Hoi enzo livEliveDquote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:23 schreef livEliveD het volgende:
Geen idee. Tis veel te laat voor dit soort gedachten
dat moest toch nietquote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:24 schreef Rhoona het volgende:
Leuk we gaan hier verder, alleen geen fantopic.. Zal ik dan wel meedoen, als net nieuwe Heiden6-fan...?
Heiden6 is okayquote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:24 schreef Rhoona het volgende:
Leuk we gaan hier verder, alleen geen fantopic.. Zal ik dan wel meedoen, als net nieuwe Heiden6-fan...?
quote:
quote:
Ik ben een atheïstquote:
Wat jij wilt.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:24 schreef Rhoona het volgende:
PS.quote:
Ja. 04:30 was idd wat aan de vroege kantquote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:27 schreef heiden6 het volgende:
@livelived: zaterdag was je ook vrij vroeg weer vertrokken uit de kroeg, niet?
Das mijn plan ookquote:
Hey, dat is een sarcastisch topic ja!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:27 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Maar hij houdt wel van de Spice Girls![]()
Ontgroenen is okquote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:27 schreef TurkboY15 het volgende:
het eerste dat hhij deed was ruzie zoeken toen ik nieuw kwam![]()
Dat vind ik wel.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:28 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja. 04:30 was idd wat aan de vroege kant![]()
Turkboy15 is er een die eens flink anaal moet worden genomen in naam van Allahquote:
Dat kan ie vast alleen wel aan. Zo niet dan is er morgen een nieuwe dag om een user alle kanten van het forum te laten zienquote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:28 schreef PrintScreen het volgende:
Maar heiden6 af laten zeiken door een klotenOOb?
Dacht het niet
hij begon gelijk over dat ik nieuw benquote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Das mijn plan ook
Maar heiden6 af laten zeiken door een klotenOOb?
Dacht het niet
Tuuwk. Ja op treinen wachten is kutquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:28 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hey, dat is een sarcastisch topic ja!
Dat deed ik helemaal niet. Als je hier sinds 1884 was, was je nog steeds een sneue kutpuber.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:30 schreef TurkboY15 het volgende:
[..]
hij begon gelijk over dat ik nieuw benen zielig deed hij
quote:
rasistquote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Turkboy15 is er een die eens flink anaal moet worden genomen in naam van Allah
En wat zei je moeder toen je uit kwam huilen? Was de lolly lekker?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:30 schreef TurkboY15 het volgende:
ohhh je bent iets ouder en je denkt dat je de men bentquote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat deed ik helemaal niet. Als je hier sinds 1884 was, was je nog steeds een sneue kutpuber.
Helemaal mee eens. Jammer dat ik te leuk ben om een ban aan te vragen, eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:31 schreef PrintScreen het volgende:
[..]Hoi
Het gaat beter als die Turkboy15 is opgerot
Whehehehequote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:30 schreef PrintScreen het volgende:
Turkboy15 is er een die eens flink anaal moet worden genomen in naam van Allah
Oi, morgen bashen?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:30 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dat kan ie vast alleen wel aan. Zo niet dan is er morgen een nieuwe dag om een user alle kanten van het forum te laten zien![]()
ik hoef geen ban ete krijgenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Jammer dat ik te leuk ben om een ban aan te vragen, eigenlijk.
Jij en niet aan SC doen?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Oi, morgen bashen?![]()
En dat terwijl ik niet meer aan SC enzo mee zou doen :C
Beloftes zijn er om gebroken te wordenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:33 schreef PrintScreen het volgende:
En dat terwijl ik niet meer aan SC enzo mee zou doen :C
Dus dan is er 1 wegquote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:30 schreef TurkboY15 het volgende:
[..]
Fistfucking?quote:
Beroep: PIMP?!?!quote:
Welterusten, nieuwste fan.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:34 schreef Rhoona het volgende:
lol...
Tijd voor mijn bed...
Weltrusen lieve medefok!kers... (en om eens leuk mee te lopen) Jij ook weltrusten turkboy15
...
"Mama, wat doe je nu?"quote:
Niet altijd, ik heb het wel gezien eigenlijkquote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:34 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Beloftes zijn er om gebroken te worden
Ja jij bent wel liefquote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:34 schreef Rhoona het volgende:
lol...
Tijd voor mijn bed...
Weltrusen lieve medefok!kers... (en om eens leuk mee te lopen) Jij ook weltrusten turkboy15
...
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:34 schreef Rhoona het volgende:
...
Mijn reddende engel in melige tijden.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:36 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Niet altijd, ik heb het wel gezien eigenlijk
Maar voor heiden6 ben ik er
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dus dan is er 1 weg
OPROTTEN!!!!!!!!!!!!!!!
Had die IRL ervaring zo'n impactquote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:36 schreef PrintScreen het volgende:
Niet altijd, ik heb het wel gezien eigenlijk
INTEGREREN, en de Nederlandse taal behoorlijk beheersen is een pré op dit forumquote:
Whahaha newbequote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:37 schreef TurkboY15 het volgende:
vriendinloze kneus
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:37 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
INTEGREREN, en de Nederlandse taal behoorlijk beheersen is een pré op dit forum
Trusten Rhoonaquote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:34 schreef Rhoona het volgende:
lol...
Tijd voor mijn bed...
...
Was PS op de meet?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:37 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Had die IRL ervaring zo'n impact
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:38 schreef heiden6 het volgende:
Welterusten, dames en heren. Dank voor de steun.
Ik ga zo maar eens wat Ali G-afleveringen kijken en mijn bed opzoeken met een kop thee.
A women got to do whats she's got to doquote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Mijn reddende engel in melige tijden.
Die mag nog net op m'n reet, ik ben in een goede bui.quote:
Low-profile is okquote:
homooooquote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:39 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Die mag nog net op m'n reet, ik ben in een goede bui.
Ik hoef niet te bukken om een beetje aandacht te krijgen klojoquote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:37 schreef TurkboY15 het volgende:
[..]
rot zelf maar op. vriendinloze kneus
Wel héél erg low-profile dan...quote:
Yepz, ik was erquote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:39 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Was PS op de meet?![]()
Ik kon niet van iedereen de nick verstaan, maar die heb ik vast níet over het hoofd gezien.
Heb ik je gesproken, en andersom?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:41 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Yepz, ik was er
Pas rond een uur of half 3 maar toch
In B&W
Tis altijd een hoge drempel in het begin. Maar hopelijk komt het goed met zijn gesteldheid.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:40 schreef Mikkie het volgende:
je wil het ook niet snappen hè?
Vast niet, ik heb ripley, nikky, tessje, gurgeh en de zoon van yvonne gesprokenquote:
Baal er nog steeds van hoorquote:
Vast wel. Damn, wat word ik nu nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:44 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Vast niet, ik heb ripley, nikky, tessje, gurgeh en de zoon van yvonne gesproken
Misschien heb ik je gezienen jij mij
Geloof me, ik val niet zo tegen als ..................quote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Vast wel. Damn, wat word ik nu nieuwsgierig.
Wie viel er tegen?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Geloof me, ik val niet zo tegen als ..................![]()
jij krijgt nooit een vriedninquote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik hoef niet te bukken om een beetje aandacht te krijgen klojo
PS, ik wist niet dat je lesbisch was. Ik hoor ook nooit wat he.quote:
ik wist heus wel dat ze een meisje wasquote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:48 schreef heiden6 het volgende:
[..]
PS, ik wist niet dat je lesbisch was. Ik hoor ook nooit wat he.
Ik heb vriendinnen loser, das meer dan jij over kan dromenquote:
Laat je niet gek maken door die loserquote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:48 schreef heiden6 het volgende:
[..]
PS, ik wist niet dat je lesbisch was. Ik hoor ook nooit wat he.
Welke kneus heeft je op deze site gewezenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:55 schreef TurkboY15 het volgende:
ik kreeg de link van deze site gister en vandaag ging ik erop en het bevalt me wel weet je![]()
Via een chatsite met spellenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Welke kneus heeft je op deze site gewezen
Laat die eens een fijn ongeluk krijgen
Das meer iets voor julliequote:
Chatten met homo's zeker dat uitmond in "spelletjes" die jullie eigenlijk niet mogen doenquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Chatten met homo's zeker dat uitmond in "spelletjes" die jullie eigenlijk niet mogen doen
Marrukquote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:57 schreef Marruk het volgende:
[..]
Ik ken mijzelf het beste![]()
(weer teveel bier vanavond)
De homo's die vanwege het geloof geen homo mogen zijnquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:59 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
De homo's die vanwege het geloof geen homo mogen zijn
Oi, je taal gaat vooruitquote:
Jij ook last van een spontane actie?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:00 schreef Marruk het volgende:
[..]
Eey lekker ding
Je bent niet de enige hoor![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:00 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Oi, je taal gaat vooruit
Nu je nog uitloggen van hier en het word gezellig hier
Jij bent echt een goede ambassadeur van je geloof!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:00 schreef TurkboY15 het volgende:
[..]
kutwijf homo's zijn vies en jij bent vies want jij bent lesbi
Lees eens terug klojoquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:00 schreef TurkboY15 het volgende:
[..]
kutwijf homo's zijn vies en jij bent vies want jij bent lesbi
Ja, als het zo lang geleden is wordt het wel spontaanquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Jij ook last van een spontane actie?
Lang geleden zeg
heb je er ietrs tegenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:02 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Jij bent echt een goede ambassadeur van je geloof!![]()
Ze zullen trots op hem zijnquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:02 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Jij bent echt een goede ambassadeur van je geloof!![]()
Mij een beetje niet kennen.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:04 schreef Marruk het volgende:
[..]
Ja, als het zo lang geleden is wordt het wel spontaan
Ik ben nogal druk bezig geweest met dingen enzo waardoor ik niet echt meer tijd had voor onzinfok. Maar na deze maandagavondviering vond ik dat ik mijzelf weer eens verplicht moest stellen aan het geweldige clubje fokkers.
(hoewel jij de enige bent die nog bekend is eigenlijk....waar is DP?)
ontken het maar niewt nanananaquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Lees eens terug klojo
Maar begrijpend lezen zal niet je sterkste punt zijn
Permban.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:04 schreef Marruk het volgende:
[..]
Ik ben nogal druk bezig geweest met dingen enzo waardoor ik niet echt meer tijd had voor onzinfok. Maar na deze maandagavondviering vond ik dat ik mijzelf weer eens verplicht moest stellen aan het geweldige clubje fokkers.
Nee sorry, ik ben al verlicht met het feit dat er geen god is.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:06 schreef TurkboY15 het volgende:
[..]
jij bent vast een vieze christen een domme
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:04 schreef Marruk het volgende:
[..]
Allah straft je als je niet in hem gelooftquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:07 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Nee sorry, ik ben al verlicht met het feit dat er geen god is.
Leuk voor Allah, zien we dan wel weer hè.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:07 schreef TurkboY15 het volgende:
[..]
Allah straft je als je niet in hem gelooft![]()
Hoi.quote:
Ga eens op een spoorlijn zitten spelen pubertjequote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:07 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Leuk voor Allah, zien we dan wel weer hè.
Zolang jij maar post blijf ik spontaan en tevredenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:07 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Als het gister was, was je niet zo spontaan geweest?
Er is hier in ONZ al minimaal 3 keer wisseling van users geweest, stomtoevallig post ik nu
DP heeft een ban, ik verwacht niet dat hij voorlopig terugkomt
Niet zoveel, voorzover ik weet.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:09 schreef Marruk het volgende:
[..]
Zolang jij maar post blijf ik spontaan en tevreden
Maar wat kut ja, heb ik nog meer dingen gemist dan in de nachtwacht van fok?
Ik post steeds minder, het word steeds minder hierquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:09 schreef Marruk het volgende:
[..]
Zolang jij maar post blijf ik spontaan en tevreden
Maar wat kut ja, heb ik nog meer dingen gemist dan in de nachtwacht van fok?
En dat heiden6 nu een scheldwoord blijkt te zijnquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:09 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Niet zoveel, voorzover ik weet.
PS is vast beter op de hoogte.
Nou, dat was wel een openbaring.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:11 schreef Marruk het volgende:
[..]
En dat heiden6 nu een scheldwoord blijkt te zijn
Ik bespeur dus een biermeet van menschen?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik post steeds minder, het word steeds minder hier
Neuh, bannetjes hier en daar maar die users komen weer terug meestal
Je zegt bierquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:12 schreef Marruk het volgende:
[..]
Ik bespeur dus een biermeet van menschen?
Ik probeer mijn propedeuse te halen, vriending te krijgen (lukt wel aardig heb ik al zo het idee), vakjes vullen zo af en toe en nog representatief te staan voor het plebs.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nou, dat was wel een openbaring.
En een standpunt waar animo voor bleek.
Waar heb jij het allemaal zo druk mee dan?
whoopsquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:14 schreef whoops het volgende:
Goh wat is het gezellig hier...
[afbeelding]
Deze lijkt ook wel sneller vol te zitten dan je fantopic....quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nou, dat was wel een openbaring.
En een standpunt waar animo voor bleek.
Bweuh, alleen even niet meer. Ik ben bier drinken echt verleerd. En ja, dan moet je met wat bekenden bij hare majesteit (kroeg hier) komen, ik liep echt 4 bier achter op een gegeven moment.....quote:
Dag dag!quote:
Woonplaats: Rotterdamquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:14 schreef heiden6 het volgende:
Aanstaande zaterdag heb ik hier een feestje, jullie zijn welkom voor een biertje.
Daar heb ik niet echt op gelet.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:16 schreef Marruk het volgende:
[..]
Ja hallo! Ik ben ook maar een boer!
quote:
Ik ben blij dat je het zelf zegt.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:16 schreef Marruk het volgende:
[..]
Ja hallo! Ik ben ook maar een domme boer!
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:14 schreef heiden6 het volgende:
Aanstaande zaterdag heb ik hier een feestje, jullie zijn welkom voor een biertje.
Jij mag geen bier van je geloof, lul...quote:
Bepaalde kutkneuzen uitgezonderd, uiteraard.quote:
Ik kwam erachter met de meet dat ik ook niet echt een diehard meer ben wat bier betreftquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:15 schreef Marruk het volgende:
[..]
Bweuh, alleen even niet meer. Ik ben bier drinken echt verleerd. En ja, dan moet je met wat bekenden bij hare majesteit (kroeg hier) komen, ik liep echt 4 bier achter op een gegeven moment.....
s nachts wel dan ziet ie niks in het donkerquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:17 schreef whoops het volgende:
[..]
Jij mag geen bier van je geloof, lul...
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:16 schreef ChicaneBT het volgende:
Aan zn reacties en icoon te zien moet het wel een nicht zijn.
Goeie keusquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:16 schreef whoops het volgende:
[..]
Dag dag!
Kon niet slapen, dus ik ben mijn kamer maar gaan opruimen... Maar daar ben ik mee gestopt toen ik dit liefdevolle topic tegenkwam...
Ah, dat verklaart de teringzooi hier ook zo af en toe.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Goeie keus![]()
Opruimen of Fok!ken, de keus is zoooooo makkelijk
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:18 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
s nachts wel dan ziet ie niks in het donker.
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:17 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het zelf zegt.
ik kom je in elkaar slaanquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:18 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Bepaalde kutkneuzen uitgezonderd, uiteraard.
Inderdaad een zeer eenvoudige keus, alleen wordt de zooi er niet echt minder van...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Goeie keus![]()
Opruimen of Fok!ken, de keus is zoooooo makkelijk
Na de meeting verklaren wel meer dingen de zooi hierquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:19 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart de teringzooi hier ook zo af en toe.
Ik sta te trillen op m'n benen.quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik sta te trillen op m'n benen.
Rododendronstraat 188, Rotterdam. Als je dit weekend niet langskomt wil ik je daarna niet meer horen miepen, deal?
* PrintScreen Marruk wel lief vindquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:20 schreef Marruk het volgende:
[..]![]()
Ik ben alles behalve een 'domme' boer
Ik word steeds nieuwsgieriger.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Na de meeting verklaren wel meer dingen de zooi hier
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:22 schreef whoops het volgende:
Mag er trouwens geblowed worden van de Islam?
Niet dat ik me daar iets van aantrek, maar ik was gewoon benieuwd...
Jawel hoor.quote:
Laat de zooi nou niet weggaan en wij welquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:20 schreef whoops het volgende:
[..]
Inderdaad een zeer eenvoudige keus, alleen wordt de zooi er niet echt minder van...
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:22 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* PrintScreen Marruk wel lief vind
Hmmm... Dan vraag ik me toch echt af waarom die Islamietjes altijd om een hijsje komen zeuren als ik aan het blowen ben...quote:
Wij overleven kauwgom en bierblikjes op de straat.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Laat de zooi nou niet weggaan en wij wel
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:20 schreef Marruk het volgende:
[..]![]()
Ik ben alles behalve een 'slimme' boer
allen viesze christenen doe n datquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:23 schreef whoops het volgende:
[..]
Hmmm... Dan vraag ik me toch echt af waarom die Islamietjes altijd om een hijsje komen zeuren als ik aan het blowen ben...
Hier kan ik heel jong zijnquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:23 schreef Marruk het volgende:
[..]
![]()
Waarom ben je niet jonger? Dan zouden we namelijk in 2007 gaan trouwen namelijk![]()
Die zoot komt, net als jullie, ook vanzelf wel weer terug... Dus waarom weghalen in the first place?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Laat de zooi nou niet weggaan en wij wel
Jawel. Maar ik merk al dat je niet durft.quote:
En over de rest wat je op straat tegenkomt maar niet te sprekenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:24 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wij overleven kauwgom en bierblikjes op de straat.
ik durf het welquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:25 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik merk al dat je niet durft.
Je bent niet de eerste hoor.
Dat doe ik altijd met Dubbel Frisss, ontzettend stoer.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:25 schreef whoops het volgende:
[..]
Die zoot komt, net als jullie, ook vanzelf wel weer terug... Dus waarom weghalen in the first place?
Ik drink nu water uit het meest belachelijke wijnglas, omdat de afwas ook al een tijdje gedaan moet worden...![]()
Yeah right...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:24 schreef TurkboY15 het volgende:
[..]
allen viesze christenen doe n dat![]()
Ik zie je dit weekend wel dan. Neem je EHBO-kit mee.quote:
Ik kom niet want je woont niet daarquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:27 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik zie je dit weekend wel dan. Neem je EHBO-kit mee.
Dat is een beetje dit gevoel.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:26 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd met Dubbel Frisss, ontzettend stoer.
En onkruid vergaat niet hoor.
Ik kom foto's maken.... Zinvol geweld enzo... Zal het goed doen op de FP...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:27 schreef heiden6 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:25 schreef whoops het volgende:
[..]
Die zoot komt, net als jullie, ook vanzelf wel weer terug... Dus waarom weghalen in the first place?
Ik drink nu water uit het meest belachelijke wijnglas, omdat de afwas ook al een tijdje gedaan moet worden...![]()
je mag hem niet lenen hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:27 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Jammer joh, dat je plaatje niet werkt...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:28 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Dat is een beetje dit gevoel.
[afbeelding]
Ik zie de reacties van Meki en BSB al voor me.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:28 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik kom foto's maken.... Zinvol geweld enzo... Zal het goed doen op de FP...
Op een zondag? Vind ik goed, in ieder geval, als je het mij belooft (want beloftes zijn bij mij heilig) dan zal 17 juni 2007 in ieder geval een meet worden.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hier kan ik heel jong zijn
17 juni 2007 vind ik een mooie datum
Klikken mag hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:28 schreef whoops het volgende:
[..]
Jammer joh, dat je plaatje niet werkt...
Damn, ik dacht dat je dat er niet uit zou halen...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]Jij noemt mij zooi?
Ik drink wijn uit een beker, niet omdat er zoveel afwas staat, maar die beker was binnen handbereik
Deeplinken niet...quote:
Ga je moeder in haar anus neuken.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:29 schreef TurkboY15 het volgende:
oke heiden6 alsj e excuses aanbied aan mij dan is het goed
Zondagen zijn bij mij altijd vrij en deze specifieke zondag is voor jou en mijquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:29 schreef Marruk het volgende:
[..]
Op een zondag? Vind ik goed, in ieder geval, als je het mij belooft (want beloftes zijn bij mij heilig) dan zal 17 juni 2007 in ieder geval een meet worden.
Roept u allen maar! (alleen Printscreen heeft meer effect op roepen![]()
![]()
)
Ben benieuwd of dat van het geloof mag.... Vast wel...quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:30 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ga je moeder in haar anus neuken.
Dat betekent nee.
Ik zei toch al dat het een liefdevol topic was...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:31 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zondagen zijn bij mij altijd vrij en deze specifieke zondag is voor jou en mij![]()
* PrintScreen 17 juni 2007 noteert in agenda
rasistquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:31 schreef whoops het volgende:
[..]
Ben benieuwd of dat van het geloof mag.... Vast wel...
Wel eerst de burka af, mits je het in huis doet...
Vast niet. Maar ik neem aan dat ze wel huisdieren hebben ter vermaak.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:31 schreef whoops het volgende:
[..]
Ben benieuwd of dat van het geloof mag.... Vast wel...
Wel eerst de burka af, mits je het in huis doet...
* 19,95 alstublieftquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:30 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ga je moeder in haar anus neuken.
Dat betekent nee.
Nee. Hoe kom je daarbij dan?quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:29 schreef whoops het volgende:
[..]
Damn, ik dacht dat je dat er niet uit zou halen...
Hmmm het komt beide voort uit luiheid... Nice...
Ik ga naar hele bijzondere supermarkten.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:32 schreef Marruk het volgende:
[..]
* 19,95 alstublieft
- Alstublieft
* Wilt u daar ook zegeltjes bij?
- Ga je moeder in haar anus neuken
* Ok, dank u wel, tot ziens!
- Jo, tot ziens
Vreemde gang van zaken....de nederlandsche taal verbasterd heb ik al zo in de gaten![]()
Damn, dat je Nederlands brak is is overduidelijk, maar volgens mij ben je echt de enige turk die dit woord niet goed spelt...quote:
Ik ga morgen mijn vriednnin neukenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]best nog wel een beetje wakker dus
Lui zijn is soms best okay
Behalve als je morgen iets moet
Ik moet morgen niets
Deal, zondag 17 juni 2007 zien wij elkaar ergens. Al een gepaste plek in gedachten?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:31 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zondagen zijn bij mij altijd vrij en deze specifieke zondag is voor jou en mij![]()
* PrintScreen 17 juni 2007 noteert in agenda
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:33 schreef whoops het volgende:
[..]
Damn, dat je Nederlands brak is is overduidelijk, maar volgens mij ben je echt de enige turk die dit woord niet goed spelt...
Het is toch jammer voor haar dat ik haar niet wilde.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:34 schreef TurkboY15 het volgende:
[..]
Ik ga morgen mijn vriednnin neuken![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet morgen werken... Dus zo gaan slapen... Eigenlijk...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]best nog wel een beetje wakker dus
Lui zijn is soms best okay
Behalve als je morgen iets moet
Ik moet morgen niets
Loser gebruik je spellingscontrole eensquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:34 schreef TurkboY15 het volgende:
[..]
Ik spel het goed je bent echt dom
Moslims mogen niet neuken voor het huwelijkquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:34 schreef TurkboY15 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ach ja, jij gelooft wel in meer dingen die niet waar zijn...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:34 schreef TurkboY15 het volgende:
[..]
Ik spel het goed je bent echt dom
Ja jij hebt ook zo een g**le kop hequote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:35 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het is toch jammer voor haar dat ik haar niet wilde.
Moslims mogen niet neuken voor het huwelijk, schuinsmarcheerder...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:34 schreef TurkboY15 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ja. toch jammer voor jou ook dat ik hetero ben.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:36 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Ja jij hebt ook zo een g**le kop he.
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:36 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Ja jij hebt ook zo een g**le kop he.
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:36 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Moslims mogen niet neuken voor het huwelijk
Je zal dus wel een meisje gaan verkrachten?
Neem je je vriendjes mee om haar in bedwang te houden uglyboy15
je bent een twijfel geval in de homo scene maar ook in de hetero scene ben je een shemalequote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja. toch jammer voor jou ook dat ik hetero ben.
Ja daar heb je niks op te zeggen... Nepmoslim...quote:
Strand van Scheveningen, de pier?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:34 schreef Marruk het volgende:
[..]
Deal, zondag 17 juni 2007 zien wij elkaar ergens. Al een gepaste plek in gedachten?
Vroeg ik me ook af.quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:37 schreef ChicaneBT het volgende:
Dank u
[afbeelding]
Nemen we er nog 1?
Godver, volgens mij weet ik al wie je bent, je bent de loverboy van TurkboyNummertjeZoveel...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:38 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
je bent een twijfel geval in de homo scene maar ook in de hetero scene ben je een shemale?
Geen idee wat 'de pier' is, of het nu een echte pier is of een bar ik vind het goed in ieder geval.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:39 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Strand van Scheveningen, de pier?
Nog heel ff pleasequote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:35 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik moet morgen werken... Dus zo gaan slapen... Eigenlijk...
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:39 schreef eBay het volgende:
wisten jullie al dat heiden6 een vieze travestiet is ?![]()
[afbeelding]
rasistenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:39 schreef TurkboY15 het volgende:
Jullie weten niet eens iets van moslims![]()
rasisten
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nog heel ff please
Hoe laat moet je beginnen?
Das alles als reactiequote:
Wat wil je hier mee zeggen n00bquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:39 schreef whoops het volgende:
[..]
Godver, volgens mij weet ik al wie je bent, je bent de loverboy van TurkboyNummertjeZoveel...
Ik weet wel dat de meest irritante moslim Yasin heet, en dat degene in dit topic niet kan spellen...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:39 schreef TurkboY15 het volgende:
Jullie weten niet eens iets van moslims![]()
rasisten
Waar kom jij opeens vandaanquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:38 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
je bent een twijfel geval in de homo scene maar ook in de hetero scene ben je een shemale?
Maar dit is Hassan zonder jasanquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:42 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik weet wel dat de meest irritante moslim Yasin heet, en dat degene in dit topic niet kan spellen...
n00b...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:41 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Wat wil je hier mee zeggen n00b.
Mooie tijd, en dus ook nog tijd zat voor een jointquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:41 schreef whoops het volgende:
[..]... Ik ging ook nog niet weg hoor... De joint (slaapmuts) moet nog gebouwd worden...
Ik moet om 9 uur beginnen...
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:44 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Maar dit is Hassan zonder Jasan.
Je wordt er niet creatiever op, alleen wat gescheld en nietszeggende smilies...quote:
Haalweg die viezegheidquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:44 schreef eBay het volgende:
Zie ik daar heiden6 niet staan ? [afbeelding]
[afbeelding]
Je kan dus ook al niet rekenen.....quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:44 schreef whoops het volgende:
[..]
n00b...![]()
Je moest eens weten... Ik kwam hier al voordat je internet had, eikeltje...
Ik heb het toevallig gister nog berekend, ik kom hier al 1909 dagen...En jij?
Waarom keek jij bij de Gayparade?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:44 schreef eBay het volgende:
Zie ik daar heiden6 niet staan ? [afbeelding]
[afbeelding]
Dat heb ik niet zelf gedaan, daar heb ik een site voor die dat uitrekent... Ooit gehoord van meerdere accounts hebben?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:45 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Je kan dus ook al niet rekenen.....![]()
Je blijft het maar hebben over die vriendin van je, en dat terwijl ze toch zo lelijk is als de nacht.quote:
Die probeert om weg te komen van jouquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:44 schreef eBay het volgende:
Zie ik daar heiden6 niet staan ?
Mooie tijd indeed.... En tja, ligt er aan of ik uberhaupt nog ga slapen... Ach... We'll see...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:44 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Mooie tijd, en dus ook nog tijd zat voor een joint
Ja, hij vaarde achter me aan terwijl ik over straat rende.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:47 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Die probeert om weg te komen van jou
So ben je nou blij, fucking n00bquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:46 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat heb ik niet zelf gedaan, daar heb ik een site voor die dat uitrekent... Ooit gehoord van meerdere accounts hebben?
Superknap sukkelquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:46 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je blijft het maar hebben over die vriendin van je, en dat terwijl ze toch zo lelijk is als de nacht.
Homo, je zou niets liever doen dan daar bij te horenquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:48 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Homo, je zou niets liever doen dan daar bij te horen
Komop, laat me met je pa praten
Wat ben jij een kneus zegquote:
Zeg, de mazzel, slimme boer. Ik ga ook eens naar m'n nest zometeen. (Dat zeg ik al vanaf 1:00 ofzo.)quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:49 schreef Marruk het volgende:
Goed menschen, ik ga nu maar eens slaap zoeken. Welterusten allemaal nieuwelingen en Heiden6 en Whoops.
Het was mij weer een waar genoegen om met u allen te mogen baggeren.
En natuurlijk Printscreen, die van mij een extra uitgebreid afscheid krijgt. Dikke zoen je kant op en sowieso tot 17 Juni 2007![]()
![]()
Sleep well!! Het genoegen was wederzijds...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:49 schreef Marruk het volgende:
Goed menschen, ik ga nu maar eens slaap zoeken. Welterusten allemaal nieuwelingen en Heiden6 en Whoops.
En natuurlijk Printscreen, die van mij een extra uitgebreid afscheid krijgt. Dikke zoen je kant op en sowieso tot 17 Juni 2007![]()
![]()
Zwakke replyquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:47 schreef eBay het volgende:
[..]
Om een foto te maken van heiden6 en m' hier te plaatsen![]()
![]()
![]()
Goede polls zijn nooit wegquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:49 schreef whoops het volgende:
Over homo's gesproken, ChicaneBT heeft net zijn coming-out gehad... [Stelling]Wat vind jij lekkerder als je gepijpt wordt....
Nee, niet echt. Jammer he?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:50 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Ja en jij bent een snol dan zeker.
Hoe verbazend.quote:
Truste manquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:49 schreef Marruk het volgende:
Goed menschen, ik ga nu maar eens slaap zoeken. Welterusten allemaal nieuwelingen en Chicane, Heiden6 en Whoops.
![]()
Trusten sweetiequote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:49 schreef Marruk het volgende:
Goed menschen, ik ga nu maar eens slaap zoeken. Welterusten allemaal nieuwelingen en Chicane, Heiden6 en Whoops.
![]()
Misschienquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:50 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Ja en jij bent een snol dan zeker.
Jij moest eens wetenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:52 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Misschien
Maar ik zal nooit zo triest worden als jij bent
Dit keer weet ik niet eens wat je precies bedoelt, maar het is ongetwijfeld weer een domme opmerking. Amateuristische relnicht.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:52 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Voor mij niet maar voor je holbewoner waarschijnlijk wel.
quote:
quote:
Dus je geeft toe dat jij een relnicht bent? En dan nog wel een proffesionele, zo zo.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:53 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dit keer weet ik niet eens wat je precies bedoelt, maar het is ongetwijfeld weer een domme opmerking. Amateuristische relnicht.
Ik weet hetquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:53 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Leuk om te zien hoe mensen reageren als ze geen steun krijgen hé?
Ga maar weer rukken op je gay plaatjes jongentje.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:54 schreef heiden6 het volgende:
[..]
![]()
Volgende meet krijg je wat te drinken van me. Welterusten eenieder, nu ga ik echt.
Nee, dat ben ik niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:54 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat jij een relnicht bent? En dan nog wel een proffesionele, zo zo.
Ja, dat ben je wel. Closetfag.quote:Even een ander punt recht zetten ben geen relnicht
Trusten heiden6, sweet dreamsquote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:54 schreef heiden6 het volgende:
[..]
![]()
Volgende meet krijg je wat te drinken van me. Welterusten eenieder, nu ga ik echt.
Wat heb jij toch voor obsessie met homoseksualiteit?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:55 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Ga maar weer rukken op je gay plaatjes jongentje.
Nee helemaal niet alleen gaat daar het topic over, het topic gaat over jou en 1 en 1 is 2.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 03:56 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat heb jij toch voor obsessie met homoseksualiteit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |