdens je relatie al vaak genoeg door je hoofd schoten, dan zijn de gedachtes die je nu hebt niet reeël.. Je mist liefde gewoon, niet per se hem.quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:51 schreef akkien het volgende:
ik heb zo'n dubbel gevoel...ik denk dat het te maken heeft met de verwerking. Maar aan de ene kant mis ik al die dingetjes die we samen deden, de leuke herinneringen enzo. En ik vind het nu dus echt niet eerlijk dat het uit is, en ik voel me super rot.
Maar aan de andere kant, tijdens onzwe relatie is het ook vaak genoeg door mn hoofd geschoten dat hij niet de persoon is waarmee ik de rest van mn leven gelukkig ga zijn. Dat onze levens te verschillend waren enzo.
Maar op het moment overheerst heel erg die idealistische gedachte over dat alles goed was enzo.
Hebben jullie daar ook zo'n last van? en hoe gaan jullie hiermee om?
Ik heb precies hetzelfde, en ik kan er nog niet mee omgaan...quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:51 schreef akkien het volgende:
ik heb zo'n dubbel gevoel...ik denk dat het te maken heeft met de verwerking. Maar aan de ene kant mis ik al die dingetjes die we samen deden, de leuke herinneringen enzo. En ik vind het nu dus echt niet eerlijk dat het uit is, en ik voel me super rot.
Maar aan de andere kant, tijdens onzwe relatie is het ook vaak genoeg door mn hoofd geschoten dat hij niet de persoon is waarmee ik de rest van mn leven gelukkig ga zijn. Dat onze levens te verschillend waren enzo.
Maar op het moment overheerst heel erg die idealistische gedachte over dat alles goed was enzo.
Hebben jullie daar ook zo'n last van? en hoe gaan jullie hiermee om?
Ik kan er echt niet meer mee omgaanquote:Op donderdag 24 maart 2005 18:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde, en ik kan er nog niet mee omgaan...![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:55 schreef Christine een heel lief een eerlijk gedichtje
Dankjequote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:04 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Het klinkt wat cru, maar goed gedaan en mooi verwoord meid.
Sterkte alvast voor de komende nacht!
Een dikke![]()
ik heb van de week ook samen gegeten met mn ex. En idd herken ik die ongemakkelijke momenten wel, maar af en toe was t gewoon ook even net als vroeger zeg maar. Maar op de een of andere manier is t veel moeilijker om weer afscheid te nemen als ik m heb gezien. Als ik m niet zie is het makkelijker, hoewel t niet echt leuker is.quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:35 schreef DUSHI82 het volgende:
Ik kom net terug van een date met mijn ex. Iedereen zei me dat ik het niet had moeten doen...en ik moet ze gelijk vinden. Goh, wat was DAT raar,vervelend en ongemakkelijk. We hadden elkaar helemaal NIETS meer te zeggen, veel pijnlijke stiltes en onzinnige opmerkingen. In mijn herinneringen was ie stukken en stukken leuker.
Ik ben nu zo verward. Want tsja...ergens diep van binnen hoopte ik dat wij miss. weer...*zucht* Het is nu ECHT voorbij, ECHT! Ik kan dit mezelf niet steeds aan blijven doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |