een kapitalistische zeiktoonquote:Op zondag 23 januari 2005 22:54 schreef Landmass het volgende:
eentonig ik? Welke toon is het dan?
je houdt niet zo van kapt. ?quote:
ik zie de voordelen, maar ook de nadelen.quote:
zoals?quote:Op zondag 23 januari 2005 23:07 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
ik zie de voordelen, maar ook de nadelen.
LOLquote:
Maar waar moet ik anders dan over pratenquote:
Wat is er moreel aan om bevolkingsgroepen te dwingen met melkaar samen te leven?quote:'Links' Nederland mag dan misschien het 'morele gelijk' aan zijn zijde hebben, de realiteit van vandaag echter niet.
Da's goed.quote:Op zondag 23 januari 2005 23:14 schreef Landmass het volgende:
Zullen we over jouw sign gaan praten.
Die dwang is niet goed, maar ernaar te streven dat mensen vreedzaam met elkaar samenleven, noem ik wel moreel superieur boven het streven naar een al dan niet geweldadige scheiding der volkeren.quote:Wat is er moreel aan om bevolkingsgroepen te dwingen met melkaar samen te leven?
Een beroerde fokker?quote:Op zondag 23 januari 2005 23:16 schreef Johan_de_With het volgende:
Hoe noem je een Marokkaan die een geit en een kameel bezit?
ik ben bang dat ik uitgefokt ben. Ik heb geen zin meer in dit forum. sorry lemmeb. Ik heb nog wel net een nieuwe topic geplaatst maar daar baal ik nu ook al weer van. Ik wil gewoon lekker simpel rechtse oneliners plaatsen (links maakt meer kapot dan je lief is) en niet hoeven na te denken over wat en hoe en waarom.quote:Op zondag 23 januari 2005 23:19 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Da's goed.
[..]
Die dwang is niet goed, maar ernaar te streven dat mensen vreedzaam met elkaar samenleven, noem ik wel moreel superieur boven het streven naar een al dan niet geweldadige scheiding der volkeren.
De realiteit heeft dit concept echter ingehaald: vreedzaam met elkaar samenleven naar goed links model lukt blijkbaar niet, dus wordt het misschien tijd om eens wat anders te proberen.
Daarom is het goed dat Ali el B. nu is uitgeschakeld. Stel je voor dat SCH's tasje gejat wordt.quote:Op zondag 23 januari 2005 23:31 schreef Landmass het volgende:
Een goeie fight tussen rechts fok en naievelingen als SCH en Thabit ben ik ook wel voor in. Altijd lachen.
LOL ben ik te serieus voor je? Mijn excuses dan, grove grappen maak ik meestal in R&P of SEX.quote:Op zondag 23 januari 2005 23:29 schreef Landmass het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik uitgefokt ben. Ik heb geen zin meer in dit forum. sorry lemmeb. Ik heb nog wel net een nieuwe topic geplaatst maar daar baal ik nu ook al weer van. Ik wil gewoon lekker simpel rechtse oneliners plaatsen (links maakt meer kapot dan je lief is) en niet hoeven na te denken over wat en hoe en waarom.
Wat heb ik nou weer gezegd?quote:Op zondag 23 januari 2005 23:35 schreef Landmass het volgende:
Eens kijken of ik Sidekick ergens anders op FOK kan spotten. Hem een beetje plagen is ook altijd wel geinig.Opmerkingen maken over het feit dat hij in POL als HBOer zit tussen de universitair geschoolden of zo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |