Daarom is het goed dat Ali el B. nu is uitgeschakeld. Stel je voor dat SCH's tasje gejat wordt.quote:Op zondag 23 januari 2005 23:31 schreef Landmass het volgende:
Een goeie fight tussen rechts fok en naievelingen als SCH en Thabit ben ik ook wel voor in. Altijd lachen.
LOL ben ik te serieus voor je? Mijn excuses dan, grove grappen maak ik meestal in R&P of SEX.quote:Op zondag 23 januari 2005 23:29 schreef Landmass het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik uitgefokt ben. Ik heb geen zin meer in dit forum. sorry lemmeb. Ik heb nog wel net een nieuwe topic geplaatst maar daar baal ik nu ook al weer van. Ik wil gewoon lekker simpel rechtse oneliners plaatsen (links maakt meer kapot dan je lief is) en niet hoeven na te denken over wat en hoe en waarom.
Wat heb ik nou weer gezegd?quote:Op zondag 23 januari 2005 23:35 schreef Landmass het volgende:
Eens kijken of ik Sidekick ergens anders op FOK kan spotten. Hem een beetje plagen is ook altijd wel geinig.Opmerkingen maken over het feit dat hij in POL als HBOer zit tussen de universitair geschoolden of zo!
quote:Op zondag 23 januari 2005 23:31 schreef Landmass het volgende:
Een goeie fight tussen rechts fok en naievelingen als SCH en Thabit ben ik ook wel voor in. Altijd lachen.
Ik ben anders benieuwd of ik nog normaal die bowie cd kan opzetten.quote:Op zondag 23 januari 2005 23:36 schreef pberends het volgende:
[..]
[afbeelding]
Tja, het blijft een naief icoontje.
Dat is een doopsgezinde; de Amish zijn Mennoniet.quote:Op zondag 23 januari 2005 23:37 schreef Lemmeb het volgende:
Iemand die me in één zin kan uitleggen wat een 'Mennoniet' is? Ze heulen in elk geval met de vijand.
Ik ben trouwens blij om te merken dat de vijand weer het Gele Gevaar is.quote:Op zondag 23 januari 2005 23:37 schreef Lemmeb het volgende:
Iemand die me in één zin kan uitleggen wat een 'Mennoniet' is? Ze heulen in elk geval met de vijand.
Dat hebben aan Amerika te danken/wijtenquote:Op zondag 23 januari 2005 23:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik ben trouwens blij om te merken dat de vijand weer het Gele Gevaar is.
Welk programma zit jij te kijkenquote:Op zondag 23 januari 2005 23:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik ben trouwens blij om te merken dat de vijand weer het Gele Gevaar is.
Mag ik Miami Vice aanbevelen, sbs6, het is net begonnenquote:Op maandag 24 januari 2005 00:06 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Geen enkel, jij zet een geel hoofd achter het woord vijand.
LOLquote:Op maandag 24 januari 2005 00:06 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Geen enkel, jij zet een geel hoofd achter het woord vijand.
Que ?quote:Op maandag 24 januari 2005 00:58 schreef DrWolffenstein het volgende:
Yo! Zet 20 maart maar in je agenda. De tweede Amerikaanse burgeroorlog begint dan. Zo heb ik vernomen.
Tsja, sommigen komen nu eenmaal net kijken in de wondere wereld van de sex. Ik vind dat dergelijke topics moeten kunnen, ze hebben alles te maken met 'volwassen worden'.quote:Op maandag 24 januari 2005 00:56 schreef Drugshond het volgende:
Een topic wat helemaal uit de hand aan het lopen is.....
en het leukste is... Yvonne is er nog niet eens bij. [ Zal niet lang meer duren denk ik ]
Sex met wormen???
Het leven is een golfbeweging......quote:Op maandag 24 januari 2005 01:02 schreef Lemmeb het volgende:
Tsja, sommigen komen nu eenmaal net kijken in de wondere wereld van de sex. Ik vind dat dergelijke topics moeten kunnen, ze hebben alles te maken met 'volwassen worden'.
Dan denk ik dat ik toch echt volwassen ben gewordenquote:Op maandag 24 januari 2005 01:08 schreef Drugshond het volgende:
Het leven is een golfbeweging......Als je jong bent dan is de wereld een teletubbie speeltuin. Als je bijna volwassen bent denk je de hele wereld aan te kunnen - The world is not enough Als je volwassen bent dan lijken zelfs de simpelste dingen complex en onuitvoerbaar , zelf een kind opvoeden is voor sommige een ware nachtmerrie.. En als je oud bent... dan is de wereld weer een teletubbie speeltuin met het zingen van kinderliedjes. Met het verschil dat er dan 20 jarige leuke verpleegsters voor je beeld lopen... maar je krijgt hem dan allang niet meer omhoog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |